Trustequote:Op woensdag 27 april 2011 01:17 schreef Stability het volgende:
lieffies, ik ga mn bed in...tot morgen allemaal ...ff tv kijken nog en dan slapen
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Truste Stabbie!![]()
Vind het super hoe flip het nu voor mo opneemt.
Smerig spelletje.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef afca_oc het volgende:
Sharon onttrekt zich van alle aandacht.. oprecht of tactisch?
Flip moet dat doenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef willllll het volgende:
als moniek denkt dat ze gelijk heeft waarom zoekt ze vanavond de rest niet op dan
doet ze wel!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef willllll het volgende:
als moniek denkt dat ze gelijk heeft waarom zoekt ze vanavond de rest niet op dan
Bianca??quote:Op woensdag 27 april 2011 01:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan halveer ik je kluis."
Karim: "HAHAHAHAHAHAHA"
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan sta je donderdag genomineerd."
Karim: "HAHAHAHAHAHAHA"
De Stem: "Karim, als je de brief niet schrijft, dan halen we Bianca terug."
Karim: "OK, OK, OK, OK, u wint."
Tactisch denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef afca_oc het volgende:
Sharon onttrekt zich van alle aandacht.. oprecht of tactisch?
en toen negeerde iedereen haar, terechtquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef danilel het volgende:
[..]
doet ze wel!
ze ging er net ook buiten bij staan, toen jo weer even haar hysterie momentje pikte
Want nu kotsen we haar helemaal uit. Slaan doe ik nietquote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef willem67 het volgende:
Alles is gewoon een poging van de regie om Monique weer in een goed daglicht te plaatsen, over 3 weken is de show over en moeten ze allemaal weer naar buiten.
Dat is ook de reden dat Mo nu niet weg mag alleen pakt het helemaal verkeerd uit.
Tsja maar ze had ook nog meer vol kunnen houden, en zelf sanctie/nominatie te nemen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Zo, flip heeft sharon ook snel omgeluld. Eerst vond ze het niet eerlijk en nu?![]()
Aha, mo heeft aangeboden om op de nominatiestoel te gaan zitten maar dat mocht niet.
heeft ze naar eigen zeggen niet bij stil gestaanquote:Op woensdag 27 april 2011 01:23 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja maar ze had ook, nog meer vol kunnen houden en zelf sancite/nominatie te nemen.
Ame Karimquote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
Karim lijkt echt helemaal van het padje af hierdoor.
logisch toch het is gewoon niet eerlijk gegaanquote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
het zou saai zijn als iedereen hetzelfde wasquote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
gelul, waar een wil is ga je weg
ik ben een paar keer opegstapt tijdens het werk
ben zelfs weggelopen tijdens een sollicitatie
Limburgse humor zeker van je.quote:
Die kent niet zo'n vrouwen als Moquote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Urb het volgende:
Alsof het daarom gaat, seriously.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef spikey08 het volgende:
bah, philip, wat val jij me tegen. ga lekker neuken met moneuk!!!
door de stem zo in werking gezet!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:25 schreef willllll het volgende:
[..]
logisch toch het is gewoon niet eerlijk gegaan
hoop een slechte triller!!!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:22 schreef Coos het volgende:
Het lijkt wel of Karim maar gelijk aan een heel boek over Mo is begonnen.
het zou idd saai zijn als mo blijftquote:Op woensdag 27 april 2011 01:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
het zou saai zijn als iedereen hetzelfde was
maar dan met een steen erop en een kruisquote:
Van die date hoeren volgens mijquote:Op woensdag 27 april 2011 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Limburgse humor zeker van je.![]()
ipv dat je het effe uitlegd.
Ja, klopt. Hier nog 1.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef suzi1 het volgende:
gelul, waar een wil is ga je weg
ik ben een paar keer opegstapt tijdens het werk
ben zelfs weggelopen tijdens een sollicitatie
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Day het volgende:
Ik snap Flip nu helemaal. Tuurlijk wil hij met Mo naar de finale, daar wint hij gegarandeerd van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |