Ik wist het ook pas toen de eerste bewoner achter me aan kwam, ik zag het ding van een afstand en riep meteen dat het van pakketservice moest zijnquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:15 schreef pussywillow het volgende:
"Zonder medeweten van TNT Post"We weten er niets van, we verspreiden ze alleen.
Ik had vanochtend een vrouw die in badjas de deur uit kwam gestormd omdat ze dacht dat ik een pakje had proberen te bezorgen. Slim bedacht, GammaDie dingen zijn trouwens ook alleen geldig in combinatie met een Gamma kortingspas.
Beetje raar verhaal, ze worden helemaal niet door de Gamma verspreid, maar door TNT zelf, i.o.v. de Gamma. TNT weet toch wel wat ze doen in opdracht van anderen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
van TNT Post Webcare twitter http://twitter.com/#!/TNTPostWebcare
[..]
dat geloof je toch niet
Is ook gewoon gelul van die klantenservicemiep. Weet wel zeker dat er in ieder geval communicatie was met de accountmanager. Misschien was het wel zelfs een idee van die accountmanager, TNT zelf had ook zon actie met kennisgevingen waar je een gratis tas kon ophalen. Die actie was ook wel een success, zie nog steeds mensen met die postzegeltas.quote:Op donderdag 12 mei 2011 20:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal, ze worden helemaal niet door de Gamma verspreid, maar door TNT zelf, i.o.v. de Gamma. TNT weet toch wel wat ze doen in opdracht van anderen?
Yep, hier dik bijna 700 euro extra, jammer genoeg zal er dan ook weer dik loonheffing af gaan die ik pas over een jaar terug krijgquote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:10 schreef Think_Pad het volgende:
Deze maand niet alleen salaris, maar ook vakantiegeld toch?
Het enige dat ik gehoord heb is dat we maanden misschien jarenlang in TNT kleding blijven rondlopen en TNTautos rijden.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 09:58 schreef tntster het volgende:
Iemand al iets gehoord wat betreft de nieuwe kleding?
Vind dat er wat dat betreft weinig geinformeerd wordt, ben benieuwd of de overstap wel direct te zien is aan de medewerkers of dat we nog maanden met tnt-polo's lopen
Hier ook, sporadischquote:Op vrijdag 13 mei 2011 11:41 schreef Lastpost het volgende:
Ach hier rijden we nog met de mooie rode posttassen
oh wij hebben die scenario's nog steeds niet in ons team. Andere teams wel geloof ik!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Beginnen jullie je ook steeds meer te ergeren aan die Optivo-scenario's? Iedere week krijgen wij een nieuwsbrief met de prognose voor de aankomende week, en daarin staat steevast een klaagzang van de VBG-manager dat het ook die week weer ontzettend rustig gaat worden. En in de praktijk klopt er geen bal van. Ook deze week weer. Dinsdag veel plaatwerk, met oa de Veronica en H&M. Woensdag was inderdaad erg rustig, maar donderdag wederom veel met alle TV.gidsen (behalve Veronica), de Margriet, heel veel pakjes van Natuurmonumenten, etc. Vandaag wederom behoorlijk wat, oa de nieuwe brochure van de Schouwburg, die ruim 500 gram woog, en in sommige wijken nagenoeg hah was, en een flinke lading Kampioenen.
De ware reden ligt volgens mij in het vette onderstreepte zinnetje. Zo kunnen ze je lekker het minimum(jeugd)loon uitbetalen, ipv het hogere zaterdagloon. Kan dat zomaar? Iemand voor hetzelfde werk ineens minder gaan betalen. Als ze hier ook dat soort bullshit gaan flikken kom ik echt niet extra werken, hoor! Krijg ik ineens EUR 2,50 minder per uur.- Stelletje schriepen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef VKV het volgende:
Vraagje:
Ik kreeg vandaag een brief van TNT thuis met de vraag of en wanneer ik in de zomervakantie kan werken. Nu was ik van plan wat uren te maken in deze periode, maar wat lees ik tot mijn (zeer) grote verbazing? "Wanneer je kan werken, gebeurt dit op basis van een 2de contract. Dit contract zal een Tijdelijke Hulpkracht contract zijn. Het uurloon van dit contract ligt lager dan dat van een zaterdagwerker. We hebben hiervoor gekozen omdat mondelinge afspraken niet altijd worden nagekomen."
Kan iemand mij uitleggen waar de -piep- dit laatste argument op kan slaan?
Uiteraard zal ik het morgen even voorleggen en zeggen dat ik het er absoluut niet mee eens ben.
edit: In vorige zomervakanties werd het gewone contract aangehouden en ik heb nog nooit wat over problemen gehoord.
Ze proberen het wel. Gaat hier trouwens never nooit lukken, want dan ga je de verhoudingen binnen het team verstoren.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 19:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
De ware reden ligt volgens mij in het vette onderstreepte zinnetje. Zo kunnen ze je lekker het minimum(jeugd)loon uitbetalen, ipv het hogere zaterdagloon. Kan dat zomaar? Iemand voor hetzelfde werk ineens minder gaan betalen. Als ze hier ook dat soort bullshit gaan flikken kom ik echt niet extra werken, hoor! Krijg ik ineens EUR 2,50 minder per uur.- Stelletje schriepen.
het is ongeveer een maandsalaris als je altijd alleen je contracturen werktquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef MervinMinky het volgende:
Hoeveel is de vakantiegeld ongeveer voor een zaterdagbezorger? En krijg je dit deze maand?
Vakantiegeld is 8% van het salaris van de afgelopen 12 maanden. Oftewel het bedrag wat op je laatste salarisstrookje staat als "recht vt" + 8% salaris mei.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:49 schreef MervinMinky het volgende:
Hoeveel is de vakantiegeld ongeveer voor een zaterdagbezorger? En krijg je dit deze maand?
Ja, vaak worden zaterdagmedewerkers een tijdje voor de zomervakantie gevraagd wanneer/of ze extra beschikbaar zijn. Die geven dan data door en als het dan zo ver is blijkt dat betreffende zaterdagmedewerker op vakantie is/ander bijbaantje heeft/geen zin heeft/whatever. Omdat je een zaterdagmedewerker bent kunnen ze je ook niet verplichten meer werk te doen dan je contract. Geven ze je een THK-contract voor 20 uur oid, dan pleeg je contractbreuk als je niet op komt dagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 17:28 schreef VKV het volgende:
Vraagje:
Ik kreeg vandaag een brief van TNT thuis met de vraag of en wanneer ik in de zomervakantie kan werken. Nu was ik van plan wat uren te maken in deze periode, maar wat lees ik tot mijn (zeer) grote verbazing? "Wanneer je kan werken, gebeurt dit op basis van een 2de contract. Dit contract zal een Tijdelijke Hulpkracht contract zijn. Het uurloon van dit contract ligt lager dan dat van een zaterdagwerker. We hebben hiervoor gekozen omdat mondelinge afspraken niet altijd worden nagekomen."
Kan iemand mij uitleggen waar de -piep- dit laatste argument op kan slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |