Ik heb momenteel echt last van fysieke walging....quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef Roguee het volgende:
[..]
Annie is een 40 jarige huisvrouw die al strijkend kijkt, en dus heel belangrijk
Misschien krijgen we dan ook Woman in Chains van Tears (quote:Op woensdag 27 april 2011 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een stagiair die ff 'tears' in youtube invulde en taaadaaa...
hoe zou maik het vinden?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt last van fysieke walging....
Aha, zoiets schreef day ook al, iets met voet aan de grond in acteerland?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ze was daar een beetje wazig over, maar ging over dingen na het programma, waar ze haar mee zouden helpen
bereid je maar voorquote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef Roguee het volgende:
Mo: morgen is het erger, en overmorgen nog erger?
Nog erger?
ik ook, ik had fakking 10000 x liever toch tering touwtyfus LAU hoor dat ditquote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb momenteel echt last van fysieke walging....
Wat is haar overkomen dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef afca_oc het volgende:
Als het nog een keer gebeurt wat mij overkomen is laat ik mezelf opnemen.
Doe dat nu maar al Mo
Echt zo'n 'wie gaat haar redden' momentje.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:39 schreef Ecila111 het volgende:
Mo kan geen teleustelling meer aan, 'k heb toch met haar te doen.
Zou hij kijken? Ik hoop het echt niet, dan stort z'n hele beeld van haar in...quote:
Ik met Flipquote:
Eq van een peuter...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:40 schreef Enyma het volgende:
Dit istoch niet normaal voor iemand van 30 en dan ook nog met n goed stel hersens.. Ze hangt alles op aan n jongen die ze 10 weken kent maar waarmee ze nooit samen is geweest in de echte wereld maar waar ze nu al voor eeuwig samen wil zijn en kinderen wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |