Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Er staat toch niet voor niks een ' voor dacht ik...quote:
quote:
quote:
Dan is het ook mis!quote:
Dan gaat het toch om het jaartal, of niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er staat toch niet voor niks een ' voor dacht ik...
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan gaat het toch om het jaartal, of niet?
Maar Bos zei net dat het NIET om het jaartal gaat... Toch?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Echt, wat is Facebook toch leuk
[ afbeelding ]
Geile neuckseksquote:
Dat zei ie inderdaad, daarom snapte ik het ook niet echtquote:Op woensdag 27 april 2011 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar Bos zei net dat het NIET om het jaartal gaat... Toch?
Ben ik nou zo scheel?
Ah, weten we dat ook weer voor laterquote:Op woensdag 27 april 2011 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geile neuckseksLustig, zweterig en ongeremd.
Pfffft, Bryan doesn't know the apostrofquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef Joysa het volgende:
Summer of '69" is een rocknummer, geschreven door Bryan Adams en Jim Vallance voor Adams' vierde studioalbum Reckless uit 1984. Het is de vierde single die van het album werd uitgegeven. Het nummer behaalde de vijfde plek in de Billboard Hot 100.
Waar de logica je zou doen aannemen dat dit nummer over de zomer van het jaar 1969 gaat, het daadwerkelijke onderwerp is discutabel. Het nummer gaat volgens schrijver Jim Vallance inderdaad gewoon over de zomer van dit jaar, maar Bryan Adams zou zelf meer hebben gedacht aan de seksuele positie 69. Uitsluitsel hierover heeft Bryan zelf echter nooit gegeven.
bron
Ach soquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef Joysa het volgende:
Summer of '69" is een rocknummer, geschreven door Bryan Adams en Jim Vallance voor Adams' vierde studioalbum Reckless uit 1984. Het is de vierde single die van het album werd uitgegeven. Het nummer behaalde de vijfde plek in de Billboard Hot 100.
Waar de logica je zou doen aannemen dat dit nummer over de zomer van het jaar 1969 gaat, het daadwerkelijke onderwerp is discutabel. Het nummer gaat volgens schrijver Jim Vallance inderdaad gewoon over de zomer van dit jaar, maar Bryan Adams zou zelf meer hebben gedacht aan de seksuele positie 69. Uitsluitsel hierover heeft Bryan zelf echter nooit gegeven.
bron
Misschien heeft Canada wel andere grammatica regelsquote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pfffft, Bryan doesn't know the apostrof![]()
Heb het te drukquote:
Ik vind van nietquote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien heeft Canada wel andere grammatica regels
Hoiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MPG op 27-04-2011 18:32:36 ]KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:22 schreef MPG het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KnipoogsmileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
maar mijn Xbox roept me!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb al 8 uur gewerkt, ben er klaar mee
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:13 schreef RockNijntje het volgende:
Echt, wat is Facebook toch leuk
[ afbeelding ]
Hey RNquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb het te druk
[..]
Ik vind van niet
[..]
Hoi![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
neeeeeeeeeeeee!quote:
Lijkt me beter plan dat ik hem wat aandacht en liefde ga brengen.
ik zeg mijn xbox maar feitelijk is hij voor 50% ook van MuckPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Zo, even bed verschoond. Zaten wat gaatjes in het hoeslaken, dus vandaag een nieuwe gehaald. Meteen een nieuw overtrek erbij."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Of was je moe? Wat was beterquote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef Joysa het volgende:
Today i feel like don't doing anything.
Damn, wat ben ik ik lui?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Hoe weet jij nou weer dat ik dood moe ben?quote:
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
![]()
Mijn huur gaat naar beneden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vermoeiende rijles gehad?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat ik dood moe ben?![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:31 schreef Yuki het volgende:
Zoooo hé, altijd tijd voor een EuroknallerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is iets!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Mijn bijdrage is ook verlaagd per 1-1. Maar dan van weinig tot nog minder. CAK hoezeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
één hamburger per maandquote:Op woensdag 27 april 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zoooo hé, altijd tijd voor een Euroknaller
[ afbeelding ]
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Wie het kleine niet eertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
En dan houd je nog over ookquote:
Dan houd je toch 12,84 per jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Bijna 13 Euroknallersquote:Op woensdag 27 april 2011 18:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan houd je toch 12,84 per jaar over.
JIj wilde toch op de lijn gaan letten? Okee 1 hamburger in de maand kan natuurlijk geen kwaadquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hey!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIj wilde toch op de lijn gaan letten? Okee 1 hamburger in de maand kan natuurlijk geen kwaad
Mijn huur ging naar beneden, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 27 april 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
7 cent! Dat is toch mooi 84 cent op jaarbasis!
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn huur ging naar beneden, dat was echt fantastisch
[ afbeelding ]
ZO was ie echt niet bedoeld. Kijk als je wilt afvallen, kun je best 1 keer in de maand zondigen. Niks mis mee toch?quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
En nu ga ik even kijken wat ze nu eigenlijk veranderd hebben aan dat beugelgeval
Ik zondig vakerquote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZO was ie echt niet bedoeld. Kijk als je wilt afvallen, kun je best 1 keer in de maand zondigen. Niks mis mee toch?
Maar ik ben stabielen dat is meer dan ik nu verwachten kan
Marijkjeeeequote:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn huur ging naar beneden, dat was echt fantastisch
[ afbeelding ]Ja die eikel
♥![]()
Je hebt het of je hebt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Okee. mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zondig vaker
Maar ik ben stabielen dat is meer dan ik nu verwachten kan
![]()
Ik denk toch dat ik de volgende keer als ik bij pa ben mijn sportschoenen mee neem. Kijken of ik kan gaan hardlopen."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hardlopenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. mooi![]()
Ik denk toch dat ik de volgende keer als ik bij pa ben mijn sportschoenen mee neem. Kijken of ik kan gaan hardlopen.
Vliegen(als zelfstandig naamwoord)
Ik wil je wel helpenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. mooi![]()
Ik denk toch dat ik de volgende keer als ik bij pa ben mijn sportschoenen mee neem. Kijken of ik kan gaan hardlopen.![]()
![]()
Ik vind muggen ergerquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
♥![]()
Ja al zal ik niet zo'n mooie stijl hebben. Heb een lichte afwijking aan mijn rechtervoet.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Gay-SMquote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvan krijg ik pijn aan mijn billen![]()
het vliegen kan best wel mooi zijn jaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ligt er aan waar ik op schietquote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvan krijg ik pijn aan mijn billen![]()
![]()
Nog niet echt last van gelukkigquote:
Goede schoenenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja al zal ik niet zo'n mooie stijl hebben. Heb een lichte afwijking aan mijn rechtervoet.
Ik loop met een voet heel erg naar binnen, zie je door de goede schoenen niks meer van
Ik heb volgens mij assics bij vader staan. Paar keer gebruikt omdat hij thuis een spinner en een loopband had/heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goede schoenen
Ik loop met een voet heel erg naar binnen, zie je door de goede schoenen niks meer van"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wel iets met zwepen en schietenquote:
Asics zijn over het algemeen wel goed.. als er maar genoeg demping en steun in zitquote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij assics bij vader staan. Paar keer gebruikt omdat hij thuis een spinner en een loopband had/heeft.
schieten met verf jaquote:Op woensdag 27 april 2011 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel iets met zwepen en schieten![]()
![]()
ahoy![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig![]()
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig![]()
Schip ahoy, piraatjesquote:
Oh wacht, dat is van na jouw tijd
Piet Piraat?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schip ahoy, piraatjes
ehm captain jack sparrow ?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Schip ahoy, piraatjes
Ik luister NL-Talig![]()
Ik meen me te herinneren dat er een Senseo apparaat in je keuken staatquote:
Piet piraat, piet piraat, schip ahoy hoy hoy,quote:
dat is mijn kapiteinYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Trevquote:![]()
Ik luister NL-Talig![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Piet piraat, piet piraat, schip ahoy hoy hoy,
dat is mijn kapitein![]()
Ja ik weet het maar ik ben zo moequote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er een Senseo apparaat in je keuken staat![]()
![]()
![]()
Schop J. de keuken inquote:Op woensdag 27 april 2011 18:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik ben zo moe![]()
ben ik nu ziek, nu ik die tekst weetquote:![]()
Ik luister NL-Talig![]()
Ik wist de eerste regel ookquote:Op woensdag 27 april 2011 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik nu ziek, nu ik die tekst weet![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ben ik nu ziek, nu ik die tekst weet
Hij was foutquote:
quote:
Ik luister NL-Talig![]()
Ik bestel zometeen pizza denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
* Crazy-M geeft kopje koffiequote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
quote:quote:refrein 2x ALLEN
Piet Piraat Piet Piraat
schip ahoy hoy hoy
dat is jouw kameraad
schip ahoy hoy hoy
met zijn schip de Scheve Schuit
vaart hij alle dagen uit
Piet Piraat Piet Piraat Piet Piraat
alle wind in de zeilen, nog aan toe!
ik hou niet van zingen
duizend borden brokkenpap!
de allerleukste zeebonken die wonen op mijn boot
ahoy!
we zingen en we dansen
en we eten brokkenbrood
dat brood dat wordt gebakken
door Berend Brokkenpap
zijn brokkenbrood is heerlijk
maar zijn soep is veel te slap
refrein 2x
we varen nooit verloren
want de stuurvrouw is Stien Struis
ze is zo sterk als een beer
maar wel bang van een muis
en Steven Stil die hoor je nooit
want praten kan hij niet
al zou hij heel graag willen
hij zingt niet mee met dit lied
refrein 2x
en ook al is de kans dat wij een schat vinden heel klein
dat vinden wij niet erg
zolang wij maar samen zijn
refrein 2x
Bron: http://piet-piraat.linkplein.net/Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:49 schreef Yuki het volgende:
Ik bestel zometeen pizza denk ikBOS! !!!!!!!!!!! MOET JE HOREEEEEEEEEEEEEEHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar, welke pizza koerier wordt de gelukkige ?
Ik luister NL-Talig![]()
Oh, ik ben gister alweer gestoken.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog niet echt last van gelukkigZelfs mét gifstekker in het stopcontact.
![]()
Jeujjjjjjj!quote:![]()
![]()
![]()
Crazy
JJH
♥![]()
de eerste 2 regels waren dus goedquote:
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
BOS! !!!!!!!!!!! MOET JE HOREEEEEEEEEEEEEEH
maar, welke pizza koerier wordt de gelukkige ?
Zuster urselaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, ik ben gister alweer gestoken.Zelfs mét gifstekker in het stopcontact.
![]()
![]()
[..]
Jeujjjjjjj!![]()
![]()
![]()
Crazy
JJH![]()
Ik luister NL-Talig![]()
Jaja, kei netjes gedaan hoorquote:![]()
enfe.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, ik ben gister alweer gestoken.Zelfs mét gifstekker in het stopcontact.
![]()
![]()
[..]
Jeujjjjjjj!![]()
![]()
![]()
Crazy
JJH![]()
![]()
kom maar op met de volgendequote:
Ik luister NL-Talig![]()
XD Crazytjeeeequote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zuster urselaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
![]()
quote:Hoe ist?
Doucheze!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:51 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens genieten van een lekkere warme douche![]()
![]()
♥![]()
Prima.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Crazytjeeee![]()
![]()
[..]Hoe ist?
[..]
Doucheze!Weekend alweer bijna voorbij...
En bij jullie?![]()
woei,een kusjequote:
Ik luister NL-Talig![]()
die moet ik opzoekenquote:
Ik luister NL-Talig![]()
een varkentje en een verzorgster als ik me niet vergis.quote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
* Crazy-M schudt yuki wakkerquote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
refrein S+G+K:
dit is de Samsonrock, de Samsonrock
die dansen alle honden in hun hondehok
de hele buurt danst met ons mee
alleen de domme katten zeggen: nee
G: hee
S+K: hee
G: hoo
S+K: hoo
G: Fred Kroket
S+K: Fred Kroket
G: spijkerbed
S+K: spijkerbed
G: schuiftrompet
S+K: schuiftrompet
G: bruistablet
S+K: bruistablet
refrein
G: stoppelbaard
S+K: stoppelbaard
G: paardestaart
S+K: paardestaart
G: slagroomtaart
S+K: slagroomtaart
G: gulzigaard
S+K: gulzigaard
S: whoah je mag niet gulzig zijn!
refrein
S: hee
G+K: hee
S: hoo
G+K: hoo
S: kippevel
G+K: kippevel
S: frikadel
G+K: frikadel
S: karamel
G+K: karamel
S: snottebel !!
G+K: snottebel
S: ehh.. dat is vies een snottebel!
refrein 2xPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:quote:quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een varkentje en een verzorgster als ik me niet vergis.
Ik vond het varkentje altijd wel tofZij is maar eng.
http://www.quotez.net/dutch/de_big_en_betsy_show.htm
Samson, samson, ik wou dat ik zo lieve hondje krijgen konquote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Toekito het volgende:
refrein S+G+K:
refrein
refrein
refrein 2x
WOEFYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Toekito het volgende:
refrein S+G+K:
refrein
refrein
refrein 2xquote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Samson, samson, ik wou dat ik zo lieve hondje krijgen kon
WOEF![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:56 schreef Toekito het volgende:
refrein S+G+K:
refrein
refrein
refrein 2xDe samsonrock!
![]()
![]()
Dat varkentje niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik vond het varkentje altijd wel tofZij is maar eng.
http://www.quotez.net/dutch/de_big_en_betsy_show.htm
[ afbeelding ]![]()
![]()
* Crazy-M geeft kopje koffiequote:You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
Woaaaaaaaaaaaaaaah daaaag meneer spaghettiiiiiiiiiiiiiiii
HET IS ALBERTOquote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaaaah daaaag meneer spaghettiiiiiiiiiiiiiiii
volgens mij was het altijd andersomquote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ten tweede, ik moest kloppen, want de bel deed het niet.
eerst kloppen en dan albertoooooooooooooYou don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Ik luister NL-Talig![]()
En mevrouw praline.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaaaah daaaag meneer spaghettiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Woaaaaaaaaaaaaaaah daaaag meneer spaghettiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Ja en mijn mama zegt altijd ja dat is een van mijn specialiteiten![]()
Octaaf![]()
Meneer de raaf!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ja en mijn mama zegt altijd ja dat is een van mijn specialiteiten![]()
![]()
Jaaa ik hoorde het ookquote:![]()
Die 'wooooooooaaaaaah' deed et 'm
Neequote:Dat is van Huisje Boompje Beestje
Whoaaaahh GERTJE!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaaa ik hoorde het ook![]()
Die 'wooooooooaaaaaah' deed et 'm![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeDat is van Huisje Boompje Beestje
Ik luister NL-Talig![]()
nee johquote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
das octaaf
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
quote:Ik kreeg een lach op mn gezicht, vroeg mam waarom ik moest lachen
Weet ik, maar hij zei meneer de raafquote:Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Samson noemde octaaf toch altijd meneer de raaf?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook Samsonquote:Op woensdag 27 april 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oja, somsquote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Samson noemde octaaf toch altijd meneer de raaf?
Omdat je moest kloppen, want de bel deed het niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:01 schreef Joysa het volgende:
[..]Ik kreeg een lach op mn gezicht, vroeg mam waarom ik moest lachen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Als ik nu bestel en ik zeg dat de koerier pas om 8 uur mag komen, zouden ze dat dan lezen?
* Yuki heeft ervaring met pizza's die te vroeg (ja echt) bezorgd worden
"Zeg Moffeltje Moffeltje..."
@ MPG.. De raaf, de raaf, de raaf.. dae zit weer op de staaaaaaaaaf!quote:
Venloooooooooooooo op tv
Ik luister NL-Talig![]()
Goltziusstraat !quote:
Alle duitsers waren in paniek want ze moesten omrijden
Die Albertoooo zei toch ook altijd 'Dat moet ik even aan mijn mama vragen' ofzo![]()
ik zie haar wel voor mequote:lekker jaren 80 en lang donker haar. maar of ik dat zelf bedacht heb weet ik niet
Nee, die checkte de park.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef RockNijntje het volgende:
Die Albertoooo zei toch ook altijd 'Dat moet ik even aan mijn mama vragen' ofzo
whehehe, duitsersquote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goltziusstraat !
Ik luister NL-Talig![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goltziusstraat !
Alle duitsers waren in paniek want ze moesten omrijden![]()
![]()
jij verzint alles zelfquote:Op woensdag 27 april 2011 19:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zie haar wel voor melekker jaren 80 en lang donker haar. maar of ik dat zelf bedacht heb weet ik niet
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ohjee.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Prima.Weekend alweer bijna voorbij...
En bij jullie?
Ja goed hoorLekker dagje gehad vandaag
Morgen begin ik aan een werkweek van 7 dagen
quote:![]()
♥![]()
dat zeg ik!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marl%C3%A8nekePS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
ik dacht ik ondersteun je bewering ff met n wikiquote:
Ook nostalgie, voor mij danquote:Hallo daar ben ik weer
Ik ben Flip de beer
Bij wie mag ik logeren
Wie is dat deze keer?
Whehe, die weten de weg dan niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Goltziusstraat !
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Lekker.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohjee.
Ja goed hoorLekker dagje gehad vandaag
Morgen begin ik aan een werkweek van 7 dagen
![]()
[..]![]()
![]()
![]()
lief! je scoort de hele dag al pluspunten.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik dacht ik ondersteun je bewering ff met n wikiPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook coolaaaaaaaaaaaaaaaa?, gewoon cola. We zijn potverdomme de achterhoek niet
![]()
.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
jullie zijn nog vreemder. Maar hebben wel de mooiste provincie!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, gewoon cola. We zijn potverdomme de achterhoek niet
![]()
.
Sporten voor Sophia![]()
Almeloooooooooooooquote:Op woensdag 27 april 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, gewoon cola. We zijn potverdomme de achterhoek niet
![]()
.
DE RAAF, DE RAAF, DE RAAF!quote:
Joysa, kom er maar in!KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
hoi hoi. ik had vannacht een serieus probleem: ik geraakte niet in slaap.
ik heb nog een raadseltje: wie is m'n grote voorbeeld op het vlak van weerkunde?Werewolf![]()
Piet Paulusma.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog een raadseltje: wie is m'n grote voorbeeld op het vlak van weerkunde?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Joysa was je voor volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
DE RAAF, DE RAAF, DE RAAF!
Joysa, kom er maar in!
Hihi je avaquote:![]()
Maar daarna gelukkig meer dan een week vrij, anders had ik me wel uitgesprokenquote:![]()
![]()
♥![]()
Oant moarn, Piet natuurlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef sararaats het volgende:
ik heb nog een raadseltje: wie is m'n grote voorbeeld op het vlak van weerkunde?
Ik bestel zometeen pizza denk ikAch moet jezelf weten toch, het is jouw lichaam, niet het mijne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Twentse frisdank met 14 letters.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het nu jaquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik zou je ondertitel dan maar veranderen!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:11 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi. ik had vannacht een serieus probleem: ik geraakte niet in slaap.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Belgiëquote:
[bewerken]Vlaanderen
[bewerken]Weermannen
Ron Cornelissen
Frank Deboosere
David Dehenauw
Eddy De Mey
Michel De Meyer
Bob De Richter
Frank Duboccage
Eric Goyvaerts
Georges Küster
Hugo Mathues
Armand Pien
Roby Roels
[bewerken]Weervrouwen
Peggy De Meyer
Sabine Hagedoren
Jill Peeters
Hilde Simons
Valérie ThysPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach moet jezelf weten toch, het is jouw lichaam, niet het mijne.
♥![]()
he, daar keek ik ook naar!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
![]()
Neuken?
* PriemGirl gaat weer wat hacken
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
je zit er net naastquote:Op woensdag 27 april 2011 19:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
België
[bewerken]Vlaanderen
[bewerken]Weermannen
Ron Cornelissen
Frank Deboosere
David Dehenauw
Eddy De Mey
Michel De Meyer
Bob De Richter
Frank Duboccage
Eric Goyvaerts
Georges Küster
Hugo Mathues
Armand Pien
Roby Roels
[bewerken]Weervrouwen
Peggy De Meyer
Sabine Hagedoren
Jill Peeters
Hilde Simons
Valérie ThysWerewolf![]()
De code van je kuisheidsgordel?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Neuken?
* PriemGirl gaat weer wat hackenOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik bestel zometeen pizza denk ikPizzaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Jammer dat ik aan één nooit genoeg heb![]()
...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Met extra kaas en veel vlees wel hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Pizza!
...
nee, dat heb ik morgen niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
ik heb het spelletje gevonden wat ik vanmorgen bedoelde, alleen wel de demoquote:Op woensdag 27 april 2011 19:15 schreef PriemGirl het volgende:
Neuken?
* PriemGirl gaat weer wat hacken
Ik luister NL-Talig![]()
Ja, ik moest welquote:
Oh, dan hoeft Toek alleen maar even naast zich te kijkenquote:
OHAI!quote:Ik loop er nu nog 2 voorquote:* PriemGirl gaat weer wat hacken...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Nee, dat is toch zo. Ik kan wel opmerkingen maken over afvallen enzo. Maar Yuki weet zelf gewoon wat het beste voor haar is, daar hoef ik me toch niet mee te bemoeienquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ik ook. Maar het was tofquote:
Niet genoeg aan 1 pizza?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Pizza!
...
Ik heb soms na zo'n diepvries ding nog wel trek, maar als ik bestel zijn die echt kei groot.![]()
![]()
NOOOOOOOOEEZZZquote:
Ik moet je niet
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Lieverd, ik eet er met speels gemak twee als diner...quote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
ik zit naast de Maasquote:Op woensdag 27 april 2011 19:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, dan hoeft Toek alleen maar even naast zich te kijkenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
have funquote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Kijken of mijn spieren willen ontspannen onder de douche.![]()
Sporten voor Sophia![]()
En zo dun blijven!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieverd, ik eet er met speels gemak twee als diner...
Ik wil jouw stofwisseling
Kbyethnxquote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef sararaats het volgende:
ik gooi het dan maar in de groep
het is Armand PienOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
En HOE moeten wij die kennen?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef sararaats het volgende:
het is Armand Pien
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Wie is dat? En wat is er met hem?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef sararaats het volgende:
het is Armand Pien![]()
Douche ze mopquote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
Kijken of mijn spieren willen ontspannen onder de douche.![]()
![]()
Massage nodig?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
En zo dun blijven!
Ik wil jouw stofwisseling![]()
Ruilen?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
mijn grote voorbeeld op het vlak van weerkundequote:
ik zat letterlijk met de neus op de tv geplakt als het weerpraatje op tv kwamWerewolf![]()
Nee, ik niet, ik lust geen koffiequote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Dit moet een KSC'er zijn
"Hedde ge ok koffie?"
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef RockNijntje het volgende:
Dit moet een KSC'er zijn
"Hedde ge ok koffie?"![]()
![]()
![]()
2 is nicequote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieverd, ik eet er met speels gemak twee als diner...
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn grote voorbeeld op het vlak van weerkunde
ik zat letterlijk met de neus op de tv geplakt als het weerpraatje op tv kwamKSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik had trouwens maandag een best wel lekkere pizza. Een van de Lidl voor 1.95 (een "verse", geen diepvries)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Oh, okay.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
mijn grote voorbeeld op het vlak van weerkunde
ik zat letterlijk met de neus op de tv geplakt als het weerpraatje op tv kwam![]()
Die lui die al langs de weg liggen voor dat huwelijk
Goedenavond allemaal![]()
Hoe is het hier?
Avond!quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat is toch zo. Ik kan wel opmerkingen maken over afvallen enzo. Maar Yuki weet zelf gewoon wat het beste voor haar is, daar hoef ik me toch niet mee te bemoeien![]()
♥![]()
Goed en met oe?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Twiddel![]()
Marijkjeeequote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
![]()
![]()
Goed, lekker dagje gehad, en hoe ist met jou?
♥![]()
Marijke meisjequote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
![]()
![]()
![]()
Hier ook alles goedquote:
Hoi Mereltje!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijkjeee![]()
![]()
Goed, lekker dagje gehad, en hoe ist met jou?![]()
![]()
Hoe is het met jou?Weet je al wat trouwens?
Hier alles goed
Veel plezierquote:Hoi liefjequote:![]()
Hoe is het?
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
Tering, wat zijn die milka eieren lekkur
[ afbeelding ]![]()
boekhouding
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
goed hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Nieuwe koelkast en nieuwe vriezer besteld (althans Muck) en ik heb nog wat games voor 360 (voor mezelf) en een laptopdraad voor Muck besteld.
en het is bijna 20:45PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Moequote:Op woensdag 27 april 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Hoi liefje![]()
Hoe is het?
Maar verder wel goed, want had vanmorgen om 9 uur! al gedaan wat ik wilde doen
(stofzuigen, dweilen en de wc doen)
En ben bij de tandarts geweest en geen gaatjes![]()
![]()
WOEHOEquote:Op woensdag 27 april 2011 19:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
goed hoor
Nieuwe koelkast en nieuwe vriezer besteld (althans Muck) en ik heb nog wat games voor 360 (voor mezelf) en een laptopdraad voor Muck besteld.
en het is bijna 20:45Nice
Is de geldboot eindelijk aangekomen?
En hai
Jeuj voor productiviteitquote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
MoeMaar verder wel goed, want had vanmorgen om 9 uur! al gedaan wat ik wilde doen
(stofzuigen, dweilen en de wc doen)
En ben bij de tandarts geweest en geen gaatjesEn jeuj voor geen gaatjes
heb net een broodje gegeten maar heb nog honger
En jeujquote:Op woensdag 27 april 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj voor productiviteitEn jeuj voor geen gaatjes
gewoon omdat
![]()
![]()
Logisch. Eén broodje is natuurlijk nooit genoegquote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net een broodje gegeten maar heb nog honger...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Filodeeg, mijn hel
Die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef summer2bird het volgende:
Tering, wat zijn die milka eieren lekkur
[ afbeelding ]![]()
nepvrouw.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ze hebben ze nu bij de Kruidvatquote:Teminste, hier wel
Jaaaaaquote:
Niets gehoord van Randstad thoughDus hopelijk morgen...
Wat ben je aan het maken?quote:
Voor de goedkoop?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben ze nu bij de KruidvatTeminste, hier wel
Want ik had al gehoord dat ze vet vet vet lekker zouden zijn
Wat is het dan? Chocolade met een soort mousse erin?quote:Op woensdag 27 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ze hebben ze nu bij de KruidvatTeminste, hier wel
![]()
They are zooooo lekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor de goedkoop?Want ik had al gehoord dat ze vet vet vet lekker zouden zijn
Enne, 2 euro volgens mij
Hmmz, zoiets, gewoon proevenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is het dan? Chocolade met een soort mousse erin?
Mijn duimen doen zeer johquote:Op woensdag 27 april 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaaa
Niets gehoord van Randstad thoughDus hopelijk morgen...
![]()
Nou vooruit..
Hebben ze wel je mobiel ook enzo?![]()
![]()
en alweer gezonken ookquote:Op woensdag 27 april 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEHOENice
Is de geldboot eindelijk aangekomen?
En haiNee staat deel nog bij mij en deel in spaardepot van mij en we hebben gespaard laatste maanden
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn duimen doen zeer joh![]()
Nou vooruit..
Hebben ze wel je mobiel ook enzo?![]()
Ja, ze hebben zeker mijn mobiel, daar belde ze me laatst ook opDus hopen maar
Balenquote:Op woensdag 27 april 2011 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
en alweer gezonken ookNee staat deel nog bij mij en deel in spaardepot van mij en we hebben gespaard laatste maanden
![]()
Nee, lekker joh
Vooral die vriezer is erg fijn!
Avond
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Forum Opties Forumhop: Hop naar: