abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 mei 2011 @ 19:13:35 #201
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97000527
Mijn ouders wonen hier ook ruim 200 km vandaan dus dat is niet echt een optie en schoonouders wonen in Spanje :+ De nacht voor de trouwerij slapen mijn ouders bij ons en vriend slaapt bij zijn ouders in het hotel (vonden zijn ouders leuk als hij nog een keer bij hen sliep). Dus ik word wel opgehaald. Maar dat heeft ook wel echt iets omdat hij dan de jurk en mij pas echt ziet als alles tip top is.

Vandaag heeft de babs gebeld, dinsdagavond komt hij langs *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 18 mei 2011 @ 20:53:18 #202
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_97006035
Wij wonen ook al 6 jaar samen, maar duck ging zich omkleden bij zijn ouders en kwam mij dan in ons huis ophalen. Hij vond het heel raar om bij zijn eigen huis aan te moeten bellen haha! Maar hij zag mij idd ook toen pas voor het eerst in mijn jurk enzo.

@ zoeper: Thanx! Dat roze haar haha! Ik zal mijn fotoboek binnenkort eens aanpassen idd :P

[ Bericht 21% gewijzigd door ivetje op 18-05-2011 20:59:09 ]
To infinity…and beyond!
  woensdag 18 mei 2011 @ 23:02:30 #203
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97012571
Zijn er trouwens mensen hier die zelf nog iets hebben gezegd tegen de partner of een eigen gelofte hebben geschreven (of dat gaan doen)? En wat moet ik me daarbij dan voorstellen?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97031554
Nee, wij niet. Chanty. We antwoorden gewoon op de vraag van de ambtenaar :)

Gisteren zogezegd met moeder en schoonmoeder naar de bruidswinkel om met de coupeuse de laatste dingetjes aan te passen. De jurk was door de Leijten (jurk is van Creations of Leijten) al op maat geleverd qua lijfje. De lengte is nu afgespeld door de coupeuse, anders ga ik erop staan. Dat moet niet! En nog wat andere kleine dingetjes.

Over twee weken mag ik hem ophalen :Y

De moeders zijn helemaal verliefd op de jurk. Hahaha!
Liej
pi_97032562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Chanty het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die zelf nog iets hebben gezegd tegen de partner of een eigen gelofte hebben geschreven (of dat gaan doen)? En wat moet ik me daarbij dan voorstellen?
Wij (Mjan en ik) zijn dat wel van plan echter dan na de ceremonie op het gemeentehuis op de plek waar we gaan eten met alle gegadigden. Precieze invulling moeten we er ook nog aan geven, maar dat is in ieder geval het idee.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_97032627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 23:02 schreef Chanty het volgende:
Zijn er trouwens mensen hier die zelf nog iets hebben gezegd tegen de partner of een eigen gelofte hebben geschreven (of dat gaan doen)? En wat moet ik me daarbij dan voorstellen?
nee wij niet.

Wat wel heel speciaal was was dat mijn moeder een speech hield i.p.v. van de ambtenaar, dat maakte het wel heel persoonlijk O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:03:11 #207
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_97039588
Hier ook geen eigen tekst ofzo. Vind het vaak zo klef overkomen en zo zijn wij totaal niet :) past dus niet bij ons.
To infinity…and beyond!
pi_97040434
Tja, als ik me voor de rest van mijn leven wil verbinden aan iemand, dan mag daar voor mij ook wel wat meer moeite in worden gestoken dan alleen maar 'ja' zeggen. Ik zou mezelf overigens niet als klef bestempelen :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_97040763
hier geen geloftes :) gewoon 'ja', ringen, en daarna borrelen, bbq en feesten O+ *O* :P

oh, en Mr.Mo is zich bij zijn getuige om gaan kleden en is mij daarna thus op komen halen. Ik had ook zijn pak nog niet gezien en zulks, dus we wilden het wel een beetje een verrassing houden :Y

Alhoewel, als we een groter huis hadden gehad hadden we het wellicht gewoon in 't zelfde huis in verschillende kamers gedaan :P
Ja doei.
  donderdag 19 mei 2011 @ 19:37:20 #210
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97043395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:03 schreef ivetje het volgende:
Hier ook geen eigen tekst ofzo. Vind het vaak zo klef overkomen en zo zijn wij totaal niet :) past dus niet bij ons.
Hoeft natuurlijk niet klef te zijn, dat heb je dan zelf in de hand.

Ik heb wel wat dingen op papier gezet met de nodige humor erin en een aantal zaken die ik heel erg waardeer in mijn partner. Niet echt een gelofte, maar gewoon wat lieve dingen die ik eigenlijk wel zou willen zeggen voor het officiele gedeelte als verrassing. Maar weet niet of en hoe zoiets gedaan wordt en of ik wel durf :')

Verder geen speechers in de familie dus wij hebben gewoon een ambtenaar van de gemeente.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2011 @ 19:46:56 #211
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_97043875
Ik ga na het (redelijk besloten, ca 40 personen) diner een kort toespraakje houden wat mijn vrouw, maar ook mijn vrienden en familie voor mij betekenen. Beetje lach en een traan gehalte.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2011 @ 20:16:46 #212
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97045550
Zo in ondertrouw gegaan vandaag!
Samen ook haar jurk toevallig gevonden. Nu wachten op de ringen!

Wij doen vooraf koffie, dan trouwen (Ja = voldoende) en dan brunchen en dat was het! :P
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:09:16 #213
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_97052352
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 19:37 schreef Chanty het volgende:

[..]

Hoeft natuurlijk niet klef te zijn, dat heb je dan zelf in de hand.

Ik heb wel wat dingen op papier gezet met de nodige humor erin en een aantal zaken die ik heel erg waardeer in mijn partner. Niet echt een gelofte, maar gewoon wat lieve dingen die ik eigenlijk wel zou willen zeggen voor het officiele gedeelte als verrassing. Maar weet niet of en hoe zoiets gedaan wordt en of ik wel durf :')

Verder geen speechers in de familie dus wij hebben gewoon een ambtenaar van de gemeente.
Lieve dingen over elkaar zeggen valt bij mij al onder klef ;) de ambtenaar vroeg ook aan mij wat ik zo leuk vind aan hem. Tja, geen idee eigenlijk. Wij zijn gewoon veel te nuchter voof dat soort dingen en veel mensen om ons heen hadden ook niet gedacht dat wij zouden trouwen haha! We zeggen ook haast nooit wat liefs tegen elkaar, zo zijn wij gewoon niet. Het is voor ons vanzelfsprekend dat we van elkaar houden en zeggen zoiets dus niet vaak :) iets speciaals zeggen komt uit mijn mond dus al heel snel klef over omdat ik dat nooit doe en het totaal niet bij me past. Wij lopen bv ook nooit hand in hand of zoenen in bijzijn van anderen. Schoonzus vond het zo grappig bij de bruiloft zo leuk, want ze zag ons nooit zoenen :') dat geeft al wel weer hoe wij zijn haha!
To infinity…and beyond!
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:28:46 #214
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97053704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:09 schreef ivetje het volgende:

[..]

Lieve dingen over elkaar zeggen valt bij mij al onder klef ;) de ambtenaar vroeg ook aan mij wat ik zo leuk vind aan hem. Tja, geen idee eigenlijk. Wij zijn gewoon veel te nuchter voof dat soort dingen en veel mensen om ons heen hadden ook niet gedacht dat wij zouden trouwen haha! We zeggen ook haast nooit wat liefs tegen elkaar, zo zijn wij gewoon niet. Het is voor ons vanzelfsprekend dat we van elkaar houden en zeggen zoiets dus niet vaak :) iets speciaals zeggen komt uit mijn mond dus al heel snel klef over omdat ik dat nooit doe en het totaal niet bij me past. Wij lopen bv ook nooit hand in hand of zoenen in bijzijn van anderen. Schoonzus vond het zo grappig bij de bruiloft zo leuk, want ze zag ons nooit zoenen :') dat geeft al wel weer hoe wij zijn haha!
Ik kan me er niks bij voorstellen :@ Maar ieder zijn eigen ding. Was iets als: "Ik haat je! O+" geen optie geweest? :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:57:46 #215
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_97055503
Ik haat je is nou ook weer niet hoe het zit haha :D we houden van elkaar maar zeggen dat gewoon niet vaak. We weten dat het zo is, dus waarom zeggen :)
To infinity…and beyond!
pi_97056324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2011 13:07 schreef ivetje het volgende:
Hier ook ivoorkleurig :) En dan toch maar even een paar fotootjes van ons samen :

Ikke & Thaduck :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat ben je veranderd vergeleken met je FB-foto's! :o Maar mooi hoor. Heel!
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:13:34 #217
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97056375
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 22:57 schreef ivetje het volgende:
Ik haat je is nou ook weer niet hoe het zit haha :D we houden van elkaar maar zeggen dat gewoon niet vaak. We weten dat het zo is, dus waarom zeggen :)
Ik snap het hoor ;)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97061276
Zeggen dat je van elkaar houdt is niet klef.
Zoenen is niet klef.
Klef is een raar woord, en heeft te maken met schaamte.
Als je oprecht van elkaar houdt zou je boven die schaamte moeten staan.

En verder Cynix & Blinky *; *O* ^)

[ Bericht 44% gewijzigd door Blues op 20-05-2011 02:08:55 ]
  vrijdag 20 mei 2011 @ 02:49:11 #219
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_97061668
Hand in hand lopen doe ik ook niet graag, maar da's meer omdat hij met zijn onhandige grote klauwen dan mijn handen fijn knijpt tijdens het lopen... whehehehe

Een speech zelf doen ga ik niet aan beginnen, ik ben bang dan keihard te gaan janken en daar heb ik niet zoveel zin in. Het is voor mij ook een beetje beladen door overleden mensen die er niet bij kunnen zijn (vader en oom), dus kansen genoeg dan ik ga janken.
Bovendien zeg ik regelmatig tegen hem dat ik hem lief vind en hij ook tegen mij, dat is wel duidelijk ;)
Daarnaast zou ik er dan voor de eerlijkheid ook bij moeten zeggen dat het af en toe ook een ontzettend botte lul kan zijn, whehehe, het is niet alleen maar zoet en lief 24/7 in huize BBQ-kip ;)

Ik heb 2 weken geleden met mijn lieve zussies samen cupcakes gemaakt. Zij gaan die dan maken met het trouwen in september. Er volgen nog een paar oefenrondes om veranderingen aat te brengen en dit was de eerste keer ooit dat we cupcakes hebben gemaakt, dus best aardig gelukt vind ik zelf :Y

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_97062318
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Zeggen dat je van elkaar houdt is niet klef.
Zoenen is niet klef.
Klef is een raar woord, en heeft te maken met schaamte.
Als je oprecht van elkaar houdt zou je boven die schaamte moeten staan.

En verder Cynix & Blinky *; *O* ^)
Hier ben ik het wel een beetje mee eens ;)
Bij vorige vriendjes was het uiten een stuk lastiger..
bij deze gaat het allemaal vanzelf..

Al blijft het inderdaad lastig om gevoelens te uiten..(vooral tegenover een zaal vol mensen) en kan ik niet enorm mooie verhalen maken en Chep al helemaal niet, dus we laten de teksten lekker aan iemand anders :D

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_97063548
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Zeggen dat je van elkaar houdt is niet klef.
Zoenen is niet klef.
Klef is een raar woord, en heeft te maken met schaamte.
Als je oprecht van elkaar houdt zou je boven die schaamte moeten staan.

En verder Cynix & Blinky *; *O* ^)
Eens. Verder vind ik het niet vanzelfsprekend dat Ceased van mij houdt (en ik hoop dat ik dat altijd bijzonder blijf vinden).

En ik ben blij dat ik niet de enige gek ben die het idee heeft/had (ik ben nog aan het twijfelen) om zelf maar taart of cupcakes te gaan maken ;) Ik vind ze er alvast leuk uitzien! Volgende keer iets meer topping er op of vind je dat niet lekker?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_97070059
Wat een leuk topic, ik doe graag mee!

Ik trouw op donderdag 8 september 2011 te Eindhoven. Vanaf 6 april ben ik verloofd, precies twintig dagen later zijn we in ondertrouw gegaan.

Het wordt een bescheiden bruiloft. We hebben geen groot budget voor de dag zelf, maar willen er natuurlijk wel iets bijzonders van maken.

We hebben beide onze kleding al gekocht. Ik heb mijn trouwjurk bij Dreamdresses in Arnhem gekocht. Deze hangt nu bij mijn moeder. Ik wordt daar op de dag zelf opgehaald door mijn vriend en mijn vader, die de trouwauto rijdt. Mijn vriend verzorgt het boeket.
We trouwen om 10:30u en gaan aansluitend met het hele gezelschap bij een café proosten en taart eten (of cupcakes, geniaal idee!). Om 12:00 ga ik samen met mijn vriend - dan inmiddels man ;), de getuigen en mijn moeder en stiefvader richting in ons huis. We gaan dan samen met de getuigen foto's maken bij een prachting natuurgebied in de buurt, terwijl de anderen zich bezig houden met het klaarzetten van het een en ander voor de lunch. Deze begint om 13:00u en hierbij zullen alleen onze gezinnen en opa's en oma's bij zijn (+/- 25 mensen). Aan het eind van de middag sluiten we af en ga ik samen met mijn spiksplinter nieuwe man ergens wat eten.

Dit is de globale planning :) Er moet nog meer dan genoeg geregeld worden, al hebben we de belangrijkste zaken zoals de kleding, de ringen, de fotograaf (doet mijn broertje, het wordt een bescheiden shoot) en het café (+ kosten) al geregeld.

Kan niet wachten, eigenlijk O-)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 18:13:08 #223
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97084400
Gefeliciteerd!! En zo te zien al een aardig eindje op weg *O* Wie heeft gevraagd?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97087159
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd!! En zo te zien al een aardig eindje op weg *O* Wie heeft gevraagd?
Hij mij :) Ben bang dat ik wat dat betreft ook vrij traditioneel ben ;)
  vrijdag 20 mei 2011 @ 20:28:57 #225
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97090833
Hoe?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97099565
Huis volgelegd met bloemblaadjes en geschreven boodschappen op papieren hartjes. Deze brachten mij naar de slaapkamer, waar hij op z'n knieen zat. Het was perfect, eigenlijk :@

:D
  vrijdag 20 mei 2011 @ 23:18:31 #227
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97101072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Lindala het volgende:
Huis volgelegd met bloemblaadjes en geschreven boodschappen op papieren hartjes. Deze brachten mij naar de slaapkamer, waar hij op z'n knieen zat. Het was perfect, eigenlijk :@

:D
Ahwww dat klinkt wel super lief en romantisch O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97110900
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Lindala het volgende:
Huis volgelegd met bloemblaadjes en geschreven boodschappen op papieren hartjes. Deze brachten mij naar de slaapkamer, waar hij op z'n knieen zat. Het was perfect, eigenlijk :@

:D
Romantisch! O+
Zag je het aankomen of had je geen idee dat ie van plan was om je te vragen?
Liej
pi_97112672
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 10:57 schreef Leigh het volgende:

[..]

Romantisch! O+
Zag je het aankomen of had je geen idee dat ie van plan was om je te vragen?
We hadden er al over gesproken en het stond zeker op de planning om te gaan trouwen. Maar het moment zelf was toch vrij onverwacht :)
  zaterdag 21 mei 2011 @ 15:38:51 #230
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97119263
Straks komt de ceremoniemeester, gaan we alles even doorspreken en de locatie bekijken. En qua muziek hebben we de knoop ook doorgehakt, dinsdag bespreken of het allemaal kan ook met de babs.

Beginnummer wordt Bryan Adams met Everything I do

Tussendoor Elton John met Can you feel the love tonight

En aan het einde lekker vrolijk Jackie Wilson met Reet Petite

En de openingsdans gaat op Van Morrison met Have I told you lately
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97124377
* Leigh en steenz hebben de huwelijkse voorwaarden intussen thuis.
Dit weekend maar even doorlezen :Y
Liej
pi_97125068
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 17:59 schreef Leigh het volgende:
* Leigh en steenz hebben de huwelijkse voorwaarden intussen thuis.
Dit weekend maar even doorlezen :Y
dat staat bij ons ook nog op de to-do-lijst..
doorlezen en goedkeuren ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_97125638
Als we door de ambtelijke taal heen komen ;)
Liej
pi_97141991
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 18:34 schreef Leigh het volgende:
Als we door de ambtelijke taal heen komen ;)
wij hebben er een uitlegvel bij :D heel fijn! :) al zijn er nog wat dingen die ook onbegrijpelijk zijn en we niet als zodanig terugvinden in de uitleg.. dus dat wordt nog een mailtje :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_97170248
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2011 15:38 schreef Chanty het volgende:
Straks komt de ceremoniemeester, gaan we alles even doorspreken en de locatie bekijken. En qua muziek hebben we de knoop ook doorgehakt, dinsdag bespreken of het allemaal kan ook met de babs.
Klinkt goed ^O^ Muziek uitkiezen is een erg lastig karweitje.. Veel liedjes die ik al mijn halve leven fantastisch vind bleken bij nader onderzoek een aantal zinnen in de tekst te hebben die absoluut niet passend was .. Hoe zwaar tillen jullie aan de tekst van de liedjes die worden gebruikt bij de ceremonie?
pi_97170385
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 22:53 schreef Lindala het volgende:
Huis volgelegd met bloemblaadjes en geschreven boodschappen op papieren hartjes. Deze brachten mij naar de slaapkamer, waar hij op z'n knieen zat. Het was perfect, eigenlijk :@

:D
kon er meteen zonder problemen geneukt worden, goede locatie! :+

gefeliciteerd!
Ja doei.
  zondag 22 mei 2011 @ 23:06:24 #237
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97181176
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef Lindala het volgende:

[..]

Klinkt goed ^O^ Muziek uitkiezen is een erg lastig karweitje.. Veel liedjes die ik al mijn halve leven fantastisch vind bleken bij nader onderzoek een aantal zinnen in de tekst te hebben die absoluut niet passend was .. Hoe zwaar tillen jullie aan de tekst van de liedjes die worden gebruikt bij de ceremonie?
Daar kwamen wij ook achter ja :D We hebben er wel op gelet dat een nummer niet overduidelijk gaat over het terugwinnen van een liefde, kwijtraken etc. Maar als er regels tussen zitten dus je op twee manieren kunt interpreteren en waar het qua gevoel gewoon goed aanvoelt (Hmmm lastig uit te leggen maar soms krijg je gewoon een bepaald gevoel bij een nummer los van de tekst) dan laten we het zo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  maandag 23 mei 2011 @ 10:51:26 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97190951
Morgen jurk passen! *O*
zin in!
getuige en ceremoniemeester(es) zijn afgehaakt, dus samen met mams op stap..
zin in! :D
ben zooo benieuwd!
vorige keer was ie veeels te groot -O- hopelijk past ie nu beter!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 mei 2011 @ 10:53:26 #239
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97191001
Pak afgelopen zaterdag geregeld (incl te dure schoenen waar ik verliefd op ben) is over 4 weken klaar.
Morgen/overmorgen de offerte van het restaurant waar we willen gaan zitten en zaterdag de ringen bekijken.

Zit alleen te kijken dat we nog geen bevestiging hebben van de Gemeente vwb de trouwdatum/tijd... hoe lang duurt dat gemiddeld? Het is nu al een paar weken terug.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 10:56:00 #240
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_97191072
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 10:53 schreef Ceased2Be het volgende:
Pak afgelopen zaterdag geregeld (incl te dure schoenen waar ik verliefd op ben) is over 4 weken klaar.
Morgen/overmorgen de offerte van het restaurant waar we willen gaan zitten en zaterdag de ringen bekijken.

Zit alleen te kijken dat we nog geen bevestiging hebben van de Gemeente vwb de trouwdatum/tijd... hoe lang duurt dat gemiddeld? Het is nu al een paar weken terug.
Dat krijg je toch allemaal voorgeschoteld bij de ondertrouw!
______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________
pi_97191176
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 10:56 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat krijg je toch allemaal voorgeschoteld bij de ondertrouw!
Ow, misschien moeten we dat dan maar eens doen....
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 23 mei 2011 @ 11:09:39 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97191524
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:00 schreef mjan het volgende:

[..]

Ow, misschien moeten we dat dan maar eens doen....
_O- _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 mei 2011 @ 11:16:16 #243
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97191795
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:00 schreef mjan het volgende:

[..]

Ow, misschien moeten we dat dan maar eens doen....
Stomme is dat op de site staat (en dit is mij telefonisch bevestigd) dat we altijd nog een bevestiging zouden krijgen.

Maar goed... hebben we vrijdag al wat staan lief? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_97191895
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:00 schreef mjan het volgende:

[..]

Ow, misschien moeten we dat dan maar eens doen....
:D :D :D
  maandag 23 mei 2011 @ 11:24:18 #245
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97192101
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Stomme is dat op de site staat (en dit is mij telefonisch bevestigd) dat we altijd nog een bevestiging zouden krijgen.

Maar goed... hebben we vrijdag al wat staan lief? :D
ik krijg echt een "lalalala.. trouwen!" gevoel bij jullie./..
hahah
en dat is ook wel eens leuk voor de verandering!! ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 mei 2011 @ 11:52:39 #246
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97193141
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik krijg echt een "lalalala.. trouwen!" gevoel bij jullie./..
hahah
en dat is ook wel eens leuk voor de verandering!! ^O^
Gedeelte van het gespartel komt dan weer voort uit het feit dat we de bruiloft een jaar vervroegd hebben omdat mijn vader ernstig ziek is dus we hebben wat minder tijd gehad om ons goed in te lezen. Meeste is ook helemaal geen probleem alleen die procedure bij de gemeente vond ik nogal vreemd. Werd me in het telefoongesprek voor de afspraak ook nog duidelijk verteld dat er altijd nog een bevestiging verstuurd werd (niet voor niets gsm, e-mail en adres gedubbelchecked) maar vervolgens hoor je niets... maar we gaan dus ff een datum fixen voor de ondertrouw. Geen probleem :)

-edit-

wat niet wil zeggen dat we er geen lol in hebben en er niet naar uitkijken, maar het geeft gewoon wat extra druk ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Ceased2Be op 23-05-2011 12:46:58 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_97197752
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 11:00 schreef mjan het volgende:

[..]

Ow, misschien moeten we dat dan maar eens doen....
Geweldig :D
Liej
pi_97197867
Weten mensen hier nog een goed liedje voor een openingsdans? We hebben allebei niet een erg uitgesproken muzieksmaak en muziek is ook niet onze grootste intresse. Een soort van eigen nummer hebben we dus ook niet. En we willen ook niet echt in die standaard liedjes vervallen.

Iemand een origineel idee. Iets van snow patrol, john mayer of coldplay ofzo. Beetje in die stijl...
pi_97199005
Maar hoe wil je dansen? Gewoon een beetje in de rondte schuifelen of echt iets met pasjes enzo? Snel of langzaam?
pi_97199028
Wij hebben niet eens muziek :')
Liej
pi_97199343
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Jentin het volgende:
Maar hoe wil je dansen? Gewoon een beetje in de rondte schuifelen of echt iets met pasjes enzo? Snel of langzaam?
De basic van de basic dus gewoon een rondje schuifelen ;) En niet al te snel nee...
pi_97201944
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 13:49 schreef Stansfield het volgende:
Weten mensen hier nog een goed liedje voor een openingsdans? We hebben allebei niet een erg uitgesproken muzieksmaak en muziek is ook niet onze grootste intresse. Een soort van eigen nummer hebben we dus ook niet. En we willen ook niet echt in die standaard liedjes vervallen.

Iemand een origineel idee. Iets van snow patrol, john mayer of coldplay ofzo. Beetje in die stijl...
Onze openingsdans, een beetje geschuifel en heel hard meezingen, was op:

Ja doei.
  maandag 23 mei 2011 @ 15:38:25 #253
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_97202414
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 15:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Onze openingsdans, een beetje geschuifel en heel hard meezingen, was op:

whahahah _O-
die kan ik bijna uit me hoofd meezingen :D
denk alleen niet dat mijn O+ dat gepast zou vinden, maar grappig dan weer wel :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_97202464
Wij vonden het beide zeer gepast *) en de gasten vonden het ook leuk! :+
Ja doei.
  maandag 23 mei 2011 @ 16:57:23 #255
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97206585
Toch maar even achteraan gebeld.
'u heeft geen brief gehad?'
'nee'
'ook geen mail?'
'nee'
'o'

Mail adres nog eens opgegeven en dan zou er dadelijk toch echt een bevestiging moeten komen, we staan in ieder geval in het systeem.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 17:15:44 #256
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_97207512
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 14:15 schreef Jentin het volgende:
Maar hoe wil je dansen? Gewoon een beetje in de rondte schuifelen of echt iets met pasjes enzo? Snel of langzaam?
Bij ons wordt het in ieder geval kansloos schuifelen, daar ik niet kan dansen en ook onvoldoende ritmegevoel heb om dat binnen redelijke tijd onder de knie te krijgen. Het wordt 'In nije dei' van de Kast, omdat ik een fries ben en blinky dat ook een mooi nummer vind. 8-)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:19:17 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97207675
wij willen eigenlijk een beetje de eerste dans vermijden :@
maar ik denk dat het toch "schuifelen" wordt op "nothing else matters" :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 17:20:06 #258
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_97207719
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Barreltje het volgende:
wij willen eigenlijk een beetje de eerste dans vermijden :@
Tsja, wie wil dat niet? Ik moet er ook aan geloven. 8-)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 17:21:27 #259
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_97207782
Maar nog erger, ik moet ook nog even schuifelen met schoonma en mijn eigen ma. En dat minimaal een minuut lang per persoon. Help! :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 23 mei 2011 @ 17:25:07 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97207947
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:21 schreef Cynix ® het volgende:
Maar nog erger, ik moet ook nog even schuifelen met schoonma en mijn eigen ma. En dat minimaal een minuut lang per persoon. Help! :o
hahah.. dat hoeeeeft toch helemaal niet! :P

gewoon het hele nummer aan je O+ blijven hangen.. en daarna lekker dansen met je vrienden :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 mei 2011 @ 17:57:54 #261
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97209491
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:15 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Bij ons wordt het in ieder geval kansloos schuifelen, daar ik niet kan dansen en ook onvoldoende ritmegevoel heb om dat binnen redelijke tijd onder de knie te krijgen. Het wordt 'In nije dei' van de Kast, omdat ik een fries ben en blinky dat ook een mooi nummer vind. 8-)
Dat dachten wij ook totaal niet te hebben maar na twee uurtjes dansles van twee vrienden kregen we te horen dat we het ontzettend snel oppakten. En ik had niet verwacht dat het ergens op zou gaan lijken, al helemaal niet bij mijn vriend want die is nogal stijfjes als het op dansen aankomt :P Maar schuifelen is toch ook prima O+

Vandaag overigens alweer 2 jaar verloofd, tijd gaat zo hard :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97210073
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Barreltje het volgende:
wij willen eigenlijk een beetje de eerste dans vermijden :@
maar ik denk dat het toch "schuifelen" wordt op "nothing else matters" :D
als je het allebei niet leuk vindt, dan doe je het toch gewoon niet? Wij hebben ook geen openingsdans gedaan, geloof niet dat mensen er rouwig om waren :P
pi_97210086
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:19 schreef Barreltje het volgende:
wij willen eigenlijk een beetje de eerste dans vermijden :@
maar ik denk dat het toch "schuifelen" wordt op "nothing else matters" :D
Maar waarom doen jullie 't dan alsnog?
Natuurlijk verwacht iedereen vanuit het tradionele oogpunt dat jullie een soort 'bal' geven waarbij je eerst met je echtgenoot danst en daarna met je vader. Maar het is jśllie dag. Als jullie dat hele dansgebeuren niet willen dan moet je 't gewoon niet doen.

Steenz en ik slaan dat hele gedeelte over. We gaan foto's maken op locatie, trouwen en geven daarna een receptie en sluiten af met een etentje voor onze ouders/zusjes. That's it. Retegezellig en geen gedoe met dansen.

Maar nu moet ik ook wel bekennen dat zowel steenz als ik niet houden van drukte en het 'in de belangstelling staan' en dat het op zich al bijzonder is dat het überhaupt zo'n happening wordt als nu. Het dansen is nooit ter sprake gekomen omdat we sowieso geen feest wilden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leigh op 23-05-2011 21:18:45 (is ==> it) ]
Liej
  maandag 23 mei 2011 @ 19:30:10 #264
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97213752
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:11 schreef Leigh het volgende:

[..]

Steenz en ik slaan dat hele gedeelte over. We gaan foto's maken op locatie, trouwen en geven daarna een receptie en sluiten af met een etentje voor onze ouders/zusjes. That's is. Retegezellig en geen gedoe met dansen.

Maar nu moet ik ook wel bekennen dat zowel steenz als ik niet houden van drukte en het 'in de belangstelling staan' en dat het op zich al bijzonder is dat het überhaupt zo'n happening wordt als nu. Het dansen is nooit ter sprake gekomen omdat we sowieso geen feest wilden.
GMTA :)

En de ondertrouw is gefixed :) 16-06-2011
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 23 mei 2011 @ 21:29:04 #265
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97221835
Net 6 km op mijn trouwschoenen gewandeld :X We hadden ietsjes een verkeerde route genomen dus waren ineens een half uur langer onderweg dan gepland. Maar goed, denk dat ze goed genoeg zijn ingelopen. Een kleine blaar op mijn teen maar verder ging het prima en ik ga toch geen 6 km lopen op mijn trouwdag :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 24 mei 2011 @ 07:27:10 #266
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_97235387
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:57 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat dachten wij ook totaal niet te hebben maar na twee uurtjes dansles van twee vrienden kregen we te horen dat we het ontzettend snel oppakten. En ik had niet verwacht dat het ergens op zou gaan lijken, al helemaal niet bij mijn vriend want die is nogal stijfjes als het op dansen aankomt :P Maar schuifelen is toch ook prima O+

Vandaag overigens alweer 2 jaar verloofd, tijd gaat zo hard :D
haha wij waren toevallig de 21e 2 jaar verlooft en de 22e was het nog maar 2 maanden *O*

gisteravond gesprek gehad met de dame die onze taart gaat maken. de taart wordt moooi O+
of de taart lekker wordt proeven we volgende maan :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
  dinsdag 24 mei 2011 @ 08:56:22 #267
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97236453
zo..
vandaag jurk passen..
nu maar even trouwschoenen in "lopen"

ze "zitten " iig goed :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 24 mei 2011 @ 11:31:40 #268
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_97240907
Verdorie, kleermaker belde net op dat de binnenvoering van mij jas niet meer leverbaar is... vanmiddag maar ff langs om een alternatief uit te zoeken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_97245333
O jongens, wat erg, ik kom veel te weinig op Fok... Ik moest dit topic zelfs weer opzoeken :@ Maargoed: zoals in de OP staat zijn wij aanstaande vrijdag aan de beurt :-) Zo goed als klaar, gister voor de laatste keer alles doorgesproken met de ceremoniemeesters en ook een plan B opgesteld voor bij regen (weerbericht voor vrijdag is niet al te best...).
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 24 mei 2011 @ 22:48:16 #270
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97272913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 13:49 schreef JufMariska het volgende:
O jongens, wat erg, ik kom veel te weinig op Fok... Ik moest dit topic zelfs weer opzoeken :@ Maargoed: zoals in de OP staat zijn wij aanstaande vrijdag aan de beurt :-) Zo goed als klaar, gister voor de laatste keer alles doorgesproken met de ceremoniemeesters en ook een plan B opgesteld voor bij regen (weerbericht voor vrijdag is niet al te best...).
Duimen maar! Ik word ook helemaal zenuwachtig van het weerbericht maar dat zegt tien dagen van tevoren natuurlijk nog niet zoveel, maar toch,.... Het is het enige dat je niet kunt regelen helaas.

Hier vanavond gesprek gehad met de babs. Aardige man dus gaat helemaal goedkomen :D En we mogen gewoon buiten ondertekenen, daar doen ze in onze trouwgemeente dus niet moeilijk over en dat is wel fijn anders moet je voor het ondertekenen speciaal naar binnen lopen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97282017
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 11:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Verdorie, kleermaker belde net op dat de binnenvoering van mij jas niet meer leverbaar is... vanmiddag maar ff langs om een alternatief uit te zoeken.
Zal je altijd zien. Balen, zeg...
Liej
pi_97282021
Vanmiddag naar de kapper/visagiste voor een proefsessie :Y
Liej
pi_97282034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Chanty het volgende:

[..]

Duimen maar! Ik word ook helemaal zenuwachtig van het weerbericht maar dat zegt tien dagen van tevoren natuurlijk nog niet zoveel, maar toch,.... Het is het enige dat je niet kunt regelen helaas.

Hier vanavond gesprek gehad met de babs. Aardige man dus gaat helemaal goedkomen :D En we mogen gewoon buiten ondertekenen, daar doen ze in onze trouwgemeente dus niet moeilijk over en dat is wel fijn anders moet je voor het ondertekenen speciaal naar binnen lopen.
Ik hoop ook op mooi weer.. maar ook weer niet TE warm..
gister in de jurk zweette ik alweer peentjes :P
gelukkig heb ik als "borrowed" wel een waaier van vriendinnetje.. en ik gok dat ik die veel ga gebruiken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_97282041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 07:33 schreef Leigh het volgende:
Vanmiddag naar de kapper/visagiste voor een proefsessie :Y
Spannend! leuk! *O*
ik ben nog een beetje in dubio over de visagie.. het ziet er mooi uit op de foto's , maar het is uiteindelijk toch niet helemaaaaal ik.. :{ dus nog eens over nadenken.. komt vast wel goed op de trouwdag ;)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_97292142
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2011 07:37 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Spannend! leuk! *O*
ik ben nog een beetje in dubio over de visagie.. het ziet er mooi uit op de foto's , maar het is uiteindelijk toch niet helemaaaaal ik.. :{ dus nog eens over nadenken.. komt vast wel goed op de trouwdag ;)
Ik ben ook niet zo van de make-up, hoor. Beetje mascara en blusher en ik ben al tevreden. Ga de visagiste ook vragen om me naturel op te maken. Zou me helemaal niet prettig voelen met een opvallende kleur of dikke zwarte eyeliner. Gewoon de beste punten accentureren :Y

Vandaag nog precies 4 weken, ook voor jou! :Y
Liej
pi_97292220
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 21:29 schreef Chanty het volgende:
Net 6 km op mijn trouwschoenen gewandeld :X We hadden ietsjes een verkeerde route genomen dus waren ineens een half uur langer onderweg dan gepland. Maar goed, denk dat ze goed genoeg zijn ingelopen. Een kleine blaar op mijn teen maar verder ging het prima en ik ga toch geen 6 km lopen op mijn trouwdag :+
Oef! Kan me voorstellen dat je een blaar hebt ;) Gelukkig ging het verder goed.
Ik moet binnenkort ook maar gaan wandelen op m'n schoenen. Gelukkig heb ik nog een paar weekjes.
Liej
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:53:30 #277
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97292337
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:50 schreef Leigh het volgende:

[..]

Oef! Kan me voorstellen dat je een blaar hebt ;) Gelukkig ging het verder goed.
Ik moet binnenkort ook maar gaan wandelen op m'n schoenen. Gelukkig heb ik nog een paar weekjes.
gewoon tijdens je werk aantrekken!
(tenminste.. niet als je in een slagerij werkt ofzo ;) )
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 mei 2011 @ 13:54:20 #278
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97292368
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:48 schreef Leigh het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo van de make-up, hoor. Beetje mascara en blusher en ik ben al tevreden. Ga de visagiste ook vragen om me naturel op te maken. Zou me helemaal niet prettig voelen met een opvallende kleur of dikke zwarte eyeliner. Gewoon de beste punten accentureren :Y

Vandaag nog precies 4 weken, ook voor jou! :Y
:Y ^O^
en nog steeds dingen te regelen :P
pffff.. :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 25 mei 2011 @ 19:52:19 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97308501
Leuk allemaal he?
Het is ons tweede keer en ik dacht dat ik er wat nuchterder ertegen aan zou kijken maar het begint nu toch ook te kriebelen.
Samen een lijst maken van mp3 voor feestavondje, toch misschien wel een jurk :D
Alleen jammer dat moeders en schoonouders er niet zo enthousiast over zijn :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 25 mei 2011 @ 20:00:32 #280
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97308880
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk allemaal he?
Het is ons tweede keer en ik dacht dat ik er wat nuchterder ertegen aan zou kijken maar het begint nu toch ook te kriebelen.
Samen een lijst maken van mp3 voor feestavondje, toch misschien wel een jurk :D
Alleen jammer dat moeders en schoonouders er niet zo enthousiast over zijn :')
he dat lijkt me wel vervelend zijn ze gewoon zo nucchter daarin of waarom zijn ze niet zo enthousiast? mijn moeder en getuige zijn soms zenuwachtiger dan ik :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97310683
quote:
7s.gif Op woensdag 25 mei 2011 13:54 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:Y ^O^
en nog steeds dingen te regelen :P
pffff.. :D
Ja ja, meis, we kunnen pas weer ontspannen als het allemaal achter de rug is ;)

Net een paar uurtjes terug van de salon. M'n haar heeft nog nooit zo mooi gezeten! (Wat ook wel een beetje de bedoeling was ;)) Heb dik golvend haar tot over m'n schouders en de heeft gekruld en vastgestoken. Zat prįchtig! Make-up erbij en het plaatje was helemaal af.
Een andere collega maakte - op mijn verzoek - foto's. Dus ik heb ook nog een aandenken.

*blij is*
Liej
  woensdag 25 mei 2011 @ 22:35:47 #282
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97317460
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef Leigh het volgende:

[..]

Ja ja, meis, we kunnen pas weer ontspannen als het allemaal achter de rug is ;)

Net een paar uurtjes terug van de salon. M'n haar heeft nog nooit zo mooi gezeten! (Wat ook wel een beetje de bedoeling was ;)) Heb dik golvend haar tot over m'n schouders en de heeft gekruld en vastgestoken. Zat prįchtig! Make-up erbij en het plaatje was helemaal af.
Een andere collega maakte - op mijn verzoek - foto's. Dus ik heb ook nog een aandenken.

*blij is*
zien? O-)

Wij hebben een bloemenmeisje dat voor mij uitloopt als pap me weggeeft en ook weer voor mij en dan mijn man uitloopt als we teruglopen. Mijn nichtje van bijna 3 wil dat wel graag doen. Nu is het afwachten of ze dan ook echt durft maar anders laten we het gewoon zitten dat is ook niet erg.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97339681
Cynix & Blinky trouwen vandaag ^)

Gefeliciteerd!
Liej
pi_97342338
Gefeliciteerd Cynix en Blinky :)

Ik denk dat ik me hier ook wel kan/durf te melden. :@
Dus als iemand de OP bijwerkt, mogen wij erbij? DenS & Crientj op 11 november 2011.
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:20:12 #285
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97342593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef Crientj het volgende:
Gefeliciteerd Cynix en Blinky :)

Ik denk dat ik me hier ook wel kan/durf te melden. :@
Dus als iemand de OP bijwerkt, mogen wij erbij? DenS & Crientj op 11 november 2011.
11-11-11 :D
was het niet rete druk op die datum?? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_97343570
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

11-11-11 :D
was het niet rete druk op die datum?? :o
Niet voor Hellendoorn. :)
  donderdag 26 mei 2011 @ 16:43:31 #287
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97343659
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef Crientj het volgende:

[..]

Niet voor Hellendoorn. :)
gefeliciteerd trouwens! ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 26 mei 2011 @ 17:04:58 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97344680
Cynix en Blinky, van harte!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:17:31 #289
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_97350204
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef Crientj het volgende:
Gefeliciteerd Cynix en Blinky :)

Ik denk dat ik me hier ook wel kan/durf te melden. :@
Dus als iemand de OP bijwerkt, mogen wij erbij? DenS & Crientj op 11 november 2011.
Gefeliciteerd *O* Hoe is het aanzoek gedaan?

@ Cynix en Blinky gefeliciteerd, hopelijk een mooie dag gehad tussen de buien door :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_97360581
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 16:14 schreef Crientj het volgende:
Gefeliciteerd Cynix en Blinky :)

Ik denk dat ik me hier ook wel kan/durf te melden. :@
Dus als iemand de OP bijwerkt, mogen wij erbij? DenS & Crientj op 11 november 2011.
Ik vind het heel leuk nieuws! :D Maar mag ik vragen waarom zo jong al gaan trouwen?
All good things are wild and free.
pi_97380604
Gaat iedereen ook op huwelijksreis?
Zo ja, waarheen? :)

*nieuwsgierig is*
Liej
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:35:08 #292
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97380788
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:30 schreef Leigh het volgende:
Gaat iedereen ook op huwelijksreis?
Zo ja, waarheen? :)

*nieuwsgierig is*
Ja!
*ik ook* ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_97381222
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:35 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ja!
*ik ook* ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, spannend! Dus er staat je nog een grote verrassing te wachten straks :)
Heeft ie wel gezegd wat je in moet pakken?

Wij gaan naar Oostenrijk. Eerst naar Wenen en Innsbruck en daarna twee weken wandelen in de alpen. Geloof dat dat het eerste geregeld was van įlles!
Het was nog niet niet zo:

steenz: Wil je met me trouwen?
ik: Jaaa!!!!
steenz: Top! Waar zullen we heen gaan op huwelijksreis?
ik: Wel, Oostenrijk, natuurlijk!

;)
Liej
  vrijdag 27 mei 2011 @ 13:48:02 #294
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97381278
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef Leigh het volgende:

[..]

Oh, spannend! Dus er staat je nog een grote verrassing te wachten straks :)
Heeft ie wel gezegd wat je in moet pakken?

Wij gaan naar Oostenrijk. Eerst naar Wenen en Innsbruck en daarna twee weken wandelen in de alpen. Geloof dat dat het eerste geregeld was van įlles!
Het was nog niet niet zo:

steenz: Wil je met me trouwen?
ik: Jaaa!!!!
steenz: Top! Waar zullen we heen gaan op huwelijksreis?
ik: Wel, Oostenrijk, natuurlijk!

;)
hahah.. :)
mja we gaan naar een land met de zon :) al begreep ik dat ik toch iets warms ook meemoest nemen ! :o ben benieuwd! :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_97387418
@Chanty Hij ging op zijn knieėn voor mij. O+

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ik vind het heel leuk nieuws! :D Maar mag ik vragen waarom zo jong al gaan trouwen?
Tuurlijk mag je t vragen. We krijgen de laatste tijd wel regelmatig vragen wanneer t gaat gebeuren enzo. O+ zijn ouders zijn ook jong getrouwd, en op 11 november zijn we precies 4 jaar samen.
Dus waarom dan niet een mooi feest ervan maken en een hele speciale dag hebben enzo. :)
  vrijdag 27 mei 2011 @ 16:25:30 #296
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_97387804
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef Crientj het volgende:
@Chanty Hij ging op zijn knieėn voor mij. O+

[..]

Tuurlijk mag je t vragen. We krijgen de laatste tijd wel regelmatig vragen wanneer t gaat gebeuren enzo. O+ zijn ouders zijn ook jong getrouwd, en op 11 november zijn we precies 4 jaar samen.
Dus waarom dan niet een mooi feest ervan maken en een hele speciale dag hebben enzo. :)
iig gefeliciteerd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_97390684
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:48 schreef Barreltje het volgende:

[..]

hahah.. :)
mja we gaan naar een land met de zon :) al begreep ik dat ik toch iets warms ook meemoest nemen ! :o ben benieuwd! :)
Misschien voor de koelere avonden bijv. aan zee ofzo.
Wat heerlijk!
Veel plezier :D
Liej
pi_97390733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef Crientj het volgende:
@Chanty Hij ging op zijn knieėn voor mij. O+

[..]

Tuurlijk mag je t vragen. We krijgen de laatste tijd wel regelmatig vragen wanneer t gaat gebeuren enzo. O+ zijn ouders zijn ook jong getrouwd, en op 11 november zijn we precies 4 jaar samen.
Dus waarom dan niet een mooi feest ervan maken en een hele speciale dag hebben enzo. :)
Gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk ^)
Romantisch, hoor. En een mooie datum ook nog!
Liej
pi_97390751
* Leigh gaat komend weekend maar eens op haar trouwschoenen door het huis wandelen.
Liej
pi_97393177
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef Leigh het volgende:

[..]

Oh, spannend! Dus er staat je nog een grote verrassing te wachten straks :)
Heeft ie wel gezegd wat je in moet pakken?

Wij gaan naar Oostenrijk. Eerst naar Wenen en Innsbruck en daarna twee weken wandelen in de alpen. Geloof dat dat het eerste geregeld was van įlles!
Het was nog niet niet zo:

steenz: Wil je met me trouwen?
ik: Jaaa!!!!
steenz: Top! Waar zullen we heen gaan op huwelijksreis?
ik: Wel, Oostenrijk, natuurlijk!

;)
Bij ons ging het zo:
Duck: Ik zou wel eens naar Disneyland Anaheim willen waar het begonnen is
Iv: ja dat is echt vet! We kunnen toch gewoon gaan?
Duck: Ja, maar het moet wel speciaal zijn. Gaan we gelijk een rondreis maken etc. etc.
Samen: Laten we er dan maar een huwelijksreis van maken, hebben we een goede reden.

Tickets geboekt en daarna is gekeken naar de bruiloft.

Ik weet het, we zijn zo romantisch als een oude kachelpot :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')