Nou nou, wat een drama na 1 date.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef slowy11 het volgende:
Ik ben radeloos, en weet ook echt niet wat ik hier mee aan moet..
Zie hier waar het fout ging...quote:Na de date heb ik twee dagen gewacht voor ik wat van me liet horen
dat sowieso altijd doen he(y)quote:Op woensdag 27 april 2011 15:37 schreef dogtagz het volgende:
Je kan toch meteen reageren dat het leuk was en ''slaap lekker'' wensen?
Hoe denk je dat zij zich in die 2 dagen heeft gevoeldquote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef slowy11 het volgende:
Ik ben radeloos, en weet ook echt niet wat ik hier mee aan moet..
Dat deed ik ook altijd toen ik een (naar mijn idee) succesvolle date had.quote:
''oh shit wat moet ik doen??? Hij stuurt niets??''quote:Op woensdag 27 april 2011 15:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hoe denk je dat zij zich in die 2 dagen heeft gevoeld?
indd, dat afstandse gesms, gewoon bellen. Weet je gelijk waar je aantoe bent.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:42 schreef Karina het volgende:
Van die spelletjes "even wachten voordat ik reageer" daar krijg ik altijd jeuk van. Lesje voor de volgende keer: was het leuk, gewoon de volgende dag BELLEN (en niet sms'en).
hey, ik wil iemand mee uit vragen, maar om dan uit het niets te gaan bellen is ook weer zo kut (ja in het geval van ts heb je reden, en is het et best om gelijk te bellen) maar geen idee hoe ik dit moet aanpakken man -.- ik wil een soort van reden om te bellen maar die zal ik niet zomaar krijgen zegmaar..quote:Op woensdag 27 april 2011 15:44 schreef wise het volgende:
[..]
indd, dat afstandse gesms, gewoon bellen. Weet je gelijk waar je aantoe bent.
Wat is er mis met opbellen en dan gelijk te vragen; wil je iets drinken / eten¿quote:Op woensdag 27 april 2011 15:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
hey, ik wil iemand mee uit vragen, maar om dan uit het niets te gaan bellen is ook weer zo kut
zeker, maar werkt toch een beetje afschrikwekkend als je uit het niets opeens wat wilt van een ander?:Pquote:Op woensdag 27 april 2011 15:47 schreef wise het volgende:
[..]
Wat is er mis met opbellen en dan gelijk te vragen; wil je iets drinken / eten¿
Dat is toch de reden dat je belt
Je hebt al een date gehad dus het is niet uit het niets. Bellen, nu meteen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
zeker, maar werkt toch een beetje afschrikwekkend als je uit het niets opeens wat wilt van een ander?:P
hoezo¿ ja heb je, nee kan je krijgenquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
zeker, maar werkt toch een beetje afschrikwekkend als je uit het niets opeens wat wilt van een ander?:P
tgaat mij meer om de kans op succes te doen groeienquote:Op woensdag 27 april 2011 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
hoezo¿ ja heb je, nee kan je krijgenMoet je niet zoveel overnadenken.
Lijkt me wel he, als ze normaal altijd heel snel reageert en nu ineens toevallig 4 dagen lang niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:36 schreef slowy11 het volgende:
Wat is hier aan de hand? Is het duidelijk dat ze me niet zit zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |