Dat is dus PRECIES hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2011 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb hier Pepsi Max staan, is dat goed?
oud nieuwsquote:
ik drink het niet, dus geen ideequote:
ik ookquote:
En je weet ook nog iets van paarden... Waar gaat dat heenquote:
Ik heb nog, wil je een glaasje?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef L-E het volgende:
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is, IS GODVERDOMME DE COLA OOK NOG EENS OP!
Zennnnnnn.
Whud?quote:
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat vanquote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Het is pure jaloezie, ik wil ook wel eens een wulps lichaam.
Tuurlijk, zo´n slechte jongen ben ik toch niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Oeh, bied je me nu iets te drinken aan?
Je bent te goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat van
Wat zeg ik lenen, je mag het hebben
L-E geen kontvet gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag van mij best wat kontvet lenen, daar heb ik zat van
Wat zeg ik lenen, je mag het hebben
Jaloezie? Op mij?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee.
Het is pure jaloezie, ik wil ook wel eens een wulps lichaam.
Ik moet het nog steeds beordelenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
L-E geen kontvet gevenze heeft een lekker kontje
Ik drink cola lightquote:
daar sta je dan...met je depri PIquote:
"Maar niet zo lekker als zoenmevrouw."quote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik niet, ik heb mijn fantasiequote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds beordelen
Ik zet de cam zo aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik moet het nog steeds beordelen
ik heb die van jou niet mogen voelenquote:
Oh jeequote:Op woensdag 27 april 2011 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink cola light
Niet nu overigens. Nu heb ik frisse fruitdrank
Ja nou? Als zij dat wilquote:Op woensdag 27 april 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iedereen blij.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou? Als zij dat wilIk kan wat missen
Waar zouden we zijn zonder?quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja nou? Als zij dat wilIk kan wat missen
Ik snap gewoon niet waar je jaloers op zou moeten zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Een mens mag toch wel iets te wensen hebben, jij cola-light-drinkert!
Dr is vast wel een kliniek die je wil helpenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoewel het bij mij ook van m'n benen, kont en heupen zo *hups* m'n borsten in mag hoor
Daaromquote:
Niks mis met je borstenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoewel het bij mij ook van m'n benen, kont en heupen zo *hups* m'n borsten in mag hoor
Zo van hups ja?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben 12, wat is dit?quote:
Dat vind jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Een liedje, gezongen door De Twee Pinten.quote:
Krengel!quote:
vraag maar aan je moederquote:
Ik zei net nog dat ik aan je moest denkenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
Wie komt mij liefde geven, geef ik je er ook wat terug
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind jij
Ik vind van wel.
Hoewel er meer mis is met heupen, billen en benenEn toch vind ik t reuze meevallen bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind jij
Ik vind van wel.
Hoewel er meer mis is met heupen, billen en benenOh jee, hebben we nu een verschil van mening?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |