Je vergeet de JoJo-show.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:28 schreef sjampoeh het volgende:
Met vandaag :
-kluizen wissel
-gezeik en gezeur
-gejank
-geruzie
Nee, nieuwe reeks, met (Britse) celebrities.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef sjampoeh het volgende:
is die masterchef ook al 2 maand aan de gang ?
quote:
Deze geven op dit moment weer de oude vertrouwde streamlocks:quote:Op woensdag 27 april 2011 19:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Okeej!Wat waren de streams van Hendrik ook alweer?
Ze stellen weer niet teleur.quote:
Nah, wat een wantrouwen!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef pullup het volgende:
Eens kijken of ze het een beetje goed weten neer te zetten
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef Ferdo het volgende:
En ja hoor, de jankende Mo kunnen we ook weer afvinken. Herhaling natuurlijk, maar toch...
Of uberhaupt het spel speelde voor haar team env ervolgens woorden opnoemdequote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ze antwoord gaf
Dan hadden ze gewoon haar maatjes genomineerd en haar kluis op 0 gezet of zo.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef iBenny het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat ze antwoord gaf
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef Albertino80 het volgende:
Stiekem heb ik best medelijden. Mo is echt gefuckt door de redactie.
Ook dat nog.....quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef flugeltje het volgende:
Ja Gofferdomme stomme trien, GA DAN GEWOON VERDOMME DAT HUIS UIT.....
jah natuurlijk! kan toch niet zijn dat mo er erger aan toe is dan dat fakking aandachtsorgel?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:35 schreef pullup het volgende:
Tering fack zeghet tweede emotionele wrak doet er nog een schepje bovenop
Mo heeft zich laten fucken door de redactie. Ze kan ook zelf beslissingen nemen, maar nee, er zijn haar dingen beloofd en daarom laat ze zich fuckenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef Albertino80 het volgende:
Stiekem heb ik best medelijden. Mo is echt gefuckt door de redactie.
quote:
Welke dingen zijn haar dan beloofd?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mo heeft zich laten fucken door de redactie. Ze kan ook zelf beslissingen nemen, maar nee, er zijn haar dingen beloofd en daarom laat ze zich fucken
Hij heeft daar gewerkt hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mo heeft zich laten fucken door de redactie. Ze kan ook zelf beslissingen nemen, maar nee, er zijn haar dingen beloofd en daarom laat ze zich fucken
Als diegene nou eens You Can't Always Get What You Want uitkoos.quote:
Doe maar Burn in Hell van Dimmu Borgirquote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als diegene nou eens You Can't Always Get What You Want uitkoos.
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Roguee het volgende:
gadverdamme wat ben ik die Mo uit #sstnl spuug en spuugzat met haar gejank. Als je weg wilt uit dat huis, GA DAN!! #aanstelster
#sstnl GA DAN NAAR HUIS en stop met dat kattengejank!!!!
@Lykele87 Nou idd. Optyfen stomme kut. #sstnl
Ach gut, @SST_Monique wil weten wat "Nederland", nou ja, die paar duizend kijkers dan, van haar vindt. #sstnl Kan ze beter maar niet weten..
het is weer gezelliggggg![]()
![]()
Duiten natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke dingen zijn haar dan beloofd?
En voor Jo: Death On Two Legs van Queen.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Doe maar Burn in Hell van Dimmu Borgir
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En voor Jo: Death On Two Legs van Queen.
Volgens mij zit daar een stagiair die ff 'tears' in youtube invulde en taaadaaa...quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als diegene nou eens You Can't Always Get What You Want uitkoos.
Flikker es op met die tweets van tante annie uit schubbekuttenveenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef Roguee het volgende:
gadverdamme wat ben ik die Mo uit #sstnl spuug en spuugzat met haar gejank. Als je weg wilt uit dat huis, GA DAN!! #aanstelster
#sstnl GA DAN NAAR HUIS en stop met dat kattengejank!!!!
@Lykele87 Nou idd. Optyfen stomme kut. #sstnl
Ach gut, @SST_Monique wil weten wat "Nederland", nou ja, die paar duizend kijkers dan, van haar vindt. #sstnl Kan ze beter maar niet weten..
het is weer gezelliggggg![]()
![]()
Ja, meteen een stijfje? Ga je nu bellen of sms-en voor jo?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:37 schreef pullup het volgende:
Dat is weer een goed gekozen groen shirtje
Annie is een 40 jarige huisvrouw die al strijkend kijkt, en dus heel belangrijkquote:Op woensdag 27 april 2011 19:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker es op met die tweets van tante annie uit schubbekuttenveen
ze was daar een beetje wazig over, maar ging over dingen na het programma, waar ze haar mee zouden helpenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke dingen zijn haar dan beloofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |