er moet nietsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mo, er moet nog ff een ander plaatje in de OP!
Nou zegquote:Op woensdag 27 april 2011 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er moet nietsmaar zoals ik al postte ging ik direct na het openen naar huis
dus zal nu wel even wat gaan zoeken.
Lang leven het ">>"-knopje.quote:
Bruidsjonkertje.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:42 schreef Viking84 het volgende:
V1z0R had ook nooit gedacht nog eens met W. en K. in één adem genoemd te zullen worden.
Juist.quote:
Ik heb speciaal een fles cola gekocht hiervoorquote:Op woensdag 27 april 2011 18:20 schreef Mini. het volgende:
Oh nee, het S-woord.
Ik moet vanavond ook nog wat doen, dus je bent niet alleen Ewelina.
Joe ken doe iiiit!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Juist.
Over scripties gesproken: mijn essay roeptMag er binnen een avond, nacht en dag nog even 4000 woorden typen.
Ik (nog) niet!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een fles cola gekocht hiervoor![]()
Avondje op de bank? Geniet ervanquote:Op woensdag 27 april 2011 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, ik heb de hele avond voor mezelf.. Ben nu al zeker een week geen avond alleen geweest en ik ben er onwijs aan toe om vanavond gewoon helemaal níets te doen.
quote:
Hehe, dan is het menens.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb speciaal een fles cola gekocht hiervoor![]()
uhm nee zeker niet raar. Dat kan/kon die van mij ook heel goed. Hoe moeilijk is het om even te melden als je het al weet. Het zorgt toch met enige regelmaat voor een goede discussiequote:Op woensdag 27 april 2011 15:38 schreef anna82 het volgende:
Ik sta te wachten op mijn zomerbanden, zo saai!
b]Is het trouwens raar dat ik het vervelend vind dat vriendje net smst dat hij vanavond gaat borrelen en eten in de stad en dat al wist, maar het mij pas vertelt nu ik hem vraag wat we gaan eten?[/b]
Dat is pas een oncharmante foto!quote:
Ze lijken beter dan de officiele munt. Maar dat schijnt dan ook een naaistreek van Camilla te zijn als je de Grazia mag geloven.quote:
Ik vond dat ook altijd lastig in te schatten, maar doe tegenwoordig wel reply to all. Anders weten de cc'ers niet wat er nog gezegd is. Ik snap het cc-principe niet heel erg tenzij het ter info is.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef Blurred86 het volgende:
als je een email krijgt van iemand met daarbij iemand anders in de CC, is het dan de bedoeling dat je reply all doet? ik krijg ze de laatste tijd regelmatig en ik weet niet zo goed wat je er mee 'hoort' te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef sigme het volgende:
Loveli, hoe snel "werkt" vitamine B?Wat is er gebeurd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ik zit tegen de 2000 kcal met 2 x groente (volgens mij een kiloquote:Op woensdag 27 april 2011 19:36 schreef Jagärtrut het volgende:
ik vind het misschien nog wel wat weinig tink, maar dat weet ik niet zeker.
Ik zit ook te twijfelen of ik mijn lijstje te weinig vind:
O: yoghurt met halve mango en muesli
T: 1 knackebrod met roomkaas
L: couscoussalade met veel groente, wat feta en cashews (phew, op!)
T: 1 knackebrod met roomkaas
S: 2 uur volleyballen
D: bouef bourgignon met 3 of 4 boterhammen
Wat vinden jullie?
8 eieren bebroed:quote:
Yep, dat kan volgens mij wel, maar 1) ik word liever op eigen kracht aangenomen (vind het ook nogal raar om tijdens een gesprek over zo'n regeling te beginnen), 2) ik heb tot nu toe niet de indruk dat mijn slechthorendheid een rol heeft gespeeld.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vikwat rot!
Niet stom bedoeld btw, maar kan een werkgever niet voor een vergoeding in aanmerking komen door jou aan te nemen? Misschien is dat ook een motivatie voor werkgevers!
Eensquote:Op woensdag 27 april 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind ze allebei niet echt heel mooiook niet lelijk hoor, maar niet heel mooi
quote:Op woensdag 27 april 2011 19:30 schreef sigme het volgende:
Loveli, hoe snel "werkt" vitamine B?Geen idee, ik gok vrij snel. Van bepaalde vitamines kun je een klein buffertje opslaan, andere niet. Vetoplosbaar betekent in de regel dat we iets kunnen opslaan, bv. vitamine D kunnen we zelf aanmaken (dieren behalve hamsters maken zelf vitamine C, jaloers!), andere vitamines als we de juiste grondstoffen binnen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de opslagcapaciteit bij mensen beperkt is, gok ik dat het vrij snel zou moeten werken bij kippen.
Kortom, geen echt antwoord op je vraag.crap in = crap out
Morgen naar de huisarts. Ik vraag me wel af wat het nut is, maar wie weet. Vrijdag kan ik snelle suikers voor het fietsen proberenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:09 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind het wel een net lijstje Puff! alleen misschien wat weinig groente? (ik vind champignons niet echt groente)
vervelend zeg dat je nog steeds zo'n last hebt van trillerigheid.. was je er nou al mee naar de huisarts geweest? misschien helpt het als je je 2 plakjes roggebrood en 2 stuks fruit T omwisselt, dat je je snelle koolhydraten vóór het fietsen eet. Of als test om te kijken of het aan je suikerspiegel ligt zou je ook van die dextro energy snoepjes mee kunnen nemen en kijken of de flauwheid weggaat als je er daar een paar van neemt?
Dan gokken we d'r gewoon op. Morgen biergist opscharrelen, beesten aan de dope, volgende week nieuwe eieren verzamelen en drie weken later kijken of het resultaat beter is.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Geen idee, ik gok vrij snel. Van bepaalde vitamines kun je een klein buffertje opslaan, andere niet. Vetoplosbaar betekent in de regel dat we iets kunnen opslaan, bv. vitamine D kunnen we zelf aanmaken (dieren behalve hamsters maken zelf vitamine C, jaloers!), andere vitamines als we de juiste grondstoffen binnen krijgen.
Omdat de opslagcapaciteit bij mensen beperkt is, gok ik dat het vrij snel zou moeten werken bij kippen.
Kortom, geen echt antwoord op je vraag.
Boven- of onderkant?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Net anderhalve wrap weggekregen en nu weer misselijkbleuh, ben 't wel zat! Heb echt té weinig gegeten maar krijg er gewoon niet meer in zonder naar de wc te moeten rennen
Dat is vervelend. Misschien een tijdje anders eten? Gekookte wortels, yoghurt, banaan, geraspte appel, beschuit, niet vette soep..... Dat zijn de dingen die ik eet als ik last heb van een gevoelige maag.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
Net anderhalve wrap weggekregen en nu weer misselijkbleuh, ben 't wel zat! Heb echt té weinig gegeten maar krijg er gewoon niet meer in zonder naar de wc te moeten rennen
heb van alles maar héél weinig genomen, dus dat kan het niet zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Misschien een tijdje anders eten? Gekookte wortels, yoghurt, banaan, geraspte appel, beschuit, niet vette soep..... Dat zijn de dingen die ik eet als ik last heb van een gevoelige maag.
Kan me overigens wel voorstellen dat je misselijk bent. Makreel, wraps, asperges, avocado.... Afgezien van de wraps zijn het niet de meest neutraal smakende voedingsmiddelen. Zeker makreel niet.
Je zou het eens kunnen vragen na een afwijzing.Of ze met een subsidie misschien alsnog interesse in je hebben, eventueel in deeltijd. Het zou bepaalde bedrijven over de streep kunnen trekken je toch aan te nemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik ben helemaal vergeten te kijken, Merel. Was dat dat cv dat je zo mooi had vormgegeven? Jammer!
@ Puff: ik weet het niet. Kan me voorstellen dat ze me daarom juist afwijzen. Of ik moet het tussen neus en lippen door vermelden. Miss maar een keertje in WGR vragen wat ze er daar van vinden.
Eerst maar eens kijken of ik überhaupt voor zo'n subsidie in aanmerking kom en wat ik daarvoor moet doenquote:Op woensdag 27 april 2011 20:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je zou het eens kunnen vragen na een afwijzing.Of ze met een subsidie misschien alsnog interesse in je hebben, eventueel in deeltijd. Het zou bepaalde bedrijven over de streep kunnen trekken je toch aan te nemen.
Doof zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik überhaupt voor zo'n subsidie in aanmerking kom en wat ik daarvoor moet doen.
Top plan!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik overweeg nu al naar bed te gaan. Niets op tv, geen zin in de computer, geen zin in mensen of sport,maar met een boekje naar bed. Best een aardig plan eigenlijk
www.klinktprima.nl vast al gezien?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ik überhaupt voor zo'n subsidie in aanmerking kom en wat ik daarvoor moet doen.
Heel goed plan, doe ik soms ook wel eens. Heerlijkquote:Op woensdag 27 april 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik overweeg nu al naar bed te gaan. Niets op tv, geen zin in de computer, geen zin in mensen of sport,maar met een boekje naar bed. Best een aardig plan eigenlijk
Nee een ander prachtig vormgegeven CVquote:Op woensdag 27 april 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik ben helemaal vergeten te kijken, Merel. Was dat dat cv dat je zo mooi had vormgegeven? Jammer!
Met liefde gemaakte ambachtelijke bonbons moet je eer aan doenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Planning en eindstand!
O: kwark, beetje vanillekwark + 2 el muesli
T: rode grapefruit + bonbon
L: 2 pistoletjes met kaas/gezond ham + 2 glazen jus
T: witte grapefruit + bonbon
D: stoommaaltijd van de AH to go denk ik kip/pasta/mozzarella/spinazie twv 550 kcals
S: RPM
Collega had handgemaakte bonbons mee. Onweerstaanbaar.
Maar ben best tevreden.
Ze waren echt goddelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Met liefde gemaakte ambachtelijke bonbons moet je eer aan doen.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb van een collega bonbons gekregen en die zijn ook zooooo lekkerTerwijl ik normaal helemaal niet van bonbons houdt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |