abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 april 2011 @ 00:21:05 #1
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_96026677

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

[ Bericht 0% gewijzigd door Crutch op 27-04-2011 03:09:17 ]
Je moeder is een hamster
  woensdag 27 april 2011 @ 00:22:00 #2
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96026717
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef Raggingbull het volgende:
Het niet tonen van emotie's is wat anders dan ze niet begrijpen.
Geen traan laten bij een graf is nogal extreem. Sowieso is het niet handig in dergelijke extremen te denken.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef minnemin het volgende:
Ik zal even wat bekennen. Ik word nogla moe van het telkens zoeken naar een man. Realiseer ik me nu. Ik wil er niet meer zo mee bezig zijn, maar als ik dat niet ben, voel ik me superminderwaardig en alleen en ongeliefd, en raak ik weer krankjorum van geen aanraking.

Pffft ik weet het even niet meer.
Tja. Als je dergelijke wanhopigheid uitstraalt dan voelen kerels dat net zo goed aan. En dan ben je op z'n best dus gewoon neukmateriaal. IMHO ben je niet aan een relatie toe zonder dat je het gevoel hebt dat je zonder relatie ook een prima leven hebt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 27 april 2011 @ 00:24:19 #3
118585 Crutch
pi_96026807
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Tja. Als je dergelijke wanhopigheid uitstraalt dan voelen kerels dat net zo goed aan. En dan ben je op z'n best dus gewoon neukmateriaal. IMHO ben je niet aan een relatie toe zonder dat je het gevoel hebt dat je zonder relatie ook een prima leven hebt.
Nou.. sort of... denk ik.
Je mag wel een beetje onbereikbaarheid uitstralen, maar je hoeft er geen volledige onafhankelijkheid bij uit te stralen.

Lijkt mij...
Je moeder is een hamster
pi_96026821
Ha, een nieuwe OP! Is er nog wat gebeurd vandaag?
pi_96026844
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik ken het gevoel, het is super vervelend dat verlangen en als het dan niet lukt ga je je minderwaardig en ongeliefd voelen inderdaad, elk gesprek dat je voert met iemand voel je je de mindere.

Jij klinkt net als ik behoorlijk wanhopig :)
volgens mij ben ik al sinds mijn 13e bezig met gesetteld raken. dan is pas alles goed. ik wil zo ook niet meer door.
  woensdag 27 april 2011 @ 00:25:31 #6
118585 Crutch
pi_96026852
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef _pillow_ het volgende:
Ha, een nieuwe OP! Is er nog wat gebeurd vandaag?
http://www.nu.nl

Sorry, inkoppertje. :P
Je moeder is een hamster
pi_96026932
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Crutch het volgende:

[..]

Nou.. sort of... denk ik.
Je mag wel een beetje onbereikbaarheid uitstralen, maar je hoeft er geen volledige onafhankelijkheid bij uit te stralen.

Lijkt mij...
Dat! Dat! Wat is nou het verschil tussen onbenaderbaar en eigen leven leiden?
  woensdag 27 april 2011 @ 00:28:36 #8
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96026980
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef minnemin het volgende:
Nou, daadwerkelijk het idee hebben dat je het prima doet zonder relatie zou nogal helpen :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_96026983
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef minnemin het volgende:

[..]

volgens mij ben ik al sinds mijn 13e bezig met gesetteld raken. dan is pas alles goed. ik wil zo ook niet meer door.
Ik heb dat vanaf mijn 18de ik weet zeker als ik gewoon wat vriendinnen had gehad in de leeftijd 16 - 23 ofzo dat ik nu een prima leven had geleid want toen had ik dat verlangen al heel erg.
Ik word er zelf ook heel moe van maar ik kan nergens anders meer aan denken ;) Alles lijdt er nu onder. Het moet inderdaad een keer afgelopen zijn!
  woensdag 27 april 2011 @ 00:29:08 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96027005
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Maar jij reed toch ook wel eens rond in de dure patser wagen van je vader kan ik me nog herinneren? Kreeg je dan ook aandacht?

nee, waarschijnlijk omdat mijn instelling in het leven gewoon verkeerd is
quote:
Ik heb een paar keer in mijn vaders Audi gereden en ja ik ging ook de binnenstad in en je krijgt inderdaad veel aandacht maar ik schaamde me ik maakte weer snel dat ik wegkwam , was bang voor wat die chicks dachten, durfde ze niet aan te kijken. Dit doe ik dus nooit meer.
ja precies, dat heb ik dan dus ook.
zo snel mogelijk weggaan van de auto ook als je uitstapt, en 'hopen' dat je niet gezien wordt.

maar je ziet wel mensen ietsjes meer kijken.

maar er gebeurd uiteraard nooit wat. en als er wat gebeurd is het niet iemand waar je op hoopt(middelbare leeftijd vrouwen, die mede mercedes rijder zijn)
(zakenmannen die zich geintimideert voelen door een 19 jarige, die er voor de rest slonsig uitziet)

dat soort dingen

oh en met de mercedes c amg (sportieve auto), als je dan plankgas gaf, dan ging hij best snel.
verlengde mercedes S (zakenauto) kon dat ook wel maar was meer een wolf in schaapskleren
  woensdag 27 april 2011 @ 00:29:37 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96027041
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef mylifeisgrey het volgende:
(zakenmannen die zich geintimideert voelen door een 19 jarige, die er voor de rest slonsig uitziet)
Waarom zou hij zich geintimideerd voelen door een 19-jarige?
  woensdag 27 april 2011 @ 00:29:38 #12
341159 WinterBreeze
blaast zachtjes in je nek
pi_96027042
quote:

[..]

Respectievelijk het verschil tussen niemand om je heen willen en niemand nodig hebben.
Dat, of ik heb het verkeerd gelezen.
pi_96027118
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik heb dat vanaf mijn 18de ik weet zeker als ik gewoon wat vriendinnen had gehad in de leeftijd 16 - 23 ofzo dat ik nu een prima leven had geleid want toen had ik dat verlangen al heel erg.
Ik word er zelf ook heel moe van maar ik kan nergens anders meer aan denken ;) Alles lijdt er nu onder. Het moet inderdaad een keer afgelopen zijn!
Ja potverdomme Richard, fok die stomme vrouw! Nou ja niet echt dan :P

Fok die stomme man! Allemaal idioten! BWUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
pi_96027129
Jongens. Ik ga foto's in mijn fobo zetten. Eindelijk, ik ga de stap zetten na lang nadenken.
pi_96027153
GAAF
pi_96027168
quote:

[..]

Hoe zie je er eigenlijk uit? Lijkt me toch wel behoorlijk belangrijk als vrouw. Dat je voldoende bevestiging krijgten dus makkelijker hard to get kan spelen.
Volgens mij is het in jouw situatie behoorlijk moeilijk om onbereikbaarheid uit te stralen als het verlangen er zo erg is probeer die rol dan maar eens vast te houden.
pi_96027173
Stelletje sukkels, ineens allemaal bezoekers erbij. :P

I'm gone! ;)
  woensdag 27 april 2011 @ 00:33:19 #18
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96027180
quote:

[..]

Ben jij onzeker? ik zie meiden die eigenljik onzeker zijn en daardoor weinig zeggen. Maar voor anderen hebben zij een uitsraling van behoudenheid en onbereikbaarheid. Alsof ze eigenlijk met rust gelaten wilen worden terwijl dat juist niet zo is. als jeje daarin herkent moet je als meisje vooral iets spontaner worden. Als een jongen lacht teruglachen. Dan weet je vast niet hoeveel jongens je opeens moet wegslaan. Geef ze een klein lachje en ze denken dat er meer in zit. En dat laatste is ook positief interpreteerbaar en dus niet alleen om de sex enzo.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_96027229
nou Schenk ik ga in de overdrive. overcompensatie enzo.
pi_96027268
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef minnemin het volgende:
nou Schenk ik ga in de overdrive. overcompensatie enzo.
Ja, fuck. Als je het te gaat doen, dan schrik je de meeste jongens af. :')
pi_96027272
Ah. Dit kan eigenlijk niet eh :)
pi_96027294
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:36 schreef iwannabehigh het volgende:
Ah. Dit kan eigenlijk niet eh :)
:?
pi_96027323
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Jongens. Ik ga foto's in mijn fobo zetten. Eindelijk, ik ga de stap zetten na lang nadenken.
Waarom eigenlijk?
pi_96027334
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

:?
Ik doelde op de foto die ik had geplaatst.

Waarom minnemin?! :O
  woensdag 27 april 2011 @ 00:38:47 #25
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_96027374
quote:
7s.gif Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom eigenlijk?
Vindt 'ie grappig omdat mensen dan gaan kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')