Oh zoquote:Op woensdag 27 april 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
Nieuwe liedjes en upload-functie toch
quote:Rickroll is een internetgrap, die ontstaan is in 2007.
Rickrollen gebeurt door een ander een link te geven naar een website, waarop de muziekvideo Never Gonna Give You Up van Rick Astley wordt afgespeeld. De grap begon in 2007, toen mensen die zochten naar een trailer van GTA 4 doorgelinkt werden naar de video van Rick Astley op YouTube.
Rickrollen werd via internet snel internationaal bekend. Zo werd Never Gonna Give You Up afgespeeld tijdens grote protesten tegen Scientology en stuurde de website YouTube op 1 april 2008 alle aanbevolen links op de voorpagina naar deze videoclip.[1]
In 2008 is er door Hugh Atkin een speciale Rickroll gemaakt, de zogenaamde "Barack Roll". In dit filmpje spreekt president Barack Obama de woorden van het liedje Never Gonna Give You Up uit.
Gedurende de Macy's Thanksgiving Day Parade van 2008 kwam Rick Astley tevoorschijn op een wagen en Rickrolde hij het publiek.
dat zou lief zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik kan wel wat liefs voor je aanvragen
aawquote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat indutten, morgen weer redelijk vroeg uit..![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat indutten, morgen weer redelijk vroeg uit..![]()
Lol hij heeft indobloed maar dat zie je niet aan hemquote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef Zokunen het volgende:
Hups wat een held is het
Ik had door het breakdancen stiekem een mini-negert verwacht, hoe fout kan je zitten
Maar echt petje af dat ie z'n "babbels" nakomt
Ik hou wel van hem hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 01:48 schreef Zokunen het volgende:
[huppelkind]hoe zie ik er uit?
[huppel]NIET
aaw wat liefquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb iets van romantiek voor je aangevraagd Knettertje + een kaartje met persoonlijk bericht
Het is geen Rotterdam Terror Corps en geen Neophytequote:
Bart isquote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Zokunen het volgende:
Bart lijkt op iemand die ik ken, spoort ook niet die gast, maar is wel tof
Zenuwachtig, voor het bezoek van Rensje?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is![]()
![]()
En Bart spoort idd ook niet nee![]()
Gezien hoe hij staat te genieten van het kaalscheren?![]()
Maar nu ga ik echt slapenIk ga bijna zelf denken dat ik last heb van zenuwen ofzo
Lekker hoor standje Fransquote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Alizeee![]()
* Carooltje79 zingt lekker mee
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is![]()
![]()
Maar nu ga ik echt slapenIk ga bijna zelf denken dat ik last heb van zenuwen ofzo
quote:
Trustequote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is![]()
![]()
I'm inquote:Op woensdag 27 april 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen toch
Baasquote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef Zokunen het volgende:
Frans is toch 69, dus wat maken oksels dan uit?
Carooltje houd niet zo van delenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen toch
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Carooltje houd niet zo van delen
Kun je leren hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Carooltje houd niet zo van delen
Ik wil jou helemaal niet delenquote:
Wil wel stokkie samen met jou delen...quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wil wel stokkie samen met jou delen...
Ik deel altijd alles met iedereen maar Carooltje en Knettertje samen wordt me denk ik te heet onder de voetenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wil wel stokkie samen met jou delen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |