nee alle aandachtquote:Op woensdag 27 april 2011 17:01 schreef Poezewoes het volgende:
Kort samen geval besteed meer aandacht aan mij dan aan Mo.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
wat zou er nu gebeuren als mo keihard gaat janken?
http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op woensdag 27 april 2011 16:53 schreef Flashbox het volgende:
Laat ze lekker de golera krijgen met die kut streams ze doen het er gewoon om
valsssssssssssssssquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef Chuckster het volgende:
Goedmaak seks! Goedmaak seks! Goedmaak seks!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
ja zo ben ik.quote:
IK help het je hopen maar dit zal echt niet gebeuren helaas..quote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef K_L het volgende:
Krijg nu sterk het gevoel dat Jo dr uit moet en dat Flip verder moet met Mo![]()
Om die janktrut Mo rustig te houden zodat ze toch blijft
Ja ze heeft leuke dingen veroorzaakt daar in huisquote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
maak je niet druk. dit zijn afleidende manouvres, karim gaat gewoon, dan sharon dan mo en dan wint joquote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef K_L het volgende:
Krijg nu sterk het gevoel dat Jo dr uit moet en dat Flip verder moet met Mo![]()
Om die janktrut Mo rustig te houden zodat ze toch blijft
kansloze en emo onstabiele mutsen daar kickt ie opquote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Chuckster het volgende:
Is die Flip nou echt zo achterlijk of haalt hij zijn bevrediging uit kansloze en onnodige discussies?
Ik denk dat hij achterlijk is.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Chuckster het volgende:
Is die Flip nou echt zo achterlijk of haalt hij zijn bevrediging uit kansloze en onnodige discussies?
Stel je niet aanquote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef beequeen het volgende:
Ik ben de Djoon show behoorlijk zat. MUTE.
Alleen zal Karim morgen vertrekkenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Memofish44 het volgende:
Ja, Gerard, Karim en Sharon naar de finale! Dat wil IK!
Hij wil zijn backup om de finale te halen er niet uit hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Chuckster het volgende:
ik ook!!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Memofish44 het volgende:
Ja, Gerard, Karim en Sharon naar de finale! Dat wil IK!
Dat zal het zijn, van dat soort breezer/flugel sletjes zijn normaliter zijn prooi, hier moet hij wat meer zijn best doen, en dat lukt 'm dus niet..quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kansloze en emo onstabiele mutsen daar kickt ie op
Ben er ook bang voor!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Alleen zal Karim morgen vertrekken
laat hem maar bij mo...maaik jaloers...en mo gooit de gleuf sneller open..en zal minder janken dan ook...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ja zo ben ik.
Flip zal radeloos worden, of mootje troosten of toch bij jo..
what to do, what to do
Niet helpen hopen hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef Urb het volgende:
[..]
IK help het je hopen maar dit zal echt niet gebeuren helaas..
Ja, kan hij zich de redder in nood voelen. Troostmeisjehondjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
kansloze en emo onstabiele mutsen daar kickt ie op
En hoe het met Aafke gaatquote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Hij vraagt zich nu af of alles wel okee is met Monique
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef marjolleke het volgende:
[..]
Het gaat over Jo!quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef marjolleke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft een liedje in z'n hoofd :
.
.
.
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft een liedje in z'n hoofd :
.
.
.
zodat het voor ons duidelijker wordt?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo zegt steeds: dat heb ik ook tegen je gezegd.
Waarom zegt ze het dan nog fakking 200.000 keer?
Dat gaat ze nooit toegeven.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef Memofish44 het volgende:
Jo zeg nou gewoon: Flipse; IK ben gewoon jaloers!
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef akveor het volgende:
Gewoon doorlopen mensen... hier is verder niets meer te zien....
Duhhh, omdat ze het nog eeeeeeeeen keertje uitlegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo zegt steeds: dat heb ik ook tegen je gezegd.
Waarom zegt ze het dan nog fakking 200.000 keer?
perfecte analyse en samenvattingquote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef Memofish44 het volgende:
Jo zeg nou gewoon: Flipse; IK ben gewoon jaloers!
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:05 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
maak je niet druk. dit zijn afleidende manouvres, karim gaat gewoon, dan sharon dan mo en dan wint jo
zo was het is het en blijft het
Jaa want Flip snapt het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Duhhh, omdat ze het nog eeeeeeeeen keertje uitlegt.![]()
![]()
100.000 fakking keer hetzelfde verhaal aanhoren. Doei.quote:
Hij snapt er niks van maar lijkt in te zien dat een weerwoord geen enkele zin heeft omdat ze het dan nog 1 keertje gaat uitleggenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:10 schreef It-is-me het volgende:
Toch lijkt het erop dat de zoveelste uitleg wel werkt, Flipse schijnt het te snappen
Dat was al duidelijk sinds het kruisverhoor van Herr Flip.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:10 schreef shomila het volgende:
Flip wil gewoon Mo en Jo te vriend houden zodat hij niet genomineerd wordt.Hij is allang klaar met Jo.
Oxacepam of hoe schrijf je hetquote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Wijnneus het volgende:
heeft Flip een engelengeduld of een goed script
jaa ze is altijd heel duidelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef shomila het volgende:
Jo toen dacht ik zo zit het, zo zit het ,zo zit het dus.
Goeie tactiek, Flip wil al een kwartier met Segredo gaan spelen!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef Chuckster het volgende:
Flip herhaald telkens de 1 na laatste regel die Jo uitkraamt en laat zo blijken dat hij Jo d'r verhaal snapt
Inderdaadquote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Conclusie van Jo over Flip is: ik ben blijkbaar toch niet zo bijzonder voor jou als wat ik dacht, heeft een ander een of ander snotverdrietje dan storm je er met net zoveel overgave op af.
Of een glas Kinder Cola pakken voor hem en Gerardquote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Goeie tactiek, Flip wil al een kwartier met Segredo gaan spelen!
precies...........quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
joh..en als ze nu zegt ik wil naar huis hoopt ze de zelfde aandacht te krijgen als mo jank snol
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef trollie67 het volgende:
joh..en als ze nu zegt ik wil naar huis hoopt ze de zelfde aandacht te krijgen als mo jank snol
Verse buitenlucht en echt groen ...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of 2 seconde geledenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef rc_1990 het volgende:
Volgens mij hebben ze allebei geen idee meer wat ze gisteren allemaal hebben gezegd hoor
Secredootje die helemaal heppie is.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet meer. Nouja volgens mij is ze gewoon harstikke jaloersquote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef Candyfreak het volgende:
Joanna snapt niet eens waar ze het zelf overheeft
FF het script opnieuw doorlezen danquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef rc_1990 het volgende:
Volgens mij hebben ze allebei geen idee meer wat ze gisteren allemaal hebben gezegd hoor
Heb je het script gelezen?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef speedy133 het volgende:
Zie je wel, net iets meer dan 15 minuten
Jij bent stiekum de scriptschrijverquote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef speedy133 het volgende:
Zie je wel, net iets meer dan 15 minuten
Hahahaquote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jij bent stiekum de scriptschrijver
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Hij heeft de ''goede'' timing van Alex overgenomen
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef marjolleke het volgende:
Mo...ga eens janken....alsjeblieft....
Ja, net als ze teruglopen, dan moet ze heel hard gaan janken!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:19 schreef marjolleke het volgende:
Mo...ga eens janken....alsjeblieft....
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:20 schreef K_L het volgende:
Zo het tv momentje is gemaakt. En nu weer ff zichzelf zijn (voor zover dat mogelijk is)
dat was ze al een tijdje hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:16 schreef Urb het volgende:
Agossiee Jo is nu ook ineens van binnen kapotgemaakt![]()
![]()
"NLP voor dummies"quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef Chuckster het volgende:
Flip herhaald telkens de 1 na laatste regel die Jo uitkraamt en laat zo blijken dat hij Jo d'r verhaal snapt
Deze stond perongeluk al op de SST site toen Flip nog genomineert stond ( toen Guido eruit ging )quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef bull1966 het volgende:
ze noemt 'm weer teringleyer dus het zit weer goed
Ik kots gezellig ff met je meequote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Chanel5 het volgende:
Zoenen en flip vraagt "ga je morgen naar huis?" zeg nee en nog een keer.
Ik krijg de kots van dat stel!!!!
[ link | afbeelding ]
Die was al verkocht toen Flip zei dat hij volgens PaFlip eerst de schoonmoeder moest versieren.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef MargrietV het volgende:
[..]
die is verliefd op Blauwoogje, die gaat dadelijk hem nog inrijden,
Fijn dat je je weer goed voelt.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Urb het volgende:
JOANNA_PHILIP Chantal
En ze leefde nog lang en gelukkig #sstnl echt net een getrouwd stel!
1 minute ago
![]()
Lid van de Bakvis Brigade zeker? Wat een vertoningquote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Urb het volgende:
JOANNA_PHILIP Chantal
En ze leefde nog lang en gelukkig #sstnl echt net een getrouwd stel!
1 minute ago
![]()
Was een leuke act toch?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Chuckster het volgende:
Jo scheld en lacht weer lekker, ze is weer de oude hoor
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Urb het volgende:
Hoor Jo over die brief, ze heeft geschreven wat anderen leuk zouden vinden ipv iets puurs uit zichzelf te bedenken.![]()
mij ook hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ja, dat zit jou zeker en vast erg dwars nu he
nee hoor juist niet, een beetje leven in de brouwerij kan geen kwaadquote:Op woensdag 27 april 2011 17:28 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Ja, dat zit jou zeker en vast erg dwars nu he
Achja, het lijkt erop dat MamaJo een aantal onder-aannemers, waaronder deze heeft aangenomen om Jo daar te promoten zodat ze zich kan richten op andere dingen, en het lijkt goed te werkenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Lid van de Bakvis Brigade zeker? Wat een vertoning
Inderdaad, het werd een beetje suffigquote:Op woensdag 27 april 2011 17:30 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee hoor juist niet, een beetje leven in de brouwerij kan geen kwaad
Ja, en wat goed dat deze hele poppenkast spontaan uit hunzelf kwam ook he!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:30 schreef speedy133 het volgende:
[..]
Inderdaad, het werd een beetje suffig
Die kijk echt zuur nuquote:Op woensdag 27 april 2011 17:33 schreef Chuckster het volgende:
Die blik van Mo naar Jo en Flip + het bijten op haar onderlip, ze weet dat ze haar laatste vesting heeft verloren aan de vijand:
[ afbeelding ]
Ik ben wel huisvrouw met een parttime baan dan, maar het zal me aan me reet roesten wat Guido van me vind.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:29 schreef Annelies-G het volgende:
Guido die een paar Fokkers tegen hun zere been heeft geschopt. Ik voel me niet aangesproken want ik ben geen huisvrouw maar iemand met een serieuse baan :p Guido heeft hierin wel iets laten zien, fokkers die bashen, guido die terug basht
Jah!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
Oh, sommigen willen niet ruilen. Djoon doet niet mee. Sanctie.
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Stability het volgende:
kom op mietjesstem !! geef die hork een flinke sanktie ! niet tegen de stem in gaan was toch de bedoeling? gerard krijgt wel straf als ie tegen de stem ingaat
Kwestie van opletten.quote:
Omdat .... Josjoowquote:Op woensdag 27 april 2011 17:36 schreef Stability het volgende:
kom op mietjesstem !! geef die hork een flinke sanktie ! niet tegen de stem in gaan was toch de bedoeling? gerard krijgt wel straf als ie tegen de stem ingaat
Dat was zo zeker als Mo hoogbegaafd isquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:38 schreef Chanel5 het volgende:
Tering wat een missies, ze zullen wel kapot zijn!
Dit dus.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Urb het volgende:
Er zijn echt mensen die verbaasd zijn dat Flip wint?
Voor de rest zijn het toch ook allemaal watjesquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Urb het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Stability het volgende:
missie mislukt, jo kluis ruilen NU voor straf
Absoluut niet, van de zwemsport krijg je flinke poten kan ik je vertellen, dan is zittend tegen een muurtje appeltje eitjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef Urb het volgende:
Ik quote mezelf maar even.quote:
vanwege sommige huisvrouwen..ik zeg sommige..dat ie er zo lang omdat ze geilen op een ventje met een karperbek...sorry gydo..ik heb een baan..ben ook huisvrouw en hou alleen van echte mannen met meer als een mug in hun onderbroek!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:34 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik ben wel huisvrouw met een parttime baan dan, maar het zal me aan me reet roesten wat Guido van me vind.
ze vind haar over the top gephotoshopte foto zo mooiquote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
Wat zit Djoon nou als een wezenloze naar dat bord te staren? Oh wacht......
Ze gaat stiekem een foto omruilen!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
Je kan als genomineerde beter je kluis op nul houden, minder kans dat je er donderdag uit vliegt.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:44 schreef beequeen het volgende:
Met je stijve plassertje op de foto staan trekt ook geen volle zalenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
vanwege sommige huisvrouwen..ik zeg sommige..dat ie er zo lang omdat ze geilen op een ventje met een karperbek...sorry gydo..ik heb een baan..ben ook huisvrouw en hou alleen van echte mannen met meer als een mug in hun onderbroek!!!
wat doet guido eigenlijk zelf ?? Gamen is z'n werkquote:Op woensdag 27 april 2011 17:43 schreef trollie67 het volgende:
[..]
vanwege sommige huisvrouwen..ik zeg sommige..dat ie er zo lang omdat ze geilen op een ventje met een karperbek...sorry gydo..ik heb een baan..ben ook huisvrouw en hou alleen van echte mannen met meer als een mug in hun onderbroek!!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:45 schreef Urb het volgende:
# Relatie bekoeld 27 april 2011 om 14:48 Philip en Joanna worden het maar niet eens.
# Stilte 27 april 2011 om 15:46 Philip en Joanna negeren elkaar.
# Relatieproblemen 27 april 2011 om 16:58 Joanna en Philip kibbelen nog steeds.
Nou mensen, kom er maar in met dat romantische goedmaak-bericht zometeen, zal ook erg geloofwaardig zijn![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |