Hippe trui ookquote:
zwollequote:
Ah ja, ik wist het toen ik Hattemerbroek hoordequote:
Tja ik zou ook niet vrolijk worden van een lamlul die alles koopt en niks in huis doet.quote:
De afgelopen jaren ook niet denk ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die neuken de komende jaren niet
Misschien zien ze het licht en krijgen ze een cadeautje, net als die Rottûrdammers laatstquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Die neuken de komende jaren niet
die waren leuk !quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien zien ze het licht en krijgen ze een cadeautje, net als die Rottûrdammers laatst
Ik zat net m'n chocomelk op te drinken en proestte het al bijna uit toen ik aan ze dachtquote:
die hoort de hele dag niks anders van maquote:
Misschien kan ze onwijs goed p*penquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:59 schreef dropsiroop het volgende:
Hij heeft hersenen als dat zo is waarom heeft hij dan een dik wijf zonder tieten?
ik dacht ook wel, ze gedraagt zich als zijn moeder ipv vrouwquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg soms een moeder-zoon beeld als ik het stel zo zie, hij oogt wat jeugdiger en zij oogt streng met die dikke strak gesneden pony
Ja maar als zij niks zou doen en zeggen dan is die badkamer nog in de schimmel over 20 jaar... Wat een dropveterquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:01 schreef Ole het volgende:
[..]
ik dacht ook wel, ze gedraagt zich als zijn moeder ipv vrouw
quote:
vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:06 schreef dropsiroop het volgende:
Waarom moeten die gipsplaten op het plavond in die kinderkamer?
jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Gaat ie nou bitchen over het werk dat anderen voor 'm doen?
quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat een figuurquote:
Kan ik meestal wel begrijpen. Zijn toch anderen die aan jouw huis gaan lopen klussen. Maargoed, ik zou dan ook nooit mee doen aan dat programmaquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wachr maar tot John voor je neus staatquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:09 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Kan ik meestal wel begrijpen. Zijn toch anderen die aan jouw huis gaan lopen klussen. Maargoed, ik zou dan ook nooit mee doen aan dat programma
Niet nodig, ik maak werk afquote:
Tong heeft geen vrouwquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:13 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Niet nodig, ik maak werk af
Hoewel ik nog wel wacht op de eerste Fok!-verslaafde bij "Help! Mijn man heeft een hobby".
zou wel lachen zijnquote:
Die diet aan pikstrafquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef dropsiroop het volgende:
Zal ze tijdens het sexxen ook zoveel commentaar hebben?
Welke van de twee?quote:
Ze kan haar eigen doos niet eens zienquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:15 schreef dropsiroop het volgende:
Zal ze tijdens het sexxen ook zoveel commentaar hebben?
Laat staan gebruikt waarvoor hij bedoeld isquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:21 schreef dropsiroop het volgende:
aan die badkamer te zien is die doos ook 7 jaar niet gewassen
Toch kijken er elke week 1,5 miljoen mensen naarquote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef dropsiroop het volgende:
hahahaha leuk gek op jack...............not..
Echt daarom is het zo'n zeikwijf die heeft een goede beurt nodig!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Laat staan gebruikt waarvoor hij bedoeld is
offtopic maar onbegrijpelijk!quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch kijken er elke week 1,5 miljoen mensen naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |