Ja ze heeft dus al 2 jaar lang bij een dietiste gelopen enzo... Die weet inmiddels alles van dieeten etc af.quote:
Waarom werkt het niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja ze heeft dus al 2 jaar lang bij een dietiste gelopen enzo... Die weet inmiddels alles van dieeten etc af.
Ga vaker samen sporten. Beter dan een dieet.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Ja ze heeft dus al 2 jaar lang bij een dietiste gelopen enzo... Die weet inmiddels alles van dieeten etc af.
Ook van beweging?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dank je ik denk dat ik hier al wel iets mee kan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Untouchables het volgende:
Beetje lullige opmerkingen hier, de TS komt op mij over als iemand die oprecht z'n al dan niet zo knappe vriendin gelukkig wilt zien.
Wat je kan doen..vrij weinig zolang zij zich laat beinvloeden en dit zal met een beetje pech ook niet weggaan wanneer ze onverhoopt wel het gewicht eraf krijgt.
Ik denk dat je gewoon relaxed tegen haar moet blijven doen en tsja, voor jezelf moet bepalen hoelang je dat vol blijft houden.
Dat kan je toch objectief wel zeggen...jeetje.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Pritt het volgende:
Jij vindt haar al niet de mooiste? Lekkere relatie dan.
Over het algemeen leeftijds genoten 19/18/17 jarigen rekenen haar er nogal op af.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dit is een hele lastige situatie! Ik heb ook lang last gehad van enorme onzekerheid en dacht serieus dat als mensen naar mij keken dat dat met een negatieve gedachte over mij was, Mijn vrienden accepteerde mij gewoon zoals ik ben (ook toen ik nog zwaarder was)! Ik heb heel lang het idee gehad dat als ik nu maar slank genoeg zou zijn, het allemaal veel makkelijker zou zijn want ik mijn ogen hadden slanke mensen een perfect leven!Inmiddels weet ik heel goed dat het zo niet werkt hoor
Ik heb in mijn leven heel wat dieten geprobeerd en met wisselend resultaat, en tuurlijk krijg je iets meer zelfvertrouwen als je jezelf er leuk uit vind zien maar dat zakt ook weer af, en ook dan heb je baaldagen!
wie rekenen haar af op hoe zij eruit ziet?
Wat bij mij uiteindelijk de knop heeft doen omzetten is een gebeurtenis waarin ik redelijk alleen stond maar waar ik wel bovenop ben gekomen, En inmiddels denk ik FUCK IT! Dit is wie ik ben en daar zal je het mee moeten doen! En als het je niet bevalt wat je ziet dan kijk je de andere kant maar op!
Je kunt niet zo heel veel doen helaas, je kunt haar vertellen dat je haar mooi vind, en dat je gek op haar bent maar 9 vd 10 keer zal ze het niet geloven en denken dat je het alleen maar zegt omdat je haar vriendje bent!
Zij moet met zichzelf aan de gang!
Is een psycholoog inderdaad niets voor haar? Ze moet met haar zelf aan de gang, haar zelfbeeld is compleet overhoop getrokken door haar (waarschijnlijk in haar ogen perfecte) vriendinnen, en dat verander je niet 1,2,3!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Over het algemeen leeftijds genoten 19/18/17 jarigen rekenen haar er nogal op af.
In totaal heeft ze 2 jaar bij een dietiste gelopen zoals ik al gezegd had hierboven ergens.
Heeft ze 6 jaar lang gesport waarvan 2 jaar voetbal en 4 jaar fitnes. Ze zit echt aan alles te denken. Zoals overleggen met de dokter over maagverkleining etc. al dat soort dingen. Psycholoog weet ik niet of ze al wel geweest is.
Het is alleen zo dat ik haar iedere keer onzekerder zie worden eigenlijk. En ik wil haar graag gelukkig zien. Daarin heeft Untouchables echt gelijk.
Waarschijnlijk sport ze verkeerd. (ja dat bestaat) Laat haar zich storten op het hardlopen, en enkel het hardlopen alleen. Dan valt ze zo af.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Over het algemeen leeftijds genoten 19/18/17 jarigen rekenen haar er nogal op af.
In totaal heeft ze 2 jaar bij een dietiste gelopen zoals ik al gezegd had hierboven ergens.
Heeft ze 6 jaar lang gesport waarvan 2 jaar voetbal en 4 jaar fitnes. Ze zit echt aan alles te denken. Zoals overleggen met de dokter over maagverkleining etc. al dat soort dingen. Psycholoog weet ik niet of ze al wel geweest is.
Het is alleen zo dat ik haar iedere keer onzekerder zie worden eigenlijk. En ik wil haar graag gelukkig zien. Daarin heeft Untouchables echt gelijk.
Het zijn meer de mensen van buiten af die het doen dan haar eigen vriendenkring.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is een psycholoog inderdaad niets voor haar? Ze moet met haar zelf aan de gang, haar zelfbeeld is compleet overhoop getrokken door haar (waarschijnlijk in haar ogen perfecte) vriendinnen, en dat verander je niet 1,2,3!
voor jou is het lastig want je snapt niet waar die onzekerheid vandaan komt maar je kunt er ook helemaal niets mee en uiteindelijk loopt ze het risico dat jij je spullen pakt en weggaat, En dat is geen vreemde reactie, er valt als buitenstaander niet te vechten tegen een negatief zelfbeeld! Iedereen kan zeggen dat ze mooi is en de moeite waard maar ze gelooft het niet!
Is het een idee dat je het eens met haar bespreekt en dan ook vooral bespreekt hoe het voor jou is! Mijn vriend heeft letterlijk een x tegen mij gezegd! Je weet dat ik je prachtig vind en op het moment dat jij jezelf naar beneden haalt zal ik dat 1 of 2 keer tegen je zeggen maar de 3e x ga ik weg en kom ik pas terug als je weer met 2 rechte ogen in de spiegel kan kijken!
Puur om aan te geven dat hij moedeloos wordt van het gedram over dingen die hij niet ziet en er ook niet zijn! En JA ik heb nog steeds momenten dat ik mij bloedonzeker en heel lelijk voel!:P
Daarvoor had ze een personal coach... dus dat kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sport ze verkeerd. (ja dat bestaat) Laat haar zich storten op het hardlopen, en enkel het hardlopen alleen. Dan valt ze zo af.
Principe is hetzelfde en het feit dat haar zelfbeeld verkeerd is veranderd ook nietquote:Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Het zijn meer de mensen van buiten af die het doen dan haar eigen vriendenkring.
Tja... das waar...quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Principe is hetzelfde en het feit dat haar zelfbeeld verkeerd is veranderd ook niet
Denkt ze ook, wanneer ze slanker zal worden, ook meer zelfvertrouwen krijgt?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Daarvoor had ze een personal coach... dus dat kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen.
Het alleen al gezond bezig zijn zorgt in ieder geval voor een gevoel van iets meer zelfvertrouwen ipv. dat je de hele dag op je luie reet zit. Waar of niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Denkt ze ook, wanneer ze slanker zal worden, ook meer zelfvertrouwen krijgt?
Zekers. En voor zover ik weet doet ze dat ook. Over het algemeen gezien eet ze behoorlijk gezond(geen echte snoeperd of ongezond eten). Ze fietst iedere dag 10 kilometer(krantenwijk maar toch). En het is niet echt een typ dat de hele dag stil zit.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Het alleen al gezond bezig zijn zorgt in ieder geval voor een gevoel van iets meer zelfvertrouwen dan dat je de hele dag op je luie reet zit. Waar of niet?
Als iemand zo infantiel tegen me zou praten, zou ik het gelijk uitmaken.quote:Wat ik net tegen haar zei:
JE BENT HARTSTIKKE LEUK AARDIG LIEF MOOI(ja dat vind ik van wel)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JE BENT VOOR MIJ HELEMAAL TOPPIE!!!!!!! JE BENT EEN GEWELDIGE MEID!!!!!!!
Ze zat er eventjes doorheen en ik kon zo snel niet meteen iets beters bedenken. Dit was trouwens wel een impulsieve actie.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als iemand zo infantiel tegen me zou praten, zou ik het gelijk uitmaken.
Jeetje, je bent een kerel. Typ dan ook zo. Verder lijkt het me geen ideale combinatie aangezien je zelf ook onzeker bent, dan wordt het steeds moeilijker om elkaar te motiveren.
Wel lief verder. Ze komt over als een vriendelijke meid, wat het bijzonder jammer maakt dat ze anders wordt beoordeeld.
Hvjntb jeweettogquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als iemand zo infantiel tegen me zou praten, zou ik het gelijk uitmaken.
Nee nooitquote:Op woensdag 27 april 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hvjntb jeweettog
Maak je het nu uit?
Dat vraag ik me ook af. Voel ze zich alleen zo slecht door wat anderen zeggen/vinden, of heeft ze zelf ook dingen die ze niet leuk vindt aan zichzelf?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:25 schreef Transport_Ink het volgende:
Wat vindt ze zelf echt van haarzelf?
Dan heb je inderdaad meer aan een psycholoog dan aan een dagje tutten, naar de kapper en een sportschoolabonnement. Als haar zelfverbeeld zo vertekend (verpest) is, heeft de symptomen bestrijden geen zin, en kun je het beter bij de oorzaak aanpakken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:53 schreef Raggingbull het volgende:
Naja... heb het er gister avond nog eventjes over gehad met haar. psycholoog lijkt haar ook wel een goed idee. Het pesten begon als klein kind en ze is nu bijna 18 ze word nu al ongeveer 10-12 jaar beetje uitgelachen/gepest met haar uiterlijk. Dus eigenlijks hetzelfde als 11 jaar lang iedere dag tegen je buurmeisje zegge dat ze lelijk is. Wedden dat ze het na 11 jaar ook zelf gaat geloven? Dat is er een beetje aan de hand.
Als je nooit sport is je verbranding ook kut, moet je jezelf bijna gaan uithongeren. En als je dan weer normaal gaat eten komen die kilo's aan. Is niet voor niets dat de meerderheid van de mensen die veel afvallen later weer op hetzelfde gewicht zijn, of erger.quote:Op donderdag 28 april 2011 17:34 schreef Transport_Ink het volgende:
Mwah... Het kan echt veel makkelijker nog ook hoor. Iemand die nooit heeft gesport maar wel een beetje discipline kan opbrengen qua eten hoeft niet eens te gaan hardlopen. Vind hardlopen voor de niet bepaald sportieven onder ons sowieso geen denderend advies, zeker niet wanneer je echt te zwaar bent.
Dat gebeurd er ruim voldoende die goeie beurt geven dus daar ligt het sowieso niet aan daar zorg ik zelf wel voorquote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef Halcon het volgende:
Haar wat vaker een goede beurt geven. Daar knapt ze van op.
Je moet ook wel blijvende veranderingen doorvoeren. En je metabolisme kun je als nooit-gesport-hebbende met voeding ook al radicaal verbeteren.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je nooit sport is je verbranding ook kut, moet je jezelf bijna gaan uithongeren. En als je dan weer normaal gaat eten komen die kilo's aan. Is niet voor niets dat de meerderheid van de mensen die veel afvallen later weer op hetzelfde gewicht zijn, of erger.
Lekker hoor, stoten in een mollig lichaam. Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:44 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
Dat gebeurd er ruim voldoende die goeie beurt geven dus daar ligt het sowieso niet aan daar zorg ik zelf wel voor
Even vooropgesteld dat zíj het werk doet.quote:Op donderdag 28 april 2011 22:43 schreef Halcon het volgende:
Haar wat vaker een goede beurt geven. Daar knapt ze van op.
Hij heeft tenminste een vriendin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lekker hoor, stoten in een mollig lichaam. Ik ben jaloers.
Dan doen ze toch echt iets verkeerd. Ze willen het te snel of leven van verkeerde eetgewoontes. Bovendien vraag ik me af wat die mensen onder 'normaal eten' verstaan. Blijkbaar niet bepaald gezond, want anders hadden ze ook geen overgewicht.quote:Op donderdag 28 april 2011 23:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je nooit sport is je verbranding ook kut, moet je jezelf bijna gaan uithongeren. En als je dan weer normaal gaat eten komen die kilo's aan. Is niet voor niets dat de meerderheid van de mensen die veel afvallen later weer op hetzelfde gewicht zijn, of erger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |