Of: "ik zou 3000 euro voor zoveel extra zelfontplooiing een koopje hebben gevonden". Dergelijke argumenten die op de man spelen zijn makkelijk te pareren en leiden af van de echte discussie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mwah dat vind ik altijd een zwak argument, want dat kan je pareren met "ik wou dat ik ook geprikkeld was sneller af te studeren, dus het is nodig"

Precies, je kunt best het argument van persoonlijke ontwikkeling maken zonder een staatssecretaris te vragen de studieduur van zijn medebewindspersonen op te vragen en te presenteren.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:16 schreef Frith het volgende:
Persoonlijk vond ik het zwakke afsluiter aangezien het toch eigenlijk een afgezwakte ad hominem is.

Dat is waar.quote:Precies, je kunt best het argument van persoonlijke ontwikkeling maken zonder een staatssecretaris te vragen de studieduur van zijn medebewindspersonen op te vragen en te presenteren.

Omdat dat bedrag het "tekort" waarschijnlijk netjes opvult.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Interessante onderbelichte vraag: waarom ¤3000 en niet ¤2000, ¤4000, ¤1500, ...

Inderdaad, precies daarom moet de vraag gesteld worden, om aan te tonen dat het bedrag uit de lucht gegrepen is en dat dit dus onzorgvuldig beleid is (net als het instellingsgeld maar dat is weer een andere discussie hoewel die in het verlengde hiervan ligt).quote:Omdat dat bedrag het "tekort" waarschijnlijk netjes opvult.

Ik heb dat gemist. Leg eens uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef eriksd het volgende:
Dat SGP en CU pact is toch juist gesneuveld?

Sinds het verbreken van die lijstverbinding in aanloop naar de EK verkiezingen. Heeft een hoop kwaad bloed gezet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist. Leg eens uit?

http://www.volkskrant.nl/(...)kost-een-zetel.dhtmlquote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist. Leg eens uit?

Moet je even op de sprekerslijst opzoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hoe heet die man die net aan het woord was?

Er moeten meer bèta's in alle politieke lagen komen. Zij kunnen logisch en nuchter denken wat een bijzonder nuttige eigenschap is in de politiek.quote:Wie is dit? Er moeten meer fysici in de Kamers.

Bèta's en politiek is over het algemeen een zeer ongelukkige combinatie. En ik heb het helaas al een paar keer van dichtbij mogen meemaken. Logisch en nuchter denken kunnen wel meer mensen.. Maar de politiek en de overheid vraagt om bepaalde kennis en vaardigheden die men in een technische studie of werkomgeving niet aangeleerd krijgt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er moeten meer bèta's in alle politieke lagen komen. Zij kunnen logisch en nuchter denken wat een bijzonder nuttige eigenschap is in de politiek.

een ietwat cynische opmerking bij de open dag voor de opleiding sociologie: "als het beleid is, is er niet over nagedacht."quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Er moeten meer bèta's in alle politieke lagen komen. Zij kunnen logisch en nuchter denken wat een bijzonder nuttige eigenschap is in de politiek.

).
).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |