arme billyquote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn hele kontje is weer es ontstoken, gisteravond vond ik m al rustig, vanmorgen liep ie wat gek en was het een beetje opgezwollen, en nu staat het alweer helemaal op knappen.
Echt driekwart van zn anus dit keer, normaal is het 1 plekje maar
Ik ga nog blijer zijn als ik een volgende keer weet wat ik nu ook alweer gedaan heb precies!quote:
Nee hij heeft dat vaak, hij is daar schijnbaar erg gevoelig voor.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef senesta het volgende:
Met zijn billen in een fout plantje gehangen?
Gisteren in het veld was ie al niet zichzelf.quote:
Ja tzal em wel flink zeer doen, arme stakker, gelukkig dat het zo snel weer over gaat.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren in het veld was ie al niet zichzelf.
Normaal zou ie geheid met de rest met de neus in de loopse teef gelopen hebben, nu bleef ie mij maar op mn hielen lopen, dan weet ik al dat het eraan zit te komen, ik vind het echt heel sneu
Waarom moet je met wandelen in de fundle?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:26 schreef DanseMacabre het volgende:
Arme Billy.
Mn moeder is gister met Rinske en Oscar in de Fundle gaan wandelen.
Ja Greys, nog bedankt; superquote:Op woensdag 27 april 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog blijer zijn als ik een volgende keer weet wat ik nu ook alweer gedaan heb precies!
Hé verdorie, arme Billyquote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Billy zn hele kontje is weer es ontstoken, gisteravond vond ik m al rustig, vanmorgen liep ie wat gek en was het een beetje opgezwollen, en nu staat het alweer helemaal op knappen.
Echt driekwart van zn anus dit keer, normaal is het 1 plekje maar
Denk je dat er iets homeopatisch tegen zou kunnen helpen?quote:
mjah anders ist zielig hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Warmterkruiken, ijskruiken, verwende dieren
Ik zou hem een tijdje Hepar Sulfuris D4 geven. Heeft bij Othello prima geholpen. Een klein tabletje per dag, zo'n week of zes.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Denk je dat er iets homeopatisch tegen zou kunnen helpen?
Dat kan ik gewoon bij zo een biozaak halen?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou hem een tijdje Hepar Sulfuris D4 geven. Heeft bij Othello prima geholpen. Een klein taletje per dag, zo'n week of zes.
Ja. De meeste drogisten hebben het ook, van Vogel of DSM.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ik gewoon bij zo een biozaak halen?
Ik zal eens voor je zoeken. Maar je moet me even wat info over Rossi pmen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Strega wat kan homeopathisch geven tegen jeuk? Voor onze Rossi
Ja, Othello heeft het gelukkig al tijden niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
OK, ik schrijf het meteen op een briefje, morgen ff om gaan
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Oognip het volgende:
Wat een goed idee, die ijskruiken
en waf vervelend voor Billy oh-oh.
Vriend en ik zitten in de trein naar opa'tje.
Ja, die velletjes zijn extra gevoelig.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk trouwens dat het nu extra heftig is bij Billy doordat ik Sjon en Bil alweer een poosje op biergist heb, omdat hun huidjes zo slecht waren geworden in de winter.
Het zijn geen ontstoken anaalklieren die hij heeft, hij krijgt echt abcessen op zn sluitspier zeg maar. Ik kan wel ff een foto maken en je die mailenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, Othello heeft het gelukkig al tijden niet meer.
Ja doe maar even, dan kijk ik het voor hem ook even na.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het zijn geen ontstoken anaalklieren die hij heeft, hij krijgt echt abcessen op zn sluitspier zeg maar. Ik kan wel ff een foto maken en je die mailen
Tja, de laatste keer, en nu geen pannenkoeken. Sterkte straks.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:09 schreef Oognip het volgende:
Wat een goed idee, die ijskruiken
en waf vervelend voor Billy oh-oh.
Vriend en ik zitten in de trein naar opa'tje.
It ain't gonna be pretty thoughquote:Op woensdag 27 april 2011 16:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja doe maar even, dan kijk ik het voor hem ook even na.
Zijn ze een beetje steenpuistachtig? Of juist week?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja doe maar even, dan kijk ik het voor hem ook even na.
Nee, maar dat is niet anders. Arme ventje.quote:
Uh, ik heb nog nooit een steenpuist gehad dus ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:12 schreef Strega het volgende:
[..]
Zijn ze een beetje steenpuistachtig? Of juist week?
Nee, maar voor die tijd, bij het niet rijp zijn zeg maar, voelt de huid dan week, of juist niet?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh, ik heb nog nooit een steenpuist gehad dus ik zou het niet weten![]()
Als ze knappen komt dr een lading pus en bloed en derrie uit ieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak zo even een nieuwe
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Niet hard ieg.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, maar voor die tijd, bij het niet rijp zijn zeg maar, voelt de huid dan week, of juist niet?
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ja dan moet je de spoiler wel goed doen
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ieg nog oude foto's, ik zet ze hier even neer onder een spoiler, tis echt smerig om te zien, dus als je kijkt niet zeuren
Ja, de huid is dus week, dan ga ik straks even gericht zoeken en pm je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak zo even een nieuweDe tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Heb je genoeg gezien of moet ik mn Billeke nog es vernederen door hem op de foto te zetten?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, de huid is dus week, dan ga ik straks even gericht zoeken en pm je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |