Ik voelde me al kei-aangesproken....quote:Op woensdag 27 april 2011 09:21 schreef Tinkepink het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de TT is niet onaardig bedoeld maar een verwijzing naar de vorige over gezond crashen
OMG, kan ik het goedmaken?quote:
Ja ik heb moeite om aan de 1825 kcal per dag te komenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Net tijdens het uitpuffen van het hardlopen eens even alle tickers in de OP bekeken en dat gaat lekker zie ik
Mooi hoor!
Zelf vond ik afvallen in de lente en zomer qua avondeten een stuk eenvoudiger omdat je in de lente en zomer toch al zin hebt in lichter eten, salades etc... Herkennen jullie dat?
Netjes. Dan eet je zeker heel veel groente? Ik heb er helaas nooit moeite mee om aan de 1800 kcal te komen. Alleen als ik heel veel groente en kwark en eieren eet lukt het om rond de 1500 te blijven.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja ik heb moeite om aan de 1825 kcal per dag te komenIk vind het ook lastig om dat los te laten en accepteren dat zolang ik niet onder de 1200 kcal kom er niets aan het handje is. Mijn gemiddelde op gewone dagen is nu 1500 kcal.
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:25 schreef DarkElf het volgende:
Goedemorgen! Net tijdens het uitpuffen van het hardlopen eens even alle tickers in de OP bekeken en dat gaat lekker zie ik
Mooi hoor!
Zelf vond ik afvallen in de lente en zomer qua avondeten een stuk eenvoudiger omdat je in de lente en zomer toch al zin hebt in lichter eten, salades etc... Herkennen jullie dat?
Ik ben een echte een groentevreter pur sang ja. Het punt is dat ik ook aardig wat dingen niet wegkrijg:quote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Netjes. Dan eet je zeker heel veel groente? Ik heb er helaas nooit moeite mee om aan de 1800 kcal te komen. Alleen als ik heel veel groente en kwark en eieren eet lukt het om rond de 1500 te blijven.
Nouja, aan het meeste uit je lijstje mis je niet veel! Afgezien van zuivel en fruit is het zelfs beter zonderquote:Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben een echte een groentevreter pur sang ja. Het punt is dat ik ook aardig wat dingen niet wegkrijg:
- dingen als sultana, liga
- ijsjes (waterijs of magnum maakt niet uit)
- zuivel vla, yoghurt (ik lust wel kaas dingen en heb verplicht volle melk bij meusli)
- pasta
- fruit, tsjah als het voorgesneden is dan gaat het wel. Ik heb begrepen dat een sinaasappel per dag in principe al okay is. Dus dat probeer ik dan maar.
- zoete drankjes, sapjes, prik drank, karvan
- ik eet thuis nauwelijks vlees
Waar ben ik dan dik van geworden(weeg nu 75 kilo bij een lengte van 1.58). Bier, wijn, borrelhapjes, uit eten gaan, bbq, borrels ik ben echt een sociale vreter en ik kan dan echt blijven eten en drinken.
overigens klinkt dat lijstje van dingen die ik niet wegkrijg erg verwend. Maar bij anderen eet ik altijd wat de pot schaft zonder zout of ketchup erop te doen.
Ik heb dan ook te horen gekregen dat iemand die zoveel bunkert op feestjes toch veel dikker zou moeten zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 10:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, aan het meeste uit je lijstje mis je niet veel! Afgezien van zuivel en fruit is het zelfs beter zonder. Maar als je dat allemaal niet lust moet het ook heel makkelijk zijn om af te vallen. Of niet? Ik drink ook heel graag veel alcohol, maar kies in de zomer vaak wijnschorle (droge witte wijn met spa rood). Is ook lekker, maar minder calorierijk.
That's ths spirit, babygirl!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:23 schreef trovey het volgende:
en nu gaat het langzaam maar zeker eraf...heel erg langzaam maar ja, het zat er ook niet in een jaar aan laten we maar zeggen.
Als jij voor het eerst gaat sinds je bijna 14 kilo afgevallen bent dan gaan ze dat echt wel zien!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:21 schreef Muks het volgende:
Dat idd ook wel fijn flugel ! Ben benieuwd, ga nu voor het eerst naar mijn ouders sinds ik bezig ben. Kijken wat mijn moeder zegt
Je hebt dan in ieder geval geen geld meer over voor andere lekkere/ongezonde dingenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:25 schreef trovey het volgende:
Nu bij Editie NL: chocolade waarvan je niet dik gaat worden...sureen je bent meteen immuun voor kanker ook nog.
....slecht 145 euro voor 140 stukjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |