quote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen??Om topics te openen en te trollen op users.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees er lekker over heen
Loslaten, is het ultieme houden van.
ving zoiets op dat ze dat tegen flip zeiquote:Op woensdag 27 april 2011 23:24 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb het dus niet gezien, maar zou dat dus wel graag......
wil het graag met eigen ogen zien
ok ik snap wel dat alle posten hier op andere dingen zijn gefocust nou... hoe oneerlijk mensen zijn.. hoe mensen zich ergeren... hoe mensen zich door wat er nu gebeurt laten meeslepen!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:19 schreef Stability het volgende:
[..]
dat weten we nu wel , je valt in herhaling
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen??Doen we een beetje normaal? Hij doet net zo trollen tegen mij en dat kan hij ook prima alleen af, dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
[..]
Kom je hier alleen maar om te trollen??laat je vader er nou buiten joh.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On topic maar weer Jootje naar huis....Ik haat gluiperds........
Op het einde v/d avond/nachtquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Mo leef weer op nu er drank in zit.
Wanneer zal ze weer gaan janken
Ik gok over 45 min.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Doen we een beetje normaal? Hij doet net zo trollen tegen mij en dat kan hij ook prima alleen af, dank je.
Je post je mening en dat is je goed recht. Maar 6 keer hetzelfde. Had er allang op gereageerd en je blijft maar spammen inhoudloos.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok ik snap wel dat alle posten hier op andere dingen zijn gefocust nou... hoe oneerlijk mensen zijn.. hoe mensen zich ergeren... hoe mensen zich door wat er nu gebeurt laten meeslepen!
hoe mensen schilderen...
als puntje bij paaltje komt is het echter een vies spelletje een script waar niemand..(ook jij niet met je mooie plaatjes) invloed op kan inoefenen!
dat iedereen zich mee wil laten slepen... prima! maar ik wil ook mijn mening kwijt en kan dit niet verfotolasisering ?? zoals jij!
Als ze haar zin niet krijgt, of niet genoeg aandachtquote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
hij had mo zelf aangeraden om te doen wat ze gedaan heeft, kan ie moeilijk iets over zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef rc_1990 het volgende:
Vind echt helemaal niks mis met Flip maar snap echt niet hoe hij Mo niet door kan hebben nu
Jij zei een tijdje terug dat ik moest stoppen omdat je het boe-hoe niet leuk vond, maar nu zit jij nog steeds te kutten. Doe dan ook gewoon normaal, eikel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef knagsje het volgende:
[..]
laat je vader er nou buiten joh.......
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er zeker van dat het Flash toch weer is gelukt.
ga lekker on topic mannetjequote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij zei een tijdje terug dat ik moest stoppen omdat je het boe-hoe niet leuk vond, maar nu zit jij nog steeds te kutten. Doe dan ook gewoon normaal, eikel.
en weer pak je mijn reaktie eruit he? van alle reakties die op jou kwamen..doe je het er nou om?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:28 schreef waterkant het volgende:
[..]
ok ik snap wel dat alle posten hier op andere dingen zijn gefocust nou... hoe oneerlijk mensen zijn.. hoe mensen zich ergeren... hoe mensen zich door wat er nu gebeurt laten meeslepen!
hoe mensen schilderen...
als puntje bij paaltje komt is het echter een vies spelletje een script waar niemand..(ook jij niet met je mooie plaatjes) invloed op kan inoefenen!
dat iedereen zich mee wil laten slepen... prima! maar ik wil ook mijn mening kwijt en kan dit niet verfotolasisering ?? zoals jij!
post eens wat over de streams, je kan het en andersquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij zei een tijdje terug dat ik moest stoppen omdat je het boe-hoe niet leuk vond, maar nu zit jij nog steeds te kutten. Doe dan ook gewoon normaal, eikel.
Nee hij zei alleen tegen haar dat ze beter niet kon gaan zeggen dat ze Karim het liefste zag vertrekken hij zei niet ja maak er maar een lekker zielig verhaal van over vriendschap en begin op het einde erbij te huilen. Dat is wat heel anders.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
hij had mo zelf aangeraden om te doen wat ze gedaan heeft, kan ie moeilijk iets over zeggen
Oooh, gaan we nu ineens wijs lopen doen omdat anders te zien is hoe vals je bent, wanneer je reageert op mijn duidelijke post?quote:
???????????? sorry niet gelezenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je post je mening en dat is je goed recht. Maar 6 keer hetzelfde. Had er allang op gereageerd en je blijft maar spammen inhoudloos.
Ze zei het eerst zacht waar Sharon bij was en daarna tegen flip een op een.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Wijnneus het volgende:
zat sharon daar ook bij? toen Emo dat zei over karim ??
Sorry... Wordt ook zo moe van die gast...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
post eens wat over de streams, je kan het en anders
op de videowall aubquote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef bamby het volgende:
Hoop zo dat karim het van iemand daar te horen krijgt wat mo over hem zij achter zijn rug
Weet niet wie er bij was. Alleen Flip volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Wijnneus het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze zei het eerst zacht waar Sharon bij was en daarna tegen flip een op een.
Wat een kutstem ja, nep-accent, die klanken bij e en i, alsof ze een bak slijm in d'r bek heeft.....quote:
Jo volgens mij ook... Die blik netquote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry... Wordt ook zo moe van die gast...
Ik wil Mo nog altijd slaan.
ik heb echt serieus zin om haar te slaanquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Wat een kutstem ja, nep-accent, die klanken bij e en i, alsof ze een bak slijm in d'r bek heeft.....
ze ziet alleen die van mij, en weet niet hoe snel ze er op moet reageren...ze gaat bij mij vanaf nu op negeer, mevrouw waterkantquote:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef marjolleke het volgende:
Zet de streams aan en zie zowaar een vrolijke Mo...
En mensen die gezellig aan haar lippen hangen.
Ben in shock
En volgens mij is die blind ofzo... Dat ie dat gemanipuleer niet inzietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet niet wie er bij was. Alleen Flip volgens mij
ik heb al 11 weken zin om haar te slaan, neuh ben niet zo geschokt van mezelfquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb echt serieus zin om haar te slaan*geschoktvanmezelf*
dacht dat het een kerel was ?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ze ziet alleen die van mij, en weet niet hoe snel ze er op moet reageren...ze gaat bij mij vanaf nu op negeer, mevrouw waterkant
also also alsoquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ze ziet alleen die van mij, en weet niet hoe snel ze er op moet reageren...ze gaat bij mij vanaf nu op negeer, mevrouw waterkant
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
ik denk dat we om beurten de 'volle laag' krijgen lolquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
[..]
Weet het niet net gemist dat moment, maar ik hoop van wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Wijnneus het volgende:
boeit me totaal niet wat of wie ze is, ze zit me al dagen lang af te zeiken,ben klaar met die zuurpruimquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
boeit me totaal niet wat of wie ze is, ze zit me al dagen lang af te zeiken,ben klaar met die zuurpruim
laat haar nog een slokje azijn drinken, is goed voor dr...zo en nu zeg ik niks meer over haarquote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik denk dat we om beurten de 'volle laag' krijgen lol
De eerste keer zat Sharon erbij en de 2de keer Flip.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:33 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet het niet net gemist dat moment, maar ik hoop van wel.
Wie is een zuurpruim?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
boeit me totaal niet wat of wie ze is, ze zit me al dagen lang af te zeiken,ben klaar met die zuurpruim
nu is t een heuvel?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Die berg die Karim in Egypte beklommen heeft heb ik ook gedaan, en ik heb ook stenen mee terug genomen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef shomila het volgende:
[..]
De eerste keer zat Sharon erbij en de 2de keer Flip.
Ik ook. Mijn handen jeuken.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
egypte !!! ga ik heen in juniquote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Die berg die Karim in Egypte beklommen heeft heb ik ook gedaan, en ik heb ook stenen mee terug genomen.
Yay, ik ook!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De Modiedooswelmeppen Showquote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Kunnen we geen bus regelen ? Gaan we Mo op d'r bek slaan in Portugal...
mijne ook hahahah slokje WATER op de kant halen ffquote:
Ik zie nu een beeld voor me...allerlei opgefokte fokkers in een bus op weg naar portugalquote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
misschien kom ik je tegen in het vliegtuig
met laptops op schoot, want we blijven gewoon cossenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zie nu een beeld voor me...allerlei opgefokte fokkers in een bus op weg naar portugal
ja natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met laptops op schoot, want we blijven gewoon cossen
ik wil ook mee !!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:36 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
en dan ook via de laptop met elkaar praten lol, zie het al voor mequote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoop dan dat sharon het dan toch wel te spraken brengt danquote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef shomila het volgende:
[..]
De eerste keer zat Sharon erbij en de 2de keer Flip.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
mijne ook hahahah slokje WATER op de kant halen ff
Ook Maik?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef rc_1990 het volgende:
Arme Maik en buddy van Mo die zijn alles goed aant lullen
en dan geer de ton niet gunnenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
Jo zegt dat uithaan niet duur is, maar haalt een verhaal aan dat ze met bekende DJ's was ... En via de VIP .....
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
mijne ook hahahah slokje WATER op de kant halen ff
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef shomila het volgende:
nynaeve223 daphne
@SST_Monique @SST_Maik dat meisje die een hyves voor mo has aangemaakt..daar hebben een aantal tienertjes op niet oke liggen duwen nu is
@SST_Maik @SST_Monique nu is die hyves verwijderd..echt zielig dus..
echt sneu zo'n actie............quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef shomila het volgende:
nynaeve223 daphne
@SST_Monique @SST_Maik dat meisje die een hyves voor mo has aangemaakt..daar hebben een aantal tienertjes op niet oke liggen duwen nu is
Dit.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
echt sneu zo'n actie............
kunnen we dat ook bij Jo flikken?????
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef shomila het volgende:
nynaeve223 daphne
Geer zet haar weer behoorlijk op haar nummer.....quote:
Ik durf zoiets niet eens te dromen...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Wie denkt hier ook dat Mo morgen een kans krijgt om weg te gaan ipv. de genomineerden ?
Jo is nog nooit op ibiza geweest joh....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Geer zet haar weer behoorlijk op haar nummer.....
Ibiza is nep, alleen een buitenkant, je bent een lopende portemonnee
heul veul zoals JoJo die is ook nepquote:Op woensdag 27 april 2011 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Geer zet haar weer behoorlijk op haar nummer.....
Ibiza is nep, alleen een buitenkant, je bent een lopende portemonnee
ik neem die kas heul kleinquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Wie denkt hier ook dat Mo morgen een kans krijgt om weg te gaan ipv. de genomineerden ?
Denk het niet, maar zal wel mooi zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Ik hoop het wel, maar die gaat nietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Bijna iedereen die het hoopt maar volgens mij bijna niemand die dat ook daadwerkelijk gelooftquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
ik heb alleen de hoopquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
ik hoop het voor haarquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
ikke denk ut niequote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Ik denk het niet maar ik hoop het welquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
Ola Hippyberg op Ibiza !! Jo lult weer uit haar lip
Mo is na gisteren in KvdW geweest te zijn berust erin.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik durf zoiets niet eens te dromen...
Bijna met je eens... Maar Karim moet blijven.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Momazie het volgende:
Geen streams voor mij, doet het bij mij niet.. Maar ik hoef alleen maar de cossen te lezen om te weten wat er gebeurd..
Ik heb het gehad met Monique, laat haar lekker terug naar Maik gaan.. Ik denk dat er dan een stuk minder, {heel veel minder} gehuild word in SST.
ps: Joanna moet blijven
Ik denk het niet eigenlijk..als er drama en rellen komen door het gejank van mo houden ze die erin. Voor de rest is t maar dooie boel daar..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
ik zou dat zeer jammer vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
ikke denk ut nie
(maar wil karim en geer niet verliezen, maar vrees het ergste voor karim)
No fakking wayquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Dat dus en dan op een paar grappige Ibiza sandalenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar ik hoop het wel
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bijna met je eens... Maar Karim moet blijven.
Jongens, ik ga maar weer eens, het duurt me iets te langdradig op die streams. Bye mensen
JoJo moet inderdaad blijven....in de exitkamerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Momazie het volgende:
Geen streams voor mij, doet het bij mij niet.. Maar ik hoef alleen maar de cossen te lezen om te weten wat er gebeurd..
Ik heb het gehad met Monique, laat haar lekker terug naar Maik gaan.. Ik denk dat er dan een stuk minder, {heel veel minder} gehuild word in SST.
ps: Joanna moet blijven
hahahahaha botoxlip hequote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
Ola Hippyberg op Ibiza !! Jo lult weer uit haar lip
Was het maar waar. Helaas zegt de hashtag #lol al genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Monique SST Monique
Ik lees net dat in het kader van de week van de verandering dat degene met de meeste stemmen eruit gaat deze week. #sstnl #lol
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Monique SST Monique
Ik lees net dat in het kader van de week van de verandering dat degene met de meeste stemmen eruit gaat deze week. #sstnl #lol
kunnen ze niet maken nadat sommigen zich (zonder reden) plat bellen voor de bewoners, tenzij ze mo de kans geven om met de verliezer te switchen als de uitslag bekent isquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar ik hoop het wel
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Monique SST Monique
Maik kwam ook terug. je stemt voor degene die je in het huis wil houden.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
kunnen ze niet maken nadat sommigen zich (zonder reden) plat bellen voor de bewoners, tenzij ze mo de kans geven om met de verliezer te switchen als de uitslag bekent is
nep ibiza's dusquote:Op woensdag 27 april 2011 23:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kijkend naar die botoxtieten van Jo, zeg ik; 2.
jeneverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooiste scenario zou zijn dat ze dat aanbod krijgt....dan zegt: ik blijf toch ;-) Dan komen er denk ik echt live gevechten!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mo is na gisteren in KvdW geweest te zijn berust erin.
En in de uitzending had ze het over aan de exit deur rukken ..
Ja ik blijf dromen.
Zou toch wel een goede zijn als ze dat doen!quote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
kunnen ze niet maken nadat sommigen zich (zonder reden) plat bellen voor de bewoners, tenzij ze mo de kans geven om met de verliezer te switchen als de uitslag bekent is
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Stability het volgende:
misschien lust ze ook wel een glaasje azijn...er zijn er meerderen die het zuipen
misschien lust ze ook wel een glaasje azijn...er zijn er meerderen die het zuipen
u is boos?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef Stability het volgende:
Die uitspraken soms van haar.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef chufi het volgende:
Jo: Ik hou niet zo van eten gaven we 60 E uit voor een week, maar van uiteten hielden we wel ..
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:47 schreef chufi het volgende:
Jo: Ik hou niet zo van eten gaven we 60 E uit voor een week, maar van uiteten hielden we wel ..
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef bull1966 het volgende:
JoJo : toen ik met m'n ex daar was was m'n ex daar![]()
![]()
Bij Mo duurt twee weken een jaar zei ze.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die uitspraken soms van haar.
Maik had in de daily ook een goede: De tijd daar gaat veel sneller in het sst huis, een dag leek soms een week te duren.
vandaar dan die opmerking van mo: ja, het is ook al bijna mei he... in nederlandquote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die uitspraken soms van haar.
Maik had in de daily ook een goede: De tijd daar gaat veel sneller in het sst huis, een dag leek soms een week te duren.
op jullie? nooooooooit !!!!! ik ben boos op een lurker hierquote:
whuahahahahquote:Op woensdag 27 april 2011 23:44 schreef Poezewoes het volgende:
SST_Monique SST Monique
ik hoorde het, dat was een antwoord dat je voor leuke strandfeesten ook naar curacau kan gaan.....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:49 schreef bull1966 het volgende:
JoJo : toen ik met m'n ex daar was was m'n ex daar![]()
![]()
en mijn papa is van de politiequote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
Mijn eiland is leuker, nee het mijne is leuker....
MIjn pappa is baas van de wereld, nou mijn pappa is superman...
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
Erg he, baas boven baasquote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
Echt grappig he en dan zijn ze 24 en 32 en door hun gesprekken lijken ze soms wel een stel 10jarige ofzoquote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
Dat is Mo al, daarom heeft ze zo'n goed ontwikkeld geheugen, probeer al die leugens maar eens bij te houden....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef knagsje het volgende:
[..]
logisch toch....een pathalogische leugenaar is ze....
en mijn papa wil me niet erkennen (die van jo)quote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef marjolleke het volgende:
en flip met z'n duffe kop er tussenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
Tis een ikke ikke tegen elkaar die Mo en Jo....
De kleuterleidsterervaring van Laura was hier wel van pas gekomen ;-)quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Erg he, baas boven baas![]()
Hou helemaal niet van dat soort mensen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:52 schreef danilel het volgende:
[..]
en mijn papa wil me niet erkennen (die van jo)
de aandacht hoeren battle.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:51 schreef chufi het volgende:
Tis een ikke ikke tegen elkaar die Mo en Jo....
die ging weer met haar kerkschoenen, dropjes uitdelen in hostie-uitdeel-stijlquote:Op woensdag 27 april 2011 23:52 schreef marjolleke het volgende:
[..]
De kleuterleidsterervaring van Laura was hier wel van pas gekomen ;-)
Die zou ze gewoon allebei naar bed hebben gestuurdquote:Op woensdag 27 april 2011 23:52 schreef marjolleke het volgende:
[..]
De kleuterleidsterervaring van Laura was hier wel van pas gekomen ;-)
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef danilel het volgende:
[..]
die ging weer met haar kerkschoenen, dropjes uitdelen in hostie-uitdeel-stijl
waar ze ze in de gaten kan houdenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Die zou ze gewoon allebei naar bed hebben gestuurd
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Stability het volgende:
herinneren we ons deze nog nog nog nog nog?
[ link | afbeelding ]
Ik geef Geer gelijk want dat is het nooit waard.. Een goedkope Cava smaakt soms net zo lekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard houdt er niet van om een champagne van 400 euro zo weg te spuiten.
Gerard
[ link | afbeelding ]
ik wordt nie goedquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
net zo erg als Salou, Llorett de Mar en Monaco.... kak kak kak en dronken pubers,quote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef knagsje het volgende:
wat is nou het fakking leukst, marbella of ibiza????
[ link | afbeelding ]
Ja als je al die uitspraken op een rijtje zet. Ze lult zich een slag in de rondte.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:54 schreef Wijnneus het volgende:
Ze is overal met dr ex geweest maar ze heeft nooit tijd voor vakantie gehad !?!?!?![]()
[ link | afbeelding ]
als bij JoJo dat stuk plastic onder d'r neus beweegt dan liegt zequote:Op woensdag 27 april 2011 23:54 schreef Wijnneus het volgende:
Ze is overal met dr ex geweest maar ze heeft nooit tijd voor vakantie gehad !?!?!?![]()
eerder vanavond al: ik heb pijn aan mijn auwquote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ja als je al die uitspraken op een rijtje zet. Ze lult zich een slag in de rondte.
ze werkt toch altijdquote:Op woensdag 27 april 2011 23:54 schreef Wijnneus het volgende:
ja die hoorde ik ookquote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
eerder vanavond al: ik heb pijn aan mijn auw
dat vergeten ze nogal eens he? als ie net wakker isquote:
Idd, nu je het zegt.quote:
ben jij dat op die ava ??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef 08gnoT. het volgende:
De streams doen het verdeurie alweer niet
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef 08gnoT. het volgende:
De streams doen het verdeurie alweer niet
Jaa dat zei Aafke maar die moest Jo sowieso niet he en ze wist het niet eens zekerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd, nu je het zegt.
Met het filmpje in me achterhoofd van Aafke en Sharon over Joanna haar rol, gun ik Jo niks meer.
oeh mintgroen, gedurfdquote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@Lauriertje29 @sst_alexander ja een mintgroen topje misschien doe ik hem Morgen aanslaap lekker #sstnl
11 minutes ago Favorite Retweet Reply
ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
deze doen het alleen bij mij.
teveel om op te noemen. Even terug lezen dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Jaidee het volgende:
kan iemand mij heel kort ff vertellen wtf er gebeurd is vanaaf? mo is een schijtwief? en wie heb het geheim van karim geraden. whats up met de kluisjes dan? wies nu rijk en wie de lul?
lekker belangrijk om dat te twitteren...bellen te duur?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:57 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Laura SST Laura
@
@Lauriertje29 @sst_alexander ja een mintgroen topje misschien doe ik hem Morgen aanslaap lekker #sstnl
11 minutes ago Favorite Retweet Reply
Niet toch !!! Haal die kutknipoog es wegquote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vergeten ze nogal eens he? als ie net wakker is
klopt toch niet ! Ze is overal met dr ex geweest en ze had NOOIT tijd voor vakantie ...huhquote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd, nu je het zegt.
Met het filmpje in me achterhoofd van Aafke en Sharon over Joanna haar rol, gun ik Jo niks meer.
why?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet toch !!! Haal die kutknipoog es weg
Ook niks. Ik reboot wel evenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
http://live.nedshare.nl/streams/
je eigen vastlullen heet datquote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
klopt toch niet ! Ze is overal met dr ex geweest en ze had NOOIT tijd voor vakantie ...huh![]()
Deze tweet dan ook zo apart.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd, nu je het zegt.
Flashplayer updates. ik kreeg die automatisch van windows.quote:
HUH ???quote:Op woensdag 27 april 2011 23:59 schreef shomila het volgende:
[..]
Deze tweet dan ook zo apart.
ze sponsort een deel aan sst maar zit niet IN de organisatie dat maken andere er van en dat zegt ook niet dat ze wint #sstnl
kijk even bij de filmpjesquote:Op donderdag 28 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand een link van dat filmpje Aafke/Sharon over Jo haar rol?
Dan ga ik die via hyves maar verspreiden aangezien ik twitter niet snap.
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
Iemand een link van dat filmpje Aafke/Sharon over Jo haar rol?
Dan ga ik die via hyves maar verspreiden aangezien ik twitter niet snap.
Die klikte ik per ongeluk af, zal dat eens proberen want een reboot hielp nietquote:Op donderdag 28 april 2011 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Flashplayer updates. ik kreeg die automatisch van windows.
Staat daar ook ?quote:
en ze wil toch in de playboy?quote:Op donderdag 28 april 2011 00:01 schreef Blackprinces het volgende:
jo is bang dat haar ex foto's op internet zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |