abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 09:18:39 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96033211
Vorige: [Dieetclub] # 315 Gezond crashen, bestaat dat?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings*O* We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 09-05-2011 09:53:46 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 27 april 2011 @ 09:21:25 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96033280
Even voor de duidelijkheid, de TT is niet onaardig bedoeld maar een verwijzing naar de vorige over gezond crashen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 27-04-2011 09:27:43 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 09:29:31 #3
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_96033468
Mag ik me ook weer aanmelden??? 8-) Heul lang, lang geleden (voor mijn idee), dat ik hier heb meegepost.
Niet dat ik ben opgehouden met pogingen te doen om af te slanken, maar ben van baan veranderd en zodoende wat makkelijker om mee te posten...
Live life to the Ender :D
  woensdag 27 april 2011 @ 09:43:07 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96033743
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Tinkepink het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de TT is niet onaardig bedoeld maar een verwijzing naar de vorige over gezond crashen ;)
Ik voelde me al kei-aangesproken.... :(
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 27 april 2011 @ 09:43:24 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96033750
Grapje he, dat weet je toch?
  woensdag 27 april 2011 @ 09:49:31 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96033898
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:43 schreef flugeltje het volgende:
Grapje he, dat weet je toch?
Nee
*kras
  woensdag 27 april 2011 @ 09:55:10 #7
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96034027
quote:
9s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee
*kras
OMG, kan ik het goedmaken?
pi_96034132

Een hele kilo eraf :D
pi_96034784
Goedemorgen! Net tijdens het uitpuffen van het hardlopen eens even alle tickers in de OP bekeken en dat gaat lekker zie ik :)

Mooi hoor!

Zelf vond ik afvallen in de lente en zomer qua avondeten een stuk eenvoudiger omdat je in de lente en zomer toch al zin hebt in lichter eten, salades etc... Herkennen jullie dat?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_96034894
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Net tijdens het uitpuffen van het hardlopen eens even alle tickers in de OP bekeken en dat gaat lekker zie ik :)

Mooi hoor!

Zelf vond ik afvallen in de lente en zomer qua avondeten een stuk eenvoudiger omdat je in de lente en zomer toch al zin hebt in lichter eten, salades etc... Herkennen jullie dat?
Ja ik heb moeite om aan de 1825 kcal per dag te komen :P Ik vind het ook lastig om dat los te laten en accepteren dat zolang ik niet onder de 1200 kcal kom er niets aan het handje is. Mijn gemiddelde op gewone dagen is nu 1500 kcal.
  woensdag 27 april 2011 @ 10:37:12 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96035102
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja ik heb moeite om aan de 1825 kcal per dag te komen :P Ik vind het ook lastig om dat los te laten en accepteren dat zolang ik niet onder de 1200 kcal kom er niets aan het handje is. Mijn gemiddelde op gewone dagen is nu 1500 kcal.
Netjes. Dan eet je zeker heel veel groente? Ik heb er helaas nooit moeite mee om aan de 1800 kcal te komen. Alleen als ik heel veel groente en kwark en eieren eet lukt het om rond de 1500 te blijven.
pi_96035131
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef DarkElf het volgende:

Mooi hoor!

:Y en niet alleen met eten....wandelen met een dikke laag ijs/laag opgevroren blubber/ op het trottoir en koude/pikkedonker om 16.00 uur nodigt ook niet echt tot een stevige wandeling. }:|
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_96035211
Mijn een weekse soepcrash dieet is na een dag gecrashed. :+

Ik moest vanochtend kokhalzen bij het idee om te ontbijten met koolsoep. Zorgde wel voor extra fanatiek sporten vandaag.
Dus maar weer gewoon op voeding letten enzo :Y)
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_96035300
Is, denk ik, ook het beste. :P Al die rare dieten zorgen weliswaar voor snelle gewichtsafname maar het eraf houden is dan wel een probleem of je moet je leven lang koolsoep eten. :+ Van het sherrydieet merk je er niets van dat je het dieet zat bent, voordeel van de alcohol, je bent zat van het dieet maar vindt het niet erg. :Y)
Optimist tot in de kist
pi_96035616
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Netjes. Dan eet je zeker heel veel groente? Ik heb er helaas nooit moeite mee om aan de 1800 kcal te komen. Alleen als ik heel veel groente en kwark en eieren eet lukt het om rond de 1500 te blijven.
Ik ben een echte een groentevreter pur sang ja. Het punt is dat ik ook aardig wat dingen niet wegkrijg:
- dingen als sultana, liga
- ijsjes (waterijs of magnum maakt niet uit)
- zuivel vla, yoghurt (ik lust wel kaas dingen en heb verplicht volle melk bij meusli)
- pasta
- fruit, tsjah als het voorgesneden is dan gaat het wel. Ik heb begrepen dat een sinaasappel per dag in principe al okay is. Dus dat probeer ik dan maar.
- zoete drankjes, sapjes, prik drank, karvan
- ik eet thuis nauwelijks vlees

Waar ben ik dan dik van geworden :+ (weeg nu 75 kilo bij een lengte van 1.58). Bier, wijn, borrelhapjes, uit eten gaan, bbq, borrels ik ben echt een sociale vreter en ik kan dan echt blijven eten en drinken.

overigens klinkt dat lijstje van dingen die ik niet wegkrijg erg verwend. Maar bij anderen eet ik altijd wat de pot schaft zonder zout of ketchup erop te doen.
  woensdag 27 april 2011 @ 10:57:54 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96035763
quote:
10s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben een echte een groentevreter pur sang ja. Het punt is dat ik ook aardig wat dingen niet wegkrijg:
- dingen als sultana, liga
- ijsjes (waterijs of magnum maakt niet uit)
- zuivel vla, yoghurt (ik lust wel kaas dingen en heb verplicht volle melk bij meusli)
- pasta
- fruit, tsjah als het voorgesneden is dan gaat het wel. Ik heb begrepen dat een sinaasappel per dag in principe al okay is. Dus dat probeer ik dan maar.
- zoete drankjes, sapjes, prik drank, karvan
- ik eet thuis nauwelijks vlees

Waar ben ik dan dik van geworden :+ (weeg nu 75 kilo bij een lengte van 1.58). Bier, wijn, borrelhapjes, uit eten gaan, bbq, borrels ik ben echt een sociale vreter en ik kan dan echt blijven eten en drinken.

overigens klinkt dat lijstje van dingen die ik niet wegkrijg erg verwend. Maar bij anderen eet ik altijd wat de pot schaft zonder zout of ketchup erop te doen.
Nouja, aan het meeste uit je lijstje mis je niet veel! Afgezien van zuivel en fruit is het zelfs beter zonder :D . Maar als je dat allemaal niet lust moet het ook heel makkelijk zijn om af te vallen. Of niet? Ik drink ook heel graag veel alcohol, maar kies in de zomer vaak wijnschorle (droge witte wijn met spa rood). Is ook lekker, maar minder calorierijk.
pi_96036182
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nouja, aan het meeste uit je lijstje mis je niet veel! Afgezien van zuivel en fruit is het zelfs beter zonder :D . Maar als je dat allemaal niet lust moet het ook heel makkelijk zijn om af te vallen. Of niet? Ik drink ook heel graag veel alcohol, maar kies in de zomer vaak wijnschorle (droge witte wijn met spa rood). Is ook lekker, maar minder calorierijk.
Ik heb dan ook te horen gekregen dat iemand die zoveel bunkert op feestjes toch veel dikker zou moeten zijn :P Ik ben ook heel langzaam dik geworden hoor (stilstaan of 4 kilo per jaar aankomen), ik heb op mijn zwaarst 83 kilo gewogen. Dat was vorig jaar juni en er is nu pas 8 kilo eraf, kan je nagaan hoeveel ik bunker op feestjes enzo :P

Volgens mijn proffesional ben ik niet dik geworden van dat gebunker maar van het feit dat ik op normale dagen 900 kcal at in de lente en zomer jarenlang. Dat deed ik niet bewust overigens. Om met dit weer op normale dagen aan 1500 kcal te komen is ook al een strijd.
pi_96036716
Te weinig eten, onregelmatig eten, maaltijden overslaan omdat je geen honger hebt en dan in combinatie met steeds minder bewegen....ik weet er alles van. }:| Met mijn voedsel was ook niets mis bij het eerste gesprek bij de dietiste...ik moest meer eten :') en regelmatiger en 30 minuten bewegen per dag....en nu gaat het langzaam maar zeker eraf...heel erg langzaam maar ja, het zat er ook niet in een jaar aan laten we maar zeggen. :+
Optimist tot in de kist
pi_96039123
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:23 schreef trovey het volgende:
en nu gaat het langzaam maar zeker eraf...heel erg langzaam maar ja, het zat er ook niet in een jaar aan laten we maar zeggen. :+
That's ths spirit, babygirl!
pi_96039556
Haai
Hier gaat het wat sneller ;) ben wel tevreden, gaat prima met bewegen en ik merk dat mijn conditie met sprongen vooruit gaat, waar ik eerder nog geen km kon lopen op de loopband, zit ik nu op 20 minuten achter elkaar. Nog niet hardlopend maar wel flink tempo, 6-7 km per uur ong.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  woensdag 27 april 2011 @ 13:13:59 #21
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_96040839
Djee Muks, je haalt me gewoon 'vet' ( :') ) in :o

Ik ben begonnen met iedere dag een stuk fietsen nu, maar het is allemaal wat lastig inplannen. Mensen beginnen het nu eindelijk wel te zien gelukkig. Mag ook wel na bijna 18 kilo ;)
pi_96051048
Dat idd ook wel fijn flugel ! Ben benieuwd, ga nu voor het eerst naar mijn ouders sinds ik bezig ben. Kijken wat mijn moeder zegt
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_96052701
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef Muks het volgende:
Dat idd ook wel fijn flugel ! Ben benieuwd, ga nu voor het eerst naar mijn ouders sinds ik bezig ben. Kijken wat mijn moeder zegt
Als jij voor het eerst gaat sinds je bijna 14 kilo afgevallen bent dan gaan ze dat echt wel zien!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_96053519
Nu bij Editie NL: chocolade waarvan je niet dik gaat worden...sure _O- en je bent meteen immuun voor kanker ook nog. :') ....slechts 145 euro voor 140 stukjes. :|W

[ Bericht 0% gewijzigd door trovey op 27-04-2011 19:18:38 ]
Optimist tot in de kist
pi_96053702
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef trovey het volgende:
Nu bij Editie NL: chocolade waarvan je niet dik gaat worden...sure _O- en je bent meteen immuun voor kanker ook nog. :') ....slecht 145 euro voor 140 stukjes. :|W
Je hebt dan in ieder geval geen geld meer over voor andere lekkere/ongezonde dingen ;)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')