Ze sprak 1 zin uit en karim zei opeens dat het ook allemaal niet zo erg wasquote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef Chuckster het volgende:
Karim legt het zo uitgebreid en duidelijk uit dat hij Mo spuug en spuug zat is, maar ze begrijpt het gewoon niet, domme kut is het
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch raar, hondje jankt: OOOOOO WAT ZIELIG, Mensje jankt: OOOOO , OP HAAR BEK SLAAN
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch raar, hondje jankt: OOOOOO WAT ZIELIG, Mensje jankt: OOOOO , OP HAAR BEK SLAAN
Inderdaad slappe hapquote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dat heeft ie in de brief duidelijk laten blijken hoor
Nou, hij bleef bij zijn eerdere standpunt hoor, sterk dusquote:
Mo doet dat al weken, naast haar punaniquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim legt gvd alleen maar zijn hart op tafel !
karim kan dit uitstekend alleen afquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef E.T.terBak het volgende:
Karim: winnaar SST! Hij toont ballen!
Waar is Geer nu het erop aankomt??
KARIM!!
Preciesquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
karim kan dit uitstekend alleen af
met een restje van maikquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef goofy_goober het volgende:
Flippie snapt het ook nog steeds niet, of hij doet alsof om een bruine snikkel te halen bij Mo.
De fik erin zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim legt gvd alleen maar zijn hart op tafel !
Waarom zou Gerard zich hier mee bemoeien?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef E.T.terBak het volgende:
KARIM!!
Hij moet d'r gewoon helemaal afbranden. Goed voor de kijkcijfers en voor zijn eigen hachie.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze sprak 1 zin uit en karim zei opeens dat het ook allemaal niet zo erg was
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Chuckster het volgende:
Flip staat volledig achter Mo..
Fuck jou Philip, bij deze een UI change
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Chuckster het volgende:
Flip staat volledig achter Mo..
Fuck jou Philip, bij deze een UI change
Eerder ingespeeld. Mensen willen nu weten hoe het verder tussen Mo en Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef akveor het volgende:
Al met al heeft Karim zichzelf knap uitgespeeld.
Durft ie nietquote:Op woensdag 27 april 2011 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij moet d'r gewoon helemaal afbranden. Goed voor de kijkcijfers en voor zijn eigen hachie.
En lekker voor ons nu.
Daar gaat het niet om. Geer's popu-attaque loopt nu - wat mij betreft - brokken op.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
karim kan dit uitstekend alleen af
Helaas zal Karim morgen naar huis zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef E.T.terBak het volgende:
KARIM!!
Wat een onzin. Hij doet netjes wat ie in de boekjes gelezen heeft: laat twee mensen die een conflict of iets soortgelijks hebben dat ZELF uitpraten.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:52 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Geer's popu-attaque loopt nu - wat mij betreft - brokken op.
Hij duikt: slappe hap.
Geer was tot dit moment mijn favoriet. Karim neemt nu zijn plaats in.
Hé Day, ik zag je eerder typen dat nú opstappen voor mo zou betekenen dat ze geen voet meer aan de grond zou krijgen in acteerland, is dit echt tegen haar gezegd?quote:
Ik dus ook niet, valt me enorm tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:52 schreef spikey08 het volgende:
[..]
helemaal mee eens, had dit niet van hem verwacht.
valt me helaas ook tegen van geer, hij zegt niks....quote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas zal Karim morgen naar huis zijn.
Met MaMaMo die Karim aan de lijn wil?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan die rode telefoon niet nog een keertje gaan??? Of ben ik dan te erg??
Geer was nooit mijn favoriet, hij liet Karim ook vallen als een baksteen door geen lepel wormen te vretenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:52 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Geer's popu-attaque loopt nu - wat mij betreft - brokken op.
Hij duikt: slappe hap.
Geer was tot dit moment mijn favoriet. Karim neemt nu zijn plaats in.
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:51 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Eerder ingespeeld. Mensen willen nu weten hoe het verder tussen Mo en Karim
Niet dreigen maar doen, je ui veranderen, NU!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, valt me enorm tegen
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij doet netjes wat ie in de boekjes gelezen heeft: laat twee mensen die een conflict of iets soortgelijks hebben dat ZELF uitpraten.
wrom? karim kan dit toch best zelf doenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef spikey08 het volgende:
[..]
valt me helaas ook tegen van geer, hij zegt niks....
Het lijkt ook bijna alsof ze stiekem probeert niet te glimlachen.. Maar niets is wat het lijkt...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef MargrietV het volgende:
Denk dat Mo niet eerlijk is geweest over haar gesprekken in de KvdW. Ze wil gewoon, winnen omdat Paps dan trots op haar kan zijn. Eerst klas wolvin in schaapskleding
Wat een vals mens is het he?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef Day het volgende:
dat mo zonder met d'r ogen te knipperen dúrft te beweren dat zij niet al weken drama maakt!
Drukker is het !quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef goofy_goober het volgende:
Heel verstandig van Geer dat ie zijn mond houdt. Hij wil tenslotte iedereen te vriend houden en deze vete is iets tussen Mo/Flip en Karim.
Ja, want ik heb net de kluisstanden weer aangepast...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Kan die rode telefoon niet nog een keertje gaan??? Of ben ik dan te erg??
Precies: hij doet NETJES wat hij in de boeken heeft gelezen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:53 schreef Ifa het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij doet netjes wat ie in de boekjes gelezen heeft: laat twee mensen die een conflict of iets soortgelijks hebben dat ZELF uitpraten.
ik hoop het.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé Day, ik zag je eerder typen dat nú opstappen voor mo zou betekenen dat ze geen voet meer aan de grond zou krijgen in acteerland, is dit echt tegen haar gezegd?
Geer staat ook genomineerd, het zou hem sieren als ie ook eens zijn bek opentrekt i.p.v.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef goofy_goober het volgende:
Heel verstandig van Geer dat ie zijn mond houdt. Hij wil tenslotte iedereen te vriend houden en deze vete is iets tussen Mo/Flip en Karim.
Kan iemand een compilatie maken vanaf de eerste keer dat Maik het huis uit moest.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:55 schreef Day het volgende:
dat mo zonder met d'r ogen te knipperen dúrft te beweren dat zij niet al weken drama maakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |