quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Rebubbled het volgende:
Natuurlijk niet terug gaan. Wat twee keer niet werkte, gaat echt niet een derde keer ineens wel werken.
Of wel. Waarom niet? Hele volksstammen onvolwassen kerels die niet hun emoties onder controle houden en niet kunnen communiceren hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:03 schreef Faerie het volgende:
Ik moet accepteren dat hij me gewoon niet wil, en ik moet hem ook niet meer willen. Toch vraag ik me dan constant af waarom hij me niet wil. Ik voel me dan al snel niet goed genoeg. Maar ik weet wel dat dit ook subjectief is, we zijn een slechte match en misschien heeft hij daarom ook altijd zo gedaan.. Dat hij dit bij een ander meisje nooit zo doen..
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:04 schreef Rebubbled het volgende:
Natuurlijk niet terug gaan. Wat twee keer niet werkte, gaat echt niet een derde keer ineens wel werken.
Zeggen dat je ook achter zijn keuze staat en dat je ook inziet dat het niet werkt. En hem vooral niet laten merken dat je het erg vindt. Zolang hij weet dat je hem blijft terugnemen, kan hij het allicht weer bij je proberen als hij zich weer gaat vervelen. En dan blijf je in dit cirkeltje hangen. Je hebt het zelf in de hand, dus doe nu wat met deze adviezen die je krijgt!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:16 schreef Faerie het volgende:
Dankjewel allemaal voor de fijne reacties. Ik lees jullie reacties regelmatig terug want ik moet echt anders gaan denken over hem en over alleen zijn etc.
Vandaag stuurde hij me weer een berichtje. Of ik nog spullen bij hem had liggen. Nu komt hij a.s. zaterdag zijn shirt bij me ophalen en brengt hij mijn spullen. Toen zei hij ook nog dat hij het zo erg en kut vind voor mij en dat hij het moeilijk vond om met mij te praten. Ik weet niet goed hoe ik dan moet reageren. Ik blijf veel te lief en praat hem goed. Wat moet ik dan, kwaad zijn? Negeren?
als ik jou was zou ik al enorm naar de Kerstdagen uitkijkenquote:
Waarom zou hij dit bij een ander meisje nooit doen? Wellicht ligt het aan hem, en niet aan jou. En daar kom je maar op één manier achter: Zoek een ander! Gebeurt daar hetzelfde, dan weet je dat het aan jou ligt. Zoals het er nu voorstaat kun je die conclusie helemaal niet trekkenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:03 schreef Faerie het volgende:
Ik moet accepteren dat hij me gewoon niet wil, en ik moet hem ook niet meer willen. Toch vraag ik me dan constant af waarom hij me niet wil. Ik voel me dan al snel niet goed genoeg. Maar ik weet wel dat dit ook subjectief is, we zijn een slechte match en misschien heeft hij daarom ook altijd zo gedaan.. Dat hij dit bij een ander meisje nooit zo doen..
Dit! En stel je afstandelijk op.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:31 schreef TeenageDirtbag het volgende:
[..]
Zeggen dat je ook achter zijn keuze staat en dat je ook inziet dat het niet werkt. En hem vooral niet laten merken dat je het erg vindt. Zolang hij weet dat je hem blijft terugnemen, kan hij het allicht weer bij je proberen als hij zich weer gaat vervelen. En dan blijf je in dit cirkeltje hangen. Je hebt het zelf in de hand, dus doe nu wat met deze adviezen die je krijgt!
Yup. Heb je die spullen echt nodig?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit! En stel je afstandelijk op.
Laat anders een vriendin de spullenoverdracht doen dan hoef je de confrontatie ook niet meer met hem aan te gaan.
Nee, maar hij zijn shirt wel.. Hij komt nu vanavond. We hadden het eerst op zaterdag afgesproken, maar ik heb zaterdagavond een feestje en dan wil ik me niet rot voelen. Ik leg zijn shirt neer op de trap bij de deur, zodat ik het meteen kan geven. Zie er wel tegenop, omdat het ook echt een afsluiting is, het is het einde van mij en hem. Is gewoon heel erg vreemd..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Yup. Heb je die spullen echt nodig?
En? Zijn jullie al weer gelukkig samen?quote:
Ik vind het niet overkomen als een harde afspraak, eerlijk gezegd. Of lees ik het verkeerd?quote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Faerie het volgende:
Toen ik zei dat we niet met en niet zonder elkaar kunnen en dat we daarom maar beter niet meer in elkaars leven kunnen zijn, zei hij dat hij dat wel heel moeilijk vond.
Vertel.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Faerie het volgende:
Er waren dingen die hij niet kon accepteren.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:51 schreef Faerie het volgende:
Hij is hier geweest vanavond. We hebben nog even gepraat. Het was een fijne afsluiting.. Hij dacht dat we voor altijd bij elkaar zouden zijn toen we weer bij elkaar kwamen dit jaar, maar dat bleek dus toch niet zo te zijn. Er waren dingen die hij niet kon accepteren. Toen ik zei dat we niet met en niet zonder elkaar kunnen en dat we daarom maar beter niet meer in elkaars leven kunnen zijn, zei hij dat hij dat wel heel moeilijk vond. Hij zou het helemaal niet erg vinden als ik een nieuwe vriend zou krijgen, dat zou hij juist heel fijn voor mij vinden. Naja heel normaal gesprek. Voelde me er erg rustig bij. Ook duidelijk gemaakt dat ik geen zielig vogeltje ben en me wel red. Er is nog wel pijn nu maar daar zal ik gewoon doorheen moeten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |