Het was overigens mijn eerste keer, ik heb vanavond ook nog deze exemplaren morgen ophalen: Niet schrikken, ik zet hem voor de zekerheid in een spoilerquote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef Lijnloos het volgende:
uhm... niet heel fijn beestje dus. Ik ben ook weer meteen genezen van de gedachte misschien wel eens vrijwillgerswerk bij de dierenambulance te doenranzige dingen... brrrr!
oh en waar heb je dit prachtexemplaar ergens opgehaald? voor het geval ik nog een reden nodig heb om te verhuizen naar ergens anders dan daar!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:04 schreef Poeke het volgende:
[..]
Het was overigens mijn eerste keer, ik heb vanavond ook nog deze exemplaren morgen ophalen: Niet schrikken, ik zet hem voor de zekerheid in een spoiler..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
[..]
Het was overigens mijn eerste keer, ik heb vanavond ook nog deze exemplaren morgen ophalen: Niet schrikken, ik zet hem voor de zekerheid in een spoilerIeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ scars make us who we are ♥
[..]
Het was overigens mijn eerste keer, ik heb vanavond ook nog deze exemplaren morgen ophalen: Niet schrikken, ik zet hem voor de zekerheid in een spoilerMijn nachtrust, wat doe je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
ja dat is hem je ziet ook die 2 punten op zijn rug die omhoog steken moet hem zijn... 1 van de als het niet de gevaarlijkste spin ter wereld is. uitkijken dus zal wel bij iemand ontsnapt zijn want die komen in nederland niet voorquote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is de gewone (en onschuldige) huisspin ook een trechterspin?
Maar het lijkt dus om deze te gaan:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Australische_tunnelspin
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 00:00 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kun je hem meteen een spintepelpiercing geven
sorry hoor maar hij lijkt sprekend... voor zover ik weet enige spinnensoort die zo aggressief op achterpoten gaat staan en qua formaat en die punten op achterlijf klopt ook. (er zijn meerdere soorten trechter spinnen)quote:Op donderdag 28 april 2011 00:02 schreef Maisnon het volgende:
Hij lijkt niet echt exact op die tunnel / trechter spin maar jij hebt 't natuurlijk van dichtbij (te dichtbij) gezien
Ja ik vond die uit de OP een stuk zwarter en die spintepels groterquote:Op donderdag 28 april 2011 00:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sorry hoor maar hij lijkt sprekend... voor zover ik weet enige spinnensoort die zo aggressief op achterpoten gaat staan en qua formaat en die punten op achterlijf klopt ook. (er zijn meerdere soorten trechter spinnen)
[ afbeelding ]
Kleur is totaal subjectief, gezien verschillende camera's, wel/geen flits, iso waarde, lichtval.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik vond die uit de OP een stuk zwarter en die spintepels grotermaar ik ben ook maar een leek
Nou nou nou, ik hou m'n mening voortaan wel voor me hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 00:28 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kleur is totaal subjectief, gezien verschillende camera's, wel/geen flits, iso waarde, lichtval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Namirea planipes en Australothele jamiesoni lijken er ook erg opquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef Poeke het volgende:
Ben even op de latijnse naam aan het zoeken; het lijkt een mannetje te zijn:
[ afbeelding ]
Het vrouwtje heeft een dik achterlijf en deze niet. Voordeel; geen kids, nadeel; mannetjes leven langer
Ik woon er ook maar 65 km vanaf.quote:
Het web is kapot ?quote:Op donderdag 28 april 2011 07:31 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb ooit een van de meest stomme, zoniet de stomste, toerist uitgehangen, door met een stokje in een web te gaan poeren. Guess what...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |