Inderdaad!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:31 schreef MREn het volgende:
Waalwijk, Leeuwarde, Deventer, Ijmuiden (wel erg warm) en Apeldoorn
Zuid.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef MREn het volgende:
Ik kon er niet opkomen, wist dat het in de hoek van Haarlem was
Is natuurlijk Velsen (-Noord zelfs geloof ik)
Dat is uiteraard goed.quote:
Euh, tong? Volgens Wiki zat hij in de selectie voor '78.....quote:Op woensdag 27 april 2011 08:41 schreef tong80 het volgende:
Welke voetballer met LUB in de naam zat in de selectie van het WK-74 ?
Oeps je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 april 2011 09:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Euh, tong? Volgens Wiki zat hij in de selectie voor '78.....
Nu vooral bekend als geniale gitarist:quote:Op woensdag 27 april 2011 09:10 schreef tong80 het volgende:
Speler uit de Ajax jeugd. Harry Sacksionie ?
quote:
Stand deeltje #2192:quote:
quote:
quote:Well here we are again,
Its always such a pleasure,
Remember when you tried to kill me twice?
Oh, how we laughed and laughed,
Except I wasnt laughing,
Under the circumstances Ive been shockingly nice.
You want your freedom take it,
Thats what Im counting on,
I used to want you dead but,
Now I only want you gone
She was a lot like you,
(Maybe not quite as heavy),
Now little Caroline is in here too.
One day they woke me up,
So I could live forever,
Its such a shame the same will never happen to you.
quote:
Niet aan gedacht, sorryquote:Op woensdag 27 april 2011 11:58 schreef Bart het volgende:
Ik moet hem nog spelen, had je wel ff in een spoiler mogen plaatsen.
Niet eens de juiste provincie.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Volgens mij in Friesland. De stad dan Leeuwarden?
Dat is de juiste provincie.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:21 schreef Asap het volgende:
In Limburg toch dit jaar? Geen idee waar, Venlo?
Roermond?quote:Op woensdag 27 april 2011 12:23 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat is de juiste provincie.
Iets zuidelijker, niet te veel.
Ik dacht ook Friesland, hoor. Komt waarschijnlijk door een item over de Oranjevereniging in Balk ofzo die laatst op TV was.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:24 schreef Quyxz_ het volgende:
O ik haal die Friezen en Limburgers altijd doorelkaar
Westelijker.quote:
Gisteren was er nog een reportage overquote:Op woensdag 27 april 2011 12:27 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht ook Friesland, hoor. Komt waarschijnlijk door een item over de Oranjevereniging in Balk ofzo die laatst op TV was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Treinstation tussen Roermond en Eindhoven.
Carl vonquote:
quote:
En Thornquote:Op woensdag 27 april 2011 15:19 schreef Ireyon het volgende:
De koningin komt in ieder geval in Weert
wel dezelfde seksuele voorkeurquote:Op woensdag 27 april 2011 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hem lijken op een 2e versie van albert verlinde![]()
Ik geloof er niks van dat je dit nu ineens weet. Volgens mij heb je het weer opgezocht.quote:
nee ik herkende het gezicht van iemand, ik had hem heel vaak in beeld zien komen bij SR in 2009quote:Op woensdag 27 april 2011 17:07 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je dit nu ineens weet. Volgens mij heb je het weer opgezocht.
Stand deeltje #2192:
2 Flitspaal
1 MREn
1 ScottTracy
1 lubje25
3 Mark
1 tong80
4 Ireyon
4 PhysicsRules
2 ß
1 Njosnavelin
1 Bart
2 Yankee
1 Ajacied422
quote:De heer Wilders vindt veel "schandalig". Hij heeft recht op zijn standpunt, maar ik vind het van belang dat we respectvol met elkaar om blijven gaan.
quote:
quote:Hij zit ondersteboven op zijn fiets om zijn moeder te roepen.
quote:Ze hangen als washandjes op een lijn te wapperen.
quote:Gewicht van de koers op je nek nemen.
prachtigquote:Op woensdag 27 april 2011 18:18 schreef Aalbers het volgende:
Van wie zijn de volgende quotes (1 persoon)?
[..]
[..]
[..]
Helden zijn het!quote:
neequote:Op woensdag 27 april 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een televisie waarop mensen zichzelf zien in een studio?
nopequote:Op woensdag 27 april 2011 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een oudere versie van een microfoon?
gokje: een autocuequote:
Autocue is goed.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gokje: een autocueschiet me maar lek :S echt ene pittige. echt een lastige, hier nooit van gehoord.
Dan zit je helemaal goedquote:
Vincent van Gogh en rembrandt kren ik alleenquote:Op woensdag 27 april 2011 18:50 schreef Michelangelo2 het volgende:
Van wie is het schilderij 'De vrolijke drinker'?
Gewoon helikopter. Ik had toch wel gedacht dat dit bekend zou zijn.quote:
Ik was op zoek naar een zelfstandig naamwoord waar je het voor kan zetten, (onbepaald heet dat geloof ik) naar aanleiding van jouw hint: "Hij heeft het eerste succesvolle 'iets' uitgevonden/bedacht. Nou wil ik nog weten wat het is."quote:Op woensdag 27 april 2011 19:34 schreef ß het volgende:
[..]
Gewoon helikopter. Ik had toch wel gedacht dat dit bekend zou zijn.
Stand deeltje #2192:
3 Flitspaal
1 MREn
1 ScottTracy
1 lubje25
3 Mark
1 tong80
4 Ireyon
4 PhysicsRules
4 ß
1 Njosnavelin
1 Bart
2 Yankee
2 Ajacied422
1 Aalbers
1 nightcowboy
1 Michelangelo2
Stand deeltje #2192:quote:Op woensdag 27 april 2011 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inkoppertje voor de voetbalfans! Wil Boessen
in welk jaarquote:Op woensdag 27 april 2011 19:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat wil je nou horen?
Om 11.23 op 26 augustus 983 ofzo?
Moeten we nou allemaal gaan gokken uit pakweg 500 getallen of desnoods 50 getallen als je ongeveer weet wanneer die baas geleefd heeft?quote:
je zit heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbijquote:Op woensdag 27 april 2011 19:54 schreef Michelangelo2 het volgende:
799 was dat volgens mij. één jaar voor een heel getal dacht ik in ieder geval.
Moet je gewoon op school hebben gehad hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Moeten we nou allemaal gaan gokken uit pakweg 500 getallen of desnoods 50 getallen als je ongeveer weet wanneer die baas geleefd heeft?
quote:
wikipedia doet voor jou wonderen en je geschiedenisboekquote:Op woensdag 27 april 2011 20:04 schreef Michelangelo2 het volgende:
Wat is dit? Mij is altijd 799 verteld
Ik heb echt geen enkel jaartal onthouden.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Moet je gewoon op school hebben gehad hoor.
dit zijn meerdere antwoorden, maar goedquote:Op woensdag 27 april 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alexis de tocqueville![]()
napoleon
Henry zoveel?
Schiet me lek jongen
de regel is als vraagsteller 15 min niets van zich laat horen, blijft de vraag openstaan en gaan we met een andere verder, lees de op grondig doorquote:Op woensdag 27 april 2011 20:53 schreef Michelangelo2 het volgende:
Als de vraag van Yankee nog bezig is, kan je toch niet opeens zelf een vraag maken
doe je dat zelf ook even......quote:Op woensdag 27 april 2011 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de regel is als vraagsteller 15 min niets van zich laat horen, blijft de vraag openstaan en gaan we met een andere verder, lees de op grondig door
quote:Op woensdag 27 april 2011 20:57 schreef Michelangelo2 het volgende:
De Tocqueville...nooit van gehoord![]()
De Jordaan?
quote:
quote:
quote:
Vanwaar die extra posts?quote:
hij zei ander landquote:Op woensdag 27 april 2011 21:19 schreef ß het volgende:
Mag ik vragen waarom je eerst aan Berlijn denkt, en opeens op San Remo komt?
er zijn niet zoveel conferenties. ik dacht aan san remoquote:Op woensdag 27 april 2011 21:28 schreef ß het volgende:
En dan denk jij meteen aan San Remo of all places?
de antwoorden die jij geeft zeggen mij wel genoeg......bijvoorbeeld rehwinkelquote:Op woensdag 27 april 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoe wil je bewijzen dat ik met google speel?
Een zinsdeel.quote:
Asap +1quote:
Had je de hint echt nodig, of was het toeval?quote:
Fiat had ik ook goed gekeurd, maar dit is nog mooier natuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2011 00:05 schreef ß het volgende:
Fabriccio Italiano Automobilo Torino (of zoiets)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrustenTo err is human, to forgive bovine.
Wie kopt hem in?quote:Dr. Klavan
Prof. Dr. Akkermans
Klazien uut Zalk![]()
De Oudere Jongere
Jacobse en Van Es
De klicheemannetjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |