Ik snap hem ook niet; hij bedoelt dat andere deeltje 66 volgens de link, maar die is toch echt dichtquote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef L0we het volgende:
Het koppelen aan de reeks wilde niet, hij gaf aan dat er nog een ander in de reeks open was...
Geilquote:Op woensdag 27 april 2011 13:00 schreef FalleNk810i het volgende:
Heeft Dubish inmiddels vervangen voor iets veelers.
Audi A6
Jawel, maar niet op `invoeren` klikken.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef FalleNk810i het volgende:
lelijk hok in de OP![]()
Kon je niet op ''nieuw deel'' klikken L0we?
Gefikst. Vanaf nu moet het wel weer kunnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:29 schreef L0we het volgende:
Het koppelen aan de reeks wilde niet, hij gaf aan dat er nog een ander in de reeks open was...
Dat was wel droevigquote:
que?quote:Op woensdag 27 april 2011 18:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat was wel droevigGelukkig heeft Dubish het nu een stuk beter voor elkaar. Nu maar hopen dat hij de A6 niet net zo gaat verneuken als de 307
Die spoiler was nog niet zo erg, die achterlichten meer, en de rijhoogte mag wel iets lagerquote:Op woensdag 27 april 2011 19:24 schreef Marco001 het volgende:
Ja inderdaad, Ik vond hem er ook beter uitzien als het origineel.. ZOu alleen misschien een andere spoiler erop zetten..
Tja, dat zegt niet altijd iets. De meeste taxateurs zijn te beïnvloedenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef L0we het volgende:
Zo, gister is het taxatierapport van de Renault 6 binnen gekomen. De vervangingswaarde is 5500 euro! Dat valt alles mee! Stuk meer dan wat we ervoor betaald hebben iig!
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef FalleNk810i het volgende:
lelijk hok in de OP![]()
Kon je niet op ''nieuw deel'' klikken L0we?
Ghehe, die rode is heel anders als die van jou op een of andere manier, oogt echt als een raar dingquote:
Komt omdat ik nu geen wieldoppen meer heb, bumpers in kleur en witte richtingaanwijzers heb denk ikquote:Op woensdag 27 april 2011 23:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ghehe, die rode is heel anders als die van jou op een of andere manier, oogt echt als een raar ding
Mja misschienquote:Op woensdag 27 april 2011 23:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Komt omdat ik nu geen wieldoppen meer heb, bumpers in kleur en witte richtingaanwijzers heb denk ik
Wel met 60 over de drempelsquote:Op woensdag 27 april 2011 23:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Mja misschien![]()
Heb je trouwens met alle merken wel, sommige zien er zo anders uit zonder meegespoten bumpers en dat soort kleine dingen.
Blijft een frans hok![]()
Hier nog 1 hoor, lig wel laag, maar 60 over drempels gaat ook wel zonder schadequote:Op woensdag 27 april 2011 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wel met 60 over de drempels.. En still going strong na bijna 212000 km. Makkelijk onderhoud, goedkope onderdelen, goedkope lasten... Prima
Heb m niet voor het hoekenquote:Op woensdag 27 april 2011 23:58 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hier nog 1 hoor, lig wel laag, maar 60 over drempels gaat ook wel zonder schade![]()
Mijne hoekt lekkerder![]()
Makkelijk onderhoud, goedkope onderdelen en goedkope lasten zijn hetzelfde! Heel erg fijn van die kleine autotjes ja![]()
Achja, al AX sport onderdelen gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |