nee alle aandachtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:01 schreef Poezewoes het volgende:
Kort samen geval besteed meer aandacht aan mij dan aan Mo.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
wat zou er nu gebeuren als mo keihard gaat janken?
http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op woensdag 27 april 2011 16:53 schreef Flashbox het volgende:
Laat ze lekker de golera krijgen met die kut streams ze doen het er gewoon om
valsssssssssssssssquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Chuckster het volgende:
Goedmaak seks! Goedmaak seks! Goedmaak seks!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
ja zo ben ik.quote:
IK help het je hopen maar dit zal echt niet gebeuren helaas..quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef K_L het volgende:
Krijg nu sterk het gevoel dat Jo dr uit moet en dat Flip verder moet met Mo![]()
Om die janktrut Mo rustig te houden zodat ze toch blijft
Ja ze heeft leuke dingen veroorzaakt daar in huisquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
maak je niet druk. dit zijn afleidende manouvres, karim gaat gewoon, dan sharon dan mo en dan wint joquote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef K_L het volgende:
Krijg nu sterk het gevoel dat Jo dr uit moet en dat Flip verder moet met Mo![]()
Om die janktrut Mo rustig te houden zodat ze toch blijft
kansloze en emo onstabiele mutsen daar kickt ie opquote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Chuckster het volgende:
Is die Flip nou echt zo achterlijk of haalt hij zijn bevrediging uit kansloze en onnodige discussies?
Ik denk dat hij achterlijk is.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Chuckster het volgende:
Is die Flip nou echt zo achterlijk of haalt hij zijn bevrediging uit kansloze en onnodige discussies?
Stel je niet aanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef beequeen het volgende:
Ik ben de Djoon show behoorlijk zat. MUTE.
Alleen zal Karim morgen vertrekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Memofish44 het volgende:
Ja, Gerard, Karim en Sharon naar de finale! Dat wil IK!
Hij wil zijn backup om de finale te halen er niet uit hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Chuckster het volgende:
ik ook!!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Memofish44 het volgende:
Ja, Gerard, Karim en Sharon naar de finale! Dat wil IK!
Dat zal het zijn, van dat soort breezer/flugel sletjes zijn normaliter zijn prooi, hier moet hij wat meer zijn best doen, en dat lukt 'm dus niet..quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kansloze en emo onstabiele mutsen daar kickt ie op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |