Jij zou op K3 ook gewoon mogen strippen hoorquote:
Ej ben niet de enige die het je gunt he ..en hete sex nou jij boft maarquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij zou op K3 ook gewoon mogen strippen hoor
nee die is het nietquote:Op woensdag 27 april 2011 03:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is trouwens toch niet een bepaald persoon uit mijn cafe he?
Nou jij anders ook hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 03:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ej ben niet de enige die het je gunt he ..en hete sex nou jij boft maar
doen we dan wel in november als ik jarig benquote:Op woensdag 27 april 2011 03:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaa..
Ik wil feest, en taart en muziek en zuipen![]()
Dat is lief van jequote:Op woensdag 27 april 2011 03:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed zo, gun je een veel leuker iemand namelijk
Zo lang wachten.. Dan doen we juni wel, als ik jarig ben.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
doen we dan wel in november als ik jarig bendaar hoef ik niet speciaal voor te trouwen he
ja 28 april 1981 geborenquote:
En bij de housewarmingquote:Op woensdag 27 april 2011 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lang wachten.. Dan doen we juni wel, als ik jarig ben.
tss en mij niet eens uitnodigenquote:
Je vergeet het zuipen!quote:Op woensdag 27 april 2011 03:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En bij de housewarmingdat is dus al 3x taart eten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Waar moeten we heen voor de taartquote:
Ik heb mijn eigen moeder niet eens uitgenodigd schat. Heeft niks met jou te makenquote:Op woensdag 27 april 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tss en mij niet eens uitnodigen
3x zuipen en taart eten.. I'm in heavenquote:
maar.. maar.. b-day sex enzoquote:Op woensdag 27 april 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen moeder niet eens uitgenodigd schat. Heeft niks met jou te maken![]()
Bakker of AH?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Waar moeten we heen voor de taart
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Something special you can`t order at Mickey D`s
If your having girl problems I feel bad for you son
I got 99 problems but a bitch ain't one
b-day sex? Je weet dat ik monnik ben hequote:Op woensdag 27 april 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar.. maar.. b-day sex enzo
quote:
hmm.. dat verandert de boel..quote:Op woensdag 27 april 2011 03:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
b-day sex? Je weet dat ik monnik ben he
quote:
O maar daar hoeft niemand jarig voor te zijn toch.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik had echt zooo graag taart van jou gehad he
uhm.. niks tegen jou ofzo.. maar ik hoef geen appeltaart.. dankjequote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O maar daar hoeft niemand jarig voor te zijn toch.
Ik maak binnenkort een appeltaart voor jou en Knetter en de rest van de crew hier
Je bent niet de enigstequote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm.. dat verandert de boel..
dan zoek ik wel iemand anders.. ik wil deze week nog sex... sta op ontploffen
Op ontploffen? Dan is de nood wel heel hoogquote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jofu ?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das een datequote:Op woensdag 27 april 2011 03:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
O maar daar hoeft niemand jarig voor te zijn toch.
Ik maak binnenkort een appeltaart voor jou en Knetter en de rest van de crew hier
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste![]()
Samen oplossen?
als je maar lang genoeg droog staatquote:Op woensdag 27 april 2011 03:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op ontploffen? Dan is de nood wel heel hoog
quote:Op woensdag 27 april 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jofu ?
Ik ben voorzien en mag dus niet
Heb je geen tarzan?quote:Op woensdag 27 april 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
[..]
als je maar lang genoeg droog staat
[..]
neeee.. waarom nou
is toch wel heul wat anders hequote:
Die haalt het niet bij de echte manquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 april 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is toch wel heul wat anders he
Maar nou ben ik wel heul nieuwsgierig zeg..knappe vent,uit een club...quote:
ik wil het ook weten jaquote:Op woensdag 27 april 2011 03:18 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Maar nou ben ik wel heul nieuwsgierig zeg..knappe vent,uit een club...hete sex zeg wie is het...???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |