Nee hij zei alleen tegen haar dat ze beter niet kon gaan zeggen dat ze Karim het liefste zag vertrekken hij zei niet ja maak er maar een lekker zielig verhaal van over vriendschap en begin op het einde erbij te huilen. Dat is wat heel anders.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
hij had mo zelf aangeraden om te doen wat ze gedaan heeft, kan ie moeilijk iets over zeggen
Oooh, gaan we nu ineens wijs lopen doen omdat anders te zien is hoe vals je bent, wanneer je reageert op mijn duidelijke post?quote:
???????????? sorry niet gelezenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je post je mening en dat is je goed recht. Maar 6 keer hetzelfde. Had er allang op gereageerd en je blijft maar spammen inhoudloos.
Ze zei het eerst zacht waar Sharon bij was en daarna tegen flip een op een.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Wijnneus het volgende:
zat sharon daar ook bij? toen Emo dat zei over karim ??
Sorry... Wordt ook zo moe van die gast...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
post eens wat over de streams, je kan het en anders
op de videowall aubquote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef bamby het volgende:
Hoop zo dat karim het van iemand daar te horen krijgt wat mo over hem zij achter zijn rug
Weet niet wie er bij was. Alleen Flip volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Wijnneus het volgende:
zat sharon daar ook bij? toen Emo dat zei over karim ??
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze zei het eerst zacht waar Sharon bij was en daarna tegen flip een op een.
Wat een kutstem ja, nep-accent, die klanken bij e en i, alsof ze een bak slijm in d'r bek heeft.....quote:
Jo volgens mij ook... Die blik netquote:Op woensdag 27 april 2011 23:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sorry... Wordt ook zo moe van die gast...
Ik wil Mo nog altijd slaan.
ik heb echt serieus zin om haar te slaanquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef De_Rennies het volgende:
[..]
Wat een kutstem ja, nep-accent, die klanken bij e en i, alsof ze een bak slijm in d'r bek heeft.....
ze ziet alleen die van mij, en weet niet hoe snel ze er op moet reageren...ze gaat bij mij vanaf nu op negeer, mevrouw waterkantquote:
Drank maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef marjolleke het volgende:
Zet de streams aan en zie zowaar een vrolijke Mo...
En mensen die gezellig aan haar lippen hangen.
Ben in shock
En volgens mij is die blind ofzo... Dat ie dat gemanipuleer niet inzietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Weet niet wie er bij was. Alleen Flip volgens mij
ik heb al 11 weken zin om haar te slaan, neuh ben niet zo geschokt van mezelfquote:Op woensdag 27 april 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb echt serieus zin om haar te slaan*geschoktvanmezelf*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |