Dat eerste had je niet moeten zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef NightBoulevard het volgende:
Turkse man, 20 jaar woonachtig in het mooie Zwolle.
Geboren Den Haag als je wil geef ik wel msn/facebook.
(grapje ben al bezet)
Not in all cases.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Lambighini het volgende:
Lekkere mannen zijn waar de lekkere wijven zijn. Dus trek je conclusies
Backfirequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Lambighini het volgende:
Gefrustreerd en een kort pittig kapsel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Shepa het volgende:
Mannelijke populatie van Nederland:
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
Neequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gefrustreerd en een kort pittig kapsel?
0,1% Autist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Shepa het volgende:
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
Maar waar val ik dan onder?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Shepa het volgende:
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
Dan ben je in theorie bezet, in de praktijk misschien niet; want dingen gaan nou eenmaal niet altijd zoals het boekje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Maar waar val ik dan onder?
Want ik ben zeker geen Homofiele bezette Klootzak met Nerd trekjes
Ik heb nog nooit mooie mannen gezien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef D.D.W. het volgende:
Er zijn nou eenmaal veel minder "mooie" mannen als dat er mooie vrouwen zijn, deal with it
Pics...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Maar waar val ik dan onder?
Want ik ben zeker geen Homofiele bezette Klootzak met Nerd trekjes
Autist doet mijn denken aan "geek of nerd"; in grote lijnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
0,1% Autist.
Hoor ik ook eens ergens bij.
Mannen zijn niet mooi, die zijn aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mooie mannen gezien.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Shepa het volgende:
[..]
Autist doet mijn denken aan "geek of nerd"; in grote lijnen
En vrouwen zijn niet aantrekkelijk, maar hebben een poesquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Shepa het volgende:
[..]
Mannen zijn niet mooi, die zijn aantrekkelijk.
Ook niet echt, soms wel, als ik voor mn gevoel respectloos behandeld ben, of op meer hoopte dan hij.quote:
De enige aantrekkelijke man die ik ooit gezien heb was iemand die niet bestaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Shepa het volgende:
[..]
Mannen zijn niet mooi, die zijn aantrekkelijk.
Kan ik me voorstellen... Natuurlijk zijn autisten niet meteen nerdy, maar die door mij verzonnen percentages zijn sowieso niet serieus te nemen.quote:
Vrouwen kunnen mooi zijn...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Lambighini het volgende:
[..]
En vrouwen zijn niet aantrekkelijk, maar hebben een poes
Nee, precies. De meeste mannen zijn namelijk meerdere van die waarderingen.... Zowieso zijn we allemaal klootzakken en daarnaast zijn er velen nerd én bezet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef Shepa het volgende:
Kan ik me voorstellen... Natuurlijk zijn autisten niet meteen nerdy, maar die door mij verzonnen percentages zijn sowieso niet serieus te nemen.
Nee sorry ik ga niets plaatsen, ga daarvoor maar naar mijn fobo toe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Sealnova het volgende:
Komen er nog Pics van leuke mannen in dit topic of niet ?
Net of ze je om iets anders wil dan je rail-runnerjaarabonnement.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Socios het volgende:
Pics van TS. Eerder bied ik mij niet aan.
Er zijn maar weinig vrouwen die helemaal zonder make-up écht mooi zijn. Ik durf er alles op te zetten dat jij daar niet 1 van bentquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef Shepa het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen mooi zijn...
Hoe bedoel je dit?
Join the club.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zien vrouwen ons alleen als lust object?
quote:
Er zaten afgelopen weekend weer allemaal vrouwen aan m'n kontquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Nu nog 1 met lekkere kont, maar die zijn wat moeilijker te vinden...
Mannen zijn wel lustobjecten soms ja.
PM!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
sowww picca gevonden, maar ik durf niet echt...straks sta ik op heel het internet...
Dan kun je die FOK! date wel vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
sowww picca gevonden, maar ik durf niet echt...straks sta ik op heel het internet...
Je mag ook naar mij PM'en natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
TVPquote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dan kun je die FOK! date wel vergeten.
Hoe kon het ook anders.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je mag ook naar mij PM'en natuurlijk.
Sta je waarschijnlijk toch al.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Als ik een foto van mijn ontbloten boven lichaam plaats en hij is echt lekker, sop je daar dan ook op?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja, maar dan komen ze nog 3 keer sneller op allerlei vuige internetsites.
Owja, als die goed genoeg is gaan jullie er dan echt op fappen?
Zo ziek is volgens mij nog net niemand op fok om dat echt te doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat is dezequote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik een foto van mijn ontbloten boven lichaam plaats en hij is echt lekker, sop je daar dan ook op?
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
0.2% ik ben er ook een ( geld trouwens meteen ook voor PDD-ers etc etc )quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
0,1% Autist.
Hoor ik ook eens ergens bij.
Overschat je jezelf nou niet een beetje?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wel op pics, die kunnen geen kwaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tja niet iedereen zit op sloeries als TS te wachten.
quote:
ik hoop t maar...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Overschat je jezelf nou niet een beetje?
Burnnnnnquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Overschat je jezelf nou niet een beetje?
Dat zal ik maar niet doen, dan heb je vrouwen helemaal niets meer te bieden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Te vaak That 70's show gekeken? lmfao
Ja, maar dan moeten ze er wel zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Is het overigens niet zo dat leuke meisjes geen moeite hoeven te doen om leuke jongens te vinden? Misschien is dat een hint..?
Klopt. Kijk hoeveel aandacht ze al heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Is het overigens niet zo dat leuke meisjes geen moeite hoeven te doen om leuke jongens te vinden? Misschien is dat een hint..?
Dromenvangertjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Klopt. Kijk hoeveel aandacht ze al heeft.
Om niet te spreken over sharr of boterhamzakje
De leuke jongens zijn bij de leuke meisjes, mijn waarde.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, maar dan moeten ze er wel zijn natuurlijk.
Als TS een foto plaatst zijn we vast ineens allemaal weg.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Mja, blijft anderzijds ook TS hé, draait het topic meestal om.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Mwah vond het wel grappig.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet doen, dan heb je vrouwen helemaal niets meer te bieden.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:11 schreef Lambighini het volgende:
Nou waar blijven die picca's mang? Zit nou al een halfuur met me broek op de enkels
Mjah als het boven de 30 graden is overweeg ik het wel, maar je hebt van die faalhazen die bij de eerste zonnestralen in driekwartsbroek van de Jack&Jones naar college gaanquote:Op woensdag 27 april 2011 00:10 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Lekker hele zomer in een spijkerbroek lopen, ja toch
Zo werkt dat hier niet op FOK!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja, alleen die tattoo...![]()
Maarre...de klacht is dat ik jullie mannen eens wil bewonderen, maar nu zitten jullie om pics te schooieren.
Dus eerst wil ik jullie zien...dan pics
Ik hoop stiekem wel dat je trollt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah als het boven de 30 graden is overweeg ik het wel, maar je hebt van die faalhazen die bij de eerste zonnestralen in driekwartsbroek van de Jack&Jones naar college gaan.
FoBo.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:13 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja, alleen die tattoo...![]()
Maarre...de klacht is dat ik jullie mannen eens wil bewonderen, maar nu zitten jullie om pics te schooieren.
Dus eerst wil ik jullie zien...dan pics
Ok meid.quote:
Kijken is inderdaad moeilijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ik zie alleen een david guetta
TS staat links op de foto ?quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Laat die picca maar zitten, ben gekomen op de linker. Goeden post
Ze schenkt wel meer dan een druppel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omg, dit is de druppel. Ik ga slapen.
Dat kan best, maar ik zou haar niet schenken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze schenkt wel meer dan een druppel.
Hij bedoelde denk ik de druppel voorvocht die uit zijn plassertje droop toen hij klaarkwam.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze schenkt wel meer dan een druppel.
Deluna is geen hij.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik de druppel voorvocht die uit zijn plassertje droop toen hij klaarkwam.
picss ???quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Hij bedoelde denk ik de druppel voorvocht die uit zijn plassertje droop toen hij klaarkwam.
Voor vocht komt voordat je klaarkomt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Is TS niet hoor.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Lambighini het volgende:
[..]
![]()
Zoveel vrouw om van te houden. Heerlijk!
whahahahaha! ze worden steeds beter!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor vocht komt voordat je klaarkomt.
Niet als je 11 bentquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Voor vocht komt voordat je klaarkomt.
Neuh, ben der zelf aan het pm / dm-en nouquote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Even een DM naar de afwezigen sturen dat er nog hoop is.
En overwon?quote:
Als we onze oerinstincten toepassen op vrouwen, dan kun jij voorlopig niet meer zitten, autorijden en lopen zonder aan me te denken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Koeketrommel het volgende:
Meeste 'mannen' zijn zulke mietjes tegenwoordig..
Waar zijn de echte mannen?
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als we onze oerinstincten toepassen op vrouwen, dan kun jij voorlopig niet meer zitten, autorijden en lopen zonder aan me te denken.
LOLZquote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als we onze oerinstincten toepassen op vrouwen, dan kun jij voorlopig niet meer zitten, autorijden en lopen zonder aan me te denken.
Ik wil je wel uit elkaar scheuren met m'n piemol hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Koeketrommel het volgende:
De echte mannen?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:24 schreef Koeketrommel het volgende:
en hoe is dat een slecht iets?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Lambighini het volgende:
Nou, meiden willen me dan niet meerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:27 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
en hoe is dat een slecht iets?
als modje word je natuurlijk sowieso nooit belegen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nou, meiden willen me dan niet meer
Ligt eraan waarvoor, ik hoef geen rambo... is alleen leuk om naar te kijken...een john mayer is meer voor een relatie en en een viggo mortensen voor sex...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
De echte mannen?
Je bedoeld die mannen zoals Rambo? Van die, wat jullie vrouwen, lompe horken noemen?
Die zien jullie niet staan omdat ze vies en dom zijn.
Dat is het probleem bij jullie vrouwen, het is nooit goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor, ik hoef geen rambo... is alleen leuk om naar te kijken...een john mayer is meer voor een relatie en en een viggo mortensen voor sex...
dit zijn voorbeeldjes.
nietus.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij jullie vrouwen, het is nooit goed.
Het is heul wel goed hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is het probleem bij jullie vrouwen, het is nooit goed.
John Mayer voor een relatiequote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ligt eraan waarvoor, ik hoef geen rambo... is alleen leuk om naar te kijken...een john mayer is meer voor een relatie en en een viggo mortensen voor sex...
dit zijn voorbeeldjes.
Of een die goed is voor seks of een die goed is voor een relatie, niet voor allebei.quote:
is het niet handiger op een vent te geilen die bovenstaande punten combineert?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
dit zijn voorbeeldjes.
Die bestaat niet.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:37 schreef n8n het volgende:
[..]
is het niet handiger op een vent te geilen die bovenstaande punten combineert?
Het waren voorbeeldjes....Ja John mayer schijnt nogal een beest te zijn, maar ik bedoelde meer dat je eerder zon type als vriend neemt als arnold schwarsnegger schnappie...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
John Mayer voor een relatieLijkt me het begin van een polygame relatie.
En TS, er zijn zat leuke jongens. Dat jij er geen hebt, ligt waarschijnlijk aan jezelf.
Wat een fags, die "voorbeeldjes"quote:Op woensdag 27 april 2011 00:29 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
dit zijn voorbeeldjes.
Inderdaad, wij jongens zijn over het algemeen niet zo veeleisend. Zolang het een poes heeft en nat kan worden dan zijn we geïnteresseerd. Als het jou aan aandacht ontbeert dan is er duidelijk wat mis met je. Dus je bent of een kort/pittig kapsel of een zeekoequote:Op woensdag 27 april 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
John Mayer voor een relatieLijkt me het begin van een polygame relatie.
En TS, er zijn zat leuke jongens. Dat jij er geen hebt, ligt waarschijnlijk aan jezelf.
Ja wat wil je nou? Godverdomme kies iets, ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Het waren voorbeeldjes....Ja John mayer schijnt nogal een beest te zijn, maar ik bedoelde meer dat je eerder zon type als vriend neemt als arnold schwarsnegger schnappie...
en dimens is denk ik wel fuckbuddy materiaal
Dit moest ik even zien, dank u wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Het waren voorbeeldjes....Ja John mayer schijnt nogal een beest te zijn, maar ik bedoelde meer dat je eerder zon type als vriend neemt als arnold schwarsnegger schnappie...
Ik geloof dat ik het probleem heb gevonden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Aandacht krijgen is zeer makkelijk jaquote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Inderdaad, wij jongens zijn over het algemeen niet zo veeleisend. Zolang het een poes heeft en nat kan worden dan zijn we geïnteresseerd. Als het jou aan aandacht ontbeert dan is er duidelijk wat mis met je. Dus je bent of een kort/pittig kapsel of een zeekoe
Alle leuke gewillige meisjes zijn opquote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef linpunt het volgende:
wel een poos geleden dat ik iets heb gehoord in de geest van "alle leuke mannen zijn op" ..
zelfs mijn always-the-bridesmaid-never-the-bride-vriendin heeft een leuke jongen weten te vinden om te daten.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Alle leuke gewillige meisjes zijn op
je hebt TS nog.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gewillig in de zin van dat ze mij zien zittenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien is TS iets voor je? Gewillig is ze sowieso...
Neeeee je hebt het duidelijk niet begrepen. de klacht is dat er te weinig lekkere mannen rondlopen. Tuurlijk krijg ik wel aandacht. ik krijg over het algemeen aandacht genoeg. Maar dat zijn mijn vrienden en sukkeltjes enzo. en mijn vrienden doe ik niet...want dat levert problemen op...en sukkeltjes...nee bedankt.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:39 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Inderdaad, wij jongens zijn over het algemeen niet zo veeleisend. Zolang het een poes heeft en nat kan worden dan zijn we geïnteresseerd. Als het jou aan aandacht ontbeert dan is er duidelijk wat mis met je. Dus je bent of een kort/pittig kapsel of een zeekoe
wat is er dan "mis" met je?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gewillig in de zin van dat ze mij zien zitten
dan moet je onder je steen vandaan komen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Neeeee je hebt het duidelijk niet begrepen. de klacht is dat er te weinig lekkere mannen rondlopen. Tuurlijk krijg ik wel aandacht. ik krijg over het algemeen aandacht genoeg. Maar dat zijn mijn vrienden en sukkeltjes enzo. en mijn vrienden doe ik niet...want dat levert problemen op...en sukkeltjes...nee bedankt.Maar leuke jongens zie ik gewoon niet veel op het moment...dat is mijn klacht.
Ik heb begrepen dat je in dit tijdperk niet meer moet kijken naar vrouwen die vrijgezel zijn maar naar de vrouwen met een vriend. Tegenwoordig is het zo makkelijk een meisje te laten vreemd gaan en de jouwe te maken.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
hee niet zo bitchen he das niet aardig.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien is TS iets voor je? Gewillig is ze sowieso...
Hij is eigenlijk slechts een verbodsbord. Zijn ouders is hij kwijt geraakt bij een autoongeluk tegen een lantaarnpaal.quote:
Er is niks mis met mequote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef linpunt het volgende:
[..]
wat is er dan "mis" met je?
[..]
dan moet je onder je steen vandaan komen.
voor mij ook als k in de bmw rijd en anders wel door mn alph uitstraling opgebwd dr jaren vechtsport maarja 5 op de tien in mijn buurt werkt nietquote:Op woensdag 27 april 2011 00:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het probleem heb gevonden.
Je komt dom en irritant over.
[..]
Aandacht krijgen is zeer makkelijk ja
das sad, er zijn mensen die je zouden daten omdat het sad is.. als je knap bent en het op zijn joey-ish kan vertellen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk slechts een verbodsbord. Zijn ouders is hij kwijt geraakt bij een autoongeluk tegen een lantaarnpaal.
Weet ik, ik ben gemeen vandaag, weet niet waarom.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
hee niet zo bitchen he das niet aardig.
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef amenth het volgende:
[..]
voor mij ook als k in de bmw rijd en anders wel door mn alph uitstraling opgebwd dr jaren vechtsport maarja 5 op de tien in mijn buurt werkt niet
Nerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Er is niks mis met meVrouwen zijn gewoon hatelijke wezens.
Tevens, ik ben iemand die altijd in de friendzone terecht komt![]()
In de friendzone kun je niet komen, toen je het meisje ontmoet had heeft ze al besloten geen seks met je te hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Er is niks mis met meVrouwen zijn gewoon hatelijke wezens.
Tevens, ik ben iemand die altijd in de friendzone terecht komt![]()
Ik raad je toch echt aan om even een picca hier te droppen. Dat zou een hoop duidelijk makenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:44 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Neeeee je hebt het duidelijk niet begrepen. de klacht is dat er te weinig lekkere mannen rondlopen. Tuurlijk krijg ik wel aandacht. ik krijg over het algemeen aandacht genoeg. Maar dat zijn mijn vrienden en sukkeltjes enzo. en mijn vrienden doe ik niet...want dat levert problemen op...en sukkeltjes...nee bedankt.Maar leuke jongens zie ik gewoon niet veel op het moment...dat is mijn klacht.
Dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de friendzone kun je niet komen, toen je het meisje ontmoet had heeft ze al besloten geen seks met je te hebben.
ik was eerst vrienden met mijn vriend.. en toen zag ik ineens dat hij ongelofelijk sexy was..quote:Op woensdag 27 april 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de friendzone kun je niet komen, toen je het meisje ontmoet had heeft ze al besloten geen seks met je te hebben.
Is mij ook overkomen maar je hebt nooit besloten geen seks met hem te hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik was eerst vrienden met mijn vriend.. en toen zag ik ineens dat hij ongelofelijk sexy was..
Ja dit inderdaad....Het kan wel met een vriend, maar dan moet je wel zeker weten dat het wat serieus kan worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik was eerst vrienden met mijn vriend.. en toen zag ik ineens dat hij ongelofelijk sexy was..
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Je zal maar zwart zijn en een kleine penert hebben
The good girl is overigens niet erg interessant (vaak te soft). Doe mij maar een bad girl!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad....Het kan wel met een vriend, maar dan moet je wel zeker weten dat het wat serieus kan worden.
Zo niet dan ben je gewoon het topic van de dag....
ik zal je de gouden tip geven. je hoeft niet per se als een macho over te komen om niet in de friendzone te komen. The good guys is waar meisjes uiteindelijk mee eindigen...
Dit, ik ben liever gentle maar dat werkt vele malen beter.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:55 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se als een macho over te komen om niet in de friendzone te komen.
true.. ik vond hem eigenlijk altijd als sexy.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is mij ook overkomen maar je hebt nooit besloten geen seks met hem te hebben.
good girls always want their gentlemen not to be gentle.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
The good girl is overigens niet erg interessant (vaak te soft). Doe mij maar een bad girl!
Dus, in hoeveel broekjes ben jij gekomen? Mannelijke broekjes niet mee geteld natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:57 schreef albymangels het volgende:
alleen gaylords analyseren relaties
Wat vertel ik je nou net?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik was zo naïef om vroeger toen ik nog een broekie was te denken dat als een meisje veel met je deelde qua verhalen je veel kans maakteEn zo werkte ik me jaren met opzet de friendzone in
Dus niks friendzone, die was er nooit.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
true.. ik vond hem eigenlijk altijd als sexy.
[..]
good girls always want their gentlemen not to be gentle.
is helemaal geen probleem, zolang je maar zorgt dat ze niet besluit nooit sex met je te hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik was zo naïef om vroeger toen ik nog een broekie was te denken dat als een meisje veel met je deelde qua verhalen je veel kans maakteEn zo werkte ik me jaren met opzet de friendzone in
Achja toen was ik nog dom en naïefquote:Op woensdag 27 april 2011 01:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
is helemaal geen probleem, zolang je maar zorgt dat ze niet besluit nooit sex met je te hebben.
Die keuze had ze ook nog niet gemaakt toen jullie 12 waren, die keuze heeft ze gemaakt toen haar hormonen kwamen opdagen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat was toen ik 12 was ofzo, toen draaide het nog niet allemaal om sex enzo
maar we hebben in het begin ook niet geflirt ofzo, dus wel een beetje.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dus niks friendzone, die was er nooit.
Achja, waardevolle lessen geleerd.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die keuze had ze ook nog niet gemaakt toen jullie 12 waren, die keuze heeft ze gemaakt toen haar hormonen kwamen opdagen.
Dan hoeft het niet meteen de friendzone te zijn waar jullie in zaten.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar we hebben in het begin ook niet geflirt ofzo, dus wel een beetje.
nou, toch weer wat geleerd. Hoe zou je dat dan moeten noemen?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet meteen de friendzone te zijn waar jullie in zaten.
Jij wil meer dan dat?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:05 schreef 92Merel het volgende:
Ik kom altijd in de friendzone bij meisjes
ikke helaas niet. ik schijn in doelgroep fuckbuddy te vallen voor potten.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:05 schreef 92Merel het volgende:
Ik kom altijd in de friendzone bij meisjes
Het stadium waarin je het nog niet weet.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:05 schreef linpunt het volgende:
[..]
nou, toch weer wat geleerd. Hoe zou je dat dan moeten noemen?
Neuken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Neuken?Dit gaat niet werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hoeveel broekjes waren het ook alweer?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:06 schreef albymangels het volgende:
als je ooit serieus het woord "friend zone" in de mond hebt genomen als nederlandse man wil sowieso geen wijf je neuken
Werkt t wel als een vrouw dat zegt tegen een man?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zie de spoiler dan ook![]()
Al heb ik wel een keer zo een date gescoord uiteindelijk![]()
dan ligt dat dan toch aan hoe je je aanbied..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ikke helaas niet. ik schijn in doelgroep fuckbuddy te vallen voor potten.
maar zolang een friendzone-dude nog niet echt heeft gezegd dat hij in de friendzone zit kan hij er nog uit komen..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het stadium waarin je het nog niet weet.
Stiekem wil je wel bij elkaar zijn want je spreekt als "vrienden" met elkaar af maar het stadium waarin je de keuze maakt of je hem wel of niet wilt moet dan nog komen.
dan denken ze gewoon dat je goedkoop en makkelijk bent..quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Werkt t wel als een vrouw dat zegt tegen een man?
Als de vrouw lekker is en de man geen homo grote kans van wel ja.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Heb je toevallig een pittig kapsel?quote:Op woensdag 27 april 2011 01:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
ikke helaas niet. ik schijn in doelgroep fuckbuddy te vallen voor potten.
Dat was zeker zo'n gefrustreerd wijf wat aandacht te kort kwam, zo een die op het punt van huiln staat. Dan wil het inderdaad wel eens werken.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zie de spoiler dan ook![]()
Al heb ik wel een keer zo een date gescoord uiteindelijk![]()
Niet mee geneukt verder, maar een keer mee afgesproken.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was zeker zo'n gefrustreerd wijf wat aandacht te kort kwam, zo een die op het punt van huiln staat. Dan wil het inderdaad wel eens werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Niet mee geneukt verder, maar een keer mee afgesproken.
Iemand van fok
quote:Op woensdag 27 april 2011 01:14 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Niet mee geneukt verder, maar een keer mee afgesproken.Dit verklaart ook een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?
Ligt aan je uiterlijk en aan de man.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nee ik heb blond haar...Maar moet morgen werken.... Ik moet maar eens wat verder weg gaan zoeken...maar zaterdag was ik eerst in zeist en daarna in enschede en ik ben ook in armhem geweest.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:10 schreef KevinMalone het volgende:
Nou nou wat een klacht...Ben ik eens niet op straat te vinden, worden er gelijk topics geopend dat er geen leuke mannen rondlopen op straat. Ik kom morgen wel buiten TS, zin om iets leuks te doen? PM me maar...
Groetjes,![]()
PS: Hopelijk zie je eruit als mijn huidige UI
Zeistquote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nee ik heb blond haar...Maar moet morgen werken.... Ik moet maar eens wat verder weg gaan zoeken...maar zaterdag was ik eerst in zeist en daarna in enschede en ik ben ook in armhem geweest.
Zuid- en Noord-Holland eens proberen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nee ik heb blond haar...Maar moet morgen werken.... Ik moet maar eens wat verder weg gaan zoeken...maar zaterdag was ik eerst in zeist en daarna in enschede en ik ben ook in armhem geweest.
haha, op zich heb ik daar niet zo veel te zoeken...wel soms hilversum/almere/nijkerk...quote:Op woensdag 27 april 2011 01:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zuid- en Noord-Holland eens proberen.
Kom maar eens in Eindje, als je daar bent stuur maar een pm en dan gaan we in de casino beetje geld verdienen met blackjack en beetje plezier hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:19 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Je wilt toch voor de lekkere mannen gaan? Die vind je hier aan de kust.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:28 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
haha, op zich heb ik daar niet zo veel te zoeken...wel soms hilversum/almere/nijkerk...
Ja goed idee, ik moet ook gaan slapen. Slaap lekker dimens.
Dat verschilt weer per vrouw he. Sommigen die vallen JUIST op zulke mannen. Mannen waar je goed mee kunt praten, die jou begrijpen, etc etc. Ken mijn vriend nu 3 jaar, heb er 7 maanden mee. Same story.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:59 schreef Verbodsbord het volgende:
Dan kom ik die duidelijk niet tegenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:34 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Dat verschilt weer per vrouw he. Sommigen die vallen JUIST op zulke mannen. Mannen waar je goed mee kunt praten, die jou begrijpen, etc etc. Ken mijn vriend nu 3 jaar, heb er 7 maanden mee. Same story.
Internetheld.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:36 schreef albymangels het volgende:
wie wil er nou praten met een vrouw
Nee klopt, meestal als je sexy bent dan durven ze niet te praten en dan moet jij de leiding nemen, uiteindelijk als het een relatie wordt zal het normaal worden dat het meisje praat, maar anders ben jij degene die het gesprek moet beginnen.quote:Op woensdag 27 april 2011 01:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan kom ik die duidelijk niet tegen
Wtf dude dus dat is het probleem! Ik zie die chimeiden altijd naar me koekeloeren weet je wel maar nooit een keer komt er een chimeid op me af. Me uiterlijk zit me in de wegquote:Op woensdag 27 april 2011 01:37 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Nee klopt, meestal als je sexy bent dan durven ze niet te praten en dan moet jij de leiding nemen, uiteindelijk als het een relatie wordt zal het normaal worden dat het meisje praat, maar anders ben jij degene die het gesprek moet beginnen.
nu kunnen vrouwen sowieso al niet autorijden...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
..., dan kun jij voorlopig niet meer zitten, autorijden ....
Klopt klopt, soms heb je paar arrogantere meisjes die wel durf hebben, en soms loop ik zo over straat en dan fluiten ze naar me en dan ga ik zo vanquote:Op woensdag 27 april 2011 01:41 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Wtf dude dus dat is het probleem! Ik zie die chimeiden altijd naar me koekeloeren weet je wel maar nooit een keer komt er een chimeid op me af. Me uiterlijk zit me in de weg
Je hebt me ogen geopend swa, ik weet dat die chimeiden me diggen omdat ze me altijd aankijken en proberen me te hosselen op lange afstand maar nooit geweten dat mijn uiterlijk ze dusdanig imponeert dat ze me niet aan durven te spreken. Ik ga eens wat pogingen wagen van het weekend en kijken wat voor smaatjes ik mee naar huis kan nemenquote:Op woensdag 27 april 2011 01:46 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Klopt klopt, soms heb je paar arrogantere meisjes die wel durf hebben, en soms loop ik zo over straat en dan fluiten ze naar me en dan ga ik zo van![]()
![]()
En dan loop ik terug, want dat is echt bizar dat sommige wel opeens initiatief nemen. Nummertje vragen en verder gaan met wat je bezig was.
Maar ja, vaak zijn de mooiere meisjes meer verlegen en die doen het dan ook niet en bij hun moet je initiatief nemen, en zij zijn ook vaak het knapst
Succes en keep hustlin'!quote:Op woensdag 27 april 2011 01:49 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Je hebt me ogen geopend swa, ik weet dat die chimeiden me diggen omdat ze me altijd aankijken en proberen me te hosselen op lange afstand maar nooit geweten dat mijn uiterlijk ze dusdanig imponeert dat ze me niet aan durven te spreken. Ik ga eens wat pogingen wagen van het weekend en kijken wat voor smaatjes ik mee naar huis kan nemen
Die 2 lichte balken door de zee irriteren mijquote:Op woensdag 27 april 2011 01:59 schreef Geranium_Opa het volgende:
hier een foto van mij op de strand
[ afbeelding ]
Goeie photosoep. of is die echtquote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Goeie photosoep. of is die echt
0,001% baasquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Shepa het volgende:
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
Ja, ik quote de OPquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:42 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hoi Allemaal![]()
De hele tijd hoor ik van die verhalen van de jongens die chickies spotten enzo. want ze zijn overal en hebben korte rokjes. Maar waar zijn nou de mannen? Af en toe zie je een leuke met een korte broek maar daar moet je het dan ook mee doen.
Gister ging ik zwemmen en op t strand kwam er zon clubje jongens in de buurt liggen. Dus zet ik mijn zonnebril en hoedje op en ga stiekem kijken hoe ze voetballen. De lekkerste van de 4 was een beetje gay, want hij wilde niet zwemmen en ook niet voetballen.
Daarna gingen wij ook zwemmen, maar de jongens vonden het te koud en ik bleef achter met een ander meisje. Toen kwamen de leuke jongens erbij en werden de jongens bang en kwamen ze wel.
Samenvatting: Nergens leuke jongens, alleen op het strand. Geen mannen om naar te kijken, mee te sexen of zelfs geen vriendjes. Waar zijn jullie fokkerssss?
De OP quotenquote:Op woensdag 27 april 2011 07:55 schreef PicsVanJeZusje het volgende:
[..]
Ja, ik quote de OP
Ik lag op dat strand ben niet weze voetballen of zwemmen bedankt dat jij mij de lekkerste vond.
gr Karel
Nee, iets minder dan een kwartquote:Op woensdag 27 april 2011 08:05 schreef tja77 het volgende:
Karel = gay
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
En de mensen die een combinatie zijn van dit alles dan?
Ik vind het klootzak gehalte te hoog, en een kwart van de mannen zou homofiel zijn???
Ja hoor, 36% is klootzak. Well done Detective Shepa!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Shepa het volgende:
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
Foto's van je ex?quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
[..]
Ja hoor, 36% is klootzak. Well done Detective Shepa!
Er zitten altijd een stel rotte appels tussen ja... tuurlijk.
Maar wil jij beweren dat deze er niet zijn onder de vrouwen zitten?
Anders wil ik je nog wel even aan mijn ex vriendin voorstellen hoor.
Alleen in een password protected .7zipje.quote:
Inderdaad wreed verkeerde inschatting... 100% van de mannen is klootzak.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:48 schreef Niccolo_Machiavelli het volgende:
Ja hoor, 36% is klootzak. Well done Detective Shepa!
Meen je dit serieus?quote:Op woensdag 27 april 2011 10:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
OP niet gelezen, maar terechte klacht.
Gelukkig compenseren al mijn vriendjes hun gebrek aan leukheid met een bulk geld
het is dat ik je al ken..quote:Op woensdag 27 april 2011 10:27 schreef Goodluck_Charm het volgende:
OP niet gelezen, maar terechte klacht.
Gelukkig compenseren al mijn vriendjes hun gebrek aan leukheid met een bulk geld
Wat jij zei.quote:
Hahah nee tuurlijk nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |