Vooral als die leeg isquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef vencodark het volgende:
Toch handig dat een nieuw topic gelijk in de my-actives komt.
en dat 'nieuw topic openen'-gebeuren verschijnt ook meteen nu als je hem volgooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef vencodark het volgende:
moet je die weer wissen enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef vencodark het volgende:
idd, dat F5-n was heel irritantquote:Op woensdag 27 april 2011 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
en dat 'nieuw topic openen'-gebeuren verschijnt ook meteen nu als je hem volgooit.
inlezen!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
da's meestal zo, met nieuwe topics.
Hakuna matataquote:
O, ik snapte het gedoe net al nietquote:Op woensdag 27 april 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
inlezen!ze had dr MyAT leeg gemaakt
ik ga er niet eens aan beginnenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, ik snapte het gedoe net al niet
wat een takkewerk
Was niet helemaal leeg! Maar ik voel me wel een beetje suf door de insteek die ik had en die helemaal niet kan.quote:
Geile leeuwenquote:
ik heb er stiekem een beetje om gelachenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was niet helemaal leeg! Maar ik voel me wel een beetje suf door de insteek die ik had en die helemaal niet kan.Dat is mijn hardste faal sinds...vandaag.
Ik ook. Het verdient eigenlijk een:quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er stiekem een beetje om gelachen
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Het verdient eigenlijk een:![]()
Dan kan je weer een paar topics daar mee vullenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Per topic he. En dat waren er veeeeeeel. Vooral van Singles.
Ja indd. Jeetje...zonde van de moeite. Ik had echt de gedachten van: Als ik ze verwijder, kan niemand anders ze ook meer zien.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kan je weer een paar topics daar mee vullen
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook. Het verdient eigenlijk een:![]()
Hehe, je hebt nu een radio in de badkamer? Dat is wel heel chillquote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
*note to self: zorg dat je straks je muziek ook onder de douche kunt horen*
achjaquote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. Jeetje...zonde van de moeite. Ik had echt de gedachten van: Als ik ze verwijder, kan niemand anders ze ook meer zien.
Sonos in je badkamerquote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef JoeBravo het volgende:
*note to self: zorg dat je straks je muziek ook onder de douche kunt horen*
quote:Dit is wat we met uw gegevens doen en hoe we omgaan met uw privacy
Beste Peu,
Als u een TomTom gebruikt, vragen wij u of wij reistijdeninformatie mogen verzamelen. Een grote meerderheid van onze klanten geeft ons hiervoor akkoord. We gebruiken deze gegevens om onze producten te verbeteren. Zo maken wij op basis van deze gegevens accurate file-informatie, zodat wij u zo snel mogelijk op uw bestemming kunnen krijgen. We kunnen ook afleiden of ergens nieuwe wegen zijn aangelegd en onze kaarten snel aanpassen. Betrouwbare reistijdeninformatie is bovendien onmisbaar voor goede routebegeleiding.
We stellen deze reistijdeninformatie ook beschikbaar aan gemeenten en provincies. Zo kunnen ze zien hoe en waar files ontstaan en kunnen ze gerichte maatregelen nemen die de verkeersdoorstroming bevorderen en onze wegen veiliger maken. Gisteren is gebleken dat de verkeersinformatie die wij verstrekken ook is gebruikt door de politie om te kijken waar vaak te hard wordt gereden en op die plekken gericht op snelheid te controleren. Wij hebben dit soort gebruik niet voorzien en veel van onze klanten zijn er ook niet gelukkig mee. We zullen daarom bepalingen opnemen in onze licentievoorwaarden om dit type gebruik in de toekomst te voorkomen.
Dit is wat we met uw gegevens doen en hoe we omgaan met uw privacy:
We vragen u om toestemming om reistijdeninformatie te verzamelen. U kunt deze toestemming verlenen en ook weer intrekken.
Als u een LIVE-apparaat gebruikt, ontvangt u verkeersinformatie in realtime en draagt u automatisch bij aan het genereren van verkeersinformatie door op anonieme wijze snelheid en positie naar onze servers te sturen.
Alle verkeersdata die wij ontvangen is anoniem en op geen enkele wijze terug te voeren naar een apparaat of gebruiker. Niet door ons en niet door de politie.
We gebruiken de informatie om u de snelste beschikbare route te geven en u waar mogelijk langs de files te leiden.
We werken samen met wegbeheerders over de hele wereld waarbij we verkeersinformatie inzetten voor het verbeteren van de doorstroming en het veiliger maken van de wegen.
Als u overigens wilt weten waar de laatste flitscameras zich bevinden, ga dan naar TomTom HOME om uw apparaat gratis van de laatste flitscameralocaties te voorzien.
Met vriendelijke groet,![]()
Harold Goddijn
CEO TomTom
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 21:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Heb je dat en werkt dat een beetje? Zoek nog een badkamer oplossing....
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik zag net een Brera en ik moest meteen aan Peu denken
Heb zelf een squeezebox en een squeezebox radio, maar weet niet of de radio verstandig is in een vochtige ruimte. Ze zouden daar iets voor moeten vinden bij logitech.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee
Sonos is dus 1 van die dingen waarvan ik 's nachts denk: dat moet ik hebben!
Je bent een schatjequote:
WHooooosaaaaahhhhhhhhh!quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, IS GODVERDOMME DE COLA OOK NOG EENS OP!
Zennnnnnn.
Light?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, IS GODVERDOMME DE COLA OOK NOG EENS OP!
Zennnnnnn.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Zennnnnnn.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Light? Ik ben geen achterlijk wijf dat aan de lijn denkt, ik wil the real deal!
Ik heb hier Pepsi Max staan, is dat goed?quote:
Dat is dus PRECIES hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier Pepsi Max staan, is dat goed?
oud nieuwsquote:
ik drink het niet, dus geen ideequote:
ik ookquote:
En je weet ook nog iets van paarden... Waar gaat dat heenquote:
Ik heb nog, wil je een glaasje?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Zennnnnnn.
Whud?quote:
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat vanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Het is pure jaloezie, ik wil ook wel eens een wulps lichaam.
Tuurlijk, zo´n slechte jongen ben ik toch niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oeh, bied je me nu iets te drinken aan?
Je bent te goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat van
Wat zeg ik lenen, je mag het hebben
L-E geen kontvet gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat van
Wat zeg ik lenen, je mag het hebben
Jaloezie? Op mij?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Het is pure jaloezie, ik wil ook wel eens een wulps lichaam.
Ik moet het nog steeds beordelenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
L-E geen kontvet gevenze heeft een lekker kontje
Ik drink cola lightquote:
daar sta je dan...met je depri PIquote:
"Maar niet zo lekker als zoenmevrouw."quote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik niet, ik heb mijn fantasiequote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds beordelen
Ik zet de cam zo aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds beordelen
ik heb die van jou niet mogen voelenquote:
Oh jeequote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink cola light
Niet nu overigens. Nu heb ik frisse fruitdrank
Ja nou? Als zij dat wilquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen blij.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou? Als zij dat wilIk kan wat missen
Waar zouden we zijn zonder?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou? Als zij dat wilIk kan wat missen
Ik snap gewoon niet waar je jaloers op zou moeten zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een mens mag toch wel iets te wensen hebben, jij cola-light-drinkert!
Dr is vast wel een kliniek die je wil helpenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoewel het bij mij ook van m'n benen, kont en heupen zo *hups* m'n borsten in mag hoor
Daaromquote:
Niks mis met je borstenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoewel het bij mij ook van m'n benen, kont en heupen zo *hups* m'n borsten in mag hoor
Zo van hups ja?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben 12, wat is dit?quote:
Dat vind jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Een liedje, gezongen door De Twee Pinten.quote:
Krengel!quote:
vraag maar aan je moederquote:
Ik zei net nog dat ik aan je moest denkenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
Wie komt mij liefde geven, geef ik je er ook wat terug
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind jij
Ik vind van wel.
Hoewel er meer mis is met heupen, billen en benenEn toch vind ik t reuze meevallen bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind jij
Ik vind van wel.
Hoewel er meer mis is met heupen, billen en benenOh jee, hebben we nu een verschil van mening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |