Flash vraagt om een ander soort stream, en die is op het moment technisch niet beschikbaar (of heeft een te beperkte capaciteit).quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef gerbenp het volgende:
[..]
![]()
Flash ook zeker, net zoals bij UG? Want ik vond dat WMP ook handig op UG, maar de beta heeft het niet (hogere kwaliteit doe ik het wel voor)
Daar waar Domien er nog een grap over maakte zend Claudia het écht serieus uit...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:16 schreef Paul-89 het volgende:
Claudia draai eens muziek en bok op met dat wedding gedoe.
Mensen die dat willen horen moeten maar radio 1 luisteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar waar Domien er nog een grap over maakte zend Claudia het écht serieus uit...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:51 schreef Paul-89 het volgende:
3FM topic reeks :Tijd voor een 3FM Twitter reeks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar lijkt het allemaal wel op.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:17 schreef BramMuller het volgende:
Glazen Huis 2012 in Enschede dus? Gemeentes Kerkrade en Sittard/Geleen hebben Enschede al gefeliciteerd. #SR12
en in het oosten van het land. Het zuiden heeft het nu al 2 keer georganiseerd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef borisz het volgende:
Enschede had ik wel verwacht. Studentenstad. Altijd leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |