er moet nietsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, er moet nog ff een ander plaatje in de OP!
Nou zegquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er moet nietsmaar zoals ik al postte ging ik direct na het openen naar huis
dus zal nu wel even wat gaan zoeken.
Lang leven het ">>"-knopje.quote:
Bruidsjonkertje.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef Viking84 het volgende:
V1z0R had ook nooit gedacht nog eens met W. en K. in één adem genoemd te zullen worden.
Juist.quote:
Ik heb speciaal een fles cola gekocht hiervoorquote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef Mini. het volgende:
Oh nee, het S-woord.
Ik moet vanavond ook nog wat doen, dus je bent niet alleen Ewelina.
Joe ken doe iiiit!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Juist.
Over scripties gesproken: mijn essay roeptMag er binnen een avond, nacht en dag nog even 4000 woorden typen.
Ik (nog) niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een fles cola gekocht hiervoor![]()
Avondje op de bank? Geniet ervanquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb de hele avond voor mezelf.. Ben nu al zeker een week geen avond alleen geweest en ik ben er onwijs aan toe om vanavond gewoon helemaal níets te doen.
quote:
Hehe, dan is het menens.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een fles cola gekocht hiervoor![]()
uhm nee zeker niet raar. Dat kan/kon die van mij ook heel goed. Hoe moeilijk is het om even te melden als je het al weet. Het zorgt toch met enige regelmaat voor een goede discussiequote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef anna82 het volgende:
Ik sta te wachten op mijn zomerbanden, zo saai!
b]Is het trouwens raar dat ik het vervelend vind dat vriendje net smst dat hij vanavond gaat borrelen en eten in de stad en dat al wist, maar het mij pas vertelt nu ik hem vraag wat we gaan eten?[/b]
Dat is pas een oncharmante foto!quote:
Ze lijken beter dan de officiele munt. Maar dat schijnt dan ook een naaistreek van Camilla te zijn als je de Grazia mag geloven.quote:
Ik vond dat ook altijd lastig in te schatten, maar doe tegenwoordig wel reply to all. Anders weten de cc'ers niet wat er nog gezegd is. Ik snap het cc-principe niet heel erg tenzij het ter info is.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef Blurred86 het volgende:
als je een email krijgt van iemand met daarbij iemand anders in de CC, is het dan de bedoeling dat je reply all doet? ik krijg ze de laatste tijd regelmatig en ik weet niet zo goed wat je er mee 'hoort' te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef sigme het volgende:
Loveli, hoe snel "werkt" vitamine B?Wat is er gebeurd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik zit tegen de 2000 kcal met 2 x groente (volgens mij een kiloquote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het misschien nog wel wat weinig tink, maar dat weet ik niet zeker.
Ik zit ook te twijfelen of ik mijn lijstje te weinig vind:
O: yoghurt met halve mango en muesli
T: 1 knackebrod met roomkaas
L: couscoussalade met veel groente, wat feta en cashews (phew, op!)
T: 1 knackebrod met roomkaas
S: 2 uur volleyballen
D: bouef bourgignon met 3 of 4 boterhammen
Wat vinden jullie?
8 eieren bebroed:quote:
Yep, dat kan volgens mij wel, maar 1) ik word liever op eigen kracht aangenomen (vind het ook nogal raar om tijdens een gesprek over zo'n regeling te beginnen), 2) ik heb tot nu toe niet de indruk dat mijn slechthorendheid een rol heeft gespeeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vikwat rot!
Niet stom bedoeld btw, maar kan een werkgever niet voor een vergoeding in aanmerking komen door jou aan te nemen? Misschien is dat ook een motivatie voor werkgevers!
Eensquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind ze allebei niet echt heel mooiook niet lelijk hoor, maar niet heel mooi
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef sigme het volgende:
Loveli, hoe snel "werkt" vitamine B?Geen idee, ik gok vrij snel. Van bepaalde vitamines kun je een klein buffertje opslaan, andere niet. Vetoplosbaar betekent in de regel dat we iets kunnen opslaan, bv. vitamine D kunnen we zelf aanmaken (dieren behalve hamsters maken zelf vitamine C, jaloers!), andere vitamines als we de juiste grondstoffen binnen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de opslagcapaciteit bij mensen beperkt is, gok ik dat het vrij snel zou moeten werken bij kippen.
Kortom, geen echt antwoord op je vraag.crap in = crap out
Morgen naar de huisarts. Ik vraag me wel af wat het nut is, maar wie weet. Vrijdag kan ik snelle suikers voor het fietsen proberenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind het wel een net lijstje Puff! alleen misschien wat weinig groente? (ik vind champignons niet echt groente)
vervelend zeg dat je nog steeds zo'n last hebt van trillerigheid.. was je er nou al mee naar de huisarts geweest? misschien helpt het als je je 2 plakjes roggebrood en 2 stuks fruit T omwisselt, dat je je snelle koolhydraten vóór het fietsen eet. Of als test om te kijken of het aan je suikerspiegel ligt zou je ook van die dextro energy snoepjes mee kunnen nemen en kijken of de flauwheid weggaat als je er daar een paar van neemt?
Dan gokken we d'r gewoon op. Morgen biergist opscharrelen, beesten aan de dope, volgende week nieuwe eieren verzamelen en drie weken later kijken of het resultaat beter is.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok vrij snel. Van bepaalde vitamines kun je een klein buffertje opslaan, andere niet. Vetoplosbaar betekent in de regel dat we iets kunnen opslaan, bv. vitamine D kunnen we zelf aanmaken (dieren behalve hamsters maken zelf vitamine C, jaloers!), andere vitamines als we de juiste grondstoffen binnen krijgen.
Omdat de opslagcapaciteit bij mensen beperkt is, gok ik dat het vrij snel zou moeten werken bij kippen.
Kortom, geen echt antwoord op je vraag.
Boven- of onderkant?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Net anderhalve wrap weggekregen en nu weer misselijkbleuh, ben 't wel zat! Heb echt té weinig gegeten maar krijg er gewoon niet meer in zonder naar de wc te moeten rennen
Dat is vervelend. Misschien een tijdje anders eten? Gekookte wortels, yoghurt, banaan, geraspte appel, beschuit, niet vette soep..... Dat zijn de dingen die ik eet als ik last heb van een gevoelige maag.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Net anderhalve wrap weggekregen en nu weer misselijkbleuh, ben 't wel zat! Heb echt té weinig gegeten maar krijg er gewoon niet meer in zonder naar de wc te moeten rennen
heb van alles maar héél weinig genomen, dus dat kan het niet zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Misschien een tijdje anders eten? Gekookte wortels, yoghurt, banaan, geraspte appel, beschuit, niet vette soep..... Dat zijn de dingen die ik eet als ik last heb van een gevoelige maag.
Kan me overigens wel voorstellen dat je misselijk bent. Makreel, wraps, asperges, avocado.... Afgezien van de wraps zijn het niet de meest neutraal smakende voedingsmiddelen. Zeker makreel niet.
Je zou het eens kunnen vragen na een afwijzing.Of ze met een subsidie misschien alsnog interesse in je hebben, eventueel in deeltijd. Het zou bepaalde bedrijven over de streep kunnen trekken je toch aan te nemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik ben helemaal vergeten te kijken, Merel. Was dat dat cv dat je zo mooi had vormgegeven? Jammer!
@ Puff: ik weet het niet. Kan me voorstellen dat ze me daarom juist afwijzen. Of ik moet het tussen neus en lippen door vermelden. Miss maar een keertje in WGR vragen wat ze er daar van vinden.
Eerst maar eens kijken of ik überhaupt voor zo'n subsidie in aanmerking kom en wat ik daarvoor moet doenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je zou het eens kunnen vragen na een afwijzing.Of ze met een subsidie misschien alsnog interesse in je hebben, eventueel in deeltijd. Het zou bepaalde bedrijven over de streep kunnen trekken je toch aan te nemen.
Doof zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik überhaupt voor zo'n subsidie in aanmerking kom en wat ik daarvoor moet doen.
Top plan!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik overweeg nu al naar bed te gaan. Niets op tv, geen zin in de computer, geen zin in mensen of sport,maar met een boekje naar bed. Best een aardig plan eigenlijk
www.klinktprima.nl vast al gezien?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik überhaupt voor zo'n subsidie in aanmerking kom en wat ik daarvoor moet doen.
Heel goed plan, doe ik soms ook wel eens. Heerlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik overweeg nu al naar bed te gaan. Niets op tv, geen zin in de computer, geen zin in mensen of sport,maar met een boekje naar bed. Best een aardig plan eigenlijk
Nee een ander prachtig vormgegeven CVquote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik ben helemaal vergeten te kijken, Merel. Was dat dat cv dat je zo mooi had vormgegeven? Jammer!
Met liefde gemaakte ambachtelijke bonbons moet je eer aan doenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning en eindstand!
O: kwark, beetje vanillekwark + 2 el muesli
T: rode grapefruit + bonbon
L: 2 pistoletjes met kaas/gezond ham + 2 glazen jus
T: witte grapefruit + bonbon
D: stoommaaltijd van de AH to go denk ik kip/pasta/mozzarella/spinazie twv 550 kcals
S: RPM
Collega had handgemaakte bonbons mee. Onweerstaanbaar.
Maar ben best tevreden.
Ze waren echt goddelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Met liefde gemaakte ambachtelijke bonbons moet je eer aan doen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb van een collega bonbons gekregen en die zijn ook zooooo lekkerTerwijl ik normaal helemaal niet van bonbons houdt.
quote:
Daar moet je dan ook van genieten.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning en eindstand!
O: kwark, beetje vanillekwark + 2 el muesli
T: rode grapefruit + bonbon
L: 2 pistoletjes met kaas/gezond ham + 2 glazen jus
T: witte grapefruit + bonbon
D: stoommaaltijd van de AH to go denk ik kip/pasta/mozzarella/spinazie twv 550 kcals
S: RPM
Collega had handgemaakte bonbons mee. Onweerstaanbaar.
Maar ben best tevreden.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Je wilt zegen dat Merel een flinke bos hout voor de deur heeft
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik kom wel aan m'n trekken vanavond.
Is hij je butler of je huisgenoot?quote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Zo handig. De batterijen van mijn ab zijn leeg en nu moet Mark steeds hier komen om m'n tv op een andere zender of harder/zachter te zetten.
quote:
Wel handig, zo'n huishulpjequote:
Ditte, zijn je armen erafgevallen ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 23:16 schreef anna82 het volgende:
Vik, ik begrijp niet zo goed waarom Mark jouw tv zachter/harder/op een ander kanaal moet zetten. Maar goed, ik krijg mijn eigen kerel niet eens zover dat hij, middels de ab, de tv op een door mij gewenste zender zet...
Trusten!
Ja hoor prima, dank jequote:
Nou ja, je mag blij zijn dat je met een gast samenwoont.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja hoor prima, dank je![]()
Wat chargeren jullie weer![]()
Even eten en dan hardlopen. hopelijk zijn mn kuitspieren voldoende hersteld.
Ah, ok. Het kwam op mij een beetje anders over dan hoe je het nu schetstquote:Op donderdag 28 april 2011 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik word gebeld, vraag 1 (één) keer of Mark de tv ff zachter wil zetten voor me en hij is meteen m'n hulpje? Oke.
straks weer anderhalve week vegetarisch...En in de bouef zit niet zoveel bouef meer, het is meer bourgignon...quote:Op donderdag 28 april 2011 08:42 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Jagar, je lijstje van gisteren vond ik eigenlijk wel prima 9ook met sport). Vandaag 2x vlees?
Vik, hoezo chargeren wij nou weer! We zijn gewoon verbaasd over je hulpje![]()
Ik ben m'n gekookte eitje van thuis vergeten mee te nemen
Ah okquote:Op donderdag 28 april 2011 08:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
straks weer anderhalve week vegetarisch...En in de bouef zit niet zoveel bouef meer, het is meer bourgignon...
Hoe ik me voel? "Bweeeeeeeeergh" komt wel enigszins in de buurtquote:Op donderdag 28 april 2011 08:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah, ok. Het kwam op mij een beetje anders over dan hoe je het nu schetst![]()
Hoe voel je je vandaag trouwens? Heb je een nieuw plan de campagne?
quote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Zo handig. De batterijen van mijn ab zijn leeg en nu moet Mark steeds hier komen om m'n tv op een andere zender of harder/zachter te zetten.
Och, misschien overdreef je wat?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik word gebeld, vraag 1 (één) keer of Mark de tv ff zachter wil zetten voor me en hij is meteen m'n hulpje? Oke.
En zo heb je ook nog indeed.nl, is ook nog een tipquote:Op donderdag 28 april 2011 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Merel: Jobrapido is ook een goede, handige vacatureverzamelsite. Mijn indruk is dat deze beter is dan careerjet.nl (kom iig dingen tegen die ik daar niet heb gezien)
Nee niks, alleen wat ik nog heb. En dat is half juni echt op.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:56 schreef Perruche het volgende:
Vik, heb je wel andere inkomsten momenteel? WW of uitkering ofzo?
Fixedquote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef Viking84 het volgende:
V1z0R had ook nooit gedacht gehoopt nog eens met W. en K. in één adem genoemd te zullen worden.
Ontkenning is de eerste fasequote:Op donderdag 28 april 2011 08:44 schreef Viking84 het volgende:
Je kan je tanden toch ook bij de tandarts pas poetsen?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge.. heb geen zin in vandaag en qua eten wordt het ook drama. Ik verdwijn om 13:00 de trein in met gepoetste tandjes, heb om 15:00 mn afspraak en daarna kán ik waarschijnlijk niet eten.
.
Mijn warme maaltijd is tussen de middag ivm tijdgebrek in de avondquote:Op donderdag 28 april 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde net ff op Perruche gaan mopperen dat twee boterhammen geen D is.
Ja vandaar dat ik zei 'ik wilde net gaan mopperen', tot ik dat zag dusquote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn warme maaltijd is tussen de middag ivm tijdgebrek in de avond
Een pot nat. Allemaal even ergquote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mondhygiëniste. Maar dat zijn grotere beulen dan de tandarts doorgaans.
Ah, ik dacht vanwege Vaaizors opmerking.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ik zei 'ik wilde net gaan mopperen', tot ik dat zag dus.
Mag ook!quote:Op donderdag 28 april 2011 08:59 schreef Perruche het volgende:
Gracias vaaizor. Al 2 hele dagen zonder snoep! Ja, 5 chipjes, maar dat telt niet mee vind ik. Ben best trots op mezelf! Vliegen bij jou de cm's er nog af?
Aangezien ik geen idee heb wat een haptotherapeut is, heb ik maar even gegoogled.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug van de huisarts, met een labformulier. Als alles goed is, stelt hij een haptotherapeut voor. Hmm.
quote:http://www.haptotherapeuten-vvh.nl/
Wat is haptotherapie
Klachten en gevoelens van onbehagen zijn vaak het gevolg van onze specifieke reactie op gebeurtenissen of situaties in ons leven. Een oorzaak van klachten kan zijn dat gevoelens of gedachten niet in overeenstemming zijn met het leven dat je leidt: je bent dan jezelf niet. Als gevolg van de klachten en patronen die je ontwikkeld hebt kan het contact met de ander, met je omgeving, bemoeilijkt zijn.
In de haptotherapie wordt voelbaar gemaakt waar en op welk moment je blokkeert of jezelf terughoudt. Eventuele blokkeringen in je gevoel komen bij de haptotherapie gemakkelijker los, zodat gevoelens die zijn weggestopt, herkend en verwerkt kunnen worden en vervolgens een plaats kunnen krijgen in je leven.
Bij de haptotherapie geeft de aanraking informatie over je gevoelsleven. Het geeft inzicht in hoe je in het leven staat en over hoe je je hebt ontwikkeld.
Haptotherapie helpt bij het zoeken naar een eigen evenwicht, waardoor een gevoelsfundament van veiligheid, zelfvertrouwen en eigenheid ontstaat en je je eigen plaats in de wereld om je heen ontdekt. Hierdoor ben je beter in staat je eigen mogelijkheden en onmogelijkheden onder ogen te komen.
Het gaat erom te ontdekken wie je in wezen bent en wat je bezielt. In plaats van toeschouwer te zijn neem je deel (participeer je). Je kunt jezelf zijn, wanneer je durft te voelen wat je bezighoudt en daar ook zoveel vertrouwen in hebt dat je ernaar gaat leven.
Ja, dat dacht ik ook toen ik het lasquote:Op donderdag 28 april 2011 09:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Aangezien ik geen idee heb wat een haptotherapeut is, heb ik maar even gegoogled.
[..]
[ afbeelding ]
Ik nam de duizelingen wel voor lief.
Krijg er ook de kriebels van hoor! En dat spul kost veel geld, daarvoor kan je alle dagen van de week naar yoga. En vast ook niet buiten reguliere werktijden.quote:
Dan raad ik je aan om over 5 minuten ofzo niet op de spoiler te klikkenquote:Op donderdag 28 april 2011 09:38 schreef Blurred86 het volgende:
ew, no thanks coco
maar ik wens je wel beterschap!
Jawel, ik zit al op m'n werk. Deze week is de eerste week van het nieuwe blok, en ik heb vandaag nog twee nieuwe groepen die ik op moet starten. Wil ze niet gewoon laten vallen.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:40 schreef Perruche het volgende:
Beterschap coconiet werken vandaag denk ik?
Dat zei de huisarts dus ook, maar nu ik die site heb gelezen...quote:Op donderdag 28 april 2011 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
ik ken trouwens wel iemand die veel baat heeft gehad van haptotherapie (voor spanningen ed), in de praktijk is het volgens mij lang niet zo zweverig als hier wordt neergezet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tadaaa! Dit is mijn rechteramandel. Nice he?![]()
Oh, en hij loopt nog verder door mn keel in, maar dat kreeg ik niet op de foto![]()
(als je snel vies bent van dingen, dan niet klikken)
Dank jequote:Op donderdag 28 april 2011 09:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat een mooi glimmende huig!![]()
De rest is indrukwekkend![]()
Goeiemorgennnn. *raar gedroomd-boks met loveli*
Tofquote:Op donderdag 28 april 2011 09:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beterschap Coco!
En jij succes vanmiddag XM!![]()
Ik was gister bij een geweldig leuk concert van Spinvis. En nu heb in door Spinvis ondergekliederd gips.
Nog maar 118 uur trouwens.
En het was zo'n leuk optreden!quote:
Hihi, niet naar bedoeld, maar ik moest even denken aan:quote:
Oeh, Oeh, hebben ze dit erop gezet?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En het was zo'n leuk optreden!
Zal straks even een foto proberen te maken van het geklieder.
Alhoewel dat vast pas vanavond wordt aangezien ik allerlei dingen moet doen en mijn lift daarvoor nu ongeveer voor de deur staat.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:57 schreef V1z0R het volgende:
'Je kuit is nu dunner, je gips is nu paars, wees blij dat het je been is en niet je aars!'
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Toch geklikt op de spoiler van Coco en ik vind er niks smerigs aan hoor.
Kom, kom, ze bedoelde het vast niet zo hoorquote:
Zo bedoelde ik het welquote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kom, kom, ze bedoelde het vast niet zo hoor
Ik vond het in ieder geval uitermate goor, ieuhw, en bah!
Vik, wat heb je tegen mij? Is het iets persoonlijks? Dan spreek dat gewoon uit.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:49 schreef Viking84 het volgende:
Zo bedoelde ik het wel![]()
.
Ik vraag me af of ik wel op het goeie plaatje heb geklikt, maar ik kon niks anders vinden.
.....echt?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:47 schreef V1z0R het volgende:
Kom, kom, ze bedoelde het vast niet zo hoor
Ik vond het in ieder geval uitermate goor, ieuhw, en bah!
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:55 schreef Perruche het volgende:
Maria, Platvoet!!!!mijn favoriete film EVER, ga hem binnenkort weer eens kijken.
Crikey, ik las zoiets op mijn FB, een meisje dat ik ken heeft dit waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)den-compenseren.html
Heftig zeg. Ben je afgestudeerd, moet je terugkomen omdat je diploma niet volwaardig is. Maar anderzijds: nu ligt er een smet op je diploma. Ik ben echt blij dat ik niet bij Inholland heb gestudeerd
.
En ja iddquote:Op donderdag 28 april 2011 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Platvoet
jaaaaaaaaaaaanken was dat, maar dan alleen deel 1
johquote:Op donderdag 28 april 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die pinguïn is niet het eerste waar ik naar kijk, eigenlijk.
platquote:Op donderdag 28 april 2011 11:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ook! Helemaal platgekeken dus
Yip!quote:
Kun je nagaan hoe gek ík word van het wachten!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
Vandaag krijg ik weer 'n tentamen terug. Ben wel wat zenuwachtig. Heb voor dat soort tentamens nooit hoger dan een 6,5 gehaald (kleinere essays, take home exam) en hoop nu dat het eens een keer wat hoger ismaar moet nog wachten tot half 4
en ik ben zó slecht in wachten! Zag daarnet de docente en die zwaaide heel enthousiast naar me
maar dat doet ze altijd, ook als ik een 2 zou halen
!
Je klinkers zijn verdwaald.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
straks weer anderhalve week vegetarisch...En in de bouef zit niet zoveel bouef meer, het is meer bourgignon...
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
hihiMr.Mo zit op een nerd conferentie en daar zit hij nu bij een spreker van de University of Hull
"The University of Hull is the best University......... of Hull"
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Aaah smiley op de volgende regel.
Know that while you sleep
Everything has changed
Nerdconferentie?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
hihiMr.Mo zit op een nerd conferentie en daar zit hij nu bij een spreker van de University of Hull
"The University of Hull is the best University......... of Hull"
!
quote:
SPOILER: Erg lang en goor voorbeeldscenario (niet geschikt voor zwakke magen)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?quote:
Because displaying only 14 hooters, isn't ornothologicly correct!
Ennuh jompels voor de goede resultaten!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
ik vind een 6,5 niet goed. En dat is tot nu toe het hoogste wat ik voor deze tentamens (3 stuks) heb gehaald en het heeft altijd m'n cijfer naar beneden gehaaldquote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef Mini. het volgende:
[..]
Sterkte met wachten, maar er twijfelt hier natuurlijk niemand aan dat je gewoon weer een goed cijfer hebt.
DEV Days: http://www.techdays.nl/DevDaysquote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nerdconferentie?wutwut.
Tevens lol
Ah, dat soort nerdiness! Dat vind ik niet zo erg om te missen, persoonlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DEV Days: http://www.techdays.nl/DevDays
Thanks!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Mini! GefeliIs het cijfer van je tweede lezer een suggestie voor de eerste (zoals bij mij) of telt ie voor een bepaald percentage mee?
Ok, dat kan ik me wel voorstellen. Duimen voor een 8 it is dan!quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind een 6,5 niet goed. En dat is tot nu toe het hoogste wat ik voor deze tentamens (3 stuks) heb gehaald en het heeft altijd m'n cijfer naar beneden gehaald
nee, ik ook nietquote:Op donderdag 28 april 2011 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah, dat soort nerdiness! Dat vind ik niet zo erg om te missen, persoonlijk![]()
V1z0R2
ah daar ben ik ook al een stuk of 8x heen geweest...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DEV Days: http://www.techdays.nl/DevDays
In Sibiu in Roemoenië zie je heel veel huizen met zulke daken.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Creepiest house evahr!
[ afbeelding ]
Nee! Saartje heeft "Goeie reis!" geschreven en Spinvis "Jaaaaaa het mag er dinsdag af!!!!"quote:Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Oeh, Oeh, hebben ze dit erop gezet?
[..]![]()
Van artiesten had je inderdaad wel wat meer verwachtquote:Op donderdag 28 april 2011 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee! Saartje heeft "Goeie reis!" geschreven en Spinvis "Jaaaaaa het mag er dinsdag af!!!!"
Geen hoogstaande literatuur.Wel leuk.
Dat ja!quote:Op donderdag 28 april 2011 13:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak veel plezier!
En XMert: sterkte!
ik zit ook in een joggingvest met dikke wintersokken. wil de verwarming niet aan doen....quote:
nou ja, sorry, ik begrijp dat bureaucratie heel vervelend kan zijn, maar het is er wel met de reden om misbruik te voorkomen. als allerlei mensen die m níet nodig hebben dure dingen krijgen, blijft er minder over voor de mensen die m wel nodig hebben, zoals marmar.quote:
Stimmt, uiteraard willen ze meer info, dus moet de brief aangepast worden lijkt me. Ook is het idd de telefonist(e) zijn/haar schuld niet dat de brief onduidelijk is. Desalniettemin is het herhaaldelijk zeggen van 'hier ga ik niet op in' niet erg netjes/behulpzaam.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:06 schreef loveli het volgende:
Advocaat van de duivel: Op zich wel begrijpelijk dat ze willen weten dat een ding met grote actieradius ook echt gebruikt gaat worden waarvoor het bedoeld is. Overheidsgeld groeit tegenwoordig ook niet meer aan bomen. En kan me voorstellen dat de persoon aan de andere kant van de telefoon niet verantwoordelijk is voor de verkeerd opgestelde brief en bijbehorende teleurstelling.
Functieomschrijving: boksbal/firewall *quote:Op donderdag 28 april 2011 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens blijf ik 9 van de 10 keer wel erg correct en beleefd en probeer ik begrip te tonen voor het frustrerende van een situatie, uiteraard.
Ja datte!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:14 schreef Perruche het volgende:
Eerst erkennen, meeleven, en dan richting zakelijke oplossing. Klantenservice, you gotta love it.
Ah zo! Dan is het al helemaal slapquote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef MarMar het volgende:
Ik heb dus geen telefoniste gesproken, ga eens niet conclusies trekken zomaar!
Dat dacht ik ook niet. Heb wel het idee dat je op oorlogspad ging toen je de telefoon oppakte en dat de persoon aan de andere kant van de lijn weinig goeds kon doen.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:15 schreef MarMar het volgende:
Ik heb dus geen telefoniste gesproken, ga eens niet conclusies trekken zomaar!
Waar doe ik dat?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
@MarMar: ga nou niet je frustraties hier op mensen lopen afreageren
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel eens uitgescholden voor stomme domme telefoonmiepMaar gezegd dat ze ook gewoon langs kantoor konden komen omdat ik ook een baliemiep ben
Ondanks dat ze het per brief hebben gedaan hebben ze wel degelijk contact opgenomen, namelijk om extra informatie op te vragen. Kortom, ik zie eigenlijk niet helemaal waar het nou verkeerd gaat. Ja, het is vervelend om elke keer weer dezelfde dingen in te vullen, maar deze instantie zit hier volgens mij niet verkeerd als het puur gaat om de door jou overgeschreven correspondentie:quote:18 april: Op grond van de door u ingediende aanvraag hebben wij de Harting-Bank Drachten verzocht een selectie van de door u gevraagde voorziening te verrichten. Hiervoor zal de Harting-Bank Drachten rechtstreeks contact met u opnemen.
quote:Op donderdag 28 april 2011 14:20 schreef Perruche het volgende:
Lekker wezen shoppen Puff!
Geupdate lijstje, meningen?
O: 250 ml volle yoghurt met 4 eetl muesli, 1 appel
T: 6 grote cherrytomaten, koffie met melk
L: half stuk naan, roti met kip/aardappel/boontjes en 2 gekookte eieren
T: 200 gr rauwkost
B: 2x 20 minuten fietsen
D: 2 of 3 boterhammen met kaas/ham/zalm/pindakaas (een van die opties)
S: cardio: 15 minuten roeien/joggen/crosstrainen/misschien stairmaster
T: misschien peer
Waar haal je dat gevoel vandaan?quote:Op donderdag 28 april 2011 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook niet. Heb wel het idee dat je op oorlogspad ging toen je de telefoon oppakte en dat de persoon aan de andere kant van de lijn weinig goeds kon doen.
ik dacht dat niet de harting-bank contatc opnam met nieuwe vragen, maar de eerste instantie die die eerste brief al verstuurd had.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ondanks dat ze het per brief hebben gedaan hebben ze wel degelijk contact opgenomen, namelijk om extra informatie op te vragen. Kortom, ik zie eigenlijk niet helemaal waar het nou verkeerd gaat. Ja, het is vervelend om elke keer weer dezelfde dingen in te vullen, maar deze instantie zit hier volgens mij niet verkeerd als het puur gaat om de door jou overgeschreven correspondentie:
- jij dient een aanvraag in
- zij sturen je een bevestiging van die aanvraag met daarin de mededeling dat ze contact opnemen
- zij sturen daarom een brief waarin ze verzoeken extra informatie aan te leveren (daar staat buiten het feit dat je dat wellicht elders al een keer gedaan hebt
vervolg zoals ik het zie:
- jij levert de gevraagde gegevend
- zij nemen de aanvraag verder in behandeling op basis van die gegevens
- zij doen een uitspraak
That's the wayquote:Op donderdag 28 april 2011 14:14 schreef Perruche het volgende:
Eerst erkennen, meeleven, en dan richting zakelijke oplossing. Klantenservice, you gotta love it.
Toon van je blog, toon van je posts, algehele frustratie jegens de gemeente en overheden.quote:
Inderdaad 15 min, per onderdeel.Omwisselen gaat niet helaas, ben @ work en boterhammen zijn thuisquote:Op donderdag 28 april 2011 14:25 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je 15min. cardio per onderdeel bedoeld? If so and if possible, zou ik de rauwkost en je D omwisselen om maximaal effect te behalen.
en die tweede brief was níet van de Harting-bank toch? dat was voor mij ook even verwarrend in het verhaal...quote:Op donderdag 28 april 2011 14:34 schreef MarMar het volgende:
@mo voor de duidelijkheid: De Harting-bank is de leverancier van rolstoelen/scootmobiels etc. waar de gemeente zaken mee doet. Mijn huidige scootmobiel, rolstoel en meer van dat soort zaken komen daar ook vandaan.
Letterlijk stond er dit in de eerste brief:
Op grond van de door u ingediende aanvraag hebben wij de Harting-Bank Drachten verzocht een selectie van de door u gevraagde voorziening te verrichten. Hiervoor zal de Harting-Bank Drachten rechtstreeks contact met u opnemen.
Ik zie niet hoe ik dat anders kan interpreteren dan dat de Hartingbank opdracht heeft gekregen de een selectie te maken van scootmobiels die voldoen aan mijn aanvraag en daar vervolgens met mij over te bellen.
Nee zo werkt dat dus niet, Hartingbank is degene die overlegt met de personen wat er precies nodig is, dat zijn de experts. Dat is de normale gang van zaken.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
Zij willen je aan een juist voertuig helpen, punt. Dus willen ze van jou, en niet van een instantie weten aan wat voor eisen dat ding moet voldoen. Gewoon, door vier simpele vragen te beantwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |