Ik ook, maar ieder uur hier posten dat het zo kut is dat PSN eruit ligt hoeft ook weer nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Tsja, vind het wel interessant om de ontwikkelingen een beetje bij te houden hierover.
Je moet ergens je frustratie botvieren he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ook, maar ieder uur hier posten dat het zo kut is dat PSN eruit ligt hoeft ook weer niet
Ja tijd om die single player backlog weer wat in te krimpen. Ik ben bezig met Final Fantasy XIII en Donkey Kong Country Returns.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Pheno het volgende:
Ach, typo is zo gemaakt.
En voor de rest heb ik weer eens tijd om andere dingen te gamen
Ja dat is een nieuwe feature. Erg handigquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef delano.888 het volgende:
WTF? Ben ik nou gek of komt dit topic automatisch in myat nadat ik het vorige topic heb gevolgd?
Nieuwe feature die ik nog niet kende? Tof!
Dat is wel erg hard van stapel lopen denk ik... Eventuele financiėle schade is wel gedekt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb dus mijn ING Creditcard geregistreerd aldaarIs neem ik aan wijsheid om deze te laten blocken en een nieuwe aan te vragen?
Kut bagger amateurs bij Sony.
Beetje overdreven, weet je hoeveel klanten psn heeft? (nee ik ook niet, maar veel) de kans dat jij gehackt word is 1 op de miljoen ofzo? En als t dan toch gebeurt kan je t zo terug claimen bij je bank hoor, dat is t voordeel van een CC.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb dus mijn ING Creditcard geregistreerd aldaarIs neem ik aan wijsheid om deze te laten blocken en een nieuwe aan te vragen?
Dit is zeker verstandig, of iniedergeval bij ING laten weten dat je een ander kaartnummer wilt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe willen ze checken of het misbruik is als ze al je persoonlijke informatie ook hebben? Je naam, adres, postcode, geboortedatum enz.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Pheno het volgende:
Hoezo zou je dat blokkeren? Bij misbruik melding maken en het bedrag wordt gestorneerd.
Waarschijnlijk niet, maar ze hebben wel het wachtwoord van je PSN account & je email adres. En je geheime vraag/wachtwoord..quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef Gemaskerde het volgende:
Stel je hebt wel eens ingelogd via psnbrowser op hotmail etc., dan zullen ze dat misschien ook wel hebben? Of is dat misschien te veel van het goede..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, m'n vertrouwen in Sony is wel erg geschaad nou.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze hebben wel het wachtwoord van je PSN account & je email adres. En je geheime vraag/wachtwoord..
Mochten ze het willen dan kunnen ze dat hacken als je dat enigszins hetzelfde hebt als op hotmail of een andere site.
Tevens als ze m'n PSN wachtwoord hebben, kunnen zij mij die dan even geven? Ben hem zelf namelijk vergetenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze hebben wel het wachtwoord van je PSN account & je email adres. En je geheime vraag/wachtwoord..
Mochten ze het willen dan kunnen ze dat hacken als je dat enigszins hetzelfde hebt als op hotmail of een andere site.
De veiligheidscode op je pas? Die je volgens mij overal moet invullen? Sterker nog, ik heb zelf ooit ergens wat besteld en laten storneren, ging ook zonder problemen en ook geen vragen van de cc-company.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit is zeker verstandig, of iniedergeval bij ING laten weten dat je een ander kaartnummer wilt.
Ze hebben alle informatie van alle accounts in principe.
[..]
Hoe willen ze checken of het misbruik is als ze al je persoonlijke informatie ook hebben? Je naam, adres, postcode, geboortedatum enz.
Hm bij misbruik voordat ik iets meld max. voor 50 euro aansprakelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Pheno het volgende:
Hoezo zou je dat blokkeren? Bij misbruik melding maken en het bedrag wordt gestorneerd.
Nou dat mag ik hopen dan. Die 50 Euro kan ik wel lijden mocht het er van komenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Shodan het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat je binnenkort een nieuw creditcard met ander nummer krijgt, al was het om misbruik uit te sluiten. Sony heeft waarschijnlijk eerst de creditcard firma's geļnformeerd en is dan pas publiek gegaan. Dit is trouwens het grootste geval van identity theft ooit, en zal zeker verregaande gevolgen hebben, ook voor andere partijen.
Hoe is dat mogelijk, dat hebben we toch nooit moeten invullen?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zeker dįt er gegevens zijn gestolen. Men sluit het alleen niet uit.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Shodan het volgende:
Dit is trouwens het grootste geval van identity theft ooit
Sony is en blijft een commercieel bedrijf. Natuurlijk vinden ze klantenbinding belangrijk en deze hack vinden zij ook zwaar kut. Maar die denken ook verder in de zin van: mensen blijven toch wel playstations etc kopen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Damn, m'n vertrouwen in Sony is wel erg geschaad nou.
Heeft helemaal gelijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef CaptainObvious39 het volgende:
http://forums.sarcasticga(...)645846&postcount=734
Deze man
Het zou het minste zijn (in geval dat het echt mis zit). Je kunt niet vanuit gaan dat 77 miljoen gebruikers allemaal hun gegevens gaan aanpassen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
Nou dat mag ik hopen dan. Die 50 Euro kan ik wel lijden mocht het er van komen
Dat is wel waar, maar het feit dat men het niet heeft uitgesloten doet mij het ergste vrezen. Ik heb mijn reactie aangepast, dank voor de feedback.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef Aether het volgende:
Het is nog steeds niet zeker dįt er gegevens zijn gestolen. Men sluit het alleen niet uit.
Snap er geen reet van, alleen dat het schijnbaar een simpele aanval was.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef Aether het volgende:
[..]
PlayStation Network Log Of Hacker Leaked!
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef Aether het volgende:
[..]
PlayStation Network Log Of Hacker Leaked!
Kan het niet zijn dat andere hackers het lek ontdekten door deze ''amateur''?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Een hacker die PSN naar de grond krijgt en vervolgens zijn eigen IP achter laat. Kom op, zo makkelijk kan het toch niet zijn
Het kunnen heel veel dingen zijn maar zoals het op die site staat beschreven slaat echt als een lul op een drumstel. Al was het een knap 14 jarig scriptkind, hij heeft daar echt niet zijn IP adres op een presenteerblaadje achtergelatenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:59 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat andere hackers het lek ontdekten door deze ''amateur''?
Kun je 'verdachte mails' even wat verder specificeren?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Echtjammer het volgende:
Na aanleiding van een aantal verdachte mails en vragen na mijn creditcard via mail en ook het lezen van het bericht op de FP.
Is het mogelijk Sony voor het gerecht te nemen voor het niet veilig om gaan met mijn gegevens ?
Alvast bedankt.
Dit zal wellicht mogelijk zijn als je er schade van ondervind, maar dat zal zich allemaal nog moeten uitwijzen. Het zal in dat geval niet zijn dat jij persoonlijk Sony aanklaagt, maar dat er een collectieve aanklacht en schadevergoedingseis komt van alle benadeelde. Maar nogmaals, dat moment is, als het er al aankomt, nog ver weg.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:24 schreef Echtjammer het volgende:
Na aanleiding van een aantal verdachte mails en vragen na mijn creditcard via mail en ook het lezen van het bericht op de FP.
Is het mogelijk Sony voor het gerecht te nemen voor het niet veilig om gaan met mijn gegevens ?
Alvast bedankt.
"quote:Op woensdag 27 april 2011 01:38 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Kun je 'verdachte mails' even wat verder specificeren?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de GMail account van mijn PSN account bekeken en ik heb niet eens een waarschuwings mail.
In ieder geval niet reageren, eventueel mailtje bewaren/uitprinten.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:43 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
"
IMPORTANT NOTICE
We have just charged your credit card for money laundry service in amount of $299.99 because you are either bought inappropriate game content or deal with dirty money.
If your feel this transaction was made by mistake please contact us.
BLA BLA BLA BLA BLA
-Mijn gevegevens-
"
Ziet er allemaal nep uit maar vertrouw het niet.
Dat lijkt mij ook niet. Zal wel een zombie-PC zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:05 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Het kunnen heel veel dingen zijn maar zoals het op die site staat beschreven slaat echt als een lul op een drumstel. Al was het een knap 14 jarig scriptkind, hij heeft daar echt niet zijn IP adres op een presenteerblaadje achtergelaten
http://creditcardervaring(...)er-de-playstation-3/quote:Sony verstuurd illegaal creditcard gegevens over de PlayStation 3
Afgelopen dinsdag 15 februari is het een anonieme hacker gelukt om te achterhalen welke gegevens er vanaf de PlayStation 3 naar de servers van Sony in America en Japan worden verstuurd. Meest opvallend was dat naast een grote hoeveelheid andere gegevens ook de creditcard gegevens werden verstuurd naar Sony.
Sony breekt hiermee een aantal Europese wetten. Niet alleen mogen creditcard gegevens niet verstuurd worden zonder uitdrukkelijke toestemming van de eigenaar, de gegevens worden ook nog eens verstuurd zonder dat ze zijn versleuteld. Hiermee zijn de gegevens in principe te kapen door kwaadwillende hackers.
Uhm, zo raar is dat toch niet, je vult het in en er staat bij dat die gegevens op te slaan zijn op PSN? Hoe uitdrukkelijk wil je het hebbenquote:Meest opvallend was dat naast een grote hoeveelheid andere gegevens ook de creditcard gegevens werden verstuurd naar Sony.
Sony breekt hiermee een aantal Europese wetten. Niet alleen mogen creditcard gegevens niet verstuurd worden zonder uitdrukkelijke toestemming van de eigenaar,
Niks gezien hier hoor? (rtl 4 nieuws net helemaal gezien)quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
http://creditcardervaring(...)er-de-playstation-3/
Serieus bericht..quote:Sony verstuurd illegaal creditcard gegevens over de PlayStation 3
Het is een letterlijk gekopieerd bericht van een andere site.quote:
Ik gebruik ook alleen maar Xboxlive points cars en van die ituneskaartjes ipv CC.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Ixnay het volgende:
Ben trouwens achteraf wel blij dat ik altijd als een n00b met die PSN cards krediet op mijn account gezet heb en dat niemand iets van mijn creditcard afweet.
Dan moet je toch echt beter kijken, het was er gewoon op, met prachtige ps3-controller als achtergrondquote:Op woensdag 27 april 2011 08:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Niks gezien hier hoor? (rtl 4 nieuws net helemaal gezien)
Je maakt het nu wel heel klein.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef voederbietel het volgende:
Meer dan wat ongemak krijg je gewoon niet als PSN klant.
Kloptquote:
Dat is idd wel heel bagataliseren zeg. Ik ken genoeg mensen die in hun gmail mail van jįįren (moeten) bewaren en daarin ook gevoelige informatie hebben staan.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef voederbietel het volgende:
Waarom is iedereen nou zo paniekerig over die e-mail adressen? Er is echt niemand geļnteresseerd in die gegevens om het wachtwoord van je PSN-account in te vullen icm je e-mail adres in de hoop dat ze dan je mail kunnen lezen. Typisch weer een gevalletje van een massa die spontaan bang word voor 'ze' .
Het enige ongemak wat je hiervan kan krijgen is dat er geld van je CC afgeboekt word. In dit geval bij je de CC maatschappij en krijg je je geld terug.
Als hackers willen dan kunnen ze ook echt wel xbox live hacken hoor. Alles is te hacken.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat PSN trouwens net zo goed beveiligd als Xbox Live? Omdat je daar voor betaald en PSN niet zit daar misschien verschil in ofniet?
Dan zit je wel redelijk goedquote:Op woensdag 27 april 2011 10:15 schreef nl_DeGeKsTe_87 het volgende:
gelukig heb ik altijd die kaarten met tegoed op me acount gezet...... en gewone acounts gaan ze tog niet gebruiken of de ww veranderen ofzo??veder doe ik nooit wat via de pc of internet met de bank dus dat is veder geen probleem toch?? hoop dat ut snel gefixt is.... de groete
quote:Op woensdag 27 april 2011 10:08 schreef AQuila360 het volgende:
Is dat PSN trouwens net zo goed beveiligd als Xbox Live? Omdat je daar voor betaald en PSN niet zit daar misschien verschil in ofniet?
yooo thanks man! je wordt er tog wel un beetje bang voor als je alles zo hier leest, dat is ook waarom ik dat niet doe, bankzaken via pc of psn of andere dingen ik wil dat risico gewoon simpelweg niet lopen.......quote:Op woensdag 27 april 2011 10:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan zit je wel redelijk goed
Groeten,
Waarom niet?quote:
Tof als iedereen dat gaat doenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:30 schreef Misan het volgende:
Zoooo CC geblokkeerd, binnen vijf werkdagen heb ik een nieuwe
Dus die ABN fraude vertelde je dat je wat ongemak moet doorstaan om er mogelijkheid is dat hackers je cc hebben, dat zei ik toch ook? Zodra er geld afgeschreven word, trek jij aan de bel, zorg de cc maatschappij ervoor dat dat geld niet afgeschreven word en krijg je het weer terug. Dat versta ik onder ongemak.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Dat is idd wel heel bagataliseren zeg. Ik ken genoeg mensen die in hun gmail mail van jįįren (moeten) bewaren en daarin ook gevoelige informatie hebben staan.
Qua creditcard is het niet "wat ongemak". Net gebeld met ABN fraude en het PSN verhaal is bekend daar. Ze raadden aan om de transacties in de gaten te houden en aan de bel te trekken zodra er een frauduleuze transactie is gedaan.
Aangezien ik volgende maand op vakantie ben in Mexico en niet de transacties kan nakijken en niet voor het risico "wat als" te staan, heb ik maar kostenloos een nieuwe creditcard aangevraagd.
En de angst voor "ze" is dat niet, maar als je "ze" alleen al de kans ontneemt is dat jezelf in bescherming nemen.
In je mail kunnen wachtwoorden staan voor bijvoorbeeld je bank.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus die ABN fraude vertelde je dat je wat ongemak moet doorstaan om er mogelijkheid is dat hackers je cc hebben, dat zei ik toch ook? Zodra er geld afgeschreven word, trek jij aan de bel, zorg de cc maatschappij ervoor dat dat geld niet afgeschreven word en krijg je het weer terug. Dat versta ik onder ongemak.
En denk je nou echt dat die hackers ieder wachtwoord van een PSN account gaan invullen bij het het e-mail adres gekoppeld aan die account in de hoop dat ze die gevoelige informatie op je g-mail kunnen kapen? Wat kan er trouwens in je g-mail staan wat voor enige waarde is voor een hacker?
Mensen moet niet zo paniekerig doen als het gaat over informatie die op straat komt te staan. Ik ben het er mee eens dat het heel erg is dat dit kon gebeuren en Sony heeft wat uit te leggen, maar alsnog, is voor Jan met de korte achternaam, geen rede tot paniek omdat hij simpel weg niet interessant is voor een hacker.
Zoals ik dus al aangaf, ben ik niet altijd in staat om te kijken welke transacties gedaan zijn, vandaar maar een nieuwe aangevraagd. Rampscenario: op vakantie zijn, proberen je cc te gebruiken en ff niet kunnen betalen lijkt me meer als een klein ongemak. Maar goed, ieder zn mening over dit verhaal..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus die ABN fraude vertelde je dat je wat ongemak moet doorstaan om er mogelijkheid is dat hackers je cc hebben, dat zei ik toch ook? Zodra er geld afgeschreven word, trek jij aan de bel, zorg de cc maatschappij ervoor dat dat geld niet afgeschreven word en krijg je het weer terug. Dat versta ik onder ongemak.
En denk je nou echt dat die hackers ieder wachtwoord van een PSN account gaan invullen bij het het e-mail adres gekoppeld aan die account in de hoop dat ze die gevoelige informatie op je g-mail kunnen kapen? Wat kan er trouwens in je g-mail staan wat voor enige waarde is voor een hacker?
Mensen moet niet zo paniekerig doen als het gaat over informatie die op straat komt te staan. Ik ben het er mee eens dat het heel erg is dat dit kon gebeuren en Sony heeft wat uit te leggen, maar alsnog, is voor Jan met de korte achternaam, geen rede tot paniek omdat hij simpel weg niet interessant is voor een hacker.
Maar je denkt toch niet serieus dat een hacker de informatie van 70 miljoen mensen gaat doorspitten om via de rekening van een nuts-bedrijf de inlog gegevens van iemand gaat achterhalen om op die manier geld af te kunnen schrijven van je bank rekening? Dat is te omslachtig.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:02 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Zoals ik dus al aangaf, ben ik niet altijd in staat om te kijken welke transacties gedaan zijn, vandaar maar een nieuwe aangevraagd. Rampscenario: op vakantie zijn, proberen je cc te gebruiken en ff niet kunnen betalen lijkt me meer als een klein ongemak. Maar goed, ieder zn mening over dit verhaal..
En in mijn vakgebied heb ik collega's die genoeg aan gevoelige informatie in de mail kunnen hebben staan zoals nog meer wachtwoorden voor alle aanmeldingen die je hebt gedaan, denk aan je telefoonmaatschappij, kabelprovider, gas en licht, enz enz. Kortom alle diensten met internetfunctionaliteiten waarvoor een wachtwoord wordt gevraagd stuurt vaak een bevestiging of heeft een "wachtwoord" vergeten optie, die ze, precies, naar je emailadres sturen.
En volgens mij was jij degene die kwaadwillenden als "ze" bestempelde. Dat dat tergend is ben ik met je eens.
Ja en dan, gaat deze hacker 70 miljoen PSN wachtwoorden combineren van de 70 miljoen gekoppelde e-mail adressen in de hoop dat iemand z'n inlog gegevens van de bank in z'n in-box heeft staan, vervolgens 70 miljoen keer probeert in te loggen op een bank en wat geld over te schrijven?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:42 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
In je mail kunnen wachtwoorden staan voor bijvoorbeeld je bank.
En nee, niet bij mij.. Maar bij andere vast wel
Dit dus. En bij anderen banken ook niet neem ik aan.quote:Op woensdag 27 april 2011 10:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Weet niet hoe het bij andere banken is maar bij de ING gaan zulke dingen NOOIT via email.
Nee klopt, in principe zou het kunnen maar in de praktijk gaan we er allemaal heel weinig van merken.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar je denkt toch niet serieus dat een hacker de informatie van 70 miljoen mensen gaat doorspitten om via de rekening van een nuts-bedrijf de inlog gegevens van iemand gaat achterhalen om op die manier geld af te kunnen schrijven van je bank rekening? Dat is te omslachtig.
Dat je een nieuwe credit card aanvraagt omdat je op vakantie gaat geef ik je groot gelijk in, ik zou ook niet voor een verrassing willen staan aan de andere kant van de wereld.
De enige echte waarde die deze gegevens hebben zijn voor spam doeleinde en misschien een verdwaalde afschrijving van een creditcard.
Straks stuurt Sony brieven naar gebruikers die een 2e of 3e PSN in de VS of Japan hebben en Pizza Hut en 90210 als adres gebruikt hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 10:51 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Weet niet hoe het bij andere banken is maar bij de ING gaan zulke dingen NOOIT via email.
Jawel en voordat ze al die hashes hebben ontsleuteld zijn we wel even verder. Net zoals wat hier boven al is gezegd, ze gaan echt niet proberen om bij 70 miljoen gebruikers in te breken in hun mailboxquote:Op woensdag 27 april 2011 11:56 schreef Basp1 het volgende:
Ik had altijd begrpen dat als je het goed beveiligd je nooit het wachtwoord zelf op slaat maar een andere code reeks die eruit rolt als je dat wachtwoord gebruikt. Wanneer men dan die lijst vindt kan men er niets mee en als je een nieuw wachtwoord nodig hebt vraag je dat aan en maak je een nieuwe aan. Maar PSN heeft dus niet eens deze beveilingslaag ingebouwd?
Dat weten we niet. Waarschijnlijk is die er wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:56 schreef Basp1 het volgende:
Ik had altijd begrpen dat als je het goed beveiligd je nooit het wachtwoord zelf op slaat maar een andere code reeks die eruit rolt als je dat wachtwoord gebruikt. Wanneer men dan die lijst vindt kan men er niets mee en als je een nieuw wachtwoord nodig hebt vraag je dat aan en maak je een nieuwe aan. Maar PSN heeft dus niet eens deze beveilingslaag ingebouwd?
De officiele verklaring is dat ze pas maandag wisten wat er allemaal buit was gemaaktquote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Mijn PS3 gaat naar marktplaats. De misselijkmakende houding van Sony en de arrogantie van ze, heeft me doen besluiten ze niet meer te steunen. Gewoon hun bek stijf dicht houden op het moment dat ze het juist METEEN moeten doorvertellen aan hun cleintele en devs....
Idioten.
Ik ga terug naar de 360. Ben er he-le-maal klaar mee.
Daarbij is een downtime van een week, gratis of niet, gewoonweg NIET acceptabel.
okquote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Mijn PS3 gaat naar marktplaats. De misselijkmakende houding van Sony en de arrogantie van ze, heeft me doen besluiten ze niet meer te steunen. Gewoon hun bek stijf dicht houden op het moment dat ze het juist METEEN moeten doorvertellen aan hun cleintele en devs....
Idioten.
Daarbij is een downtime van een week, gratis of niet, gewoonweg NIET acceptabel.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Idioten.
Ja, daar zullen de juridisch adviseurs wel voor gezorgd hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
De officiele verklaring is dat ze pas maandag wisten wat er allemaal buit was gemaakt
Idioten.
Ik wil hem wel overkopen met mijn CC, zeg ik daarna tegen de Visa dat ik hem helemaal niet heb gekocht!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Idioten.
De hacker heeft ook nog eens al jouw gegevens gekoppeld aan het e-mailadres. In de VS zijn ze vooral bang dat een hacker gebruikers gaat vragen naar hun social securitynummer, dan kunnen zij krediet aanvragen op andermans naam.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:49 schreef voederbietel het volgende:
Waarom is iedereen nou zo paniekerig over die e-mail adressen? Er is echt niemand geļnteresseerd in die gegevens om het wachtwoord van je PSN-account in te vullen icm je e-mail adres in de hoop dat ze dan je mail kunnen lezen. Typisch weer een gevalletje van een massa die spontaan bang word voor 'ze' .
Het enige ongemak wat je hiervan kan krijgen is dat er geld van je CC afgeboekt word. In dit geval bij je de CC maatschappij en krijg je je geld terug.
Ja dat is duidelijk gezegd uit juridische overwegingen. Uit Amerikaanse wetten bleek dat Sony "direct" hun klanten op de hoogte had moeten stellen, maar dat lijkt niet gebeurd te zijn. Ze hadden het systeem al een week eerder down gehaald, dus ze wisten het toen echt al wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:35 schreef Tain het volgende:
[..]
De officiele verklaring is dat ze pas maandag wisten wat er allemaal buit was gemaakt
Idioten.
MW2 ja, XboxLive zelf draait nog gewoon.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
Ook Xbox Live geteisterd door Phishing
Daaaaaag
Klopt, nog.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
MW2 ja, XboxLive zelf draait nog gewoon.
quote:
Zolang het netwerk op zn aarsch ligt, kan niemand er wat mee.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach, ik hoop dat XBL gewoon blijft draaien. Heb het zelf niet, maar vind het best kut dat m'n gegevens wellicht misbruikt kunnen worden, gun dit zelfs die smerige xboxspelers niet...
Xbox live werkt gewoon nog. En phishing gebeurd overal zo'n beetje... dus je Xbox bash lukt niet echt...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
Daaaaaag
PITCHFORKS! REVOLUTION!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:32 schreef Pino0 het volgende:
Dat hij zijn PS3 verkopen, snap ik opzich wel.
Dat sony pas nu zijn smoel opentrekt en dat ze 5 na dagen met experts van buitenaf pas het probleem hebben kunnen ontdekken, is te triest voor woorden.
Wat een stelletje prusters, en maar aan komen met; we thank you for your patience. Flikker nou toch is op. Zie de godverdomme waarheid maar is onder ogen.
Mongooltjes.
Dit rotweer buiten ook niet. En bellen in de auto ook niet. En die stapel wasgoed op mijn strijkplank ook niet. Wat wil je? Een gehackt medium gebruiken? Lekker handig, nu hebben ze nog enigszins overzichtelijke logging en dergelijke. Als je nu mensen gewoon toelaat is de speld in de hooiberg nog groterquote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Zo zeg. Ben je nu opgelucht en is je e-piem0l weer een stuk gegroeid?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:32 schreef Pino0 het volgende:
Dat hij zijn PS3 verkopen, snap ik opzich wel.
Dat die sony pas nu zijn smoel opentrekt en dat ze 5 na dagen met experts van buitenaf pas het probleem hebben kunnen ontdekken, is te triest voor woorden.
Wat een stelletje prusters, en maar aan komen met; we thank you for your patience. Flikker nou toch is op. Zie de godverdomme waarheid maar is onder ogen.
Mongooltjes.
Dat moet na Fukushima toch geen probleem meer zijn.quote:Mongooltjes.
Dat is toch geen mass hacking? Nu zijn de details van meer dan 70+ miljoen users bekend bij hacker(s).quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Netsplitter het volgende:
Daaaaaag
Beste post in dit topic!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Dat moet na Fukushima toch geen probleem meer zijn.
Je snapt denk ik wel wat ik bedoel. Een hoop mensen zijn op sociaal gebied afhankelijk van online play. De afgelopen dagen was het sowieso te warm om echt te kunnen gamen. Single of multiplayer, maar als je niet ergens vanuit kan gaan, dan zakt het vertrouwen toch wel een beetje in.quote:
Dat zou best handig zijnquote:Op woensdag 27 april 2011 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit rotweer buiten ook niet. En bellen in de auto ook niet. En die stapel wasgoed op mijn strijkplank ook niet. Wat wil je? Een gehackt medium gebruiken? Lekker handig, nu hebben ze nog enigszins overzichtelijke logging en dergelijke. Als je nu mensen gewoon toelaat is de speld in de hooiberg nog groterZe willen die eikel die dit gedaan heeft te pakken krijgen en het platform weer veilig maken. Dat is mij wat downtime waard
Ondanks Mortal Kombat, dat ik wel heb mogen spelen voor de bewuste downfall van PSN.
Of, die gast van Power Unlimited heeft de TT grap gejat van "Notwork". Grappen jatten en doen of die van je eigen zijn
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef kaching02 het volgende:
een vriend van mij zei op school tegen mij dat hij op het nieuws had gehoord dat psn nog minstens een maand down zal zijn![]()
Ik ben het eens met je. Mijn Mortal Kombat CE ligt hier ook nog met ongebruikte DLC code.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Al die reacties op mijn post! Geweldig!
Ik had al eerder aangegeven het niet zo te missen hoor.
Het enige waar ik momenteel STEVIG van baal is dat ik PSN+ heb en er niks mee kan. Ook mijn Mortal Kombat online pass zit nog eenzaam in het doosje.
Nooit wat met CC gekocht god zei dank.
Maar even serieus, zelfs voor een gratis dienst verwacht je zo'n lange downtime niet. Er worden vaak clanmatches e.d gehouden en da ken nu nie....
Had ik Mortal Kombat al genoemd?Ik wil online matten. KOMOP Sony! Get your shit together!!
Dan moet die andere gaan zeggen dat de bron z'n opgezwollen duim is.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:03 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]En dat geloof je meteen? Niet even naar de bron gevraagd?
Dan heb je kudtgames gekochtquote:Op woensdag 27 april 2011 13:54 schreef Rijstkoker het volgende:
Net ff de PS3 aangezet maar na een minuut of 5 weer uitgezet omdat het gewoon saai is zonder multiplayer.
hij zij bij 't rtl nieuws waar kweet niet wanneerquote:Op woensdag 27 april 2011 14:03 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]En dat geloof je meteen? Niet even naar de bron gevraagd?
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:08 schreef kaching02 het volgende:
[..]
hij zij bij 't rtl nieuws maar kweet niet wanneer
In de wandelgangen heb ik gehoord dat 2011 niet meer gehaald gaat worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:02 schreef kaching02 het volgende:
een vriend van mij zei op school tegen mij dat hij op het nieuws had gehoord dat psn nog minstens een maand down zal zijn![]()
Nou, gewoon.... Life as usual?quote:
ipv ps3en nu computerenquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Begin wel beetje trillendje handjes te krijgen.
Ach, we houden vol. Heb eindelijk eens wat singleplayer games kunnen uitspelen. Just Cause 2 is ook wel een goede tijdslurper. Vooral als je de 100 % wilt halen.quote:
Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.quote:
Een dekbed is wel weer handig, het is koud buiten!quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een dekbed is wel weer handig, het is koud buiten!
Dit. Zodra het up en running is ga ik je ass kicken met MK.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Tuurlijk, het is vervelend, maar ik heb liever dat het down is en dat ze het goed oplossen dan weer aanzetten met een halfbakken oplossing.
Dat denk je alleen maar, die hebben de hackers veranderd !quote:Op woensdag 27 april 2011 14:18 schreef kaching02 het volgende:
kom er net achter dat ik mijn psn wachtwoord vergeten ben
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:20 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar, die hebben de hackers veranderd !
Buiten dat ik nog steeds twijfel of ik mijn CC zal laten blokkeren, prima.quote:
Of gratis game uit de psn store ? Of dat je ¤ 20 krijgt bijgeschreven op je psn account ? Ik verwacht in ieder geval iets. Want dit is in ieder geval een behoorlijke domper voor Sony wat PR betreft.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Sony dit gaat goedmaken, want dat zijn ze nu wel VERPLICHT! Misschien de alom gevraagde functie Cross Voice-Chat ?
Wut?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:26 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ben ook wel benieuwd hoe Sony dit gaat goedmaken, want dat zijn ze nu wel VERPLICHT! Misschien de alom gevraagde functie Cross Voice-Chat ?
Ja, nu heeft de hacker ook mijn adres gegevens, komt 'ie nu bij 70 miljoen mensen langs om onder bedreiging m'n pincode op te halen?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
De hacker heeft ook nog eens al jouw gegevens gekoppeld aan het e-mailadres. In de VS zijn ze vooral bang dat een hacker gebruikers gaat vragen naar hun social securitynummer, dan kunnen zij krediet aanvragen op andermans naam.
Tegen die tijd zijn we al bij de PS9quote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, nu heeft de hacker ook mijn adres gegevens, komt 'ie nu bij 70 miljoen mensen langs om onder bedreiging m'n pincode op te halen?
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef Sandersson het volgende:
Het escaleert hier volledig de hand uit
Heb jij een plus account?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Of gratis game uit de psn store ? Of dat je ¤ 20 krijgt bijgeschreven op je psn account ? Ik verwacht in ieder geval iets. Want dit is in ieder geval een behoorlijke domper voor Sony wat PR betreft.
Neuh, was het me niet waard. Maar wel een online gamer op de ps3. Telt dat ook ?quote:
Lol 20 euro zullen ze denk ik niet doen.. Er zijn bijna 77 miljoen PSN-gebruikers en dat keer 20 euro zal een beetje heel erg veel verlies zijn, haha! Maar sowieso moeten ze de Plus-leden een vergoeding geven, ik heb namelijk Playstation-plus en betaal daar 50 euro per jaar voor!quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Of gratis game uit de psn store ? Of dat je ¤ 20 krijgt bijgeschreven op je psn account ? Ik verwacht in ieder geval iets. Want dit is in ieder geval een behoorlijke domper voor Sony wat PR betreft.
Denk niet dat Sony dat vind tellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Neuh, was het me niet waard. Maar wel een online gamer op de ps3. Telt dat ook ?
Pff, Sony heeft toch geld zat.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Lol 20 euro zullen ze denk ik niet doen.. Er zijn bijna 77 miljoen PSN-gebruikers en dat keer 20 euro zal een beetje heel erg veel verlies zijn, haha! Maar sowieso moeten ze de Plus-leden een vergoeding geven, ik heb namelijk Playstation-plus en betaal daar 50 euro per jaar voor!
Meestal geven ze dan wel koffie, dus als je het zo bekijkt zou Sony ook wel vergoeding kunnen gevenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk niet dat Sony dat vind tellen.
Het is een gratis dienst die buiten de macht van Sony gehacked is.
Of klaag je ook de Ns aan als de treinen niet rijden vanwege een storing?
Hmm, ik reis niet met de trein, dus kan ik daar niet over klagen. Met Sony verdient toch wel eventjes wat meer dan de NS. Toch ?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Denk niet dat Sony dat vind tellen.
Het is een gratis dienst die buiten de macht van Sony gehacked is.
Of klaag je ook de Ns aan als de treinen niet rijden vanwege een storing?
Dus omdat ze meer verdienen moeten ze betalen, ondanks dat er een hacker iets illegaals doet? Knap. Klaag de hacker aan zou ik zeggen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hmm, ik reis niet met de trein, dus kan ik daar niet over klagen. Met Sony verdient toch wel eventjes wat meer dan de NS. Toch ?
Mag je een weekje langer op PSN+ Opgelost, slotje.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:33 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Lol 20 euro zullen ze denk ik niet doen.. Er zijn bijna 77 miljoen PSN-gebruikers en dat keer 20 euro zal een beetje heel erg veel verlies zijn, haha! Maar sowieso moeten ze de Plus-leden een vergoeding geven, ik heb namelijk Playstation-plus en betaal daar 50 euro per jaar voor!
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Meestal geven ze dan wel koffie, dus als je het zo bekijkt zou Sony ook wel vergoeding kunnen geven
Doen we, pm me even zijn adres. En breng Sony ook meteen op de hoogtequote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus omdat ze meer verdienen moeten ze betalen, ondanks dat er een hacker iets illegaals doet? Knap. Klaag de hacker aan zou ik zeggen.
Files dan.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hmm, ik reis niet met de trein, dus kan ik daar niet over klagen. Met Sony verdient toch wel eventjes wat meer dan de NS. Toch ?
Moet ik mezelf aangeven?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Doen we, pm me even zijn adres. En breng Sony ook meteen op de hoogte
Koud, trillen, zweten, beven, hallucinaties, LAAT ME MET RUST!!!quote:
Files doen we niet aan. Ik rij altijd op de vluchtstrookquote:Op woensdag 27 april 2011 14:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Files dan.
Of een andere soort vertraging.
Het zou dom zijn het heel hard te gaan roepenquote:Op woensdag 27 april 2011 14:41 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ben jij de hacker ? Zo ja, damn ur good.
Gratis als in, inclusief verzendkosten ?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Dit topic gaat wel snel vandaag
Ik vind dat elke PS3 bezitter een gratis SONY LCD 42' inch moet krijgen
collectief anoniemquote:Op woensdag 27 april 2011 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zou dom zijn het heel hard te gaan roepen
Alhoewel, diegene die dit geflikt heeft, heeft nu een enorme jetser van een e-ego. Dus de tijd zal het leren of ie niet in de verleiding komt het te gaan roepen, ooit.
Nou voor deze een keer, omdat we het zo goed met Sony voor hebben betalen wel de verzendkosten.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Gratis als in, inclusief verzendkosten ?
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Klinkt goed, waar kan ik me inschrijven ? Vind wel dat de meeste van ons hier wel voor in aanmerking komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:49 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nou voor deze een keer, omdat we het zo goed met Sony voor hebben betalen wel de verzendkosten.
Maar de tv moet gratis
Doe mij dan maar een LED 3D 50' inch, anders ga ik er weinig op vooruit :|quote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
psies, ik heb al een 42 inch LCDquote:Op woensdag 27 april 2011 14:51 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een LED 3D 50' inch, anders ga ik er weinig op vooruit :|
Iets is duur of het kost veelquote:Op woensdag 27 april 2011 14:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Doen ze toch niet, kost ze veel te duur...
Ik tril meer dan een junk die 3 dagen geen spuit gehad heeft...quote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nou nou de eisen worden nu wel erg hoog hoor!
Misschien wel 2 weekjes of 3 of 4 of.. , want ze zijn nog steeds niet online.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mag je een weekje langer op PSN+ Opgelost, slotje.
Wij maken dan ook dankzij Sony een intens trauma mee. De medische kosten zijn nu al niet te overzien. Dus, de eisen zijn nogal laag.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:54 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nou nou de eisen worden nu wel erg hoog hoor!
Goudquote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef Sandersson het volgende:
quote:Op woensdag 27 april 2011 14:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Wij maken dan ook dankzij Sony een intens trauma mee. De medische kosten zijn nu al niet te overzien. Dus, de eisen zijn nogal laag.
Zal nog wel een paar dagen duren voordat ze iets van zich laten horen denk ik..quote:Op woensdag 27 april 2011 15:04 schreef MagischMannetje het volgende:
Geen verdere informatie over hoelang het nog gaat duren?
x2quote:Op woensdag 27 april 2011 14:48 schreef Gemaskerde het volgende:
Ja we zullen wel Fat Princess cadeau krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:28 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze een mailtje sturen naar dat e-mailadres en dan doen alsof ze Sony zijn om zo je social securitynummer te achterhalen. Dan kunnen zij een lening afsluiten op jouw naam. In Nederland is dit minder een probleem denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, nu heeft de hacker ook mijn adres gegevens, komt 'ie nu bij 70 miljoen mensen langs om onder bedreiging m'n pincode op te halen?
Dank u, we doen ons best.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:15 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dank u, we doen ons best.Altijd de humor erin houden, en proberen positief te denken. Hoewel dat laatste niet echt gladjes gaat.
[ afbeelding ]
Je hebt het fout :quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef Aether het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet zeker dįt er gegevens zijn gestolen. Men sluit het alleen niet uit.
Dus als de hacker op de stoep voor jou deur staat laat je hem binnen voor een kopje koffie en koekjes?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:48 schreef mash_ het volgende:
Die gegevens boeid me niks, mits ze CC niet hebben dan.
quote:Op woensdag 27 april 2011 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus als de hacker op de stoep voor jou deur staat laat je hem binnen voor een kopje koffie en koekjes?
Wees nou maar niet bang hoor, die hackers komen meestal uit de US. En denk je echt dat ze naar 77 miljoen huizen rijden/vliegen over de hele wereld?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dus als de hacker op de stoep voor jou deur staat laat je hem binnen voor een kopje koffie en koekjes?
Welke animatie is jou UI ook alweer, ik kom er maar niet opquote:
Over the hedgequote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Welke animatie is jou UI ook alweer, ik kom er maar niet op
je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 16:03 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn god, wat faalt Sony hier toch hard.
Ik zou het helemaal niet fijn vinden als een onbekende mijn gegevens heeftquote:Op woensdag 27 april 2011 15:54 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Wees nou maar niet bang hoor, die hackers komen meestal uit de US. En denk je echt dat ze naar 77 miljoen huizen rijden/vliegen over de hele wereld?
True, maar wat willen ze ermee doen? Het enige wat tricky is, zijn wachtwoorden en de CC gegevens. Gelukkig heb ik geen CC en is me PSN-wachtwoord anders dan me andere wachtwoorden over het internet!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet fijn vinden als een onbekende mijn gegevens heeft
Ik zal het even doorgeven aan de hacker die je gegevens heb.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef kaching02 het volgende:
ik moet een van die hackers spreken die mijn gegevens heeft
Bestellingen maken met een acceptgiro en naar jou versturenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:06 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
True, maar wat willen ze ermee doen? Het enige wat tricky is, zijn wachtwoorden en de CC gegevens. Gelukkig heb ik geen CC en is me PSN-wachtwoord anders dan me andere wachtwoorden over het internet!
ik moet mijn wachtwoord namelijk wetenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:07 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven aan de hacker die je gegevens heb.
Je moest eens weten hoeveel onbekenden jouw gegevens hebbenquote:Op woensdag 27 april 2011 16:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal niet fijn vinden als een onbekende mijn gegevens heeft
Beetje dubbel he die vragen.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:15 schreef kaching02 het volgende:
ik denk nog steeds als ik naar boven loop naar mijn ps3 dat psn het gewoon doet
en is er al een datum wanneer psn weer online is? en wanneer denken jullie dat psn het weer doet?
.quote:Plant Sony enorme update als goedmaker?
27-04-2011 14:50 | geschreven door papfles
Dat Sony behoorlijke imagoschade heeft geleden (en aan het lijden is) door de problemen met PlayStation Network lijkt niemand te ontkennen, maar volgens Engadget zou het bedrijf al stappen ondernemen om de gemoederen te bedaren en terug positiever in het nieuws te komen. Zo zouden een aantal langverwachte features hun opwachting maken eenmaal PlayStation Network terug actief is.
Zo zou cross-game chat en in-game video chat geļntroduceerd worden en er zouden er nog tal van andere zijn. Dit werd gepost door een user die al ettelijke maanden correcte informatie over PlayStation de wereld instuurt en die zelf beweert te werken bij Sony Computer Entertainment.
"Terwijl we het netwerk terug aan het opbouwen zijn, nemen we ettelijke features in overweging die we kunnen implementeren, zoals cross game chat en in-game video chat om er slechts enkele te noemen. Ik kan geen enkel nieuwe feature bevestigen momenteel, maar verwacht een enorme update zodra het netwerk terug hersteld is", laat hij weten. Of het nu waar is of niet, zou dit in elk geval een enorme stap voorwaarts zijn om tegemoet te komen aan sommige woedende gamers en hen op deze manier toch iets te geven als goedmakertje. Toch verwachten analisten dat Sony veel moeilijkheden zal hebben om het vertrouwen van de consumenten terug te winnen
Denken is niet je sterkste kant dus. 1 ding scheelt, je bent daarom nog niet doomedquote:Op woensdag 27 april 2011 16:18 schreef TheHunterAmin het volgende:
Nog geen datum en ik denk dat het nooit meer online komt, Sony is doomed
Fijn, daar had ik mijn CC-gegevens wel voor overquote:Terwijl we het netwerk terug aan het opbouwen zijn, nemen we ettelijke features in overweging die we kunnen implementeren, zoals cross game chat en in-game video chat om er slechts enkele te noemen.
Ik natuurlijk ook niet. Maar het zou wel fijn zijn als sony eens een grote update doet met langverwachte features.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:20 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Fijn, daar had ik mijn CC-gegevens wel voor over
Haha je bent nog geen 18?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef kaching02 het volgende:
wat moet ik dan als ik mijn wachtwoord voor psn ben vergeten en mijn neppe geboortedatum?
Je melden bij de politie ivm verstrekken van foute gegevens.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef kaching02 het volgende:
wat moet ik dan als ik mijn wachtwoord voor psn ben vergeten en mijn neppe geboortedatum?
nee, problemen mee?quote:
Kan je al je vriendjes uitnodigen in één voicechat terwijl je niet hetzelfde spel speeltquote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat is eigenlijk dat chross game chat?
Gewoon een nieuw account aanmaken en zorgen dat je dit keer niet zo stom bent.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:22 schreef kaching02 het volgende:
da's gaafquote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kan je al je vriendjes uitnodigen in één voicechat terwijl je niet hetzelfde spel speelt
al gedaan maar dan ben ik mijn bo maps kwijt en mijn levelsquote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gewoon een nieuw account aanmaken en zorgen dat je dit keer niet zo stom bent.
Jahoor, ik zie me al zitten bij Antoinette Hertsenbergquote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef Catch_me het volgende:
Zijn er al meer mensen die dit bij kassa en radar hebben gemeld? Ben destraks namelijk al teruggebeld door Radar omdat ze het een hot topic vinden. Dus mensen, laat je horen!
En hoe heb je dat dan gedaan? En dat je je maps/levels kwijt bent is je eigen schuld, moet je maar zorgen dat je juiste gegevens invult.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:24 schreef kaching02 het volgende:
[..]
al gedaan maar dan ben ik mijn bo maps kwijt en mijn levels
wat heb ik hoe gedaan?quote:Op woensdag 27 april 2011 16:27 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En hoe heb je dat dan gedaan? En dat je je maps/levels kwijt bent is je eigen schuld, moet je maar zorgen dat je juiste gegevens invult.
Heb je dit serieus gemeld?!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef Catch_me het volgende:
Zijn er al meer mensen die dit bij kassa en radar hebben gemeld? Ben destraks namelijk al teruggebeld door Radar omdat ze het een hot topic vinden. Dus mensen, laat je horen!
Laat ze maar bellen, m'n nummer staat inmiddels wel ergens op internet!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:23 schreef Catch_me het volgende:
Een nieuw account aanmaken...quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 16:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Laat ze maar bellen, m'n nummer staat inmiddels wel ergens op internet!
gedaan toen psn nog online wasquote:
En dan toch alles kopen op je foutieve account.... tja kut voor je.quote:
inderdaad een domme foutquote:Op woensdag 27 april 2011 16:30 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En dan toch alles kopen op je foutieve account.... tja kut voor je.
eigenlijk nooit op gelet misschien heb ik gelukquote:Op woensdag 27 april 2011 16:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Map pack instaleer je op je ps3. niet op je account toch? Die ben je niet kwijt.
heb ik de laatste 3 dagen ook gedaan en heb hem wel uitgespeeldquote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Ik ga als ik thuis ben maar eens beginnen aan de single player van black ops
Doe hem dan wel gelijk op Veteran! Gezien de resterende downtime red je dat makkelijk!quote:Op woensdag 27 april 2011 16:37 schreef mash_ het volgende:
Ik ga als ik thuis ben maar eens beginnen aan de single player van black ops
Kan je het 2e plaatje toelichten? Ik zit er nu al minutenlang naar te kijken maar ik snap het grapje nietquote:Op woensdag 27 april 2011 15:30 schreef TheHunterAmin het volgende:
Nog meer humor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Variant op Sony's eigen reclame:quote:Op woensdag 27 april 2011 17:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan je het 2e plaatje toelichten? Ik zit er nu al minutenlang naar te kijken maar ik snap het grapje niet
Dat is het derde plaatjequote:Op woensdag 27 april 2011 17:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Variant op Sony's eigen reclame:
[ afbeelding ]
MS had die shit onder controle je weet toch!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:24 schreef Echtjammer het volgende:
Fanboys die niet weten dat het MS ook is overkomen in 2007
http://www.zdnet.com/blog(...)-accounts-stolen/131
Dear playstationquote:
Ben MW2 op Veteran aan het doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 17:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Doe hem dan wel gelijk op Veteran! Gezien de resterende downtime red je dat makkelijk!
Gewoon PS Support contacten.quote:Op woensdag 27 april 2011 16:33 schreef kaching02 het volgende:
[..]
eigenlijk nooit op gelet misschien heb ik geluk
maar dan weet ik nog me wachtwoord niet![]()
Die zullen wel overuren draaienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh oke thx!quote:Op woensdag 27 april 2011 17:56 schreef biertank het volgende:
[..]
Ben MW2 op Veteran aan het doen.
Bijna klaar ondertussen, misschien daarna meteen door met BO, lol.
Enne de mappack is 100% zeker op ps niveau niet op account niveau, niks aan de hand dus kaching02.
hetzelfde probleem hier!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:06 schreef Pino0 het volgende:
kk sony
fix je zooi is k word helemaal parra
k moet ff online gwn, verveling heerst en pc gaming is dood
Tja wat moeten we anders in de vakantiequote:Op woensdag 27 april 2011 18:07 schreef kaching02 het volgende:
ik hoop dat het voor de vakantie weer is opgelost (nog 2 dagen)
daar heb ik dan wel ff geduld voorquote:Op woensdag 27 april 2011 18:09 schreef MagischMannetje het volgende:
Maar misschien maken ze er wel cross-game-chat in!
maar ik heb er geenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:10 schreef MagischMannetje het volgende:
Als ik een xbox had had ik het allang gedaan
Maar ik heb het er niet voor over om hem te verkopen, zijn nou eenmaal teveel real-life-friends op PSNquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |