quote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef speknek het volgende:
Ik hoop echt dat het knokken wordt. Hoe meer die lui elkaar lopen te treiteren en te zuigen, hoe sneller het Spaanse elftal implodeert.
heerlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef speknek het volgende:
Ik hoop echt dat het knokken wordt. Hoe meer die lui elkaar lopen te treiteren en te zuigen, hoe sneller het Spaanse elftal implodeert.
Geweldig echt dat je al de hele wedstrijd alleen maar op mij zit te reageren. Maakt verder niet uit dit. Real gaat alsnog doorquote:
Goede logicaquote:Op woensdag 27 april 2011 22:06 schreef speknek het volgende:
Zoals ik al zei, Alvesquote:Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat jij dat durft te stellen met Alves als slachtoffer.
Op iemand die onzin uit kraamt moet je wel reageren, kan het niet laten. Verder boeit het mij weinig dat Real door gaat, Had eerder een zwak voor Tottenham. Nou doei hoor!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geweldig echt dat je al de hele wedstrijd alleen maar op mij zit te reageren. Maakt verder niet uit dit. Real gaat alsnog door
QFTquote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Portugees rood = altijd terecht.
Ja komt de FIFA wel lekker uit natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Blik het volgende:
Het valt wel op dat Barcelona altijd uiteindelijk tegen een team voetbalt wat een rode kaart krijgt. Deze was wellicht terecht, maar het gebeurt echt te vaak!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Portugees rood = altijd terecht.
Wel blijven opletten in dit topic of ik nog iets zeg he.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op iemand die onzin uit kraamt moet je wel reageren, kan het niet laten. Verder boeit het mij weinig dat Real door gaat, was eerder voor Tottenham. Nou doei hoor!
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef chufi het volgende:
Het was een vette gele kaart maar geen rood
jawel man, vuurrode kaart.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef chufi het volgende:
Ben geen Pepefan, maar dit was geen rood.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die scheidsrechter is wel een baas. Helemaal terecht deze rode kaart.
Vond ik wel. Ontzettend smerig.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef chufi het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ben geen Pepefan, maar dit was geen rood.
Vond het ook geen rood, niet geheel onterecht maar ook niet echt terecht.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ben geen Pepefan, maar dit was geen rood.
Welke bal?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gaat voor de bal en raakt Alves. Geel.
Klopt, de wedstrijd wordt ook boeiender met de minuutquote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef ValHallen het volgende:
Dit topic volgen is fascinerend voor de neutrale toeschouwer
NL - Portugal-taferelen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dit is echt zo'n kutwedstrijd, gewoon slapstick
Bijna Portugal - Nederlandquote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dit is echt zo'n kutwedstrijd, gewoon slapstick
Niet naar het been van Alves.quote:
Overdrijven is ook een vak. Hij had hem wel redelijk gestrekt, maar hier krijg je niet zo vaak rood voor. Sowieso maakte die Alves d'r weer een schwalbe van jewelste van.quote:
Jawel, bij Pepe weet je 99% zeker dat het bij zo'n overtreding geen ongelukje wasquote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb idd niet echt het idee dat ik naar de 2 beste teams ter wereld aan het kijken benquote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Morendo het volgende:
Barca is sowieso nog een groter meisjesteam dan Arsenal.
Pepe is dan ook een beetje een mongool.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Jawel, bij Pepe weet je 99% zeker dat het bij zo'n overtreding geen ongelukje was
Almere City FC en Fortuna Sittard?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb idd niet echt het idee dat ik naar de 2 beste teams ter wereld aan het kijken ben
VVV-Heerenveen is beter.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb idd niet echt het idee dat ik naar de 2 beste teams ter wereld aan het kijken ben
Idd, hij deed alsof zijn been gebroken was. Kneus.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Zó, alves is zwaargewond hoor....kk aap.
Zie je welquote:Op woensdag 27 april 2011 22:11 schreef Nuchterheid het volgende:
Mourinho bestelde even een portie bitterballen.
I woz prepared for zis!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Mourinho heeft geoefend he, op het spelen met 10man omdat ie weet dat er altijd iemand rood krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |