Is Nederland in oorlog met Wit-Rusland dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:09 schreef kitao het volgende:
[..]
dat kan altijd nog wegens oorlogsverraad.
Damn C4 heb je die memo gemist?!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is Nederland in oorlog met Wit-Rusland dan?
Ik denk het.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is pas gebeurt toen hij de dienst verliet!
En ik heb hier ook nog een hamil liggen. Als ik die verkoop aan WR zou dat ook verkopen van staatsgeheimen zijn.
Dus niet zo moeilijk doen
sinds ze staatsgeheimen doorverkopen aan o.a. de arabische tiranieke regimes die teveel worden onderschat.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Het lijkt me niet leuk wonen in jouw wereld. Sinds wanneer zijn we trouwens in oorlog met Wit-Rusland?
Lul niet. 15 april is er al een bericht over geplaatst in het DEF nieuws topic.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef kitao het volgende:
[..]
ik probeer gewoon een normaal topic te openen maar omdat het bericht zelf niet in het straatje valt van bepaalde mensen wordt 'the messenger' naar het leven gestaan.
waar ben je dan eigenlijk mee bezig ?!
Handboek Militair.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:14 schreef kitao het volgende:
[..]
![]()
een op afstand bestuurbare hamster ?
Dat hij iemand oplicht en schulden maakt is niet de zaak van de inlichtingendienst natuurlijk. Maar die zullen geheid extra aandacht hebben besteed aan hem toen er schulden gemaakt werden. Kan mij niet voorstellen dat daar niet op gelet wordt.quote:Op donderdag 28 april 2011 13:57 schreef kitao het volgende:
[..]
wat snap je niet aan oplichting en geldschulden?
en dan nog vrij laten rondlopen met militaire geheimen is gewoon een grote faal.
Zeer zekerquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:25 schreef Cobra4 het volgende:
Ex-officier gepakt voor spionage
ENSCHEDE - Een voormalige luchtmachtofficier uit Enschede is aangehouden op verdenking van spionage.
De 37-jarige man zou volgens ingewijden hebben geprobeerd defensiegeheimen te verkopen en werd vorige maand al aangehouden in Den Haag. Dat werd echter stilgehouden door justitie, schrijft TC Tubantia.
De krant ontmaskerde hem al vorig jaar als fantast, toen hij zich presenteerde als kandidaat-exploitant van de te heropenen luchthaven Twente. Hij schermde toen met een bouwondernemer als zakenpartner, maar die zei hem nog nooit ontmoet of gesproken te hebben.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
ik ben daar niet welkom.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:25 schreef Cobra4 het volgende:
Lul niet. 15 april is er al een bericht over geplaatst in het DEF nieuws topic.
Wel raar dat je toen niet kwam reageren.
Volgens mij staat er niks in het HAMIL dat het staatsgeheim maakt. En als dat al zo zou zijn dan mag je het HAMIL niet eens op de man hebben omdat documenten die staatsgeheim zijn in een kluis moeten zitten, in een met IDS beveiligde ruimte.quote:
Wat raar.quote:
Mensen na hun werk gewoon maar doodschieten, voor de zekerheid?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef kitao het volgende:
[..]
het is gerechtvaardigde kritiek op de gewapende macht, maar niettemin je heb wel enigzins gelijk.
overigens kan een 30-jaar lange ex-militair nog steeds een gevaar opleveren als hij bepaalde info doorspeelt.
hangt maar net vd functie af en bij een F-16 piloot is dat gevaar vast niet gering.
Juist, dat is een oude en vervallen rubricering, dat is nu departementaal vertrouwelijk of zelfs intern gebruik defensie.quote:Op donderdag 28 april 2011 15:38 schreef Cobra4 het volgende:
dienstgeheim
` dienst - ge - heim het -woord dienstgeheimen 1 ambtsgeheim; 2 laagste graad van geheimhouding in het leger e.d.
[ afbeelding ]
Klopt. Maar een HAMIL dat staatsgeheim is leek me al wat sterkquote:Op donderdag 28 april 2011 15:41 schreef Cobra4 het volgende:
Het beestje heeft dus alleen een nieuwe naam.
Laat mij de oorlogsverklaring dan maar eens zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:22 schreef kitao het volgende:
[..]
sinds ze staatsgeheimen doorverkopen aan o.a. de arabische tiranieke regimes die teveel worden onderschat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |