Ze sprak 1 zin uit en karim zei opeens dat het ook allemaal niet zo erg wasquote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef Chuckster het volgende:
Karim legt het zo uitgebreid en duidelijk uit dat hij Mo spuug en spuug zat is, maar ze begrijpt het gewoon niet, domme kut is het
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch raar, hondje jankt: OOOOOO WAT ZIELIG, Mensje jankt: OOOOO , OP HAAR BEK SLAAN
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch raar, hondje jankt: OOOOOO WAT ZIELIG, Mensje jankt: OOOOO , OP HAAR BEK SLAAN
Inderdaad slappe hapquote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dat heeft ie in de brief duidelijk laten blijken hoor
Nou, hij bleef bij zijn eerdere standpunt hoor, sterk dusquote:
Mo doet dat al weken, naast haar punaniquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim legt gvd alleen maar zijn hart op tafel !
karim kan dit uitstekend alleen afquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef E.T.terBak het volgende:
Karim: winnaar SST! Hij toont ballen!
Waar is Geer nu het erop aankomt??
KARIM!!
Preciesquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
karim kan dit uitstekend alleen af
met een restje van maikquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef goofy_goober het volgende:
Flippie snapt het ook nog steeds niet, of hij doet alsof om een bruine snikkel te halen bij Mo.
De fik erin zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim legt gvd alleen maar zijn hart op tafel !
Waarom zou Gerard zich hier mee bemoeien?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef E.T.terBak het volgende:
KARIM!!
Hij moet d'r gewoon helemaal afbranden. Goed voor de kijkcijfers en voor zijn eigen hachie.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze sprak 1 zin uit en karim zei opeens dat het ook allemaal niet zo erg was
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Chuckster het volgende:
Flip staat volledig achter Mo..
Fuck jou Philip, bij deze een UI change
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Chuckster het volgende:
Flip staat volledig achter Mo..
Fuck jou Philip, bij deze een UI change
Eerder ingespeeld. Mensen willen nu weten hoe het verder tussen Mo en Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef akveor het volgende:
Al met al heeft Karim zichzelf knap uitgespeeld.
Durft ie nietquote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij moet d'r gewoon helemaal afbranden. Goed voor de kijkcijfers en voor zijn eigen hachie.
En lekker voor ons nu.
Daar gaat het niet om. Geer's popu-attaque loopt nu - wat mij betreft - brokken op.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
karim kan dit uitstekend alleen af
Helaas zal Karim morgen naar huis zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef E.T.terBak het volgende:
KARIM!!
Wat een onzin. Hij doet netjes wat ie in de boekjes gelezen heeft: laat twee mensen die een conflict of iets soortgelijks hebben dat ZELF uitpraten.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:52 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Geer's popu-attaque loopt nu - wat mij betreft - brokken op.
Hij duikt: slappe hap.
Geer was tot dit moment mijn favoriet. Karim neemt nu zijn plaats in.
Hé Day, ik zag je eerder typen dat nú opstappen voor mo zou betekenen dat ze geen voet meer aan de grond zou krijgen in acteerland, is dit echt tegen haar gezegd?quote:
Ik dus ook niet, valt me enorm tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:52 schreef spikey08 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, had dit niet van hem verwacht.
valt me helaas ook tegen van geer, hij zegt niks....quote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas zal Karim morgen naar huis zijn.
Met MaMaMo die Karim aan de lijn wil?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan die rode telefoon niet nog een keertje gaan??? Of ben ik dan te erg??
Geer was nooit mijn favoriet, hij liet Karim ook vallen als een baksteen door geen lepel wormen te vretenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:52 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Geer's popu-attaque loopt nu - wat mij betreft - brokken op.
Hij duikt: slappe hap.
Geer was tot dit moment mijn favoriet. Karim neemt nu zijn plaats in.
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Eerder ingespeeld. Mensen willen nu weten hoe het verder tussen Mo en Karim
Niet dreigen maar doen, je ui veranderen, NU!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, valt me enorm tegen
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij doet netjes wat ie in de boekjes gelezen heeft: laat twee mensen die een conflict of iets soortgelijks hebben dat ZELF uitpraten.
wrom? karim kan dit toch best zelf doenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef spikey08 het volgende:
[..]
valt me helaas ook tegen van geer, hij zegt niks....
Het lijkt ook bijna alsof ze stiekem probeert niet te glimlachen.. Maar niets is wat het lijkt...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef MargrietV het volgende:
Denk dat Mo niet eerlijk is geweest over haar gesprekken in de KvdW. Ze wil gewoon, winnen omdat Paps dan trots op haar kan zijn. Eerst klas wolvin in schaapskleding
Wat een vals mens is het he?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef Day het volgende:
dat mo zonder met d'r ogen te knipperen dúrft te beweren dat zij niet al weken drama maakt!
Drukker is het !quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef goofy_goober het volgende:
Heel verstandig van Geer dat ie zijn mond houdt. Hij wil tenslotte iedereen te vriend houden en deze vete is iets tussen Mo/Flip en Karim.
Ja, want ik heb net de kluisstanden weer aangepast...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan die rode telefoon niet nog een keertje gaan??? Of ben ik dan te erg??
Precies: hij doet NETJES wat hij in de boeken heeft gelezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij doet netjes wat ie in de boekjes gelezen heeft: laat twee mensen die een conflict of iets soortgelijks hebben dat ZELF uitpraten.
ik hoop het.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé Day, ik zag je eerder typen dat nú opstappen voor mo zou betekenen dat ze geen voet meer aan de grond zou krijgen in acteerland, is dit echt tegen haar gezegd?
Geer staat ook genomineerd, het zou hem sieren als ie ook eens zijn bek opentrekt i.p.v.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef goofy_goober het volgende:
Heel verstandig van Geer dat ie zijn mond houdt. Hij wil tenslotte iedereen te vriend houden en deze vete is iets tussen Mo/Flip en Karim.
Kan iemand een compilatie maken vanaf de eerste keer dat Maik het huis uit moest.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef Day het volgende:
dat mo zonder met d'r ogen te knipperen dúrft te beweren dat zij niet al weken drama maakt!
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geer staat ook genomineerd, het zou hem sieren als ie ook eens zijn bek opentrekt i.p.v.
zich te verschuilen
Geer hoeft zijn woorden ook niet over te nemen, maar een echte vriend zou ik altijd gelijk geven zodra er een stilte valt. En dat had ik van Gerard ook verwacht, dat hij op z'n minst tijdens een stilte zou zeggen dat hij het eens is met [insert bepaalde opmerking van Karim]quote:Op woensdag 27 april 2011 01:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
heel goed juist ,karim kan uitstekend zijn eigen boontjes doppen
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef Urb het volgende:
Karim is dus boos omdat "achter" Mo gijzelt om mooie tv te maken. *bam*
Kijk es goed, hij doet dit nu, maar hij vult niet in voor anderen zoals Joanna en Flip.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Precies: hij doet NETJES wat hij in de boeken heeft gelezen.
Ik wil karakter zien. Ik wil persoonlijkheid zien.
Het laatste wat ik wil zien is dat iemand beseft dat nu 'hoofdstuk 2 alinia 5' aan de orde is.
Geer verlangt loyaliteit van zijn vrienden?
Dan moet hij nu ACTIEF loyaal zijn naar Karim.
Na al zijn succesmomenten, nu een faalmoment van Geer.
Als mo er niet bij is durft ie het wel wat te zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Geer staat ook genomineerd, het zou hem sieren als ie ook eens zijn bek opentrekt i.p.v.
zich te verschuilen
heeft ie ook duidelijk gedaan!!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef wildstar het volgende:
[..]
wrom? karim kan dit toch best zelf doen
Z'n geheim is er uit dus hij kan eindelijk los gehenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:58 schreef akveor het volgende:
Inderdaad Karim, eindelijk maak je ook eens iets van tv...
Okay, Tnx . Maar dat is toch chantage, of ze nu wel of geen goede actrice zou zijn?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:58 schreef Day het volgende:
@Poezeling: ik kan je post niet meer terugvinden. Ja,dat heeft ze echt gezegd.
Hij heeft dit meermalen gedaan nadat Karim de brief voorlas.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:58 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Geer hoeft zijn woorden ook niet over te nemen, maar een echte vriend zou ik altijd gelijk geven zodra er een stilte valt. En dat had ik van Gerard ook verwacht, dat hij op z'n minst tijdens een stilte zou zeggen dat hij het eens is met [insert bepaalde opmerking van Karim]
Karim en Gerard hebben haar tenminste doorquote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef afca_oc het volgende:
Geer en Karim zijn mo zat en zeggen dat ze al een tijdje lang voor een kutsfeer zorgt.
Jo ookquote:Op woensdag 27 april 2011 02:00 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Karim en Gerard hebben haar tenminste door![]()
Sharon ook wel denk ik, alleen die durft zich niet uit te spreken.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:00 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Karim en Gerard hebben haar tenminste door![]()
luister en huiver!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:58 schreef goofy_goober het volgende:
Haha, Flippie heeft het dik verpest bij Jo vandaag.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef Chuckster het volgende:
Jo lacht Flip uit en Mo huilt, goed bezig!
Nee, zo bedoelde ze het niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Okay, Tnx . Maar dat is toch chantage, of ze nu wel of geen goede actrice zou zijn?
Zou ik ook doenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef afca_oc het volgende:
Flip: Mo gaat nu heel sterk zijn
En Jo lacht hem gewoon keihard uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jo is gewoon harstikke jaloers en dat kan ik me ook wel voorstellenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk doet Flip niet veel anders bij Monique dan hij eerder bij Joannaheeft gedaan. Haar steunen in moeilijke tijden.
Yep, maar dat mag niet van Jo, want zij is genomineerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef akveor het volgende:
Eigenlijk doet Flip niet veel anders bij Monique dan hij eerder bij Joannaheeft gedaan. Haar steunen in moeilijke tijden.
dus een tv-hoer !!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ze het niet.
Mo wil hierna actrice worden (is ook 1 van de redenen waarom ze hieraan meedoet). Om überhaupt een kans te maken, moest ze natuurlijk niet de mensen die haar die kans kunnen geven, dwars te zitten. Daarom kiest ze er dus voor om te blijven en braaf te doen wat de stem zetgt.
En omg, ze jankt gewoon weer. Ze maakt het gewoon weer haar ding. Onfuckingbelievable!
heb dat net niet gehoord. jij wel??quote:Op woensdag 27 april 2011 01:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer steunt karim nu geweldig ,echte vriend !! en hij heeft zoooooooooo gelijk .mo is gewoon een tv hoer![]()
![]()
ajoh! koop nog een doos tishues... nerdquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef akveor het volgende:
Nou ik ben bang dat dat niet aan hem ligt hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Meisjes van 15 zijn makkelijker te bespelen he?
Mhmz.. tnx in ieder geval!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ze het niet.
Mo wil hierna actrice worden (is ook 1 van de redenen waarom ze hieraan meedoet). Om überhaupt een kans te maken, moest ze natuurlijk niet de mensen die haar die kans kunnen geven, dwars te zitten. Daarom kiest ze er dus voor om te blijven en braaf te doen wat de stem zetgt.
En omg, ze jankt gewoon weer. Ze maakt het gewoon weer haar ding. Onfuckingbelievable!
Dat zijn ze allemaal ook ons geertjequote:
Wat moet ie dan doen? 2 tegen 1 zoals Herr Flip von die Gestapo bij Mo gedaan heeft waardoor hij haar nu in z'n zak heeft? Doe toch normaal.quote:
Mo rules!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:57 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Precies: hij doet NETJES wat hij in de boeken heeft gelezen.
Ik wil karakter zien. Ik wil persoonlijkheid zien.
Het laatste wat ik wil zien is dat iemand beseft dat nu 'hoofdstuk 2 alinia 5' aan de orde is.
Bij mij ook een beetjequote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef afca_oc het volgende:
Ik dacht nooit dat ik dit zou gaan zeggen maar Jo is toch wel aanzienlijk gestegen in mijn rangorde
Toen hij zei Mo te steunen trokken de andere 4 bewoners de handen van hem af, geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef ItsDidi het volgende:
Hahahahaha filp heeft geen poot om op te staan joanna is te sterk voor hem
Ik denk eerder dat flip op het punt staat die opgespoten lip te dumpen. wat een jaloers wijf.quote:
Gegroet cowboy. Heb je je 50 euro al gepind?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Over 6 uur mag ik weer aan het werkGegroet Fok!
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik vind echt dat joanne fakking gelijk heeft !!
Het leuke is dat dit echt zo'n Hollywood moment is, geweldigquote:Op woensdag 27 april 2011 02:05 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap Jo wel wanneer je vriendje partij trekt voor de vijand en diegene zelfs gaat troosten ipv je vriendinnetje.
Dumping time!
Echt wel, en Mo heeft wraak genomen omdat Maik met haar op de zolderkamer heeft gezetenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik vind echt dat joanne fakking gelijk heeft !!
Hij durft niks te zeggen als ze erbij is dat is toch duidelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat moet ie dan doen? 2 tegen 1 zoals Herr Flip von die Gestapo bij Mo gedaan heeft waardoor hij haar nu in z'n zak heeft? Doe toch normaal.
Vriendje?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:05 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap Jo wel wanneer je vriendje partij trekt voor de vijand en diegene zelfs gaat troosten ipv je vriendinnetje.
Dumping time!
hoop dat jo het laatst lachtquote:Op woensdag 27 april 2011 02:02 schreef Chuckster het volgende:
Jo lacht Flip uit en Mo huilt, goed bezig!
Hij bedoelt het helemaal niet slecht maar hij ziet echt altijd het positieve bij iedereen ook bij Moquote:Op woensdag 27 april 2011 02:04 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Bij mij ook een beetjeMaar komt omdat Philip gezakt is bij mij.
Hun lijken echt op Ronnie en Sammie van Jersey shorequote:Op woensdag 27 april 2011 02:05 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Het leuke is dat dit echt zo'n Hollywood moment is, geweldig
Geweldig dat momentquote:[img] Op [url= 27 april 2011 02:05[/url] schreef Chuckster het volgende:
[..]
Toen hij zei Mo te steunen trokken de andere 4 bewoners de handen van hem af, geweldig
quote:
Huh... waar slaat dit nu weer op?quote:
Nee, hij laat een ander niet vallen omdat zijn jaloerse bedmaatje dat zo graag wil.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:06 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hij bedoelt het helemaal niet slecht maar hij ziet echt altijd het positieve bij iedereen ook bij Mo
Ze moet gewoon doen wat ze een paar weken terug al zei: kappen met kerels!!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:05 schreef goofy_goober het volgende:
Ik snap Jo wel wanneer je vriendje partij trekt voor de vijand en diegene zelfs gaat troosten ipv je vriendinnetje. Wat een loser die Flip zeg, ongelooflijk.
Dumping time!
Dat weet ik van te voren niet. Ik wacht netjes op je oordeel af hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:07 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Huh... waar slaat dit nu weer op?
Ik zou zeggen: gewoon niet reageren als je niet adequaat kunt reageren.
helaas niet,,,zou wel lachen zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 02:03 schreef spikey08 het volgende:
[..]
heb dat net niet gehoord. jij wel??
nee die heeft gewoon door hoe Mo is maar als Flip de beelden terug ziet heeft ie dat ook welquote:Op woensdag 27 april 2011 02:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, hij laat een ander niet vallen omdat zijn jaloerse bedmaatje dat zo graag wil.
15 minuten dan komt zij wel weerquote:Op woensdag 27 april 2011 02:08 schreef bull1966 het volgende:
flip heeft z'n ballen terug (voor hoelang )
Segredo heeft nog wel een plekje in de bench over.quote:
doet ie dat nog niet dan ?quote:Op woensdag 27 april 2011 02:09 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zie hem er voor aan om nu met Mo aan te pappen.
Jo scoort pluspunten op mijn scorebord in ieder gevalquote:Op woensdag 27 april 2011 02:09 schreef ToughLove het volgende:
Jo is briljant vanavond, kan er niks aan doen
Dit zit in mijn actieve topics.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:07 schreef Soury het volgende:
Na al die jaren ellende .Ik ben geen reep chocola
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 02:09 schreef ToughLove het volgende:
Of net op tijd... maar dat duurt niet lang ben ik bangquote:
Jo rulez!!!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:09 schreef ToughLove het volgende:
Als jij Flip onder de kerels schaart weet ik waar het bij jou is fout gegaan!quote:Op woensdag 27 april 2011 02:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze moet gewoon doen wat ze een paar weken terug al zei: kappen met kerels!!
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:09 schreef ToughLove het volgende:
Hij heeft zijn ballen weer gevondenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:09 schreef Coos het volgende:
Hahahaaa dit is toch wel leuk!
Hebben jullie nog een slaapplek vrij?
Madame is er klaar mee
Nu doet ie het nog niet met volle overgave.quote:
Huh wat nou dag danquote:Op woensdag 27 april 2011 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit zit in mijn actieve topics.
En toen zag ik Soury voorbij komen.
En moest even iets aardigs zeggen.
Hoi!
Ik ga slapen.
Is ook een veel leuker paartje.quote:
Ach, anatomisch gezien wordt hij daar toch toe gerekend.:Yquote:Op woensdag 27 april 2011 02:10 schreef Coos het volgende:
[..]
Als jij Flip onder de kerels schaart weet ik waar het bij jou is fout gegaan!
+1quote:Op woensdag 27 april 2011 02:09 schreef ToughLove het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:10 schreef rc_1990 het volgende:
Nu heeft Mo het wel voor elkaar dat Jo en Flip niet meer klef doen
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeeeeee, Betty heeft haar roze duster aan, dit gaat niet goedkomen......
Weer een momentje voor morgen in de show, vinden de kijkers leuk, dus meer stemmers voor joquote:Op woensdag 27 april 2011 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo wil ook zielig zijn, want dan krijg je aandacht.
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:10 schreef rc_1990 het volgende:
Mo is toch ook liev.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:10 schreef rc_1990 het volgende:
het is een beetje triest, maar ik denk dat ik ervoor zou kiezen. heerlijk rustig.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Segredo heeft nog wel een plekje in de bench over.
Straks slaat die bovenlip over de voorhoofd.quote:
Of juist wel, nu hoeft ie niet meer lepeltje lepeltje, en aan te horen dat hij snurkt, prikt met z'n elleboog, breed-uit ligt, niet wil kroelen, stinkt, vieze voeten heeft etc etc.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Straks slaat die bovenlip over de voorhoofd.
Ja sorry, moest even,quote:
en lekker een ODOL hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 02:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Of juist wel, nu hoeft ie niet meer lepeltje lepeltje, en aan te horen dat hij snurkt, prikt met z'n elleboog, breed-uit ligt, niet wil kroelen, stinkt, vieze voeten heeft etc etc.
Precies, volgens haar grjapjes deugt ie nooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Of juist wel, nu hoeft ie niet meer lepeltje lepeltje, en aan te horen dat hij snurkt, prikt met z'n elleboog, breed-uit ligt, niet wil kroelen, stinkt, vieze voeten heeft etc etc.
Tsja, die 3.5 jaar zullen we nu de komende weken wel weer tot in den treure aan moeten horen.quote:Op woensdag 27 april 2011 02:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Flip kan niet gezellig met jo doen. Nee doos, jij valt hem altijd om niks aan.
O ja begin weer over je 3,5 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |