en dan ook via de laptop met elkaar praten lol, zie het al voor mequote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met laptops op schoot, want we blijven gewoon cossen
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hoop dan dat sharon het dan toch wel te spraken brengt danquote:Op woensdag 27 april 2011 23:34 schreef shomila het volgende:
[..]
De eerste keer zat Sharon erbij en de 2de keer Flip.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
mijne ook hahahah slokje WATER op de kant halen ff
Ook Maik?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:38 schreef rc_1990 het volgende:
Arme Maik en buddy van Mo die zijn alles goed aant lullen
en dan geer de ton niet gunnenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:39 schreef chufi het volgende:
Jo zegt dat uithaan niet duur is, maar haalt een verhaal aan dat ze met bekende DJ's was ... En via de VIP .....
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef Stability het volgende:
[..]
mijne ook hahahah slokje WATER op de kant halen ff
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef shomila het volgende:
nynaeve223 daphne
@SST_Monique @SST_Maik dat meisje die een hyves voor mo has aangemaakt..daar hebben een aantal tienertjes op niet oke liggen duwen nu is
@SST_Maik @SST_Monique nu is die hyves verwijderd..echt zielig dus..
echt sneu zo'n actie............quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef shomila het volgende:
nynaeve223 daphne
@SST_Monique @SST_Maik dat meisje die een hyves voor mo has aangemaakt..daar hebben een aantal tienertjes op niet oke liggen duwen nu is
Dit.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
echt sneu zo'n actie............
kunnen we dat ook bij Jo flikken?????
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:40 schreef shomila het volgende:
nynaeve223 daphne
Geer zet haar weer behoorlijk op haar nummer.....quote:
Ik durf zoiets niet eens te dromen...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Wie denkt hier ook dat Mo morgen een kans krijgt om weg te gaan ipv. de genomineerden ?
Jo is nog nooit op ibiza geweest joh....quote:Op woensdag 27 april 2011 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Geer zet haar weer behoorlijk op haar nummer.....
Ibiza is nep, alleen een buitenkant, je bent een lopende portemonnee
heul veul zoals JoJo die is ook nepquote:Op woensdag 27 april 2011 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
Geer zet haar weer behoorlijk op haar nummer.....
Ibiza is nep, alleen een buitenkant, je bent een lopende portemonnee
ik neem die kas heul kleinquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Wie denkt hier ook dat Mo morgen een kans krijgt om weg te gaan ipv. de genomineerden ?
Denk het niet, maar zal wel mooi zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Ik hoop het wel, maar die gaat nietquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Bijna iedereen die het hoopt maar volgens mij bijna niemand die dat ook daadwerkelijk gelooftquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
ik heb alleen de hoopquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
ik hoop het voor haarquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
ikke denk ut niequote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Ik denk het niet maar ik hoop het welquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
Ola Hippyberg op Ibiza !! Jo lult weer uit haar lip
Mo is na gisteren in KvdW geweest te zijn berust erin.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik durf zoiets niet eens te dromen...
Bijna met je eens... Maar Karim moet blijven.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Momazie het volgende:
Geen streams voor mij, doet het bij mij niet.. Maar ik hoef alleen maar de cossen te lezen om te weten wat er gebeurd..
Ik heb het gehad met Monique, laat haar lekker terug naar Maik gaan.. Ik denk dat er dan een stuk minder, {heel veel minder} gehuild word in SST.
ps: Joanna moet blijven
Ik denk het niet eigenlijk..als er drama en rellen komen door het gejank van mo houden ze die erin. Voor de rest is t maar dooie boel daar..quote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
ik zou dat zeer jammer vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
ikke denk ut nie
(maar wil karim en geer niet verliezen, maar vrees het ergste voor karim)
No fakking wayquote:Op woensdag 27 april 2011 23:42 schreef Noelle06 het volgende:
Dat dus en dan op een paar grappige Ibiza sandalenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk het niet maar ik hoop het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |