Die kankerpatienten kan ik niet ontwijken aangezien ze in dezelfde zaal trainden,en ach ik kan een knopje om zetten, toen mijn schoonvader kanker kreeg zeit ik tegen mijn vrouw die toch wat hoop had, "ga ervan uit dat je vader dood gaat, slaat de behandeling aan dan is het meegenomen." Achteraf was me dankbaar dat ik dat zei, 3 maanden later was ie dood. De klap kwam "minder" hard zeg maar.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och heb zelf ook wel gezwommen met gehandicapten en weet ik wat allemaal, ben geen monster, maar ik doelde meer op je kankerpatienten/terminalen opmerking. Die vermijd ik liever. Niet uit afwezigheid van compassie, maar uit afwezigheid van toevoeging aan mijn geestelijke gesteldheid.
Als jij er mee van doen wilt hebben is dat zeer nobel hoor, niks mis mee.
Toch zijn standaard P.I.'s niet altijd toepasselijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Die kankerpatienten kan ik niet ontwijken aangezien ze in dezelfde zaal trainden,en ach ik kan een knopje om zetten, toen mijn schoonvader kanker kreeg zeit ik tegen mijn vrouw die toch wat hoop had, "ga ervan uit dat je vader dood gaat, slaat de behandeling aan dan is het meegenomen." Achteraf was me dankbaar dat ik dat zei, 3 maanden later was ie dood. De klap kwam "minder" hard zeg maar.
Probeert veelal Fred Durst te imiteren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Roelofs.![]()
Wat een kansloosheid straalt hij uit.
Er gaan zitten terwijl je er alleen maar van getraumatiseerd wordt is ook niet goed voor beide partijen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch zijn standaard P.I.'s niet altijd toepasselijk.
Maar nee, dat soort gevallen ben ik het wel eens, alleen ik zie mezelf niet in een hospis rol, lijkt me te vreselijk al die verhalen aan te horen. Ik wil die mensen niets te kort doen, maar ik wil er zelf geen deel van uit maken van al dat leed, sorry. Vermijd de zorg dan ook altijd als de pest, alleen het aanzicht van ziekenhuizen maakt me al misselijk.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Toch zijn standaard P.I.'s niet altijd toepasselijk.
Maar nee, dat soort gevallen ben ik het wel eens, alleen ik zie mezelf niet in een hospis rol, lijkt me te vreselijk al die verhalen aan te horen. Ik wil die mensen niets te kort doen, maar ik wil er zelf geen deel van uit maken van al dat leed, sorry. Vermijd de zorg dan ook altijd als de pest, alleen het aanzicht van ziekenhuizen maakt me al misselijk.
De een kan er tegen de ander niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er gaan zitten terwijl je er alleen maar van getraumatiseerd wordt is ook niet goed voor beide partijen.
Als je kansloosheid nastreeft is dat wel een ultiem doel natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Probeert veelal Fred Durst te imiteren.
Ja ik ga er altijd van nadenken en betrek het op mezelf, en je begrijpt dat dat niet prettig is.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
De een kan er tegen de ander niet.
Och dat is waar, maar als je zegt dat je het liever negeert vinden ze je vaak harteloos.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:08 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Er gaan zitten terwijl je er alleen maar van getraumatiseerd wordt is ook niet goed voor beide partijen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je kansloosheid nastreeft is dat wel een ultiem doel natuurlijk.
Ik noem het eerder egoïsme maar dat is al helemaal not done om te zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat is waar, maar als je zegt dat je het liever negeert vinden ze je vaak harteloos.
quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik ga er altijd van nadenken en betrek het op mezelf, en je begrijpt dat dat niet prettig is.
Is niet harteloos, dat is een goede blik van jezelf hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och dat is waar, maar als je zegt dat je het liever negeert vinden ze je vaak harteloos.
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Maar wat je je wel moet bedenken (heb ik van VS hoor) is dat wij westerlingen ook China en Azie gewoon weer keihard kunnen laten vallen op het moment dat zij te kapitaalkrachtig worden. Verder zullen wij altijd wel werk houden met onze grote haven en het achterland. En wat bedoel jij met die nieuwe innovaties die wij niet zouden kunnen patenteren? Wij hebben toch het kapitaal om nieuwe dingen te kunnen innoveren en uit te voeren. China en azie vooralsnog niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welke innovaties en trail-and-error gained advantages kunnen wij patenteren en beschermen tegen buitenlandse gebruikname? Er zullen altijd achterlijke culturen blijven, maar ook voldoende voormalige ontwikkelingslanden die wel heil zien in het westerse model.
Ja naja ik heb niet de behoefte om andermans leed mijn leed te laten zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:11 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik noem het eerder egoïsme maar dat is al helemaal not done om te zeggen
Het lijkt mij ook niet fijn om te sterven naast een of andere truus van het hospice.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja naja ik heb niet de behoefte om andermans leed mijn leed te laten zijn.
Familie en vrienden daargelaten, maar de problemen van wildvreemden hoef ik niet op m'n schouder.
Lees het eens. Is antisemitisme niet net zo verwerpelijk als anti-islamisme?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan die kerel gewoon niet een keer opbokken uit de media, het gaat de laatste tijd alleen nog maar om die demagogische antisemiet.
Nee.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Lees het eens. Is antisemitisme niet net zo verwerpelijk als anti-islamisme?
Leg uit.quote:
Och, liever dat iemand naar je luistert dan dat je alleen sterft.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niet fijn om te sterven naast een of andere truus van het hospice.
Hij wil alles eerlijk met je delen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
onze hond slijmt gruwelijk de laatste dagen.
Kritiek op de Islam is meer gefundeerd gezien de omstandigheden dan kritiek op het Jodendom, ook vanuit historisch perspectief valt het niet 1 op 1 te stellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Leg uit.
Lees het morgen wel, nu slapen, welterusten
Hij weet wel dat ie stout is geweest.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij wil alles eerlijk met je delen.
Uiteraard, de welvaart van China is haar grootste vijand, dat zei ik eerder ook al. Soit, misschien naast haar planeconomie die voor heel wat gigantische blunders heeft gezorgd. Wij blijven werk houden zolang er werk is dat in ons achterland afgezet moet worden en met innovaties bedoel ik uitvindingen, jarenlange investeringen in R&D waarbij de resulterende producten binnen een paar jaar gekopieerd kunnen worden door economieën. Voorlopig heeft China wel aardig wat kapitaal om nieuwe dingen te kunnen ontwikkelen, maar ze zijn daar nog niet zelfstandig genoeg voor en leveren voornamelijk voor de massa. Een betere economische politiek en ze kunnen hun herwonnen machtspositie wel beter uitbuiten. Dat hoeft nog niet aan de top of the foodchain te zijn, maar er zijn bepaalde voordelen te halen voor China die ze nog niet ten volle hebben uitgebuit.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Maar wat je je wel moet bedenken (heb ik van VS hoor) is dat wij westerlingen ook China en Azie gewoon weer keihard kunnen laten vallen op het moment dat zij te kapitaalkrachtig worden. Verder zullen wij altijd wel werk houden met onze grote haven en het achterland. En wat bedoel jij met die nieuwe innovaties die wij niet zouden kunnen patenteren? Wij hebben toch het kapitaal om nieuwe dingen te kunnen innoveren en uit te voeren. China en azie vooralsnog niet.
Och ja, de tirannie van het Jodendom rijkt zo ver, niet normaal meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Bang voor de waarheid hè? Neem eens een voorbeeld aan Johan Remkes.
Je hebt de potten water op het vuur gezet, want dit wordt heel wat kopjes theedrinkenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Hij weet wel dat ie stout is geweest.
He??? Met mijn hond??quote:Op woensdag 27 april 2011 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je hebt de potten water op het vuur gezet, want dit wordt heel wat kopjes theedrinken
Het jodendom is net zo mal als de islam.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, de tirannie van het Jodendom rijkt zo ver, niet normaal meer.
Die Sharia wet van ze ook, poe he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |