abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 21:37:03 #1
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96064209
Hallo,

Mijn vriendin heeft nogal last van onzekerheid. Ze is qua uiterlijk namelijk de knapste niet en is behoorlijk stevig. Nu wat ik ook zeg het schijnt niet echt veel uit te maken. Ze zegt dat ze me er dankbaar voor is dat ik zo over haar denk. Maar andere mensen uit haar omgeving en zijzelf rekenen haar nogal af op haar uiterlijk.

Heeft iemand hier misschien enkele tips voor mij waardoor ik zou kunnen zorgen dat zij zich beter gaat voelen? Of ik elk geval dat ik haar onzekerheid gedeeltelijk kan weg nemen?

Wat ik net tegen haar zei:

JE BENT HARTSTIKKE LEUK AARDIG LIEF MOOI(ja dat vind ik van wel)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JE BENT VOOR MIJ HELEMAAL TOPPIE!!!!!!! JE BENT EEN GEWELDIGE MEID!!!!!!!

Hoe zij reageerde:

ja en jij bent ook de enige waarvan ik het geloof, en daarom neemt t ook vaak toe maar elke keer word dat me godverdomme door iemand anders weer ontnomen
en ja jou mening is belangrijker, maar mijn eigen mening word door andere beinvloed en mijn eigen mening is voor mijzelf nog altijd sterker dan de jouwe helaas ):
en ik weet echt wel dat ik voor jou goed ben, maar voor vele andere niet en daardoor ook voor mezelf niet.. mn hele fucking leven word erdoor beinvloed ik wil dit nie meer

Ik weet niet meer zo goed wat ik nog moet doen.
Kan iemand mij een klein beetje helpen hiermee?

Bij voorbaat dank.

Mvg,

Raggingbull
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_96064466
Jij vindt haar al niet de mooiste? Lekkere relatie dan.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 27 april 2011 @ 21:40:51 #3
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_96064468
Wat wil ze zelf ondernemen tegen die zwaarlijvigheid waar ze niet gelukkig mee is?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:41:09 #4
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96064491
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Op dieet zetten.
Ja ze heeft dus al 2 jaar lang bij een dietiste gelopen enzo... Die weet inmiddels alles van dieeten etc af.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:41:48 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_96064531
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ja ze heeft dus al 2 jaar lang bij een dietiste gelopen enzo... Die weet inmiddels alles van dieeten etc af.
Waarom werkt het niet?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_96064660
Psycholoog?
Huh?
pi_96064774
quote:

[..]

Ga vaker samen sporten. Beter dan een dieet.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:49:21 #8
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96065037
quote:

[..]

Ook van beweging?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  PR/Manusje van alles woensdag 27 april 2011 @ 21:51:29 #9
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_96065202
Ze moet wel een heel leuk innerlijk hebben dan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 27 april 2011 @ 21:52:08 #10
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_96065241
Beetje lullige opmerkingen hier, de TS komt op mij over als iemand die oprecht z'n al dan niet zo knappe vriendin gelukkig wilt zien.

Wat je kan doen..vrij weinig zolang zij zich laat beinvloeden en dit zal met een beetje pech ook niet weggaan wanneer ze onverhoopt wel het gewicht eraf krijgt.

Ik denk dat je gewoon relaxed tegen haar moet blijven doen en tsja, voor jezelf moet bepalen hoelang je dat vol blijft houden.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:57:35 #11
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96065597
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:52 schreef Untouchables het volgende:
Beetje lullige opmerkingen hier, de TS komt op mij over als iemand die oprecht z'n al dan niet zo knappe vriendin gelukkig wilt zien.

Wat je kan doen..vrij weinig zolang zij zich laat beinvloeden en dit zal met een beetje pech ook niet weggaan wanneer ze onverhoopt wel het gewicht eraf krijgt.

Ik denk dat je gewoon relaxed tegen haar moet blijven doen en tsja, voor jezelf moet bepalen hoelang je dat vol blijft houden.
Dank je ik denk dat ik hier al wel iets mee kan.
  woensdag 27 april 2011 @ 21:58:31 #12
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_96065657
Je kan moeilijk beïnvloeden wat anderen van haar vinden en hoe zij daarop reageert. Dat heb je gewoon niet in de hand.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_96065976
Dit is een hele lastige situatie! Ik heb ook lang last gehad van enorme onzekerheid en dacht serieus dat als mensen naar mij keken dat dat met een negatieve gedachte over mij was, Mijn vrienden accepteerde mij gewoon zoals ik ben (ook toen ik nog zwaarder was)! Ik heb heel lang het idee gehad dat als ik nu maar slank genoeg zou zijn, het allemaal veel makkelijker zou zijn want ik mijn ogen hadden slanke mensen een perfect leven! :') Inmiddels weet ik heel goed dat het zo niet werkt hoor :P

Ik heb in mijn leven heel wat dieten geprobeerd en met wisselend resultaat, en tuurlijk krijg je iets meer zelfvertrouwen als je jezelf er leuk uit vind zien maar dat zakt ook weer af, en ook dan heb je baaldagen!

wie rekenen haar af op hoe zij eruit ziet?

Wat bij mij uiteindelijk de knop heeft doen omzetten is een gebeurtenis waarin ik redelijk alleen stond maar waar ik wel bovenop ben gekomen, En inmiddels denk ik FUCK IT! Dit is wie ik ben en daar zal je het mee moeten doen! En als het je niet bevalt wat je ziet dan kijk je de andere kant maar op!

Je kunt niet zo heel veel doen helaas, je kunt haar vertellen dat je haar mooi vind, en dat je gek op haar bent maar 9 vd 10 keer zal ze het niet geloven en denken dat je het alleen maar zegt omdat je haar vriendje bent!
Zij moet met zichzelf aan de gang!
S. 2014
J. 2016
pi_96066203
quote:
15s.gif Op woensdag 27 april 2011 21:40 schreef Pritt het volgende:
Jij vindt haar al niet de mooiste? Lekkere relatie dan.
Dat kan je toch objectief wel zeggen...jeetje.

Lijkt me wel lastig voor haar. Ik zou zo snel niet weten welk advies te geven. :{
  woensdag 27 april 2011 @ 22:08:46 #15
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96066460
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dit is een hele lastige situatie! Ik heb ook lang last gehad van enorme onzekerheid en dacht serieus dat als mensen naar mij keken dat dat met een negatieve gedachte over mij was, Mijn vrienden accepteerde mij gewoon zoals ik ben (ook toen ik nog zwaarder was)! Ik heb heel lang het idee gehad dat als ik nu maar slank genoeg zou zijn, het allemaal veel makkelijker zou zijn want ik mijn ogen hadden slanke mensen een perfect leven! :') Inmiddels weet ik heel goed dat het zo niet werkt hoor :P

Ik heb in mijn leven heel wat dieten geprobeerd en met wisselend resultaat, en tuurlijk krijg je iets meer zelfvertrouwen als je jezelf er leuk uit vind zien maar dat zakt ook weer af, en ook dan heb je baaldagen!

wie rekenen haar af op hoe zij eruit ziet?

Wat bij mij uiteindelijk de knop heeft doen omzetten is een gebeurtenis waarin ik redelijk alleen stond maar waar ik wel bovenop ben gekomen, En inmiddels denk ik FUCK IT! Dit is wie ik ben en daar zal je het mee moeten doen! En als het je niet bevalt wat je ziet dan kijk je de andere kant maar op!

Je kunt niet zo heel veel doen helaas, je kunt haar vertellen dat je haar mooi vind, en dat je gek op haar bent maar 9 vd 10 keer zal ze het niet geloven en denken dat je het alleen maar zegt omdat je haar vriendje bent!
Zij moet met zichzelf aan de gang!
Over het algemeen leeftijds genoten 19/18/17 jarigen rekenen haar er nogal op af.
In totaal heeft ze 2 jaar bij een dietiste gelopen zoals ik al gezegd had hierboven ergens.
Heeft ze 6 jaar lang gesport waarvan 2 jaar voetbal en 4 jaar fitnes. Ze zit echt aan alles te denken. Zoals overleggen met de dokter over maagverkleining etc. al dat soort dingen. Psycholoog weet ik niet of ze al wel geweest is.

Het is alleen zo dat ik haar iedere keer onzekerder zie worden eigenlijk. En ik wil haar graag gelukkig zien. Daarin heeft Untouchables echt gelijk.

Pritt er is trouwens een verschil tussen je aangetrokken voelen tot iemand of iemands uiterlijk knap vinden. Dat je je aangetrokken voelt tot iemand wil niet zeggen dat je haar per definitie ook meteen knap vind. Tenminste bij mij niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Raggingbull op 27-04-2011 22:19:27 ]
pi_96067265
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Over het algemeen leeftijds genoten 19/18/17 jarigen rekenen haar er nogal op af.
In totaal heeft ze 2 jaar bij een dietiste gelopen zoals ik al gezegd had hierboven ergens.
Heeft ze 6 jaar lang gesport waarvan 2 jaar voetbal en 4 jaar fitnes. Ze zit echt aan alles te denken. Zoals overleggen met de dokter over maagverkleining etc. al dat soort dingen. Psycholoog weet ik niet of ze al wel geweest is.

Het is alleen zo dat ik haar iedere keer onzekerder zie worden eigenlijk. En ik wil haar graag gelukkig zien. Daarin heeft Untouchables echt gelijk.
Is een psycholoog inderdaad niets voor haar? Ze moet met haar zelf aan de gang, haar zelfbeeld is compleet overhoop getrokken door haar (waarschijnlijk in haar ogen perfecte) vriendinnen, en dat verander je niet 1,2,3!

voor jou is het lastig want je snapt niet waar die onzekerheid vandaan komt maar je kunt er ook helemaal niets mee en uiteindelijk loopt ze het risico dat jij je spullen pakt en weggaat, En dat is geen vreemde reactie, er valt als buitenstaander niet te vechten tegen een negatief zelfbeeld! Iedereen kan zeggen dat ze mooi is en de moeite waard maar ze gelooft het niet!

Is het een idee dat je het eens met haar bespreekt en dan ook vooral bespreekt hoe het voor jou is! Mijn vriend heeft letterlijk een x tegen mij gezegd! Je weet dat ik je prachtig vind en op het moment dat jij jezelf naar beneden haalt zal ik dat 1 of 2 keer tegen je zeggen maar de 3e x ga ik weg en kom ik pas terug als je weer met 2 rechte ogen in de spiegel kan kijken!
Puur om aan te geven dat hij moedeloos wordt van het gedram over dingen die hij niet ziet en er ook niet zijn! En JA ik heb nog steeds momenten dat ik mij bloedonzeker en heel lelijk voel!:P
S. 2014
J. 2016
pi_96067275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Waarschijnlijk sport ze verkeerd. (ja dat bestaat) Laat haar zich storten op het hardlopen, en enkel het hardlopen alleen. Dan valt ze zo af.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:21:54 #18
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96067452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Is een psycholoog inderdaad niets voor haar? Ze moet met haar zelf aan de gang, haar zelfbeeld is compleet overhoop getrokken door haar (waarschijnlijk in haar ogen perfecte) vriendinnen, en dat verander je niet 1,2,3!

voor jou is het lastig want je snapt niet waar die onzekerheid vandaan komt maar je kunt er ook helemaal niets mee en uiteindelijk loopt ze het risico dat jij je spullen pakt en weggaat, En dat is geen vreemde reactie, er valt als buitenstaander niet te vechten tegen een negatief zelfbeeld! Iedereen kan zeggen dat ze mooi is en de moeite waard maar ze gelooft het niet!

Is het een idee dat je het eens met haar bespreekt en dan ook vooral bespreekt hoe het voor jou is! Mijn vriend heeft letterlijk een x tegen mij gezegd! Je weet dat ik je prachtig vind en op het moment dat jij jezelf naar beneden haalt zal ik dat 1 of 2 keer tegen je zeggen maar de 3e x ga ik weg en kom ik pas terug als je weer met 2 rechte ogen in de spiegel kan kijken!
Puur om aan te geven dat hij moedeloos wordt van het gedram over dingen die hij niet ziet en er ook niet zijn! En JA ik heb nog steeds momenten dat ik mij bloedonzeker en heel lelijk voel!:P
Het zijn meer de mensen van buiten af die het doen dan haar eigen vriendenkring.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:23:10 #19
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96067573
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:19 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk sport ze verkeerd. (ja dat bestaat) Laat haar zich storten op het hardlopen, en enkel het hardlopen alleen. Dan valt ze zo af.
Daarvoor had ze een personal coach... dus dat kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen.
pi_96067613
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:21 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Het zijn meer de mensen van buiten af die het doen dan haar eigen vriendenkring.
Principe is hetzelfde en het feit dat haar zelfbeeld verkeerd is veranderd ook niet :)
S. 2014
J. 2016
  woensdag 27 april 2011 @ 22:24:06 #21
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96067648
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Principe is hetzelfde en het feit dat haar zelfbeeld verkeerd is veranderd ook niet :)
Tja... das waar...
pi_96068382
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:23 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Daarvoor had ze een personal coach... dus dat kan ik me eigenlijk moeilijk voorstellen.
Denkt ze ook, wanneer ze slanker zal worden, ook meer zelfvertrouwen krijgt?
signatuurloos
pi_96068542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:33 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Denkt ze ook, wanneer ze slanker zal worden, ook meer zelfvertrouwen krijgt?
Het alleen al gezond bezig zijn zorgt in ieder geval voor een gevoel van iets meer zelfvertrouwen ipv. dat je de hele dag op je luie reet zit. Waar of niet? :)
  woensdag 27 april 2011 @ 22:38:05 #24
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_96068735
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 22:35 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Het alleen al gezond bezig zijn zorgt in ieder geval voor een gevoel van iets meer zelfvertrouwen dan dat je de hele dag op je luie reet zit. Waar of niet? :)
Zekers. En voor zover ik weet doet ze dat ook. Over het algemeen gezien eet ze behoorlijk gezond(geen echte snoeperd of ongezond eten). Ze fietst iedere dag 10 kilometer(krantenwijk maar toch). En het is niet echt een typ dat de hele dag stil zit.
  woensdag 27 april 2011 @ 22:53:46 #25
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_96069814
Klinkt als m'n ex. Dumpen, want ze zal haar onzekerheid op jou gaan projecteren.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')