Ik zat eerst 5 keer dat ding er op en er af te doen voordat ik door had dat die knop geen noodknop wasquote:Op woensdag 11 mei 2011 22:56 schreef sbientje het volgende:
gas tanken een uitdaging? je klikt dat ding erop en drukt op die knop en dat is het toch?
Die lijntjes worden hier totaal niet nageleefd en zijn al bijna weggesleten. Weer tijd en geld weggekiepert. P&W waren overigens weer lekker zwak aan het interviewen. Peter en zn maatschappelijk verantwoord ondernemen, daarom rijden we nu met een postauto achter een witte turkenbus van pakketservice en moet de pakketservice 40 km verder rijden om de pakketten op te halen. Overigens op reddepostbode.nl is er al een postbode die verteld dat ze morgen de postbezorgerfolder moeten bezorgen terwijl Petertje zei dat die meteen is afgeschaft na Zembla. Zal leuk zijn voor de ontvangers die toevallig P&W gezien hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef Ataraxy het volgende:
TNT topman bij Pauw & Witteman, ik heb een stuk (van de herhaling) gemist, maar het ging ook over de lijntjes op de werkvloer. Valt volgens hem wel allemaal mee...
Bij ons valt het ook wel mee, we doen er namelijk helemaal niks meer meequote:Op donderdag 12 mei 2011 00:38 schreef Ataraxy het volgende:
TNT topman bij Pauw & Witteman, ik heb een stuk (van de herhaling) gemist, maar het ging ook over de lijntjes op de werkvloer. Valt volgens hem wel allemaal mee...
Haha hier ook, ondertussen staan de fietsen gewoon weer binnen, liggen de appels en boterhammen gewoon weer bij de sorteerkasten en heeft de helft niet eens een TNT-pas op, loopt drie-kwart van de postbezorgers zonder de bedrijfskleding, staat er van alles op en over die lijnen behalve wat er hoort en ouwehoert iedereen met elkaar.quote:Op donderdag 12 mei 2011 06:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij ons valt het ook wel mee, we doen er namelijk helemaal niks meer mee![]()
Maar zo werd het niet gebracht toen ze het aan het invoeren waren. Toen werd er hel en verdoemenis gepredikt als je buiten de Heilige Lijntjes zou komen.
Die lui zonder pasjes zijn ook irritant, die gaan dan minutenlang op de bel drukken, er gaat echt niemand naar beneden om de deur open te doen hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha hier ook, ondertussen staan de fietsen gewoon weer binnen, liggen de appels en boterhammen gewoon weer bij de sorteerkasten en heeft de helft niet eens een TNT-pas op, loopt drie-kwart van de postbezorgers zonder de bedrijfskleding, staat er van alles op en over die lijnen behalve wat er hoort en ouwehoert iedereen met elkaar.![]()
Moet er wel bij zeggen dat we ook maar een klein kantoor hebben met 2 'kanten'.
Mwa er is ook niks met je kunnen legitimeren als TNT medewerker. Ik heb hem nog nooit zelf hoeven te tonen maar lijkt me wel logisch als je naar huizen gaat om daar om paspoorten/rijbewijzen te vragen.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
Wij werken nog met deurcodes, ook een prima systeem.
Je kan beter zaterdagwerker worden dan postbezorger, dan kan je voorbereiden, auto rijden en kan je in principe werken van 6 tot 19. Het is te combineren als je aangeeft op welke dagen je kan werken en dan op de andere dagen bijv. supermarkt.quote:Op donderdag 12 mei 2011 14:57 schreef NextTVH het volgende:
Ik doe volgende week eindexamen havo en daarna ben ik dus vrij, ik werk al in de supermarkt maar ik wil er graag nog een baantje bij, nou kreeg ik een flyer voor tnt postbezorger vandaag in de bus en dat lijkt mij wel wat. Ik heb vroeger hier al krantjes rondgebracht maar ik weet niet of dat een beetje met elkaar te vergelijken is? Ook vroeg ik mij af of jullie denken dat het mogelijk is om deze 2 banen te combineren?
Ik zag hem net ook, kansloos.quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef sbientje het volgende:
Lekker, die HAH van de Gamma met zogenaamd afhaalbericht van TNT achterop
Ik ben nog maar 16, dus auto rijden zal nog even moeten wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2011 15:28 schreef carboni het volgende:
[..]
Je kan beter zaterdagwerker worden dan postbezorger, dan kan je voorbereiden, auto rijden en kan je in principe werken van 6 tot 19. Het is te combineren als je aangeeft op welke dagen je kan werken en dan op de andere dagen bijv. supermarkt.
Ik al die dingen hamsteren die ik over had want 20% korting was niet zo slecht dacht ik. Ik dus verzamelen en alles. Kom ik thuis... ik zou toch zweren dat die geldigheidsdagen (alleen komende zaterdag en zondag) er vanmiddag nog niet opstonden!quote:Op donderdag 12 mei 2011 15:13 schreef sbientje het volgende:
Lekker, die HAH van de Gamma met zogenaamd afhaalbericht van TNT achterop
van TNT Post Webcare twitter http://twitter.com/#!/TNTPostWebcarequote:Op donderdag 12 mei 2011 15:57 schreef gekkewiebel het volgende:
[..]
Ik al die dingen hamsteren die ik over had want 20% korting was niet zo slecht dacht ik. Ik dus verzamelen en alles. Kom ik thuis... ik zou toch zweren dat die geldigheidsdagen (alleen komende zaterdag en zondag) er vanmiddag nog niet opstonden!
dat geloof je toch nietquote:Momenteel worden er door GAMMA kennisgevingen verspreid, die lijken op die van TNT Post. Dit gebeurt echter zonder medeweten van TNT Post.
quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
van TNT Post Webcare twitter http://twitter.com/#!/TNTPostWebcare
[..]
dat geloof je toch niet
Waat?quote:Op donderdag 12 mei 2011 16:04 schreef sbientje het volgende:
[..]
van TNT Post Webcare twitter http://twitter.com/#!/TNTPostWebcare
[..]
dat geloof je toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|