quote:
Vergeet oogjes dichtdoen nietquote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
Ipad mee, beetje fokken, comics lezen, spelletjes spelen etc
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen zijn nietmensen zijn
En dan met name die aso's in het OV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
En als je dat kind dan op een andere stoel gooit, krijg je klappen van de moeder zekerquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met 3 jaar pikken ze ook al een zitplaats in hoor
Nee, dat is:quote:
Ik doe 't met een tulpglas en flesje.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
En dat allemaal onder het genot van een blikje bier.
Dat is wel een pre inderdaadquote:
Is doorgestuurd naar desbetreffende vestiging. Alle sollicitaties lopen blijkbaar via een centraal punt. Dus nog geen nieuws verder.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]oke.
Hoe staat het met je sollicitatie?
Die van jou misschien, maar die van anderen welquote:
Dat doe ik dan weer niet.quote:
Alleen met bbq erbijquote:
Zodat ze vervolgens al je spullen kunnen jattenquote:
Ik zie er als een zwerver uit, dus nooit last van.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zodat ze vervolgens al je spullen kunnen jatten
Ze moeten toch op schoot als ze nog geen vier zijn (bij gebrek aan zitplaatsen)?quote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die van jou misschien, maar die van anderen wel
Er zitten ook alleen maar criminelen in de trein.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zodat ze vervolgens al je spullen kunnen jatten
Jaquote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je dat kind dan op een andere stoel gooit, krijg je klappen van de moeder zeker
Ja, en tassen moeten in het bagagerek, maar dat wordt ook met succes doorgevoerd merk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze moeten toch op schoot als ze nog geen vier zijn (bij gebrek aan zitplaatsen)?
Ik reis morgen het land door, maar dat doe ik per Volvo, misschien vrijdag? 4/5 mei ga ik waarschijnlijk ook wel met de trein enzo. Maar ik heb nog niks gepland de komende weken.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, wanneer trouwens nu je bloempje weg is.
Niets moet, want vervoerbewijs, niet zitbewijsquote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze moeten toch op schoot als ze nog geen vier zijn (bij gebrek aan zitplaatsen)?
Wel aansteken hequote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, gewoon met zo'n wegwerp BBQtje in de 1e klas gaan zitten.
Conducteur een worstje aanbiedenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, gewoon met zo'n wegwerp BBQtje in de 1e klas gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |