Wat ben je ook een droeftoeter hequote:Op woensdag 27 april 2011 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zet die tas niet op de vieze grond, dus die gaat mooi op de plek naast mij en t moet wel heel druk zijn, wil ik die daar weghalen.
Een treinkaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:08 schreef CherryLips het volgende:
Extra kaartje kopen voor je tas
Tas op schoot zetten
Een beetje meewerken
Na een lang weekend, heb ik meestal iets meer bij me dan alleen een schoudertasjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Mensen die heel hun hebben en houden meeslepen in de trein.
Behoorlijk, en ook nog een met een probleem als ik in die coupe kom binnenlopen..... ik vraag het altijd heel netjes, maar er is ook nog nooit geweigerd.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een treinkaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.
Die vlieger gaat dus niet op, net zo min als "ik heb een kaartje dus ik heb recht op een zitplaats".
Dat snap ik ook, maar je moet ook een kaartje kopen voor je fiets of hond, tenzij je je teckel in het bagagerek frot.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een treinkaartje is een vervoerbewijs, geen plaatsbewijs.
Die vlieger gaat dus niet op, net zo min als "ik heb een kaartje dus ik heb recht op een zitplaats".
Bagagerekken! Het is maar een idee, hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na een lang weekend, heb ik meestal iets meer bij me dan alleen een schoudertasje
Of die van die vette BK / Mac / andere frituurmeuk gaan zitten eten. Met uitjes.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef Mystikvm het volgende:
En dan zo ongeveer die tafeltjes gaan dekken met hun stinkende groene thee uit thermoskan, appeltje schillen en hun boterham nog gaan beleggen
Ik ben altijd bang dat ik m'n zooi dan vergeetquote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bagagerekken! Het is maar een idee, hoor
Het komt zelden voor dat mensen mij moeten vragen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Behoorlijk, en ook nog een met een probleem als ik in die coupe kom binnenlopen..... ik vraag het altijd heel netjes, maar er is ook nog nooit geweigerd.
Ik heb één keer mijn tas in het bagagerek getieft, en die keer zag ik mijn laptop ook gelijk vertrekken zonder mij. Doe ik echt niet meer hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik m'n zooi dan vergeet
Dat is jouw verantwoordelijkheidquote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bagagerekken! Het is maar een idee, hoor
Dat en die dingen zijn in de dubbeldekkers alleen onder aanwezig en daar zijn ze zeer krap, waardoor er alleen een handtasje pastquote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat los ik dus op door ze niet te gebruikenquote:
quote:
Dat zijn ALTIJD negerinnen trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Of die van die vette BK / Mac / andere frituurmeuk gaan zitten eten. Met uitjes.
Wie/wat/waar staat dat ik handtasjes hebquote:Op woensdag 27 april 2011 17:18 schreef Techno het volgende:
Mannen met handtasjes, Peu weet je zeker dat je geen Marokkaan bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |