Wij (Mjan en ik) zijn dat wel van plan echter dan na de ceremonie op het gemeentehuis op de plek waar we gaan eten met alle gegadigden. Precieze invulling moeten we er ook nog aan geven, maar dat is in ieder geval het idee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Chanty het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die zelf nog iets hebben gezegd tegen de partner of een eigen gelofte hebben geschreven (of dat gaan doen)? En wat moet ik me daarbij dan voorstellen?
nee wij niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Chanty het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die zelf nog iets hebben gezegd tegen de partner of een eigen gelofte hebben geschreven (of dat gaan doen)? En wat moet ik me daarbij dan voorstellen?
Hoeft natuurlijk niet klef te zijn, dat heb je dan zelf in de hand.quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef ivetje het volgende:
Hier ook geen eigen tekst ofzo. Vind het vaak zo klef overkomen en zo zijn wij totaal nietpast dus niet bij ons.
Lieve dingen over elkaar zeggen valt bij mij al onder klefquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet klef te zijn, dat heb je dan zelf in de hand.
Ik heb wel wat dingen op papier gezet met de nodige humor erin en een aantal zaken die ik heel erg waardeer in mijn partner. Niet echt een gelofte, maar gewoon wat lieve dingen die ik eigenlijk wel zou willen zeggen voor het officiele gedeelte als verrassing. Maar weet niet of en hoe zoiets gedaan wordt en of ik wel durf
Verder geen speechers in de familie dus wij hebben gewoon een ambtenaar van de gemeente.
Ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef ivetje het volgende:
[..]
Lieve dingen over elkaar zeggen valt bij mij al onder klefde ambtenaar vroeg ook aan mij wat ik zo leuk vind aan hem. Tja, geen idee eigenlijk. Wij zijn gewoon veel te nuchter voof dat soort dingen en veel mensen om ons heen hadden ook niet gedacht dat wij zouden trouwen haha! We zeggen ook haast nooit wat liefs tegen elkaar, zo zijn wij gewoon niet. Het is voor ons vanzelfsprekend dat we van elkaar houden en zeggen zoiets dus niet vaak
iets speciaals zeggen komt uit mijn mond dus al heel snel klef over omdat ik dat nooit doe en het totaal niet bij me past. Wij lopen bv ook nooit hand in hand of zoenen in bijzijn van anderen. Schoonzus vond het zo grappig bij de bruiloft zo leuk, want ze zag ons nooit zoenen
dat geeft al wel weer hoe wij zijn haha!
Wat ben je veranderd vergeleken met je FB-foto's!quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:07 schreef ivetje het volgende:
Hier ook ivoorkleurigEn dan toch maar even een paar fotootjes van ons samen :
Ikke & Thaduck :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik snap het hoorquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef ivetje het volgende:
Ik haat je is nou ook weer niet hoe het zit hahawe houden van elkaar maar zeggen dat gewoon niet vaak. We weten dat het zo is, dus waarom zeggen
Hier ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Zeggen dat je van elkaar houdt is niet klef.
Zoenen is niet klef.
Klef is een raar woord, en heeft te maken met schaamte.
Als je oprecht van elkaar houdt zou je boven die schaamte moeten staan.
En verder Cynix & Blinky![]()
![]()
![]()
Eens. Verder vind ik het niet vanzelfsprekend dat Ceased van mij houdt (en ik hoop dat ik dat altijd bijzonder blijf vinden).quote:Op vrijdag 20 mei 2011 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Zeggen dat je van elkaar houdt is niet klef.
Zoenen is niet klef.
Klef is een raar woord, en heeft te maken met schaamte.
Als je oprecht van elkaar houdt zou je boven die schaamte moeten staan.
En verder Cynix & Blinky![]()
![]()
![]()
Hij mijquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd!! En zo te zien al een aardig eindje op wegWie heeft gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |