Ik ook, maar ieder uur hier posten dat het zo kut is dat PSN eruit ligt hoeft ook weer nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:44 schreef Sandersson het volgende:
[..]
Tsja, vind het wel interessant om de ontwikkelingen een beetje bij te houden hierover.
Je moet ergens je frustratie botvieren he.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik ook, maar ieder uur hier posten dat het zo kut is dat PSN eruit ligt hoeft ook weer niet
Ja tijd om die single player backlog weer wat in te krimpen. Ik ben bezig met Final Fantasy XIII en Donkey Kong Country Returns.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Pheno het volgende:
Ach, typo is zo gemaakt.
En voor de rest heb ik weer eens tijd om andere dingen te gamen
Ja dat is een nieuwe feature. Erg handigquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef delano.888 het volgende:
WTF? Ben ik nou gek of komt dit topic automatisch in myat nadat ik het vorige topic heb gevolgd?
Nieuwe feature die ik nog niet kende? Tof!
Dat is wel erg hard van stapel lopen denk ik... Eventuele financiële schade is wel gedekt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb dus mijn ING Creditcard geregistreerd aldaarIs neem ik aan wijsheid om deze te laten blocken en een nieuwe aan te vragen?
Kut bagger amateurs bij Sony.
Beetje overdreven, weet je hoeveel klanten psn heeft? (nee ik ook niet, maar veel) de kans dat jij gehackt word is 1 op de miljoen ofzo? En als t dan toch gebeurt kan je t zo terug claimen bij je bank hoor, dat is t voordeel van een CC.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb dus mijn ING Creditcard geregistreerd aldaarIs neem ik aan wijsheid om deze te laten blocken en een nieuwe aan te vragen?
Dit is zeker verstandig, of iniedergeval bij ING laten weten dat je een ander kaartnummer wilt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe willen ze checken of het misbruik is als ze al je persoonlijke informatie ook hebben? Je naam, adres, postcode, geboortedatum enz.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Pheno het volgende:
Hoezo zou je dat blokkeren? Bij misbruik melding maken en het bedrag wordt gestorneerd.
Waarschijnlijk niet, maar ze hebben wel het wachtwoord van je PSN account & je email adres. En je geheime vraag/wachtwoord..quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef Gemaskerde het volgende:
Stel je hebt wel eens ingelogd via psnbrowser op hotmail etc., dan zullen ze dat misschien ook wel hebben? Of is dat misschien te veel van het goede..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, m'n vertrouwen in Sony is wel erg geschaad nou.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze hebben wel het wachtwoord van je PSN account & je email adres. En je geheime vraag/wachtwoord..
Mochten ze het willen dan kunnen ze dat hacken als je dat enigszins hetzelfde hebt als op hotmail of een andere site.
Tevens als ze m'n PSN wachtwoord hebben, kunnen zij mij die dan even geven? Ben hem zelf namelijk vergetenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, maar ze hebben wel het wachtwoord van je PSN account & je email adres. En je geheime vraag/wachtwoord..
Mochten ze het willen dan kunnen ze dat hacken als je dat enigszins hetzelfde hebt als op hotmail of een andere site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |