Jij zou op K3 ook gewoon mogen strippen hoorquote:
Ej ben niet de enige die het je gunt he ..en hete sex nou jij boft maarquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zou op K3 ook gewoon mogen strippen hoor
nee die is het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 03:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is trouwens toch niet een bepaald persoon uit mijn cafe he?
Nou jij anders ook hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 03:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ej ben niet de enige die het je gunt he ..en hete sex nou jij boft maar
doen we dan wel in november als ik jarig benquote:Op woensdag 27 april 2011 03:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaa..
Ik wil feest, en taart en muziek en zuipen![]()
Dat is lief van jequote:Op woensdag 27 april 2011 03:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed zo, gun je een veel leuker iemand namelijk
Zo lang wachten.. Dan doen we juni wel, als ik jarig ben.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
doen we dan wel in november als ik jarig bendaar hoef ik niet speciaal voor te trouwen he
ja 28 april 1981 geborenquote:
En bij de housewarmingquote:Op woensdag 27 april 2011 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang wachten.. Dan doen we juni wel, als ik jarig ben.
tss en mij niet eens uitnodigenquote:
Je vergeet het zuipen!quote:Op woensdag 27 april 2011 03:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En bij de housewarmingdat is dus al 3x taart eten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Waar moeten we heen voor de taartquote:
Ik heb mijn eigen moeder niet eens uitgenodigd schat. Heeft niks met jou te makenquote:Op woensdag 27 april 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tss en mij niet eens uitnodigen
3x zuipen en taart eten.. I'm in heavenquote:
maar.. maar.. b-day sex enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen moeder niet eens uitgenodigd schat. Heeft niks met jou te maken![]()
Bakker of AH?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waar moeten we heen voor de taart
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
b-day sex? Je weet dat ik monnik ben hequote:Op woensdag 27 april 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar.. maar.. b-day sex enzo
quote:
hmm.. dat verandert de boel..quote:Op woensdag 27 april 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
b-day sex? Je weet dat ik monnik ben he
quote:
O maar daar hoeft niemand jarig voor te zijn toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik had echt zooo graag taart van jou gehad he
uhm.. niks tegen jou ofzo.. maar ik hoef geen appeltaart.. dankjequote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O maar daar hoeft niemand jarig voor te zijn toch.
Ik maak binnenkort een appeltaart voor jou en Knetter en de rest van de crew hier
Je bent niet de enigstequote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. dat verandert de boel..
dan zoek ik wel iemand anders.. ik wil deze week nog sex... sta op ontploffen
Op ontploffen? Dan is de nood wel heel hoogquote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jofu ?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das een datequote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O maar daar hoeft niemand jarig voor te zijn toch.
Ik maak binnenkort een appeltaart voor jou en Knetter en de rest van de crew hier
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste![]()
Samen oplossen?
als je maar lang genoeg droog staatquote:Op woensdag 27 april 2011 03:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op ontploffen? Dan is de nood wel heel hoog
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jofu ?
Ik ben voorzien en mag dus niet
Heb je geen tarzan?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
[..]
als je maar lang genoeg droog staat
[..]
neeee.. waarom nou
is toch wel heul wat anders hequote:
Die haalt het niet bij de echte manquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch wel heul wat anders he
Maar nou ben ik wel heul nieuwsgierig zeg..knappe vent,uit een club...quote:
ik wil het ook weten jaquote:Op woensdag 27 april 2011 03:18 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Maar nou ben ik wel heul nieuwsgierig zeg..knappe vent,uit een club...hete sex zeg wie is het...???
ja maar dan nog je mist altijd iets.. ik wel tenminstequote:Op woensdag 27 april 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Sommige van die speeltjes kunnen wel dingen die de meeste mannen niet kunnen
klopt.. maar toch blijft een echte vent.. of een vent en speeltjes natuurlijk het lekkerstequote:Op woensdag 27 april 2011 03:18 schreef Stokstaart het volgende:
Sommige van die speeltjes kunnen wel dingen die de meeste mannen niet kunnen
Warmte van een heet mannenlichaamquote:Op woensdag 27 april 2011 03:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar dan nog je mist altijd iets.. ik wel tenminste
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:18 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Maar nou ben ik wel heul nieuwsgierig zeg..knappe vent,uit een club...hete sex zeg wie is het...???
Willen jullie allebei eens ophouden mij zo te pesten en gewoon hierheen komen voor hete geile sexquote:Op woensdag 27 april 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wil het ook weten ja![]()
en ik wil meedoen
ja en die handen over je hele lichaam heen.. en heerlijk zoenen.. die adem in je nekquote:
gaat geen trein meerquote:Op woensdag 27 april 2011 03:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie allebei eens ophouden mij zo te pesten en gewoon hierheen komen voor hete geile sex
Ben je verliefd op McSteamy?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Willen jullie allebei eens ophouden mij zo te pesten en gewoon hierheen komen voor hete geile sex
McSteamy heeft autoquote:
wordt er ook 1 wakker, goedemorgenquote:Op woensdag 27 april 2011 03:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je verliefd op McSteamy?
Hebben we een onz radio koppel?
Sabbelen aan je oorlel of nietquote:Op woensdag 27 april 2011 03:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja en die handen over je hele lichaam heen.. en heerlijk zoenen.. die adem in je nek
yepquote:Op woensdag 27 april 2011 03:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben je verliefd op McSteamy?
Hebben we een onz radio koppel?
Ja weet ik veel, ik mis nog wel eens topics hierquote:Op woensdag 27 april 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt er ook 1 wakker, goedemorgen
Ook dat jahquote:
Ahhhh gefeliciteerd meisquote:
Als ik het vraag vast welquote:
Dank je wel schatquote:Op woensdag 27 april 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhhh gefeliciteerd meis![]()
![]()
Mc Steamy natuurlijk ook met de mooie vangst
* Stokstaart pakt Knettertje stevig vast en geeft dr een uitdagend kusje op dr mondquote:Op woensdag 27 april 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zwijmelten wil een knuffel
![]()
* Carooltje79geeft Knetter een dikke knuffquote:Op woensdag 27 april 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum zwijmelten wil een knuffel
![]()
nou Royko zoveul hints ...quote:Op woensdag 27 april 2011 03:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik mis nog wel eens topics hier
ohquote:Op woensdag 27 april 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
* Stokstaart pakt Knettertje stevig vast en geeft dr een uitdagend kusje op dr mond
Ik wilde eerst Poison voor je aanvragen maar dat kon nietquote:
dankje meisquote:Op woensdag 27 april 2011 03:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79geeft Knetter een dikke knuff
thanks stokquote:Op woensdag 27 april 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhhh gefeliciteerd meis![]()
![]()
Mc Steamy natuurlijk ook met de mooie vangst
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik wilde eerst Poison voor je aanvragen maar dat kon niet
voor jofu?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is net geweest duffe kipquote:Op woensdag 27 april 2011 03:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar heb gehoord dat hij hem ook erg mooi vindquote:Op woensdag 27 april 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voor jofu?
maar.. maar.. das ons.. maar
Awwquote:Op woensdag 27 april 2011 03:25 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand m'n nek ff breken?
Word gek van dat ding :S
Ik wil een nieuwe!
Ga naar de markt en haal een nieuwequote:Op woensdag 27 april 2011 03:25 schreef Zokunen het volgende:
Kan iemand m'n nek ff breken?
Word gek van dat ding :S
Ik wil een nieuwe!
nu nou kom eraanquote:Op woensdag 27 april 2011 03:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
[..]
Eerst liedje af luisteren hequote:
quote:
Dat zeiden we vorige keer ook al.. je moet ermee naar de dokterquote:Op woensdag 27 april 2011 03:28 schreef Zokunen het volgende:
Is het gevaarlijk om je nek te kraken zoals ze in fims nekken breken?
Ik doe het dagelijks, maar begin het eng te vinden
Maar dokters zijn engquote:Op woensdag 27 april 2011 03:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat zeiden we vorige keer ook al.. je moet ermee naar de dokter
Dan ga ik wel met je meequote:
lol, en lijkt echt nergens op in parijsquote:Op woensdag 27 april 2011 03:31 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, moulin rouge komt eraan.
Heb voor dat nummer ooit een jurk en beha gedragen.
Altijd leuk, een stukje doen als mensen jarig zijn
Picsquote:Op woensdag 27 april 2011 03:31 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, moulin rouge komt eraan.
Heb voor dat nummer ooit een jurk en beha gedragen.
Altijd leuk, een stukje doen als mensen jarig zijn
Die zijn er wel van, alleen heb ik ze zelf niet.quote:
Ik huppel mee, tot morgenquote:Op woensdag 27 april 2011 03:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Lieve schatjes ik ga lekker mijn bedje opzoeken![]()
Fijne nacht nog![]()
slaap lekker, veel plezier in dromenland meisquote:Op woensdag 27 april 2011 03:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn er wel van, alleen heb ik ze zelf niet.
Heb zo'n idee dat ze nog weleens tegen me gebruikt gaan worden
Weltrustequote:Op woensdag 27 april 2011 03:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog![]()
Oeh gezelligquote:
kom er zo aan ....lekker met zn 2 in een 1 persoonsbed..hmmmquote:Op woensdag 27 april 2011 03:34 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog![]()
Truste meisquote:Op woensdag 27 april 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland meis![]()
Tossow lekkertjequote:Op woensdag 27 april 2011 03:35 schreef McSteamy het volgende:
[..]
kom er zo aan ....lekker met zn 2 in een 1 persoonsbed..hmmm
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dieper, harder.. oh ja.. kom op ..
Slaap lekkerquote:
ik hoor het toch echt mezelf zeggen/kreunenquote:
Trusten lekker stokkkiieeeequote:Op woensdag 27 april 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
trusten Carooltje en Mc Steamy![]()
als er nog iets van slapen komt
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoor het toch echt mezelf zeggen/kreunen
slaap lekker iedereen ...quote:
mja.. klink ik echt zo.. of is dit fake.. jij weet het hequote:
Uhuquote:Op woensdag 27 april 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mja.. klink ik echt zo.. of is dit fake.. jij weet het he
we hebben niet zoveel slaap nodig gelukkigquote:Op woensdag 27 april 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
trusten Carooltje en Mc Steamy![]()
als er nog iets van slapen komt
thx schatquote:Op woensdag 27 april 2011 03:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Uhu![]()
Maar ik zeg niks![]()
Succes morgen meis![]()
slaap lekker, lekkertjequote:Op woensdag 27 april 2011 03:39 schreef McSteamy het volgende:
[..]
we hebben niet zoveel slaap nodig gelukkig![]()
Jofuquote:
Slaap lekker schatquote:
veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 27 april 2011 03:41 schreef Royco1 het volgende:
Ja ga ook mijn bed opzoeken.
Weltruste allemaal
Hm?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:44 schreef Stokstaart het volgende:
Jofu zou je iets kunnen doen voor me?
natuurlijkquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Knetter mag ik een kusje van je?
Kan jij deze uploaden naar Draakje:quote:
Dank je, komt goed hoop ikquote:Op woensdag 27 april 2011 03:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland
Kutjesdag ookquote:
UItvoerende artiest? Dan zoek ik of ik 'm van 256kbps kan vindenquote:Op woensdag 27 april 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan jij deze uploaden naar Draakje:
Upload Queuequote:Op woensdag 27 april 2011 03:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
UItvoerende artiest? Dan zoek ik of ik 'm van 256kbps kan vinden
the passenger van Iggy Popquote:Op woensdag 27 april 2011 03:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
UItvoerende artiest? Dan zoek ik of ik 'm van 256kbps kan vinden
Oh, dan hoef ik niet meer te zoeken hahaquote:Op woensdag 27 april 2011 03:47 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Upload Queue
Iggy Pop - The Passenger.mp3
Dank u zeerquote:Op woensdag 27 april 2011 03:47 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Upload Queue
Iggy Pop - The Passenger.mp3
Ik kan er zelf 2 niet vinden, beiden van Johan.. Stom gedoe..quote:
Bitrate verbeteren kan geloof ik niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan er zelf 2 niet vinden, beiden van Johan.. Stom gedoe..
Binnenkort eens inlezen hoe je de bitrate kunt verbeteren..
Dat zou jammer zijn.. Ik heb een halve HDD die nog in draakje moet..quote:Op woensdag 27 april 2011 03:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bitrate verbeteren kan geloof ik niet.
Tja neem aan dat er maar beperkte keuze is voor die HD vol is dus denk dat teveel uploaden weinig zin heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn.. Ik heb een halve HDD die nog in draakje moet..
Dan zou het stom zijn om gewoon zelf te mogen uploaden.. Ik denk dat er aardig wat op kan hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 03:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tja neem aan dat er maar beperkte keuze is voor die HD vol is dus denk dat teveel uploaden weinig zin heeft.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
Freak me stok
Sorry was ff ergens anders. Lekker liedjequote:
Je kan ook BZN doen is ook Volendamsquote:Op woensdag 27 april 2011 04:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar 1 liedje van nick en simon en niks van 3 j's in draakje
bzn is kutquote:Op woensdag 27 april 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kan ook BZN doen is ook Volendams
Goed plan, ik zeg doenquote:Op woensdag 27 april 2011 07:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien ga ik straks wel alleen Duits praten_
Talkshow met Dj. Speesquote:Op woensdag 27 april 2011 07:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb geen duitse muziekjens, alleen disco pogo
Je hebt toch wel Scooter?quote:Op woensdag 27 april 2011 07:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb geen duitse muziekjens, alleen disco pogo
quote:
Huppelmuts
Bericht:
Voor Ezje
Het was misschien niet zo slim van mij om pas rond half 3 ofzo te gaan slapenquote:
Zeur niet jij hebt vrij vandaag. Vraag me dan ook af wat je zo vroeg al uit je bed doetquote:Op woensdag 27 april 2011 08:33 schreef Rensjebree het volgende:
Ik moet ook nog 2 dagen.. daarna weer 3 dagen dan ben ik weer 4 dagen vrij..Wat Rotleven!
Grijs! De wekker op 4 poten! Wat een held!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeur niet jij hebt vrij vandaag. Vraag me dan ook af wat je zo vroeg al uit je bed doet
Ja precies, en waarom kan een werkdag niet gewoon om 12 uur beginnen ofzo, veel beter kan ik lekker uitslapen en ben ik ook veel vrolijker.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was misschien niet zo slim van mij om pas rond half 3 ofzo te gaan slapen![]()
Je hebt helemaal gelijk pops, het is te vroeg
Die naamquote:Op woensdag 27 april 2011 08:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Grijs! De wekker op 4 poten! Wat een held!
Ik ben het helemaal met je eens!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja precies, en waarom kan een werkdag niet gewoon om 12 uur beginnen ofzo, veel beter kan ik lekker uitslapen en ben ik ook veel vrolijker.
Ja wat doe jij zo vroeg op, heb je een afspraak ofzo?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:33 schreef Rensjebree het volgende:
Ik moet ook nog 2 dagen.. daarna weer 3 dagen dan ben ik weer 4 dagen vrij..Wat Rotleven!
quote:Op woensdag 27 april 2011 08:37 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ja wat doe jij zo vroeg op, heb je een afspraak ofzo?
Haat aan koelkast!! Ik heb het gewoon!!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:38 schreef Popje-popje het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
kaklaarzen!
Wat???!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haat aan koelkast!! Ik heb het gewoon!!
Doe ik wel!quote:Op woensdag 27 april 2011 08:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah zo maar even uitzoeken hoe ik mn ruitewisserdingie moet vervangen
Hell NO!quote:
Schat als ik zelf een radiateur kan vervangen dan lukt zo'n ruitenwisserdingie me ook heus wel hoorquote:
Ja nou hij heeft me hele nare MI's bezorgd.quote:
Geloof ik niets vanquote:Op woensdag 27 april 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou hij heeft me hele nare MI's bezorgd.
Oke.. nou dan heb ik nog wel een auto in de schuur staanquote:Op woensdag 27 april 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat als ik zelf een radiateur kan vervangen dan lukt zo'n ruitenwisserdingie me ook heus wel hoor
Heus wel!!quote:
Nee jij komt naar Emmen, niet ik naar Den Helderquote:Op woensdag 27 april 2011 08:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Oke.. nou dan heb ik nog wel een auto in de schuur staanmorgen af?
Huppelmuts
Bericht:
Aww toe, mag ik terug naar bed
Ik zeg doen.quote:
Begin de dag met een huppellachquote:Op woensdag 27 april 2011 08:46 schreef Samzz het volgende:
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach!
Want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag! Ja, die lacht de hele dag!
Kut
jouWquote:Op woensdag 27 april 2011 08:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ok! Nog even naar de appie en de pomp en dan ga ik jou kant op!
Wat moet je nog doen dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme dat betekent dat ik nog maar 2 uur heb
Teveel!quote:
Aaaaah is toch zo klaarquote:Op woensdag 27 april 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Teveel!
Douchen, dweilen, keuken opruimen, woonkamer aan kant en mn bed ligt nog vol met kleding die mn kast in moet.
Ging gisteren naar bed en toen bedacht ik me dat ik iets was vergetenben dus mooi op de bank gaan slapen vannacht
Die jingle ookquote:
Ik heb zo'n last van opstartproblemen hequote:
Ik ken hetquote:Op woensdag 27 april 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo'n last van opstartproblemen he
De pest is dat ik een gigantisch tekort aan kasten heb dus het ziet er hier al snel ontploft uitquote:
Gewoon alles onder je bed stouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De pest is dat ik een gigantisch tekort aan kasten heb dus het ziet er hier al snel ontploft uit
BAM instant extra verstevigingquote:Op woensdag 27 april 2011 08:56 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Gewoon alles onder je bed stouwen
Je gaat me niet wijsmaken dat die man al wakker isquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
popje
Bericht:
Koelkast, voor jou
Toch welquote:Op woensdag 27 april 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat me niet wijsmaken dat die man al wakker is
Wat een engerdquote:
Natuurlijkquote:
Denk het ookquote:Op woensdag 27 april 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe volgens mij staat Ez onder de douche keihard dat vorige nummer mee te zingen
Ik zie hem er wel voor aan hoorquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ghehe volgens mij staat Ez onder de douche keihard dat vorige nummer mee te zingen
Ik zag het voor me. Jij al zingend en dansend achter dat simpsons gordijnquote:Op woensdag 27 april 2011 09:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als het nou dit nummer was wel natuurlijk.
Turks zingend.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het voor me. Jij al zingend en dansend achter dat simpsons gordijn
Van alle markten thuis deze Godquote:
Ezechielk
Bericht:
Omdat leuk.
Voor jouquote:
supquote:
Ik heb een verzoekje voor jou gedaanquote:Op woensdag 27 april 2011 10:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh met mijn zieke hoofd aan het thuiswerken!
Ooh ik luister nietquote:Op woensdag 27 april 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje voor jou gedaan
Maar ik heb het paard voor jou aangevraagdquote:Op woensdag 27 april 2011 10:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh ik luister niet![]()
Ik luister de nieuwe CD van B.O.B.
Zitten echt chille nummers tussen !
Kan makkelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wist dat ik in tijdnood zou raken![]()
Heb nu nog een half uur ongeveer om te douchen en te dweilen en aan te kleden en VERDOMME
HOOIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Of je had gaan douchen toen je opstond ipv fokken 3.5 uur geledenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
HOOIIIIIIIIIIIIIII
AAAAAAAAA TIJD TEKORT!!!
Mannen moeten gewoon als oude vrouwen rijden vind ik. Dan had ik nog tijd zat!
Douchen
Nah eerst van alles in huis gedaan, dan douchen, nu peuk en insmeren met zwitsal dan aankleden.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of je had gaan douchen toen je opstond ipv fokken 3.5 uur geleden
Ik kan dat nooit, eerst nog vanalles doen voor ik ga douchen.. Maar goed, ik sta dan ook pas anderhalf uur voor ik weg moet op..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah eerst van alles in huis gedaan, dan douchen, nu peuk en insmeren met zwitsal dan aankleden.
Ik ging gisteren veeeeeeeeeel te laat naar bed. Had echt lang nodig om wakker te wordenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit, eerst nog vanalles doen voor ik ga douchen.. Maar goed, ik sta dan ook pas anderhalf uur voor ik weg moet op..
Fris, fruitig, glad en kaal?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ging gisteren veeeeeeeeeel te laat naar bed. Had echt lang nodig om wakker te worden![]()
Maar gedouched, aangekleed en klaar voor de visite
Nee ik ga tegenwoordig voor de 70's porno look. Eens kijken of dat bevaltquote:
Leer nederlands sukkelquote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Huppel ga eens dwijlen ipv fokken kut !
70's porno look.. oh dear.. Daar is niet iedereen fan vanquote:Op woensdag 27 april 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga tegenwoordig voor de 70's porno look. Eens kijken of dat bevalt
quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Huppel ga eens dwijlen ipv fokken kut !
Haarquote:Op woensdag 27 april 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ga tegenwoordig voor de 70's porno look. Eens kijken of dat bevalt
Een beetje is niet erg, maar wildgroei gaat mij ook wel te..quote:
Tot aan mn knieen!quote:Op woensdag 27 april 2011 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een beetje is niet erg, maar wildgroei gaat mij ook wel te..
Nee, dank je. Ik ga voor kaalquote:
Ik ga momenteel voor een buiksnor als Huppelquote:Op woensdag 27 april 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ga voor kaalEventueel een streepje.
Veel plezier daarmeequote:Op woensdag 27 april 2011 11:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik ga momenteel voor een buiksnor als Huppel
Veul hygiënischer ookquote:Op woensdag 27 april 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik ga voor kaalEventueel een streepje.
Net dikke paniek hier!!quote:
Dat zet je toch ook niet op de koelkast?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net dikke paniek hier!!
Er viel een Ajax-glas van de koelkast. Ik dacht oh noes is kapot, Bart gaat boos worden.
Had kunnen weten dat Ajax allen kwaliteitspul heeft![]()
Niet kapot
Watertornado
Bericht:
Voor Hoepel.
Ja moest ff.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat zet je toch ook niet op de koelkast?
Niet perse. Alles valt en staat sowieso met persoonlijke hygiëne. Ik vind een behaarde doos gewoon niet mooi.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veul hygiënischer ook
Zeker met dit warme weer
Mjah, persoonlijke voorkeurenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet perse. Alles valt en staat sowieso met persoonlijke hygiëne. Ik vind een behaarde doos gewoon niet mooi.
Zoals?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, persoonlijke voorkeuren
Ik vind veel kunnen, alleen kan kaal soms wel wat vreemde associaties met zich meebrengen..
Bij een jongere of kleinere dame zou het best over kunnen komen als een kinderkutje als het kaal is..quote:
Dat slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij een jongere of kleinere dame zou het best over kunnen komen als een kinderkutje als het kaal is..
Al denk ik dat de persoon die daaraan gaat denken bij het zien van zelf niet helemaal spoort..
Als ik niet over een half uurtje weg moest had ik me wel aangeboden.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Heb ik al dj's voor straks? Zo nee dan gaat Draak er de hele dag in
We kunnen het idd beter over jouw BB reparatie-kunsten hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is deze offtopic R&P bullshit hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |