Dat is dus PRECIES hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier Pepsi Max staan, is dat goed?
oud nieuwsquote:
ik drink het niet, dus geen ideequote:
ik ookquote:
En je weet ook nog iets van paarden... Waar gaat dat heenquote:
Ik heb nog, wil je een glaasje?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, IS GODVERDOMME DE COLA OOK NOG EENS OP!
Zennnnnnn.
Whud?quote:
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat vanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Het is pure jaloezie, ik wil ook wel eens een wulps lichaam.
Tuurlijk, zo´n slechte jongen ben ik toch niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oeh, bied je me nu iets te drinken aan?
Je bent te goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat van
Wat zeg ik lenen, je mag het hebben
L-E geen kontvet gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat van
Wat zeg ik lenen, je mag het hebben
Jaloezie? Op mij?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Het is pure jaloezie, ik wil ook wel eens een wulps lichaam.
Ik moet het nog steeds beordelenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
L-E geen kontvet gevenze heeft een lekker kontje
Ik drink cola lightquote:
daar sta je dan...met je depri PIquote:
"Maar niet zo lekker als zoenmevrouw."quote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik niet, ik heb mijn fantasiequote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds beordelen
Ik zet de cam zo aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds beordelen
ik heb die van jou niet mogen voelenquote:
Oh jeequote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink cola light
Niet nu overigens. Nu heb ik frisse fruitdrank
Ja nou? Als zij dat wilquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |