Op de top instappen is je eigen keuze...quote:Op woensdag 27 april 2011 23:18 schreef Scorpie het volgende:
kankerstraal nou gewoon een keer op met je persoonlijke aanvallen, tyfuskneus dat je er bent.
En hoe is dat relevant als over 20-30 jaar zijn huis is afbetaaldquote:Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jammer jongen, maar die 20% eigen geld ben je sowieso kwijt. Die is in rook opgegaan.
Naja goed, je kunt er natuurlijk lacherig over doen, maar dan heb je wel veel makkelijker een baan. Los daarvan blijft het natuurlijk gewoon ronduit kut als je je baan kwijt raakt.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou bjina tegen hem willen zeggen dat hij zich moet laten omscholen tot ICT-er.
Precies. Gok jij maar lekker op situatie 1.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb anders niet het idee dat je acteert hoor. Dat kan twee dingen betekenen; je bent het echt, of je bent een verdomd goeie acteur. Ik gok toch op situatie 1.
Inderdaad, de bank kwam langs en heeft het geld ritueel verbrand, dat zal hem leren.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jammer jongen, maar die 20% eigen geld ben je sowieso kwijt. Die is in rook opgegaan.
Prima en wie gaat die parken en watertjes betalen en aanleggen? Niet de huurders in ieder geval, maar de mensen die de woningen kopen die er omheen staan. Wie gaat het vervolgens beheren? Want het moet wel schoon en functioneel blijven en zo zijn er nog een aantal aspecten die dit soort grapjes duur maken, buiten de grondprijzen uiteraard. Het is niet zo simpel als je hier doet schetsen...quote:Op donderdag 28 april 2011 08:32 schreef meth77 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk dat een mooie ruimtelijke bebouwing met parken en watertjes mooier is dan al die rechte weilanden waar niemand mag komen
Nu worden de steden helemaal volgepropt, ieder stukje groen moet gebouwd worden omdat de gemeente geld nodig heeft
Tja wat moet ik er anders aan doen? Ik heb gewoon weinig medelijden met mensen die in een uitzichtloze situatie (lees; werkloos / uitkering) proberen andere mensen mee te trekken in hun val. Het is niet zo dat Xeno en co ons huizenbezitters nou al het goeds van de wereld toewensen, dus waarom zou dat andersom wel zo moeten gelden?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Naja goed, je kunt er natuurlijk lacherig over doen, maar dan heb je wel veel makkelijker een baan. Los daarvan blijft het natuurlijk gewoon ronduit kut als je je baan kwijt raakt.
Wie zegt dat hij over 20-30 jaar z'n huis heeft afbetaald? Ik moet dat allemaal nog maar zien.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En hoe is dat relevant als over 20-30 jaar zijn huis is afbetaald
Dat zeg ik, overigens ben ik die 20% niet kwijt, die zit lekker in mijn huis en heb daardoor maandlasten die bij een huurwoning vele malen hoger liggen. Ik ga hier voorlopig ook niet weg en los de toko lekker af, over 30 jaar geen maandlasten. Sterker nog, ik spaar er nu zoveel bij dat ik hem over 20 jaar al af kan lossen, wat interesseert mij die waardedaling nou. Ik en mijn vrouw wilde fatsoenlijk wonen, op een mooie plek met tuin, niet nog 10 jaar wachten in een tochtig huurkrot met te weinig ruimte.. Maar goed, jij mag die keuze uiteraard zelf maken, maar je mag opzich kappen met die zielige persoonlijke ranten.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:12 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij over 20-30 jaar z'n huis heeft afbetaald? Ik moet dat allemaal nog maar zien.
Laat ik mijn spaargeld maar van de kerktoren gooien. Ik de toekomst verdien ik toch extreem veelquote:Op donderdag 28 april 2011 10:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En hoe is dat relevant als over 20-30 jaar zijn huis is afbetaald
Jij hebt überhaupt weinig empatisch vermogen, heb ik gemerkt. Maar geeft niks hoor, ook jij komt er vanzelf wel een keer achter. Is het niet nu of binnenkort, dan is het wel als je oud en (hopelijk) wat wijzer bent.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb gewoon weinig medelijden met mensen
Nou, ik lach er een beetje om eigenlijk. Precies om de reden die je daar nu schetst. Kijk, dat hij je dat toewenst is inderdaad niet tof van 'm, maar als je je dan bedenkt dat hij dat doet vanuit frustratie, dan kun je daar toch alleen maar om lachen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja wat moet ik er anders aan doen? Ik heb gewoon weinig medelijden met mensen die in een uitzichtloze situatie (lees; werkloos / uitkering) proberen andere mensen mee te trekken in hun val. Het is niet zo dat Xeno en co ons huizenbezitters nou al het goeds van de wereld toewensen, dus waarom zou dat andersom wel zo moeten gelden?
Kijk je wel uit? muntgeld komt hard aan van die hoogte voor mensen die daar toevallig lopen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Laat ik mijn spaargeld maar van de kerktoren gooien. Ik de toekomst verdien ik toch extreem veel
Jij hebt volgens mij werkelijk geen enkel idee wat er in een periode van 20-30 jaar in een mensenleven allemaal kan gebeuren waardoor al je mooie aflosplannetjes in duigen vallen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:15 schreef inXs het volgende:
[..]
Dat zeg ik, overigens ben ik die 20% niet kwijt, die zit lekker in mijn huis en heb daardoor maandlasten die bij een huurwoning vele malen hoger liggen. Ik ga hier voorlopig ook niet weg en los de toko lekker af, over 30 jaar geen maandlasten. Sterker nog, ik spaar er nu zoveel bij dat ik hem over 20 jaar al af kan lossen, wat interesseert mij die waardedaling nou. Ik en mijn vrouw wilde fatsoenlijk wonen, op een mooie plek met tuin, niet nog 10 jaar wachten in een tochtig huurkrot met te weinig ruimte.. Maar goed, jij mag die keuze uiteraard zelf maken, maar je mag opzich kappen met die zielige persoonlijke ranten.
Ik heb best medelijden met je, andere mensen betichten van het gemis van empatisch vermogen. Ik zou zeggen begin bij jezelf, lees rustig al jouw reacties door, zet ze even netjes in een post onder elkaar en dan gaan we samen even beoordelen hoe jouw empatisch vermogen is.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jij hebt überhaupt weinig empatisch vermogen, heb ik gemerkt. Maar geeft niks hoor, ook jij komt er vanzelf wel een keer achter. Is het niet nu of binnenkort, dan is het wel als je oud en (hopelijk) wat wijzer bent.
Inderdaad, want iedereen komt er volgens jou wel een keer achter. Helaas voor jou zijn er ook mensen die wel dermate veel geld hebben dat ze niet in de problemen komen.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jij hebt überhaupt weinig empatisch vermogen, heb ik gemerkt. Maar geeft niks hoor, ook jij komt er vanzelf wel een keer achter. Is het niet nu of binnenkort, dan is het wel als je oud en (hopelijk) wat wijzer bent.
gelukkig heb jij die glazen bol klaarliggen en weet je precies wat er ons te wachten staat. Mijn visie op onze toekomst is helder en realistisch. Misschien als de Fransen een bom gooien, kan het roet in het eten gooien, maar goed, dan ben jij met je anti-kraak ook de pineut.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij werkelijk geen enkel idee wat er in een periode van 20-30 jaar in een mensenleven allemaal kan gebeuren waardoor al je mooie aflosplannetjes in duigen vallen.
Ik denk dat dit forum er meer baat mee heeft als je jezelf van de kerktoren gooit.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Laat ik mijn spaargeld maar van de kerktoren gooien. Ik de toekomst verdien ik toch extreem veel
Grappig dat de grootste hork die zich aftrekt bij het dalen van de huizenprijzen en het duperen van huiseigenaren en er niet voor terugdeinst andere mensen te duperen door simpelweg zijn huur niet te betalen mij uitmaakt voor het hebben van weinig empathisch vermogenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:16 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:02 schreef Asfyxia het volgende:
Wat is dat trouwens voor een triestigheid, dat mensen hier met verwijzingen naar uitspraken van andere users in hun signature posten?
Sterker nog, goed kans dat de Fransen juist éérst op dat krakerstuig mikkenquote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef inXs het volgende:
Misschien als de Fransen een bom gooien, kan het roet in het eten gooien, maar goed, dan ben jij met je anti-kraak ook de pineut.
En jij wel blijkbaar, getuige je overtuiging dat je over 10 jaar gerust een huis kan kopen met 50% waardedalingquote:Op donderdag 28 april 2011 10:18 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij werkelijk geen enkel idee wat er in een periode van 20-30 jaar in een mensenleven allemaal kan gebeuren waardoor al je mooie aflosplannetjes in duigen vallen.
Daar hoop ik wel een beetje opquote:Op donderdag 28 april 2011 10:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sterker nog, goed kans dat de Fransen juist éérst op dat krakerstuig mikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |