arme billyquote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn hele kontje is weer es ontstoken, gisteravond vond ik m al rustig, vanmorgen liep ie wat gek en was het een beetje opgezwollen, en nu staat het alweer helemaal op knappen.
Echt driekwart van zn anus dit keer, normaal is het 1 plekje maar
Ik ga nog blijer zijn als ik een volgende keer weet wat ik nu ook alweer gedaan heb precies!quote:
Nee hij heeft dat vaak, hij is daar schijnbaar erg gevoelig voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef senesta het volgende:
Met zijn billen in een fout plantje gehangen?
Gisteren in het veld was ie al niet zichzelf.quote:
Ja tzal em wel flink zeer doen, arme stakker, gelukkig dat het zo snel weer over gaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren in het veld was ie al niet zichzelf.
Normaal zou ie geheid met de rest met de neus in de loopse teef gelopen hebben, nu bleef ie mij maar op mn hielen lopen, dan weet ik al dat het eraan zit te komen, ik vind het echt heel sneu
Waarom moet je met wandelen in de fundle?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Arme Billy.
Mn moeder is gister met Rinske en Oscar in de Fundle gaan wandelen.
Ja Greys, nog bedankt; superquote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog blijer zijn als ik een volgende keer weet wat ik nu ook alweer gedaan heb precies!
Hé verdorie, arme Billyquote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn hele kontje is weer es ontstoken, gisteravond vond ik m al rustig, vanmorgen liep ie wat gek en was het een beetje opgezwollen, en nu staat het alweer helemaal op knappen.
Echt driekwart van zn anus dit keer, normaal is het 1 plekje maar
Denk je dat er iets homeopatisch tegen zou kunnen helpen?quote:
mjah anders ist zielig hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Warmterkruiken, ijskruiken, verwende dieren
Ik zou hem een tijdje Hepar Sulfuris D4 geven. Heeft bij Othello prima geholpen. Een klein tabletje per dag, zo'n week of zes.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk je dat er iets homeopatisch tegen zou kunnen helpen?
Dat kan ik gewoon bij zo een biozaak halen?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou hem een tijdje Hepar Sulfuris D4 geven. Heeft bij Othello prima geholpen. Een klein taletje per dag, zo'n week of zes.
Ja. De meeste drogisten hebben het ook, van Vogel of DSM.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ik gewoon bij zo een biozaak halen?
Ik zal eens voor je zoeken. Maar je moet me even wat info over Rossi pmen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Strega wat kan homeopathisch geven tegen jeuk? Voor onze Rossi
Ja, Othello heeft het gelukkig al tijden niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
OK, ik schrijf het meteen op een briefje, morgen ff om gaan
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Oognip het volgende:
Wat een goed idee, die ijskruiken
en waf vervelend voor Billy oh-oh.
Vriend en ik zitten in de trein naar opa'tje.
Ja, die velletjes zijn extra gevoelig.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk trouwens dat het nu extra heftig is bij Billy doordat ik Sjon en Bil alweer een poosje op biergist heb, omdat hun huidjes zo slecht waren geworden in de winter.
Het zijn geen ontstoken anaalklieren die hij heeft, hij krijgt echt abcessen op zn sluitspier zeg maar. Ik kan wel ff een foto maken en je die mailenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, Othello heeft het gelukkig al tijden niet meer.
Ja doe maar even, dan kijk ik het voor hem ook even na.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zijn geen ontstoken anaalklieren die hij heeft, hij krijgt echt abcessen op zn sluitspier zeg maar. Ik kan wel ff een foto maken en je die mailen
Tja, de laatste keer, en nu geen pannenkoeken. Sterkte straks.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Oognip het volgende:
Wat een goed idee, die ijskruiken
en waf vervelend voor Billy oh-oh.
Vriend en ik zitten in de trein naar opa'tje.
It ain't gonna be pretty thoughquote:Op woensdag 27 april 2011 16:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja doe maar even, dan kijk ik het voor hem ook even na.
Zijn ze een beetje steenpuistachtig? Of juist week?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja doe maar even, dan kijk ik het voor hem ook even na.
Nee, maar dat is niet anders. Arme ventje.quote:
Uh, ik heb nog nooit een steenpuist gehad dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje steenpuistachtig? Of juist week?
Nee, maar voor die tijd, bij het niet rijp zijn zeg maar, voelt de huid dan week, of juist niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh, ik heb nog nooit een steenpuist gehad dus ik zou het niet weten![]()
Als ze knappen komt dr een lading pus en bloed en derrie uit ieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak zo even een nieuwe
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Niet hard ieg.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, maar voor die tijd, bij het niet rijp zijn zeg maar, voelt de huid dan week, of juist niet?
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dan moet je de spoiler wel goed doen
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ieg nog oude foto's, ik zet ze hier even neer onder een spoiler, tis echt smerig om te zien, dus als je kijkt niet zeuren
Ja, de huid is dus week, dan ga ik straks even gericht zoeken en pm je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak zo even een nieuweDe tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Heb je genoeg gezien of moet ik mn Billeke nog es vernederen door hem op de foto te zetten?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, de huid is dus week, dan ga ik straks even gericht zoeken en pm je!
Ach, ik heb ze wel erger gezien.quote:
Please, zeg me dat dat bij de hond wasquote:
Nee hoor! Dit is volkomen duidelijk! Arme jongen, echt een rotplek.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je genoeg gezien of moet ik mn Billeke nog es vernederen door hem op de foto te zetten?
Ja,gelukkig wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Please, zeg me dat dat bij de hond was
Eerst was het dus altijd 1 ontsteking, de plek wisselde wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee hoor! Dit is volkomen duidelijk! Arme jongen, echt een rotplek.
pfieuwquote:Op woensdag 27 april 2011 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja,gelukkig wel.![]()
Ik hoop ook niet dat Pagan zoiets gaat ontwikkelen.
Het gekke is, bij mensen hoef ik het niet te zien.quote:
Ik denk dat Billy liever heeft dat jij het doet. Puur al om de stress.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
Maar hij heeft het dus altijd al gehad, die gevoeligheid daarvoor, zo sneu.
De da kan ook niet meer dan leegmaken en schoonmaken, dat kan ik zelf ook nog wel en met een hoop minder stress en gedoe.
Nee, maar bij andermans katten of hond vond ik het wel prettiger.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe niet eens plastic handschoenen aan, tis mn eigen lieve Billybaby maar hoor
Ja, als ik het doe dan blijft ie heel dapper doch rillen zitten, bij de da vindt ie het echt niks.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:26 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik denk dat Billy liever heeft dat jij het doet. Puur al om de stress.
Hier hechten we ook altijd zelf, als Kundun soms weer eens een winkelhaak heeft.
Die blijft er ook stoïcijns bij zitten
Nee, maar even kijken kan soms geen kwaad,quote:Op woensdag 27 april 2011 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, als ik het doe dan blijft ie heel dapper doch rillen zitten, bij de da vindt ie het echt niks.
Dus ik doe het altijd zelf, ik vind het geen punt.
Andermans katten en honden ga ik niet aan hun aars zitten frotten, dat doen ze maar lekker zelf
Ijsje dan maar?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
dus ik had trek maar die is nu wel over
Geen dankquote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
dus ik had trek maar die is nu wel over
Its up to youuuuuuuuuuuuquote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil klikken maar ik durf niet.
What do I dooooooooooo.
Ik zou vooral even geen kersen of frambozen willen eten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe het maar niet. Dadelijk eten we vanavond aardappelpuree ofzo.
Dat is goed, wellicht vanavond nog!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Als het morgen voor 12.30 zou kunnen dan kan ik morgen tussen de middag meteen op pad
Superduperquote:
Yumquote:Op woensdag 27 april 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou vooral even geen kersen of frambozen willen eten.
Omnomnommmmmmmmquote:
Kruisbessen ook niet, denk ikquote:
quote:
quote:
Hij krijgt ze telkens op zn anus, arme Billy.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef indaha het volgende:
Is hij nu kleiner dan?
Maar ik denk dat het hem net zo'n zeer doet,een kat van ons had eens een abces dat was ook zo smerig die troep wat daar uit kwam en dat moest dan ook nog open blijven
Ocharm Billemannetjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij krijgt ze telkens op zn anus, arme Billy.
Hij heeft nu een bredere.
Ik heb geen nagelbijtende smiley maar anders zou ik em postenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef indaha het volgende:
Maes nog gefeliciteerd met je verjaardag,ben je al zenuwachtig voor de bruiloft?
O wat een rotplaats ook nog,dan heeft hij zeker ook moeite met poepen, zo zielig voor hemquote:Op woensdag 27 april 2011 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij krijgt ze telkens op zn anus, arme Billy.
Hij heeft nu een bredere.
Poepen is een drama ja, doet veel zeer...quote:Op woensdag 27 april 2011 17:25 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat een rotplaats ook nog,dan heeft hij zeker ook moeite met poepen, zo zielig voor hem
quote:Op woensdag 27 april 2011 17:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Poepen is een drama ja, doet veel zeer...
Ik ga naar huis
quote:Ik word een beetje geirriteerd van de kaartverkoop voor de bekerfinaleik heb een mindervalidekaart nodig, dus braaf gemaild, kreeg ik te horen dat ik later die week (vorige week) terug moest mailen. Doe ik dat donderdagochtend, krijg ik geen reactie. Vrijdag nog een keer gemaild, gebeld, geen reactie. Dinsdagmiddag nog geen reactie dus weer gebeld, twee keer bericht doorgegeven dat de persoon die hierover gaat mij zou bellen. Vanmiddag nog geen reactie, opnieuw gebeld, krijg ik te horen dat ze haar nummer hebben afgesloten omdat er zoveel mensen vragen stelden en haar stoorden. Ja, als je dan ook op mail reageert dan doen ze dit niet
ik moest maar opnieuw mailen met de vraag of ze vandaag contact op wilde nemen
Pffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 27 april 2011 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Da's heul niet kort
Korter kon ik het niet maken sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja, inderdaad vervelend. Vandaag al weer niet gebeld of gemaild
♥ scars make us who we are ♥
Jaaaaaaaaaaaaaa?quote:
Mn moeder ging ver. En dat kan ie nog niet helemaal zelf lopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waarom moet je met wandelen in de fundle?
Oeh eerst ff checken dan maarquote:Op woensdag 27 april 2011 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/all-names
Ik heb ze volgens mij nog nooit gezien, of miss 1x op Pinkpop. Ach, het kwam qua datum goed uit en is voor mij persoonlijk beter dan wat de Nederlandse festivals te bieden hadden. Lowlands al uitverkocht zonder dat één naam bekend was, en Pinkpop vond ik weinig behalve de Foo's, en vind sowieso het sfeertje van een wat 'breder' festival als Lowlands/Pukkelpop toch wat leuker.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef oh-oh het volgende:
Skunk Anansi is wel gaaf ja, maar die heb ik al vaak gezien, daar heb ik zelfs es een hele middag mee rondgehangen
Dankjewel! Ik heb jullie kaart ontvangen, helemaal leukquote:Op woensdag 27 april 2011 20:33 schreef indaha het volgende:
Hallo Goodbye, hoe was de vakantie en als ik het goed begrepen heb ben je nog jarig geweest toch, dus alsnog gefeliciteerd
Wat een mooie buggy zeg en wat fijn voor Opa Spikequote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Nonneke het volgende:
eindelijk hondenbuggy besteld![]()
hoeft Opa Spike niet meer in een kinderbuggytje gepropt te worden als hij komt logeren en we een dagje weg gaan![]()
voortaan rijden we hem in zn knappehond-buggy![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voelt ze zich nu weer beter dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 20:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zo.. net terug uit het bos met Jazz, ze ging weer eens mee naast de fiets en deed het best goedNu is ze moe
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Nonneke het volgende:
hoeft Opa Spike niet meer in een kinderbuggytje gepropt te worden als hij komt logeren en we een dagje weg gaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja ik heb met pasen niet alles bijgelezen dus ik loop wat achterquote:Op woensdag 27 april 2011 21:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja allang, dat is alweer een tijdje terug
![]()
Die dag erna was ze alweer beter.
laten we het hopen, hij hoeft iig niet meer bang te zijn verplettert te worden onder kindjes die opeens te moe zijn om te lopenquote:Op woensdag 27 april 2011 21:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een mooie buggy zeg en wat fijn voor Opa Spike
Nou kenne we samen met de buggys op stapquote:
Tja het belangrijkste is dat jij weet wanneer je moet gaan puffen en dat zit wel goed toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 21:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij en ik dachten dat het een soort pufcursus zou zijn
Het was herhaling van de voorlichtingsavond die we in het z-huis gehad hebben.
Niks nieuws geleerd dus.
Nou ik weet zeker dat het goedkomt en wens je een goede bevalling en een gezond kindje toequote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh je baas is op tv
En ik had de kleinste buik en ik vind hem al best wel groot.
Ik denk dat ik instinctief wel weet wanneer ik moet gaan puffen. Maar goed dat is afwachten want mijn glazen bol is stuk dus ik kan niet in de toekomst kijken
Ja dat geloof ik gelijk , je houd niet veel binnen en de baby pakt waarschijnlijk nu steeds meer om te groeien.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Morgen mag ik er weer even naar spieken.
Ik begin steeds meer honger te krijgen wat dus erg frustrerend is.
Oh waar?quote:Op woensdag 27 april 2011 21:55 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh je baas is op tv
En ik had de kleinste buik en ik vind hem al best wel groot.
Ik denk dat ik instinctief wel weet wanneer ik moet gaan puffen. Maar goed dat is afwachten want mijn glazen bol is stuk dus ik kan niet in de toekomst kijken
Echo en controle en over 2wk weer.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik gelijk , je houd niet veel binnen en de baby pakt waarschijnlijk nu steeds meer om te groeien.
Moet je ook naar de dokter of krijg je alleen een echo?
Over van alles en nog wat prive en zakelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwsuur?
Afgelopen nu dus.
Waar ging het over?
Oh shit, jammer, morgen maar ff terug kijken dus .quote:Op woensdag 27 april 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Over van alles en nog wat prive en zakelijk
Ik heb het alleen in de pauze van voetbal gezien en toen ging het over zijn vader en waarom hij geen oorlogsmisdadigers wilde bijstaan en de zaak millie boele
Het feit dat ik honger heb ik positief heb ik een poos niet gehad. Maar wel frustrerend dat het dan niet binnen blijft want daarna heb ik weer honger. en probeer ik weer wat te eten enz enz dus niet zo goed voor mijn slokdarmquote:Op woensdag 27 april 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah wat lijkt me dat toch frustrerend, zeker als je ook nog honger hebt ...
Moet ik het voor je opnemen ?quote:
Die is leuk!quote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Nonneke het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een hele engequote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Wat voor spin is dit?
Ah, wat lief!quote:Op woensdag 27 april 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo lief trouwens, ik kreeg vandaag bij Bakker Bart een hele grote doos witte chocolade paashaasjes kado, omdat de hondjes wel witte chocolade mogen![]()
Ik moest ze maar niet de hele doos geven hoor, maar ze wel af en toe ook een stukje toesteken
Oh mother of God... dan die nagelsquote:Op woensdag 27 april 2011 23:02 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Wat voor spin is dit?
*proest*quote:Op donderdag 28 april 2011 08:20 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
Lidl heeft plantjes in de aanbieding, onder andere Brugmansia's en Pepita's.
Zoen dan in de toettoet naar de winkelepinkel.
Ja hoor, hij kan zelfs nog heel vrolijk huppelen en springen en lekker smikkelen en spelen met zn rotbroertjequote:Op donderdag 28 april 2011 08:45 schreef Muis006 het volgende:
En arm kuntje van het hundjekan 'ie nog redelijk zitten/liggen?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 april 2011 08:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, hij kan zelfs nog heel vrolijk huppelen en springen en lekker smikkelen en spelen met zn rotbroertje
Ieuwquote:Op donderdag 28 april 2011 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Nah, ik heb geen nieuwe schoenen en mn kleding is zwart dus lamakome
Is jouw intercom boven dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:57 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet op 3 pakketjes wachten vandaag, hopelijk loopt die eikel nu gewoon naar boven en gaat hij bij de intercom lopen bellen...Er zit nog geen slot in de deur, dus hij kan gewoon doorlopen..
Ja wat camera zooi.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem aan dat ie wel dicht zit en niet open staat?
![]()
Je zit toch klaar, wat maakt het uit![]()
Leuke pakjes?
Ik ben benieuwd wanneer mn H&M eindelijk es komt, ik snap echt niet dat dat altijd weken en weken moet duren
Ik snap het wel, als dat magazijn net zo een teringbende is als die winkels dan zijn ze elke keer weken bezig met het pikken van 1 orderquote:Op donderdag 28 april 2011 10:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja wat camera zooi.
H&M is echt sloom, dan is het op voorraad en duurt het nog een paar weken. Idioten
Behalve het gesprek ben ik wel vrij positief hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Dat wordt echt een joekeloris
![]()
Ik denk dat die pakjesman wel iets beters te doen heeft dan overal aan alle deuren te gaan voelen of ze dicht zijn![]()
Mogge Oognip![]()
Als je es zou proberen om de dag gewoon positief te beginnen zou je leven zoveel vrolijker zijn volgens mij
Oh my gawd, dat ligt niet aan de hond maar aan de kapper, wat een ramp zegquote:
Ja maar je hebt echt echt altijd wel een behalvequote:Op donderdag 28 april 2011 10:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Behalve het gesprek ben ik wel vrij positief hoor
Dat valt sinds vrijdag reuze meequote:Op donderdag 28 april 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar je hebt echt echt altijd wel een behalve
Ooooooooh ok.quote:Op donderdag 28 april 2011 10:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ze is niet raszuiverde trimmer fokt zelf poedels, zijn eigen poedels zien er wel beter uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:46 schreef Barbaaf het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG, zonder nieuwe baan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij dappere held![]()
Helaas, ik weet niks voor je.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op donderdag 28 april 2011 10:54 schreef Barbaaf het volgende:
Gezien de interesse die recruiters nu al in me hebben zie ik weinig problemen, het grootste probleem waar we nu tegen aanlopen is de opzegtermijn. Over twee maanden is dat probleem geëlimineerdVerder heb ik een buffer van een klein half jaar en in die tijd moet ik wel aan de slag raken. Tenzij de economie echt instort natuurlijk
Alleen een dure motor kopen zou niet verantwoord zijn naatuurlijk, maar een ouwe Goldwing zou nog moeten lukken.
Das ook een knapperdquote:Op donderdag 28 april 2011 10:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee want gisteren is hij blijkbaar ook geweest, maar dat wist ik dus niet. Intercom ging wel, maar die neem ik nog niet op, omdat de deur gewoon open is beneden en ik woon op de 1ste verdieping. Niet zo lui zijn mensen![]()
Morgen![]()
[ afbeelding ]
Wanneer moet je daar gaan beginnen?quote:Op donderdag 28 april 2011 10:08 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik heb zo meteen arbeidsvoorwaardengesprek, echt geen zin in
Ik heb een half jaar lang aangegeven totaal niet blij te zijn met de huidige werkindeling (technisch specialist voor 24 uur per week op een 'skilled' (quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik heb dat jaren geleden ook gedaan.
Ik was het ineens zat waar ik werkte, nooit spijt gehad en ga nu niets meer doen wat ik met tegenzin doe.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:04 schreef phusician het volgende:
Oh Oh ik vind je hondjes en verhalen super leuk. Weet je wat ik een leuk hondje vind, dat is de Laso Apso, wat vind je daarvan?
Ja morgen halen, ben ook erg benieuwd haha. Zal 's avonds nog proberen wat foto's van ze samen te maken. Denk dat het wel goed zal gaan samen.. Die 3 zijn niet zo moeilijkquote:Op donderdag 28 april 2011 11:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Das ook een knapperd, je gaat hem morgen halen dus.
Ik ben benieuwd naar de foto's samen met je andere honden.
Ja die zijn ook leuk.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:12 schreef _Multiply86_ het volgende:
Of een Havanezer, dat zijn zulke leuke hondjesDie zou ik zelfs nog wel willen en ik vind die vacht vreselijk
Die laatste zou een leuke hond voor Zwabber zijn (steel erin en het is een zwabber).quote:Op donderdag 28 april 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Nah als ik ooit voor de poedel ga dan moet ie ook helemaal glam zijn![]()
[ afbeelding ]
Maar als ik ooit zo gek was dat ik een dreadhond wilde nam ik ook wel een komondor of een puli.
Ik moet er niet aan denken though, haal daar maar es een teek vanaf![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie move Barbaaf, hopelijk vind je snel iets wat wel naar je zin is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Pagan heeft drie verschillende kleuren Brugmansia's, een Tiboucha en een Solanum Pepita gescoord voor weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Boefjequote:Op donderdag 28 april 2011 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb weer internet op mijn werk (sst!) maar ik kan geen spoilers openen omdat we hier werken met de zeer gevanceerde IE6
Ja dies leukquote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn favo Havanezer, wat een blij beest is dat, zo grappig.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh Oognip en andere Adele liefhebbers, vanavond is het Paradiso concert op 3 FM, helemaal geloof ik.
Hij is nog niet gesprongen maar volgens mij heeft ie m gisteren zelf opengelikt en is de ergste druk dr nu vanaf.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef indaha het volgende:
Heb je Billy nog geknepen of heeft hij zijn puist nog, die arme hond
Fien?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn favo Havanezer, wat een blij beest is dat, zo grappig.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Fijn voor hem dat hij dat rotding kwijt isquote:Op donderdag 28 april 2011 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Sorry Indaha, move along, nothing to see, hij heeft hem idd zelf open gelikt, dus tis alweer over
Vanaf aanstaande dinsdag ga ik een paar uur per week werken waar ik eerst stage heb gelopenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Wanneer moet je daar gaan beginnen?
Wel een open wondje van een cm of twee, maar open is juist goed in dit geval.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Fijn voor hem dat hij dat rotding kwijt is
Ja ik ga dus echt wel de livestream aanzetten hierquote:Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
En wie gaat morgen naar die bruiloft kijken op tv? Hoe laat begint t eigenlijk
ja dan kan alle troep eruitquote:Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel een open wondje van een cm of twee, maar open is juist goed in dit geval.
Ik ga ff een biotextontsmettingssopje maken
Ik ga kijken en volgens mij begint het om kwart over 11quote:Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Fuck you die heb ik ook gezien hoorquote:Op donderdag 28 april 2011 11:46 schreef indaha het volgende:
Ik ben zo ouddat ik de bruiloft van Charles en Diana gezien heb die was ook prachtig
, alleen hoop ik dat voor deze twee het wat beter afloopt.
Ah kijk, dan gaan we dus maar een halve pauze doen morgen, no probquote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef indaha het volgende:
Ik meen rond 1 uur dat Kate aan moet komen
Oh ik dacht dat je daar pas na drieën zou zijn of zo?quote:Op donderdag 28 april 2011 11:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah dan zit ik in de auto of ben ik al bij Kim, dus ik kan het niet zien
Dan ben jij ook al oudquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan ben jij ook al oud, het is 30 jaar geleden
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Neplesboquote:Op donderdag 28 april 2011 11:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat de NOS vanaf 11.15 uitzend.
ik was vroeger zo verliefd op prince williamergens doet het een beetje pijn dat hij morgen gaat trouwen
![]()
Nee al eerder, ik wil ook niet te laat weggaan eigenlijk, dan sta ik straks in de file ofzoquote:Op donderdag 28 april 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar pas na drieën zou zijn of zo?
Ik zou wel willen maar moet eerst ook nog wat werkenquote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef Rewimo het volgende:
BBC begint al om 9 uur, dus wie echt niks wil missen...
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:53 schreef indaha het volgende:
Ik heb ook al die bruiloften gezienen vond ze allemaal mooi behalve die van Mabel en Friso dat leken wel twee vreemden die met elkaar gingen trouwen
En bedankt puberquote:
Als ze een live stream hebben knal ik m mooi aanquote:Op donderdag 28 april 2011 11:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar moet eerst ook nog wat werken
Een snotneus, jonger dan mijn kleine broertje ben jequote:
GMTAquote:
quote:Op donderdag 28 april 2011 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een snotneus, jonger dan mijn kleine broertje ben je
Twee zielen een gedachtequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |