Oh zoquote:Op woensdag 27 april 2011 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
Nieuwe liedjes en upload-functie toch
quote:Rickroll is een internetgrap, die ontstaan is in 2007.
Rickrollen gebeurt door een ander een link te geven naar een website, waarop de muziekvideo Never Gonna Give You Up van Rick Astley wordt afgespeeld. De grap begon in 2007, toen mensen die zochten naar een trailer van GTA 4 doorgelinkt werden naar de video van Rick Astley op YouTube.
Rickrollen werd via internet snel internationaal bekend. Zo werd Never Gonna Give You Up afgespeeld tijdens grote protesten tegen Scientology en stuurde de website YouTube op 1 april 2008 alle aanbevolen links op de voorpagina naar deze videoclip.[1]
In 2008 is er door Hugh Atkin een speciale Rickroll gemaakt, de zogenaamde "Barack Roll". In dit filmpje spreekt president Barack Obama de woorden van het liedje Never Gonna Give You Up uit.
Gedurende de Macy's Thanksgiving Day Parade van 2008 kwam Rick Astley tevoorschijn op een wagen en Rickrolde hij het publiek.
dat zou lief zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik kan wel wat liefs voor je aanvragen
aawquote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat indutten, morgen weer redelijk vroeg uit..![]()
slaap lekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat indutten, morgen weer redelijk vroeg uit..![]()
Lol hij heeft indobloed maar dat zie je niet aan hemquote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef Zokunen het volgende:
Hups wat een held is het
Ik had door het breakdancen stiekem een mini-negert verwacht, hoe fout kan je zitten
Maar echt petje af dat ie z'n "babbels" nakomt
Ik hou wel van hem hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 01:48 schreef Zokunen het volgende:
[huppelkind]hoe zie ik er uit?
[huppel]NIET
aaw wat liefquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb iets van romantiek voor je aangevraagd Knettertje + een kaartje met persoonlijk bericht
Het is geen Rotterdam Terror Corps en geen Neophytequote:
Bart isquote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Zokunen het volgende:
Bart lijkt op iemand die ik ken, spoort ook niet die gast, maar is wel tof
Zenuwachtig, voor het bezoek van Rensje?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is![]()
![]()
En Bart spoort idd ook niet nee![]()
Gezien hoe hij staat te genieten van het kaalscheren?![]()
Maar nu ga ik echt slapenIk ga bijna zelf denken dat ik last heb van zenuwen ofzo
Lekker hoor standje Fransquote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Alizeee![]()
* Carooltje79 zingt lekker mee
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is![]()
![]()
Maar nu ga ik echt slapenIk ga bijna zelf denken dat ik last heb van zenuwen ofzo
quote:
Trustequote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart is![]()
![]()
I'm inquote:Op woensdag 27 april 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen toch
Baasquote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef Zokunen het volgende:
Frans is toch 69, dus wat maken oksels dan uit?
Carooltje houd niet zo van delenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen toch
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Carooltje houd niet zo van delen
Kun je leren hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Carooltje houd niet zo van delen
Ik wil jou helemaal niet delenquote:
Wil wel stokkie samen met jou delen...quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wil wel stokkie samen met jou delen...
Ik deel altijd alles met iedereen maar Carooltje en Knettertje samen wordt me denk ik te heet onder de voetenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wil wel stokkie samen met jou delen...
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik deel altijd alles met iedereen maar Carooltje en Knettertje samen wordt me denk ik te heet onder de voeten
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed plan
zullen hem eens gek maken
Hij krabbelt nu al terugquote:Op woensdag 27 april 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik deel altijd alles met iedereen maar Carooltje en Knettertje samen wordt me denk ik te heet onder de voeten
then it's just you and me babe.. tenzij een ander slachtoffer uh hunk zich aanbiedtquote:
Just the two of usquote:Op woensdag 27 april 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
then it's just you and me babe.. tenzij een ander slachtoffer uh hunk zich aanbiedt
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1e hit op onzin
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:
Hoho ik zeg nergens dat ik het niet gewoon wil proberen natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
then it's just you and me babe.. tenzij een ander slachtoffer uh hunk zich aanbiedt
in dat gevalquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoho ik zeg nergens dat ik het niet gewoon wil proberen natuurlijk
Sorry maar knetter hoort erbij hoorquote:
make up your mindquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoho ik zeg nergens dat ik het niet gewoon wil proberen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
make up your mindje lijkt wel een wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ik wijf was lag ik mezelf nu wel kapot te vingeren hier voor de webcam
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
post al ge editquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry maar knetter hoort erbij hoorKnetter is liev ensow
hoax jij hebt heul geen webcamquote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
ja klopt doe ik ook altijdquote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:
Als ik een wijf was was ook dat geen probleem geweest. Bel gewoon bij zo'n vieze Turk hier aan in ruil voor een vriendendienstjequote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoax jij hebt heul geen webcam
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik een wijf was was ook dat geen probleem geweest. Bel gewoon bij zo'n vieze Turk hier aan in ruil voor een vriendendienstje
U kunt ook verzoekjes doen hequote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
BAM dezen![]()
Jammer dat het niet die hardcore versie is van Darkraver
Weet niet zeker of ik dat wil.quote:
Ga hem zometeen gelijk uploadenquote:
Zeg dat ..je was me voor stok..quote:Op woensdag 27 april 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
BAM dezen![]()
Jammer dat het niet die hardcore versie is van Darkraver
is heul gezellig hoor, en als je nou zelf ook even gigantisch goeie muziek aan gaat vragenquote:
Jaaaa doe datquote:
Kom danquote:Op woensdag 27 april 2011 02:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tonight i'm fucking you![]()
oh wacht...
Haal je deur maar vast van slot danquote:Op woensdag 27 april 2011 02:10 schreef Carooltje79 het volgende:
I know you want me
Tonight I'm fucking you
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haal je deur maar vast van slot dan
Picsquote:Op woensdag 27 april 2011 02:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]maar ik heb verkeerde jurkje daarvoor aan
Het is dan toch ook JOUW slaapkamervloer.. niet de mijne..quote:Op woensdag 27 april 2011 02:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Like he caresquote:Op woensdag 27 april 2011 02:12 schreef Carooltje79 het volgende:
die gaat uitquote:Op woensdag 27 april 2011 02:12 schreef Carooltje79 het volgende:
Ohw maar ik denk niet dat jouw broek bij mijn vloer pastquote:Op woensdag 27 april 2011 02:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is dan toch ook JOUW slaapkamervloer.. niet de mijne..
kom maar maken danquote:
Dan laten we die op de gang.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw maar ik denk niet dat jouw broek bij mijn vloer past
Subtielquote:Op woensdag 27 april 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
oeh burnnnnnnnnnnquote:Op woensdag 27 april 2011 02:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
knetter
Bericht:
vooren
![]()
Ook daar nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ook daar nietja dan hou ik m wel aan, kan ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:15 schreef Zokunen het volgende:
Ik zo denken wat leg daar in de weg, is het carool
Dat is ie wel gewend hoorquote:
Ik zou niet blij zijn als ik wakker werd van een zingende moeder midden in de nacht hoorquote:
je moest eens weten waar ik wel eens niet blij van wordquote:Op woensdag 27 april 2011 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou niet blij zijn als ik wakker werd van een zingende moeder midden in de nacht hoor
ohw toch welquote:Op woensdag 27 april 2011 02:19 schreef Zokunen het volgende:
Anata wa anata jishin no kage de obiete imashita ka?
En Carool het was wel lief bedoelt, kwam er wat lullig uit
K mag toch niet daten met Knettertje van jou omdat ik bezet was dat zei je laatst in het topic tegen mequote:
Oh zo. Braaf kereltje.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K mag toch niet daten met Knettertje van jou omdat ik bezet was dat zei je laatst in het topic tegen me
en carool is ook al soort van bezet...quote:Op woensdag 27 april 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K mag toch niet daten met Knettertje van jou omdat ik bezet was dat zei je laatst in het topic tegen me
Nee jij hoort bij mijquote:Op woensdag 27 april 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en carool is ook al soort van bezet... verliefd
ik ga wel het klooster in ofzo.. iedereen bezet... en ik blijf achter
aaaawquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Speciaal voor mijn Knettertje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Carooltje79 het volgende:
only you can make me bag en scream for more
Tas? ik denk smeken.. dus beg..quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Carooltje79 het volgende:
only you can make me bag en scream for more
Upload je er toch een paar?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey.. er staat gewoon helemaal geen enkel Heideroosjes nummer in Draakje
Sorry te geil moe om te typenquote:
dondersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |