quote:
Bohh, snel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Komop konijntje, doe maar wiebele wiebelen.
Mooie tooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Ga weg jij hoort hier niet met je indianentooiquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Jij ook niet, met je wolvenshirt.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ga weg jij hoort hier niet met je indianentooi
quote:
madness - our house ?quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noem eens een nummer wat je wilt hebben, kijken of hij hem vind!
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
Niet haten, ik zie jou geen piraat zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ga weg jij hoort hier niet met je indianentooi
Voornamelijk hardcorequote:
Ik zeg niet dat ik een piraat ben.quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet haten, ik zie jou geen piraat zijn.
Yarrr zo nu welquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet haten, ik zie jou geen piraat zijn.
Danku grquote:
Harder fappenquote:
Doei.quote:
Ik had ook wat leuke muziek.quote:
Deze is baas jochie.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:02 schreef mc-Piel het volgende:
Toevallig mensen hier die wel nieuwsgierig zijn wat nu ECHT mooie hardcore is?
Dit is de mooiste hardcore track ooit gemaakt, zelfs mensen die het walgelijk vinden
kunnen deze vaak waarderen:
Doorspoelen naar 2 minuten, ik kwam
Endymion vs Meccano twins - The industryquote:
Nee je hebt heel hard rondjes lopen rennen om je bed>?quote:
wa's daquote:
Ik ga een cd maken met alleen dit nummer erop en op repeat zetten in de auto op weg naar Frankrijkquote:
Nee het is 1000 graden in mijn kamerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:05 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nee je hebt heel hard rondjes lopen rennen om je bed>?
alls dat onafhankelijk van een uitgever geproduceerd wordt, helaas wordt de term als genre gezien voor britse hedendaagse pop/rockquote:
Hoax kan nietquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Nee het is 1000 graden in mijn kamer
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
als ik aan "hardcore" muziek denk, denk ik hieraandoe ik nu iets fout?:
Yep.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Hatsekiedee het volgende:
als ik aan "hardcore" muziek denk, denk ik hieraandoe ik nu iets fout?:
Niet zo gemeen tegen Fredje.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Ragboer het volgende:
Aan de fucking noob die dit topic heeft aangemaakt: Je hoeft het topicnummer niet te veranderen! (dit is 140, geen 141!)
You tell them.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:07 schreef Ragboer het volgende:
Aan de fucking noob die dit topic heeft aangemaakt: Je hoeft het topicnummer niet te veranderen! (dit is 140, geen 141!)
Houden van met de computer gemaakte zooi.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yep.
Ik wil met de computer gemaakte hardcore.
Geen gitaren aids.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Yep.
Ik wil met de computer gemaakte hardcore.
Geen gitaren aids.
Ik zit met je in de autoquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga een cd maken met alleen dit nummer erop en op repeat zetten in de auto op weg naar Frankrijk
Sorry, moest er ff uit. Er is nu zoveel aandacht voor geweest, je moet wel van een andere planeet komen als je dat nu nog niet weet.quote:
Dat en niets anders.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Houden van met de computer gemaakte zooi.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat en niets anders.
Houden van gitaren aids___!
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Of minder actief zijn op fokquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, moest er ff uit. Er is nu zoveel aandacht voor geweest, je moet wel van een andere planeet komen als je dat nu nog niet weet.
Dit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Inderdaad
Muziek is pas muziek als er instrumenten aan te pas komen (ipv computer bliepjes)
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
of of of, een leven hebben!quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, moest er ff uit. Er is nu zoveel aandacht voor geweest, je moet wel van een andere planeet komen als je dat nu nog niet weet.
Stelling verworpen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Inderdaad
Muziek is pas muziek als er instrumenten aan te pas komen (ipv computer bliepjes)
Al was jij het die die fout had gemaakt... Ik ben autist en kan daar niet tegen. Gegroet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:09 schreef mc-Piel het volgende:
Ey ragbroeder niet zo kklauw tegen Freddiey ouwe anders kan je dag zeggen tegen die blauwe mitsu's!
Ik weet ik wilde Freddiey eerst ook neersteken maar toen mocht ik hem nog niet. Nu vind ik hem wel tof, hij moet alleen wat aan zijn muzieksmaak doen!
Ik pak je zuster.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Al was jij het die die fout had gemaakt... Ik ben autist en kan daar niet tegen. Gegroet.
Post #301.quote:
Doen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:11 schreef Furdinand het volgende:
Gitaren aids
Ik wil nog een gitaar kopen
Beetje veel uitroeptekens.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Stelling verworpen.
Jij vindt!!!!!!!!!! dat geen muziek!
Ja,ninja edit trouwensquote:
Zit hij al in de vechtwereld of loopt hij nog steeds op straat te zwerven?quote:
Ja vechtenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zit hij al in de vechtwereld of loopt hij nog steeds op straat te zwerven?
Die chick met die witte broek is fucking lekker
Piels broek krijgt een vochtige vlek aan de binnenkant...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zit hij al in de vechtwereld of loopt hij nog steeds op straat te zwerven?
Die chick met die witte broek is fucking lekker
Tolterreurquote:
Ik heb geen broek aan.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Piels broek krijgt een vochtige vlek aan de binnenkant...
Ik heb pijn aan mijn linkerbal.quote:
Nu moet ik denken aan de rap.quote:
Pics.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Douchen en slapen allesss.![]()
Hoi Jan en doeg Bob.
goedenavondquote:
slaap lekker appeltjequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Jan en doeg Bob.
Kusje op je neusquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Jan en doeg Bob.
Ok welterusten schattepoepehonneponnetjequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Jan en doeg Bob.
Welterusten Zeroquote:
quote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:24 schreef Patje1987 het volgende:
Patje is moe en gaat even douchen en dan ook slapen.
Leerse.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:25 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Nog een uurtje leren, dan naar bed
Voor die leventje.quote:
Ja togggquote:
Je hebt Appel weggejaagdquote:
Altijd bier erbij, focked altijd.quote:
Doei.quote:
En jij natuurlijkquote:
Sorryquote:
Doe de groeten aan Benito.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga zo ook maar slapen denk ik
Geef dan maar aan mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ja maar ik heb al 3 gitaren en ik kan nog amper spelen
Slaat m.quote:
Zou je hem raken?quote:
Oke omdat Utregquote:
Hooliganquote:
Live stream verbinding en 80cpm voor de ARG7 kijkersquote:
Cosmo is niet engquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe ja hij denkt wie is die enge man waar mn dochter bij in bed ligt![]()
Oh dan word ik wel een beetje bangquote:
Doe mij ook maarquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:34 schreef Henkie94 het volgende:
Pics van Cosmo's angstaanjagendheid in DM gærne.
n8n mogelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
wie op dit moment een wolvenshirt aanheeft en dit kan bewijzen wint 450 euro!
Wil je dat echt zien?quote:
Nee eigenlijk nietquote:
Zie fobo gr grquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
Dacht ik al.quote:
Kom maar op tc en ik zal je de rekening gevens pm'enquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
Tis nu donker dus kan niet bewijzen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:37 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Kom maar op tc en ik zal je de rekening gevens pm'en
Niet haten jij. Met je Somalier.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
Dat mensen die wolvenshirts echt hebben...___!!!
heb ik nie maar denk laat hem even schrikkenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
Dat mensen die wolvenshirts echt hebben...___!!!
Ik heb m wel gr grquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:38 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
heb ik nie maar denk laat hem even schrikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
krijg ik het dubbele als ik 2 aan heb?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:35 schreef Hatsekiedee het volgende:
Spamsletquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:43 schreef killerbee911 het volgende:
Ik kom zo lelijk in de dagcijfers te staan denk ik
Hee Bloems alles goedquote:
Ja echt hequote:
Hoi Bloemetje.quote:
Zo klein ben ik nou ook weer nietquote:
Gaat gaatquote:
Zelfde hier eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
helaas niet, maar voor wolvensokken krijg je 200 euro en voor een wolvenonderbroek 1000 euro
Allebei plus ik kan niet lopenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zelfde hier eigenlijk
Gaat omdat niet fijn enzulks of ziekjes?
Ik trapte er in.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Furdinand het volgende:
Hahaha jullie dachten dat ik sliep maar ik ben nog gewoon wakker
Wat een verassing zomaarquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Furdinand het volgende:
Ik ben erin getrapt hoor hahah verassing van de week ditquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef Furdinand het volgende:
En de liefdeslengte van je lul is 25 centimeter?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jahhh maar je liefdeslengte is 2 meter 50 tochh![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben erin getrapt hoor hahah verassing van de week dit![]()
Liefdeslengte?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jahhh maar je liefdeslengte is 2 meter 50 tochh![]()
Ja lulhannes liet een gewicht op me voet vallen op een nare plek vel helemaal kapot gaat ontsteking plus iets met scheur in teen ofzoquote:
5 meter dan, okquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Liefdeslengte?Hoe veel liefde ik heb en alles? Dan zeker 5 meter
die heb ik aanquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
[ afbeelding ]
het bestaat nog ook![]()
![]()
![]()
wat is dit?
helaas heb alleen supermanonderbroekquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:45 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
helaas niet, maar voor wolvensokken krijg je 200 euro en voor een wolvenonderbroek 1000 euro
Die is wel heel slecht.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef Hatsekiedee het volgende:
[ afbeelding ]
het bestaat nog ook![]()
![]()
![]()
wat is dit?
Wat een lamlul. Ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 26 april 2011 23:47 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja lulhannes liet een gewicht op me voet vallen op een nare plek vel helemaal kapot gaat ontsteking plus iets met scheur in teen ofzo
Ik hoop niet lang want ziektewet allesquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat een lamlul. Ben je mooi klaar meeenig idee hoe lang dat feest gaat duren?
Slaap lekker alweer.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef Furdinand het volgende:
Ok ik ga weer slapennu echt hoor echt waar
quote:
Uggshoerenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef killerbee911 het volgende:
Haha Tekken is afgelopen kijk ik wat de volgende film is op film 1 actionEurosluts dat zal vast veel beloven
Lekker fappen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:49 schreef killerbee911 het volgende:
Haha Tekken is afgelopen kijk ik wat de volgende film is op film 1 actionEurosluts dat zal vast veel beloven
Naar welquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ik hoop niet lang want ziektewet alles
Juistemquote:
quote:
quote:
Nah van de meeste fruitsoorten een vage jeukend mondquote:
Tis ook niet gauw goed he. Uhm. Ben & Jerry's?quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nah van de meeste fruitsoorten een vage jeukend mond
Hihi, nu ben ik blij.quote:
Gelukkig maar, ik hou van blije mensenquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tis ook niet gauw goed he. Uhm. Ben & Jerry's?
Ik ook, blije mensen en vrij wensen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik hou van blije mensen
Ohja, shit wel. Ik vraag m'n oom en tante wel of ze wat komen brengen. Ohnee. Dan moet ik met ze pratenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:52 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Jamoet ik zeker eerst naar nieuw vennep
en ik kan niet lopen
Hahahaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, shit wel. Ik vraag m'n oom en tante wel of ze wat komen brengen. Ohnee. Dan moet ik met ze praten
Oh dat is waar ja...quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:53 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Hahahahoeft niet hoor is toch niet goed voor me
Nee die begint pas om 0:00quote:
Dan doe je een raam open of zet je een ventilator aan.quote:
Allebei al gedaanquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dan doe je een raam open of zet je een ventilator aan.
Al gedaan 2 uur terugquote:
waarom nietquote:
Eerste hulp lijkt me juist leuk dat zou het enige zijn wat ik zou willen doenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Bloempje. het volgende:
StageOp de eerste hulp en ik wil het niet want ik vind het daar vast niet leuk
En ik ben moe alles. En een beetje sip. Ik denk gewoon moe
Maar geen zin om te slapen want dan is het morgen.
Slapen jij. Straks gaat er iemand dood dankzij jou.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Bloempje. het volgende:
Hmm, neuh, nadat er bij de baby's eentje dood ging vind ik het niet leuk meerquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Eerste hulp lijkt me juist leuk dat zou het enige zijn wat ik zou willen doenen waarom ben je een beetje sip dan?
Ik mag daar toch niets doen, zal wel meevallenquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Slapen jij. Straks gaat er iemand dood dankzij jou.
Hmmmm ik ken het jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:56 schreef Bloempje. het volgende:
Okéquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, neuh, nadat er bij de baby's eentje dood ging vind ik het niet leuk meeren sip omdat.. Omdat zie DM die er zo aankomt
Hoeft niet op heel t forum.
[..]
Ik mag daar toch niets doen, zal wel meevallen
Je bent waarschijnlijk minder sip dan mij.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm, neuh, nadat er bij de baby's eentje dood ging vind ik het niet leuk meeren sip omdat.. Omdat zie DM die er zo aankomt
Hoeft niet op heel t forum.
[..]
Ik mag daar toch niets doen, zal wel meevallen
Ja, van 4 dagen, veel te vroeg geboren alles. Gebeurt daar vaker, maar niet leuk om te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 00:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk minder sip dan mij.
En baby'tje dood?
Je moet er maar tegen kunnen denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, van 4 dagen, veel te vroeg geboren alles. Gebeurt daar vaker, maar niet leuk om te zien
Hahaha, Doerakquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hmmmm ik ken het jahet liefst wil ik je gewoon ff Doerak lenen zodat je vandaag nog lekker kan genieten van vandaag met die lieve kat maar hij ligt hier op de grond een beetje te rollen dus dat gaat niet lukken denk ik
Ja, dat kan ik dus nietquote:Op woensdag 27 april 2011 00:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je moet er maar tegen kunnen denk ik.
Hihi. En dan?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik dus niet![]()
Maarja, toch maar deze stage afmaken, anders vind ik mezelf een kneus
heb ik ook wel is jaquote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, ik word deze dagen toch een potje ziek
Ik zit er op te wachten..
Psychiatrie. Gaan ten minste niet zo veel mensen doodquote:
Ik zit ook nog steeds te wachten, maar het zet niet echt doorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Boh, ik word deze dagen toch een potje ziek
Ik zit er op te wachten..
Niet bepaald nee.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Psychiatrie. Gaan ten minste niet zo veel mensen dood
Slaaplekkerquote:Op woensdag 27 april 2011 00:04 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Niet bepaald nee.
Anyways, ik ga maar s slapen.
Truste.![]()
haha ja heb ik een keer gedaan met een fles Blue Label van 180 euroquote:Op woensdag 27 april 2011 00:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Als ik whiskey had, had ik mezelf lam gezopen, echt zon schijt avond
Zonde welquote:Op woensdag 27 april 2011 00:07 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
haha ja heb ik een keer gedaan met een fles Blue Label van 180 euro
Nah Red is voor mixen he niet voor puur is niet te zuipen puurquote:Op woensdag 27 april 2011 00:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Zonde wel
nee, geef mij dan maar Red label.. voor zon avond
Ik drink alles...quote:Op woensdag 27 april 2011 00:09 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nah Red is voor mixen he niet voor puur is niet te zuipen puur
Feestje bij Bij.quote:Op woensdag 27 april 2011 00:14 schreef killerbee911 het volgende:
Ik heb zo een beetje alle dranken en ook nog een zooi dure shit wijn in onze kelder
Kom maar langs hoorquote:
Ga jij ons vanaf je bed/stoel/bank begroeten en wijzen waar de drank staat, zodat wij het voor je kunnen halen?quote:
Ja heurrquote:Op woensdag 27 april 2011 00:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga jij ons vanaf je bed/stoel/bank begroeten en wijzen waar de drank staat, zodat wij het voor je kunnen halen?
Hihiquote:Op woensdag 27 april 2011 00:16 schreef killerbee911 het volgende:
06. 290 killerbee911![]()
en dat in 4 uurtjes xD
Hmm. Dat is misbruik maken van je gasten. Wil je nog wat te eten ook zeker?quote:
Ja hoor jij mag best wat kaasstengels in de frituur gooienquote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Dat is misbruik maken van je gasten. Wil je nog wat te eten ook zeker?
Oh, lekker, okequote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Ja hoor jij mag best wat kaasstengels in de frituur gooien
njahhh wij zuipen toch gewoon die hele kelder leeg danquote:Op woensdag 27 april 2011 00:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Dat is misbruik maken van je gasten. Wil je nog wat te eten ook zeker?
Mag ik meedoen?quote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
njahhh wij zuipen toch gewoon die hele kelder leeg dan
Klinkt gezellig. Alleen ik val in slaap van alcoholquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Kelder doe maar niet dan krijg ik mot met me pa en z'n wijnen verzamelingquote:Op woensdag 27 april 2011 00:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
genoeg plekquote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Alleen ik val in slaap van alcohol. Leggen jullie me dan ergens in een bed?
Mooi. Of ik ga water drinken en hou jullie een beetje in de gatenquote:
Ik zal je beschermen tegen sexueel misbruik van een dronken Ragboer hoorquote:Op woensdag 27 april 2011 00:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klinkt gezellig. Alleen ik val in slaap van alcohol. Leggen jullie me dan ergens in een bed?
gaten zelf afsluiten bescherming noemenquote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen tegen sexueel misbruik van een dronken Ragboer hoor![]()
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zal je beschermen tegen sexueel misbruik van een dronken Ragboer hoor![]()
Ja toch moeten alleen ff kijken waarquote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus, we gaan toch nog wel eens met zijn allen een bonk pils wegtikken?
quote:Op woensdag 27 april 2011 00:22 schreef n8n het volgende:
[..]
gaten zelf afsluiten bescherming noemen
aahhh dan ben je wel veilig jaquote:Op woensdag 27 april 2011 00:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee jongens, dat gaat niet door. Ik neem Haarklip mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |