Hij is al weken bezig om haar te verdedigen, heel vermoeiend.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou hij kijken? Ik hoop het echt niet, dan stort z'n hele beeld van haar in...
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Mo naar huis wil moet ze gewoon een dennixje doen
[ afbeelding ]
Wat heeft die misdaan dan ?quote:
Das lekkerder dan sex.quote:
Die hersens zijn helemaal niet goed. IQ is wel hoog, maar zelfreflectie, sociale vaardigheden en mensenkennis zijn ZWAAR ondermaats.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef Enyma het volgende:
Dit istoch niet normaal voor iemand van 30 en dan ook nog met n goed stel hersens.. Ze hangt alles op aan n jongen die ze 10 weken kent maar waarmee ze nooit samen is geweest in de echte wereld maar waar ze nu al voor eeuwig samen wil zijn en kinderen wil
Schiet ze daarom in een halve psychose? Wat een fatal attraction figuur zeg.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Wil ze niet vertellen op tv, maar ik gok dat een vriendje vreemd is gegaan met een ander.
Is verliefd worden gekoppeld aan een iq of een leeftijd?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef Enyma het volgende:
Dit istoch niet normaal voor iemand van 30 en dan ook nog met n goed stel hersens.. Ze hangt alles op aan n jongen die ze 10 weken kent maar waarmee ze nooit samen is geweest in de echte wereld maar waar ze nu al voor eeuwig samen wil zijn en kinderen wil
Die niet dood is maar die ze over een paar weken weer zietquote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef Enyma het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:41 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Wil ze niet vertellen op tv, maar ik gok dat een vriendje vreemd is gegaan met een ander.
dat begreep ik ook uit haar wazige, vage gedoequote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aha, zoiets schreef day ook al, iets met voet aan de grond in acteerland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |