Dat eerste had je niet moeten zeggen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef NightBoulevard het volgende:
Turkse man, 20 jaar woonachtig in het mooie Zwolle.
Geboren Den Haag als je wil geef ik wel msn/facebook.
(grapje ben al bezet)
Not in all cases.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Lambighini het volgende:
Lekkere mannen zijn waar de lekkere wijven zijn. Dus trek je conclusies
Backfirequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Lambighini het volgende:
Lekkere mannen zijn waar de lekkere wijven zijn. Dus trek je conclusies
Gefrustreerd en een kort pittig kapsel?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Shepa het volgende:
Mannelijke populatie van Nederland:
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
Neequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gefrustreerd en een kort pittig kapsel?
0,1% Autist.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Shepa het volgende:
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
Maar waar val ik dan onder?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Shepa het volgende:
36% klootzak
24% homosexueel
28% bezet
12% geek of nerd
Dan ben je in theorie bezet, in de praktijk misschien niet; want dingen gaan nou eenmaal niet altijd zoals het boekje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Maar waar val ik dan onder?
Want ik ben zeker geen Homofiele bezette Klootzak met Nerd trekjes
Ik heb nog nooit mooie mannen gezien.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef D.D.W. het volgende:
Er zijn nou eenmaal veel minder "mooie" mannen als dat er mooie vrouwen zijn, deal with it
Pics...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Maar waar val ik dan onder?
Want ik ben zeker geen Homofiele bezette Klootzak met Nerd trekjes
Autist doet mijn denken aan "geek of nerd"; in grote lijnenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
0,1% Autist.
Hoor ik ook eens ergens bij.
Mannen zijn niet mooi, die zijn aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit mooie mannen gezien.
Hier ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Shepa het volgende:
[..]
Autist doet mijn denken aan "geek of nerd"; in grote lijnen
En vrouwen zijn niet aantrekkelijk, maar hebben een poesquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Shepa het volgende:
[..]
Mannen zijn niet mooi, die zijn aantrekkelijk.
Ook niet echt, soms wel, als ik voor mn gevoel respectloos behandeld ben, of op meer hoopte dan hij.quote:
De enige aantrekkelijke man die ik ooit gezien heb was iemand die niet bestaat.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Shepa het volgende:
[..]
Mannen zijn niet mooi, die zijn aantrekkelijk.
Kan ik me voorstellen... Natuurlijk zijn autisten niet meteen nerdy, maar die door mij verzonnen percentages zijn sowieso niet serieus te nemen.quote:
Vrouwen kunnen mooi zijn...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Lambighini het volgende:
[..]
En vrouwen zijn niet aantrekkelijk, maar hebben een poes
Nee, precies. De meeste mannen zijn namelijk meerdere van die waarderingen.... Zowieso zijn we allemaal klootzakken en daarnaast zijn er velen nerd én bezet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef Shepa het volgende:
Kan ik me voorstellen... Natuurlijk zijn autisten niet meteen nerdy, maar die door mij verzonnen percentages zijn sowieso niet serieus te nemen.
Nee sorry ik ga niets plaatsen, ga daarvoor maar naar mijn fobo toe.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Sealnova het volgende:
Komen er nog Pics van leuke mannen in dit topic of niet ?
Net of ze je om iets anders wil dan je rail-runnerjaarabonnement.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Socios het volgende:
Pics van TS. Eerder bied ik mij niet aan.
Er zijn maar weinig vrouwen die helemaal zonder make-up écht mooi zijn. Ik durf er alles op te zetten dat jij daar niet 1 van bentquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:55 schreef Shepa het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen mooi zijn...
Hoe bedoel je dit?
Join the club.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zien vrouwen ons alleen als lust object?
quote:
Er zaten afgelopen weekend weer allemaal vrouwen aan m'n kontquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Nu nog 1 met lekkere kont, maar die zijn wat moeilijker te vinden...
Mannen zijn wel lustobjecten soms ja.
PM!quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
sowww picca gevonden, maar ik durf niet echt...straks sta ik op heel het internet...
Dan kun je die FOK! date wel vergeten.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
sowww picca gevonden, maar ik durf niet echt...straks sta ik op heel het internet...
Je mag ook naar mij PM'en natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
TVPquote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dan kun je die FOK! date wel vergeten.
Hoe kon het ook anders.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je mag ook naar mij PM'en natuurlijk.
Sta je waarschijnlijk toch al.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Als ik een foto van mijn ontbloten boven lichaam plaats en hij is echt lekker, sop je daar dan ook op?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ja, maar dan komen ze nog 3 keer sneller op allerlei vuige internetsites.
Owja, als die goed genoeg is gaan jullie er dan echt op fappen?
Zo ziek is volgens mij nog net niemand op fok om dat echt te doen.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wat is dezequote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Ik wel.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik een foto van mijn ontbloten boven lichaam plaats en hij is echt lekker, sop je daar dan ook op?
Neequote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
0.2% ik ben er ook een ( geld trouwens meteen ook voor PDD-ers etc etc )quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
0,1% Autist.
Hoor ik ook eens ergens bij.
Overschat je jezelf nou niet een beetje?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Wel op pics, die kunnen geen kwaad.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tja niet iedereen zit op sloeries als TS te wachten.
quote:
ik hoop t maar...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Overschat je jezelf nou niet een beetje?
Burnnnnnquote:Op woensdag 27 april 2011 00:05 schreef Lambighini het volgende:
[..]
Overschat je jezelf nou niet een beetje?
Dat zal ik maar niet doen, dan heb je vrouwen helemaal niets meer te bieden.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef Thunderbowl het volgende:
[..]
Te vaak That 70's show gekeken? lmfao
Ja, maar dan moeten ze er wel zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Is het overigens niet zo dat leuke meisjes geen moeite hoeven te doen om leuke jongens te vinden? Misschien is dat een hint..?
Klopt. Kijk hoeveel aandacht ze al heeft.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Triggershot het volgende:
Is het overigens niet zo dat leuke meisjes geen moeite hoeven te doen om leuke jongens te vinden? Misschien is dat een hint..?
Dromenvangertjequote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Klopt. Kijk hoeveel aandacht ze al heeft.
Om niet te spreken over sharr of boterhamzakje
De leuke jongens zijn bij de leuke meisjes, mijn waarde.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, maar dan moeten ze er wel zijn natuurlijk.
Als TS een foto plaatst zijn we vast ineens allemaal weg.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Mja, blijft anderzijds ook TS hé, draait het topic meestal om.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Mwah vond het wel grappig.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat zal ik maar niet doen, dan heb je vrouwen helemaal niets meer te bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |